Видео урок: Алканони

0.5x
1x
1.5x
2x
Това е трейлър с избрани моменти от видео урока! Регистрирай се, за да гледаш всички над 7400 видео урока в най-награждавания образователен сайт!
Регистрация
Уча се лого

За да гледаш целия видео урок, стани част от най‑награждавания образователен сайт в България!

Регистрирай се
09:58
8 880
86
Сподели във Фейсбук и спечели XP!
Описание на урока
Потопи се в света на ацетона и другите мастни кетони в днешния видео урок по химия за 9. клас! Стани свидетел на физичните и химични свойства на пропанона. В какви реакции участва пропанон? Може ли да присъединява водород, циановодород, амоняк? А с какво се извършват заместителните реакции при ацетона и за какво се използва бромоацетон? Как се получава пропанон от вторичен алкохол? Винаги ли при окисление на кетони се получава смес от карбоксилни киселини? Дали може в затворена стая да боядисваш с блажна боя? Въпроси, въпроси... На всички тях, а и на още много отговори ти е приготвил Стефан. Остани с него!
Раздел:
Производни на въглеводородите
Ключови думи:
алканони, кетони, пропанон, ацетон, формула на хомоложния ред, физични свойства, химични свойства, присъединителни реакции, химия 9. клас

За да коментираш този видео урок, стани част от Уча.се!

Коментари (86)
Профилна снимка
18.03.2013

Ученик

+36
Моля ви, направете и следвашите уроци. Страшно много ми помагат, благодаря ви, че ви има.
Профилна снимка
16.06.2013

Учител

0
Ще се направят, имайте търпение само. :)
Профилна снимка
04.01.2014

Ученик

+1
благодаря за урока
Профилна снимка
01.12.2014

Друг

0
Здравейте, моля да обясните по-ясно окислението. Изобщо не разбрах как водорода и кослорода отидоха на мястото на метиленовите групи? Откъде дойде този водород? А кислорода? И изобщо какво е това ОКИСЛЕНИЕ? Досега никъде не е обяснено? Мерси предварително
Профилна снимка
14.05.2016

Ученик

0
Ти поне потърси ли за урок за окисление?
Профилна снимка
14.05.2016

Ученик

0
https://ucha.se/watch/2543/Okislitelno---reduktsionni-protsesi
Профилна снимка
14.05.2016

Ученик

0
Този урок е за окислително редукционни процеси
Профилна снимка
14.05.2016

Ученик

0
ucha.se/watch/4023/okislitelno-reduktsionni-protsesi--orp- ucha.se/watch/322/Okislitelno-reduktsionni-protsesi https://ucha.se/watch/25/Okislitelno-reduktsionni-protsesi
Профилна снимка
14.05.2016

Ученик

0
Ето още три урока
Профилна снимка
12.09.2013

Друг

+16
Пиша ви за да изразя огромната си благодарност. Миналата година бях приета помощник фармацевт във пловдив това не беше моето желание ,но тъй като химията ми се струваше изключително трудна дори не се явих на изпит ,тази година обаче след като разбрах за съществуването на този сайт започнах да гледам едно по едно клипчетата по химия и изведнъж взе да ми се разяснява и ми стана интересна. По този начин започнах сама да се подготвям без да ходя на никакви уроци .Явих се отново на кандидатстудентски изпити по химия и биология и успях да ги взема. Сега съм приета дентална медицина в пловдив ,за което Ви благодаря.Вие сбъдвате мечти!
Профилна снимка
03.11.2013

Ученик

+6
Много вдъхновяващ коментар!! Радвам се за успеха ти, Имам въпрос - по кои учебници се готви за изпита по химия ?
Профилна снимка
20.03.2013

Ученик

+7
Моля ви направете следващи уроци,днес имам 2ка по химия .. не мога без вас...
Профилна снимка
14.02.2013

Ученик

+5
Благодаря за урока! Също толкова добър, колкото и всеки един от останалите! (:
Профилна снимка
16.11.2013

Ученик

+4
нямам търпение да излезнат и следващите уроци... без Вас нищичко не мога да разбера по химия...
Профилна снимка
10.03.2015

Ученик

+3
Урокът е прекрасен :)
Профилна снимка
10.03.2015

Учител на уча.се

+1
Благодаря :)
Профилна снимка
17.06.2013

Ученик

+3
Здравейте! Поздравления за страхотния сайт, много ми помага! Уроцте са достъпно и разбираемо обяснени, но в последните 2 видеа е обърнато мноого малко внимание (да не кажа никакво) на изомерията. :( Може ли някой да ми обясни как се именува съединението С6Н5СОСН2СН2СН3? Благодаря предварително! :)
Профилна снимка
17.06.2013

Учител на уча.се

+1
Пропилфенилкетон или бутирофенон :) Ароматните и смесените кетони се наименуват като се запишат по азбучен ред вида на въглеводородните остатъци и се добавя кетон. В случая кетогрупата е свързана с пропилова група от едната страна и фенилова група от другата страна. Поради това най-разпространеното име на този кетон е вече посоченото. Изомерията при мастни алдехиди е верижна, а при мастни кетони - верижна и позиционна. Алдехидите и кетоните са функционални изомери - вид структурна изомерия, при която съединенията - изомери се различават по функционална група. За наименуване на алдехиди трябва да се знае, че при номериране на въглеродните атоми във веригата първи въглероден атом е този на карбонилната група, а при кетони - първи въглероден атом е онзи, който е най-близо до кето групата. Допуснали сме, че на този етап на знания по органична химия учениците не би следвало да имат каквото и да било затруднение в съставяне на формули и наименования на изомери.:) Успешна работа!
Профилна снимка
13.03.2013

Ученик

+3
Здравейте,кога ще има нови уроци ? :)
Профилна снимка
28.10.2013

Ученик

+2
Чакаме и следващите уроци !!
Профилна снимка
01.06.2013

Ученик

+2
Ако някой благоволи да ми напише възможните изомери на хептанал , че имам съмнения върху някои , които съм написал , ще съм благодарен :)
Профилна снимка
01.06.2013

Учител на уча.се

+2
Здравей, При алдехиди има верижна и функционална изомерия ( от структурната) и оптична изомерия(енантиомерия) - от пространствената изомерия. Ако си ученик структурната изомерия е достатъчна. Ако умееш да пишеш верижни изомери при които и да са съединения принципът е един и същ. Първо пишеш права верига със 7 въглерода и последния го правиш на алдехидна група С-С-С-С-С-С-СНО. Попълваш с водородни атоми при всеки въглерод СН3-СН2-СН2-СН2-СН2-СН2-СНО - това е хептанал. Оставяш в главната вериге 6 въглерода, правиш алдехидна група в края и седмия въглероден атом го поставяш като разклонение във веригата. Възможни са следните варианти С-С-С-С-С(СН3)-СНО С-С-С-С(СН3)-С-СНО С-С-С(СН3)-С-С-СНО С-С(СН3)-С-С-С(СН3)-СНО .Продължаваш да намаляваж въглеродните атоми с един и останалите слагаш като разклонения и така ще получиш изомерите:2,3-диметилпентанал, 2,4-диметилпентанал, 3,4-диметилпентанал, 2,2-диметилпентанал, 3,3-диметилпентанал, 4,34диметилпентанал, 3-етилпентанал, 2-етилпентанал
Профилна снимка
01.06.2013

Учител на уча.се

+2
Нататък: 2,2,3-триметилбутанал, 2,3,3-триметилбутанал и 2-етил-3-метилбутанал и последно 2-етил-2-метилбутанал. Всички алдехиди са функционални изомери с кетоните и аксенолите
Профилна снимка
01.06.2013

Учител на уча.се

+2
С-С(СН3)-С-С-С(СН3)-СНО - тази формула е грешна, вярната е С-С(СН3)-С-С-С-СНО. Написала съм само веригата, за да схванеш къде са разклоненията... :) 4,34диметилпентанал да се чете 4,4-диметилпентанал
Профилна снимка
02.06.2013

Ученик

+1
Изключително изчерпателно. Благодаря много !
Профилна снимка
02.06.2013

Ученик

+1
Последният ми въпрос е дали на октановата киселина бройката на възможните изомери е 28 , че ми излизат толкова
Профилна снимка
02.06.2013

Учител на уча.се

+1
Аз успях да напиша 32 верижни изомера, търси още... :)
Профилна снимка
23.02.2013

Ученик

+2
Ще може ли да направите г-н Маджаров уроци за Оцетна киселина и Алканови киселини ? :) Понеже класа сме си свикнали на вас; (да не обиди нещо г-жа Николова, страхотно обяснява), но като че ли при господина става по-бързо и по-разбираемо :) Благодаря от името на класа. Приятна вечер! :))
Профилна снимка
09.04.2013

Ученик

0
Оцетна или още етанова киселина CH3COOH е органично съединение. Както вече знаеш (може би) оцетът, който се използва в кулинарията е 6 процентов или 9 процентов разтвор на тази киселина. Въпреки, че е слаба киселина, е корозивна и нейните изпарения дразнят очите и носа. Оцетната киселина е една от най-простите карбоксилни киселини (най-простата след мравчената к-на). За начин на получаване аз знам само един метод, но може и да са много - Карбонилация на метанол. CH3OH + CO → CH3COOH
Профилна снимка
11.04.2013

Ученик

0
аа спокссс хванах здраво учебника! :) а сега сме си на въглехидрати и тест по дяволите ще имаме не контролна :) ама надявам се да се справя. При едната г-жа 5-ци тук там 4-чици аа при другата 6, а тя е много по- строга но е уникална! :)) мерси все пак за коментара :)
Профилна снимка
03.02.2013

Ученик

+2
:))
Профилна снимка
03.02.2013

Ученик

+4
БЛАГОДАРЯ!
Профилна снимка
03.02.2013

Ученик

+8
КЪДЕ СА ЗАДАЧИТЕ ПО ХИМИЯ ЗА КАНДИДАТ -СТУДЕНТИ?
Профилна снимка
05.02.2013

Учител на уча.се

+4
Правим всичко възможно до ги върнем в най-скоро време.:)
Профилна снимка
14.02.2013

Ученик

+3
благодаря!
Профилна снимка
14.02.2013

Ученик

-2
ей petranaka ти си ми адаш
Профилна снимка
07.03.2013

Друг

+2
mnogo dobre obqsneno blagodarq
Профилна снимка
28.09.2013

Ученик

+2
Ще съм Ви много благодарна, ако направите урок и за карбоксилните и хидроксикарбоксилните киселини, че идва вече входното ниво :D
Профилна снимка
08.06.2014

Ученик

0
Извинявам се предварително, ако съм нахална, но може ли да помоля да ми помогнете със следните задачи. 1 Взаимодействие на пропанон с циановодород. 2 Съединението А се получава от етанал, реагира с калиева основа и се естерифицира с C3H7OH. Изразете реакциите. 3 Пропанан и пропанон може да се разпознае с : а- H2 b-лакмус c-NaOH d-меден дихидроксид Изразете с уравнение.
Профилна снимка
08.06.2014

Учител на уча.се

0
Здравей Смарфи, Предлагам да поработим заедно. Присъединяването на циановодород към кетони става по следния начин: в кетона се разкъсва двойната връзка С=Ои към въглерода, който е частично положително натоварен се присъединява циано групата CN, която е частично отрицателно натоварена. Към кислорода от двойната връзка, който е частично отрицателно натоварен пък се присъединява водородния атом от циановодорода, който е частично положително натоварен. Така се получава съединение хидроксинитрил (2-метил-2-хидроксипропанонитрил), при средния въглероден атом на което има хидроксилна и нитрилна CN група. По втората задача щом съединението А реагира с основа и се естерифицира, значи е киселина. Коя киселина се получава при окисление на етанал? Пропанал и пропанон се различават по реакциите на окисление - алдехидите се окисляват от слаби окислители (какви?), а кетоните само от силни окислители. Надявам се нататък ще се справиш и сама :)
Профилна снимка
26.05.2018

Учител

+1
Здравейте г-жо Николова, моля да кажете дали правилно съм подредила следните съединения по намаляване на тяхната реактивоспособност: 2-петнанон(1), ацетон(2), формалдехид(3) метилфенилкетон(4) , етанал(5), бензалдехид(6). Аз ги подредих по следния начин: 3>5>2>1>6>4. И още един въпрос - как ще се казва съединение от етилов радикал-бензеново ядро-алдехидна група/такава е последователността/ производно на бензалдехида ли ще е ?
Профилна снимка
27.05.2018

Учител на уча.се

0
Здравейте Ваня, подреждането на карбонилните съединения е в реда 3>5>6>2>1>4. Като правило всички алдехиди са по-реактивоспособни от кетони, както и ароматните производни са по-слаби от мастните. За интересният ароматен алдехид с етилова група - да, трябва да е производно на бензалдехида. С цифра трябва да се посочи мястото на етиловата група в бензеновото ядро. Едно възможно име е 2-етилбензенал / бензалдехид/.
Профилна снимка
27.05.2018

Учител

+1
Много благодаря за отговора, аз имах такава идея, но винаги съм по-спокойна когато съм сверила часовника си с Вас, хубав ден!
Профилна снимка
27.05.2018

Учител на уча.се

0
Благодаря, Ваня, подобно!
Профилна снимка
25.12.2017

Ученик

+1
Интересува ме кои пластмаси се разтварят в пропанон? Също дали целулозата се разтваря в него?
Профилна снимка
26.12.2017

Учител на уча.се

+1
Здравей Памела, за това дали целулозата се разтваря в ацетон може да видиш във видео урока ни за Целулоза. Колкото до пластмасите - със сигурност полистиренът (полосторол) се разтваря в ацетон.
Профилна снимка
27.12.2017

Ученик

+1
Аз за целулозата знаех, че се разтваря в Швайцеров реактив, но някъде четох, че не било истинско разтваряне(не знам дали е вярно)също за нея четох, че се разтваря в к.НСl(също не знам дали е вярно и дали ще се разтвори в разредена HCl, примерно 10 или 25%)... И понеже ацетона го водят един от най- добрите разтворители... има ли по - добри разтворители от него?
Профилна снимка
27.12.2017

Учител на уча.се

+1
Здравей Памела, целулозата са разтваря освен в Швайцеров реактив и конц. солна киселина още и в концентриране солнокисели разтвори на ZnCl2 или SnCl2. Ацетонът е добър разтворител, но зависи за какво... В химията е трудно да се намери универсален разтворител, който да разтваря всичко... Ако ми напишеш проблема си може да успея да помогна повече...
Профилна снимка
31.12.2017

Ученик

+1
Ами, аз на много места чета, че пластмасите са инертни, имат висока химическа устойчивост (особено политетрафлуоретилена), не реагират с нищо, трудно се разтварят, някои въобще не се разтварят, не се разграждат... Понеже бутилките за вода са направени от полиетилен терефталат(РЕТ) ми е любопитно в какво се разтварят и как се разграждат. Например съм чувала за PTFE, че се разгражда само с атомен флуор под високо налягане и висока температура и не се разтваря нито в царска вода, нито в карборанова киселина...
Профилна снимка
31.12.2017

Учител на уча.се

+1
Здравей Памела, бутилките от РЕТ са устойчиви на киселини, основи и множество органични разтворители. Не се разграждат и в природата. Според скорошни изследвания японски учени са открили бактерия, която се храни с тази пластмаса, но това беше единично съобщение и повече по въпроса не съм чела. В ацетон РЕТ не се разтваря.
Профилна снимка
20.01.2017

Ученик

+1
Може би съм се претоварил и мозъкът ми просто е блокирал съвсем, но колкото и да го мисля следното уравнение не виждам как ще да е изравнено... (кислородните атоми) 2CH3-CO-CH(CH3)-CH3 + 12O -> 2H2O + 2CO2 + CH3-CH(CH3)-COOH Така е дадено в сборника със схематично решени задачи за МУ-София(линк http://prntscr.com/dy8o4s ) Написах всяко съединение поотделно и започнах да броя, но винаги ми излизат 2 от едната страна и 12 от другата, а 2+12 =/= 12. У мен ли е грешката или от МУ не са видели, че в 2-пентанон се съдържа кислород?
Профилна снимка
20.01.2017

Ученик

+1
Пардом, съединението не е 2-пентанон, а е 3-метил-2-бутанон
Профилна снимка
21.01.2017

Учител на уча.се

+1
Здравей Стамат, ако искаш да успееш на изпитите учи първо теорията, а после решавай задачи. И по-малко се рови в този сборник с решения, че там често пишат....глупости. Да решим проблема... Как се окисляват кетони? Особеното в окислението на този кетон е, че при въглеродния атом вдясно от кетогрупата има разклоние и тази част от веригата ще се окисли отново до кетон (ацетон), който ще продължи да се окислява. Като си разпишеш всичко подробно ще установиш, че в публикуваното уравнение липсват 2 CH3COOH...Не само кислородните, не излизат и въглеродните атоми в техния вариант....
Профилна снимка
21.01.2017

Ученик

+1
Значи в сборника с решения често правят грешки и не е добра идея да разчитам на него като източник, от който да си проверявам знанията? Иначе аз го реших на няколко стъпки и изглежда така: CH3-CO-CH(CH3)-CH3 + 3O(KMnO4) -> HCOOH+ CH3-CH(CH3)-COOH ; HCOOH <-> H2CO3 <-> CO2 + H2O ; CH3-CO-CH(CH3)-CH3 + 2O(KMnO4) -> CH3COOH + CH3-CO-CH3 ; Ацетонът продължава да се окислява: CH3-CO-CH3 + 3O(KMnO4) -> HCOOH + CH3COOH ; HCOOH<-> H2CO3 <-> CO2 + H2O Сумарно: 2CH3-CO-CH(CH3)-CH3 + 10O(KMnO4) -> 2H2O + 2CO2 + 2CH3COOH + CH3(CH)-CH3-COOH При първото разкъсване на веригата от 3-метил-2-бутанон се получава мравчена к-на (която продължава да се окислява до CO2 + H2O) и 2-метилпропанова к-на При второто разкъсване на веригата от 3-метил-2-бутанон се получава оцетна к-на и ацетон. Ацетонът се окислява до мравчена (CO2 + H2O) и оцетна к-на.
Профилна снимка
21.01.2017

Учител на уча.се

+1
Виждаш ли, че можеш и сам??? Браво!
Профилна снимка
21.01.2017

Ученик

+1
:) Мерси много
Профилна снимка
14.05.2016

Ученик

+1
Знам, че не можете да ми кажете как е структурната формула на киселините за които се чудех, но можете да напишете молекулните формули, тъй като не успях да ги намеря в интернет. Търсих ги един час. Чудех се за оксаловата, лимонената млечната и винената киселина.
Профилна снимка
14.05.2016

Учител на уча.се

+1
Оксалова киселина https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A9%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B0, лимонена киселина https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B0, млечна киселина https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BB%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0 и винена киселина https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B0
Профилна снимка
03.07.2016

Ученик

+1
Благодаря много
Профилна снимка
10.04.2016

Ученик

+1
Може ли да попитам при Алканоните до колко C-атома са нисшите ?
Профилна снимка
10.04.2016

Учител на уча.се

0
Здравей Добромир, няма причина за промяна в класификацията - до 4 въглеродни атома - нисши, между 5 и 15 въглеродни атома - средни и над 16 въглеродни атома - висши.
Профилна снимка
05.11.2015

Ученик

+1
Здравейте! Благодаря за урока! Имам само един въпрос - това, което получаваме на 06:47 не се ли казва 2,2-пропанол заради двете хидроксилни групи (CH3)?
Профилна снимка
05.11.2015

Учител на уча.се

+1
Здравей Мина, Предлагам ти да се върнеш във видеото и много внимателно да проследиш реакцията, за която питаш - как и какво се получава. Групите CH3 хидроксилни ли се наричат?
Профилна снимка
06.03.2016

Ученик

+1
За главна верига се взима въглеродната верига( в случая тя е вертикалната), а не хоризонталната в която в случая има 1-въглероден атом, та по нуменклатурата на UPAC това съединение се казва 2-пропанол защото хидроксилната група( ОH) се намира при втория въглероден атом от главната верига, CH3 се нарича метлова група или метилов радикал. Надявам се отговорът ми да е бил полезен!
Профилна снимка
07.03.2016

Учител на уча.се

+1
Браво, абсолютно правилно! Поздравления!
Профилна снимка
31.08.2015

Ученик

+1
искам да попитам защо като съм болен , устата ми смърди на ацетон???
Профилна снимка
02.03.2015

Ученик

+1
Госпожо Николова, много е лесно,когато показвате присъединителните реакции със структурни формули, но защо не ни показвате и присъединителните реакции с останалите елементи...Мноого ми е трудно да извършвам останалите реакции *(като например с амоняк...)
Профилна снимка
02.03.2015

Учител на уча.се

+2
Теодора, Присъединяването на полярни молекули се дава по желание на преподавателите. Няма проблим, присъединяват се много лесно, като означиш частичните положителни и отрицателни заряди в молекулата на алдехида и на полярната молекула. И след това е лесно - положителен край от полярната молекула се присъединява съм кислородния атом, който е частично отрицателно натоварен. И обратно - отрицателният край на молекулата се присъединява към положителния въглероден атом. Получава се хидрокси амин на етанала. Виж прикачения файл.
Профилна снимка
21.09.2013

Ученик

+1
Според етимологията на думата "ацетон" това би следвало да означава "производно на оцетната киселина" (от латинското "acetum", което е оцет). Защо обаче в молекулата на оцетната киселина има 2 въглеродни атома, а в тази на ацетона - три? Има ли връзка между двете съединения?
Профилна снимка
29.04.2018

Ученик

0
Ще направите ли повече уроци за профилирана подготовка?
Профилна снимка
30.04.2018

Администратор

0
Здравей, Кати! За момента все още запълваме уроците от задължителната подготовка. Кои теми би искала да видиш в Уча.се от профилираната подготовка?
Профилна снимка
25.02.2016

Ученик

0
Благодарим!
Профилна снимка
23.01.2014

Друг

0
Здравейте! Може ли да ми помогнете с получаването на трибромоанилин и фениламониев хлорид от анилин. Тъй като не сте направили следващите уроци ви пиша на този урок. Уроците найстина много помагат. Благодаря предварително :)
Профилна снимка
19.11.2013

Ученик

0
Може ли да направите урок за аминокиселините?
Профилна снимка
15.04.2013

Ученик

0
Здравейте имам домашна по Химия за Глицин. Трябва да напиша формулата на глицина, 6 свойства и получаване от алдихид и кетони. Благодаря и ако може да ми отговорите до утре, че ми трябва Благодаря! :)
Профилна снимка
01.06.2013

Учител на уча.се

+1
Глицин е 2-аминоетанова киселина. Има амфотерни свойства, определени от карбоксилната група и амино групата. Свойства по карбоксилната група: с метал, с основен оксид, с основа,с алкохол. Свойства по амино групата: с киселина Общи свойства: кондензация, горене Получаване от алдехид: етанал----етанова киселина----хлороетанова киселина----аминоетанова киселина Получаване от кетон: пропанон---етанова киселина и нататък както по-горе.
Профилна снимка
25.05.2013

Ученик

-1
Моля ви направете един клип на анилини, наистина имам нужда и е спешно.
Профилна снимка
21.04.2013

Ученик

-1
Извинете за грубия език, но не ми харесва как обяснява госпожата. Прекалено скучно и монотонно, все едно съм в училище - нищо не разбрах. Искам пак господин Маджаров да изнася уроците. Иначе едно голямо БРАВО за целия сайт и изобщо идеята. :))
Профилна снимка
03.05.2013

Ученик

-2
Иван Петров, ти вземи млъкни ... нагло зубърче такова... ти пък си безгрешен нали?? ... сигурно не знаеш първо какво е химия.... ама както и да е...
Профилна снимка
03.05.2013

Друг

0
Много си груб, ужасно се държиш! Никой от нас не заслужава такова отношение, а твоето е обида за всички! А колкото и да се перчиш, всеки може така да си се дуе на приказки. Като си такъв многознайко, който само поправял грешките и който смята, че обясненията на г-жа Николова са скучни, направи си собствен сайт, в който да използваш своите методи!
Профилна снимка
03.05.2013

Друг

+3
Аз гледам и уроците от уча.се, и тези от учебника и никога не съм видяла грешки, а просто информацията, предлагана във видеата е синтезирана.
Профилна снимка
03.05.2013

Друг

-2
"Извинете за грубия език, но не ми харесва как обяснява госпожата. Прекалено скучно и монотонно, все едно съм в училище - нищо не разбрах. Искам пак господин Маджаров да изнася уроците. Иначе едно голямо БРАВО за целия сайт и изобщо идеята. :))"; "Плюс това в работите на Дарин има страшно много грешки, дори се опитвам да ги избягвам видеата му. При госпожата няма такива работи..." - подкрепям изречението ти за сайта, но обмисляй повече изреченията, когато пишеш коментари, защото виж какво излиза от написаното от теб: Хем госпожата обяснява скучно и монотонно /според теб/ и затова искаш уроците да са на Дарин, хем Дарин правел много грешки /за това не съм съгласна/ и затова му избягваш уроците - парадокс!
Профилна снимка
03.05.2013

Друг

-2
Не знам дали Иван и Иван Петров са един и същ човек, но две различни регистрации, ако не е така се извинявам на Петров.
Профилна снимка
03.05.2013

Друг

-2
Хора, само не се обиждайте... злобата е много гадно нещо. Пак се извинявам на Петров- хората от уча.се много ми помогнаха и ми помагат и пламенно защитавайки ги, мога да объркам имената и да засегна някого.
Профилна снимка
03.05.2013

Друг

0
Моля, пак да ме извиниш- не исках да да засегна някой. Приятна вечер!
Профилна снимка
06.05.2013

Ученик

-2
Хахаа Иванее, Иване излагаш се много здраво.. даа киселини ги познавам, не утаявам хлоридни йони!!! ;д, но няма ли да ти се сърдят те.. като не им изписваш правилно имената :D То от бързина и злоба така става :)) Аз се занимавам само с ОРГАНИЧНА ХИМИЯ :)) така че си сбъркал адреса нещо ;дд
feedback
feedback