Видео урок: Термохимия. Топлинен ефект. Екзотермични и ендотермични реакции

10:36
37 566
118
Сподели във Фейсбук и спечели XP!
Описание на урока
С това видео поставяме начало на теоретичната химия за 10. клас! Ще ти предадем основни знания за термохимията и видовете химични реакции според топлинния ефект. Горенето на въглища екзотермична или ендотермична реакция е? А фотосинтезата? Как се записват уравненията в термохимията? Какво трябва да е записано в едно уравнение, за да бъде то термохимично? Как се означават състоянията на веществата на български и на латински? На тези и още въпроси отговорите ще намериш в новия ни видео урок по химия за 10. клас. Остани със Стефан!
Раздел:
Химични процеси
Ключови думи:
термохимия, топлинен ефект, Q, kJ/mol, екзотермична , ендотермична, реакция, отделяне, поглъщане, топлина, изходни вещества, химия 10. клас

За да коментираш този видео урок, стани част от Уча.се!

Коментари (118)
Профилна снимка
19.06.2012

Ученик

+52
Малко допълнение ако може. екзо-извън,навън..,ендо-навътре.От там е лесно, при ендотермични процеси ще се поглъща топлината.И интересно в видеото е сравнението с плажа ,не бях се сещала така да го уча; D
Профилна снимка
04.10.2012

Ученик

+14
Страхотен метод на преподаване! Урока се научава бързо и лесно! П.п. Трика с плажа наистина помага! Едно огромно БЛАГОДАРЯ !
Профилна снимка
14.05.2014

Ученик

-12
nishto ne nao4ix zashtoto sam na 39g a oshte o4a
Профилна снимка
28.12.2014

Ученик

-3
Трикът с плажа не е на този урок, защо коментарът ти е написан тук?
Профилна снимка
11.10.2017

Ученик

+3
Петко, има една поговорка- " Който Очи, той ще сполОчи" нали я знаеш?
Профилна снимка
17.03.2018

Ученик

+1
Ти маи не си сполучил щото незнаеш даже как се пише
Профилна снимка
08.12.2012

Ученик

+13
Едно огромно БЛАГОДАРЯ!!! Имам контролно в понеделник и сега се подготвям с ваша помощ....изключителен педагогически подход!! :)))
Профилна снимка
14.05.2014

Ученик

-4
edno ogromno BLAGODARQ!!!Imam kontrono v ponedelnik i sega se podgotvqm s vasha pomosh....izklio4itelen pedagogi4eski podxod!!:)))
Профилна снимка
09.11.2013

Ученик

+12
Благодаря :)
Профилна снимка
17.03.2018

Ученик

0
За кое бе
Профилна снимка
24.10.2012

Ученик

+12
Имам един много туп въпрос.От къде да разбера топлината на образуване(примерно:на NaCl)????
Профилна снимка
24.10.2012

Администратор

+14
Няма тъпи въпроси, не се притеснявай да питаш, докато не си разбрал всичко. Изгледа ли останалите видеа от тази поредица?
Профилна снимка
08.12.2012

Учител на уча.се

+6
Топлината на образуване се дава в справочници. Може и да се изчисли.... Ако имате задача в клас, учителят трябва да даде даднни за топлини на образуване в задачата.
Профилна снимка
30.03.2013

Друг

+3
здравейте имам забележка !анод на една батерия е положителният полюс,а катод - отрицателният! затова йоните, насочващи се към положителният полюс сер наричат аниони, а към отрицателния - катиони.
Профилна снимка
30.03.2013

Учител на уча.се

+6
Здравей Иво, Съжалявам, че ще те репликирам, но не съм съгласна. В електрохимията има особености. При електролиза Анод е положителният електрод, а катод - отрицателният. В галваничните елементи, каквито са батериите
Профилна снимка
30.03.2013

Учител на уча.се

+5
имам предвид обикновени цинково-въглеродни или алкални, а не акумулаторни, Анод е отрицателният електрод, а катод - положителният. Ако си кандидат-студент, това е много важен пропуск, върни се и си уточни понятиятя :))))
Профилна снимка
08.04.2013

Друг

+3
батериийката си е галваничен елемент и нейните електроди са: анод - отрицателен и катод - положителен, тези в клетката обаче, тъй като тя черпи ток от батерията, за да се извърши електролизата са: анод - положителен и катод отрицателен
Профилна снимка
08.04.2013

Друг

-1
В случая клетката се явява консуматор,а не източник на ток(източника е батерията).През консуматора токът тече от анода кън катода, т.е от + на източника към минуса - посока на движение на положителните заряди !!! ;]
Профилна снимка
08.04.2013

Учител на уча.се

+6
Започнахме да се надхващаме, което не в полза на знанието и потребителите. Държа на мнението си и повтарям - в електролизна клетка анод е положителен електрод, а катод - отрицателен. В галваничен елемент (батерия) анод е отрицателният електрод, а катод - положителният!
Профилна снимка
08.04.2013

Друг

0
надхващаме или надмятаме ?! аз държа на моето мнение също.
Профилна снимка
09.04.2013

Учител на уча.се

+8
Иво, здравей. Ето твърденията ти в хронология: 1. имам забележка !анод на една батерия е положителният полюс,а катод - отрицателният! 2.В случая клетката се явява консуматор,а не източник на ток(източника е батерията) Следва да уточниш какво имаш предвид под "батерия" в първото твърдение. Ако това е консуматор, т.е. електролизна клетка, си прав. Но не съм срещала в литературата и практиката случай, в който електролизната клетка да се нарича батерия. За мен, а и за изучаващите електрохимия "батерия" е източник на ток....
Профилна снимка
03.01.2013

Друг

+11
Евала за урока! :)
Профилна снимка
04.02.2013

Ученик

+9
въпросът ми е термохимията и химичната термодинамика , едно и също нещо ли означават??? o_O
Профилна снимка
04.02.2013

Учител на уча.се

+10
Нееееееееее! Химичната термодинамика е дял от физикохимията, който ВКЛЮЧВА в себе си и знания по термохимия.
Профилна снимка
07.12.2013

Ученик

-1
da.
Профилна снимка
20.09.2013

Ученик

+8
моля ви някои да ми реши преходите трябват ми за понеделник за входното етан-етен-дихлороетан-етин-бензен и този етан-хлороетан-етен-C2H5OH-C2H5ONa
Профилна снимка
20.09.2013

Ученик

+14
Ето първия: 1. C2H6 = C2H4 + H2 (при температура и катализатор) 2. C2H4 + HCl = C2H5Cl C2H5Cl + Cl2 = C2H5Cl2 + HCl 3. C2H4Cl2 + 2KOH = C2H2 + 2KCl + 2H2O (при C2H5OH разтвор на калиевата основа) 4. 3C2H2 = C6H6 (при висока температура) И втория: 1. C2H6 + Cl2 = C2H5Cl + HCl 2. C2H5Cl + NaOH = C2H5OH + NaCl C2H5OH = C2H4 + H2O (при температура > 160 градуса и концентрирана H2SO4) 3. C2H4 + H2O = C2H5OH (при температура, налягане и катализатор) 4. C2H5OH + Na = C2H5ONa + H2
Профилна снимка
20.09.2013

Ученик

+9
Само правя малко пояснение - получаването на етен във втория преход е на две стъпки. При първата се получават етилов алкохол и натриев хлорид, а при втората етиловият алкохол от предходната реакция се разлага до етен и вода. Успех на входното! :)
Профилна снимка
20.09.2013

Учител на уча.се

+13
Здравейте Марчела и Виолета, Браво за това, че си помагате. Малка корекция на написаното от Марчела: По първия преход:От етен дихлороетан се получава направо чрез присъединяване на хлор. По втория преход: от хлороетан етен се получава директно като действаме с алкохолна калиева основа. Освен етен се получава калиев хлорид и вода. Успех на входното ниво!
Профилна снимка
21.09.2013

Ученик

+6
мерси
Профилна снимка
25.09.2013

Ученик

+7
Олеле много сте умни, хора. Аз съм 7. клас и ми изглежда доста сложно но пък ще се оправя по някакъв начин.
Профилна снимка
25.09.2013

Ученик

+6
В седми клас все още си малък, но ако отсега започнеш да учиш системно, ще видиш как в един момент всичко започва да ти се изяснява и ще си създадеш добра основа за по-напред, дори за термохимията и органиката. Дерзай! :)
Профилна снимка
05.01.2014

Ученик

+1
благодаря за урока
Профилна снимка
09.05.2013

Ученик

+7
Искам да направя една корекция.Катода е отрицателно зареден,а анода положително.Така,че катода да поеме положителните йони (катионите),а анода да поеме отрицателните йони (анионите).Бих казал,че това е голяма грешка и по този начин се объркват учениците.
Профилна снимка
10.05.2013

Учител на уча.се

+6
Браво, Мартине! Забележката е напълно уместна. Извиняваме се за грешката! :)
Профилна снимка
26.10.2014

Ученик

+4
Много полезен и приятен урок ! Благодаря Ви ! :)
Профилна снимка
26.10.2014

Учител на уча.се

+2
Здравей Петя, Радваме се, че Уча.се ти помага. А пробва ли да направиш упражнението?
Профилна снимка
27.10.2014

Ученик

-1
Да направих всички упражнения за 3,4,5,6 урок, защото днес имахме контролно и мисля че се справих доста добре ! :)
Профилна снимка
27.10.2014

Учител на уча.се

-1
Браво, Петя, Очакваме да се похвалиш поне с шестица от контролното :)
Профилна снимка
27.10.2014

Ученик

-1
И аз се надявам на хубава оценка ! :))))
Профилна снимка
05.11.2014

Ученик

+1
Имам пълно 6 на контролното върху термохимия ! Искам да благодаря на целия Ви екип :))))
Профилна снимка
05.11.2014

Учител на уча.се

-1
Бравооооооо Петя, Заслугата си е изцяло твоя - не ние сме решили контролното. Е, може да сме помогнали да се подготвиш, но желанието и усилието си е било само твое. Радваме се заедно с теб и ти желаем още успехи в полето на химията :)
Профилна снимка
06.11.2014

Ученик

-1
Благодаря Ви ! :)))
Профилна снимка
13.04.2013

Ученик

+4
интересно е дори и дете от 4 ти клас може да го научи.дано да е лесно и за други
Профилна снимка
25.01.2014

Ученик

+2
Благодаря на създателите на уча.се защото ми помагат в ученето!
Профилна снимка
30.03.2013

Ученик

+2
Не знам дали това е подходящият урок да питам това, но въпросът ми е следният: СО или СО2 има повече енергия(по-бързо движение, по-голяма топлина) и защо е така?
Профилна снимка
30.03.2013

Учител на уча.се

+4
Здравей, Алексавдър, Ще е добре да конкретизираш въпроса... Това, което питаш в този няма смисъл. Бързината на движение на газови молекули зависи от молекулната им маса, но и от температурата, от налягането, от вида на молекулите... А под топлина какво разбираш - топлина на образуване на молекулата или какво??? И как може една молекула да има топлина - какво искаш да кажеш????
Профилна снимка
30.03.2013

Ученик

+7
При образуването при едни и същи условия на СО и СО2, на кое молекулите биха се движили по-активно?
Профилна снимка
30.03.2013

Учител на уча.се

+6
Молекулата на въглеродният оксид е по-лека и би следвало да се движи по-бързо. Но пък силите на привличане между молекулите са по-големи, защото молекулите са полярни. Молекулата на въглеродният диоксид е по-тежка, но пък е неполярна и силите на привличане между молекулите ще се по-малки. Все пак мисля, че въглеродният оксид ще се движи по-бързо.
Профилна снимка
27.04.2018

Ученик

+1
какво е енергията 7:25 - 7:33
Профилна снимка
28.04.2018

Учител на уча.се

+1
Здравей Иван, в този откъс Стефан се шегува, като обръща внимание на факта, че отделената(погълната) енергия в хода на химичната реакция няма състояние (твърдо, течно или газообразно), каквото имат веществата. Това ли питаш?
Профилна снимка
28.04.2018

Ученик

+2
Не, това с агрегатните състояния е ясно, просто шегата на Стефан ме накара да се замисля, че реално ползвам толкова често тази дума, пък не знам какво точно означава, в смисъл какво е естеството на енергията, какво точно представлява и какво точно трябва да разбирам под думата енергия, знам че може да е в под различна форма - топлинна, химична, механична, ядрена и т.н и, че има връзка с масата на материята, но какво точно е тя...токът е поток от свободни електрони, гравитацията е изкривяване на пространство-времето, а енергията какво е?
Профилна снимка
28.04.2018

Учител на уча.се

+1
Ахаааа, ами енергията е физична величина. Не съм специалист по физика, но доколкото помня най-простото обяснение за енергията е нещо, което може да извършва работа и да променя състоянието на други неща. Съветвам те да се обърнеш към физиците за помощ, да не те объркам нещо...
Профилна снимка
07.12.2015

Ученик

+1
В учебника по Химия пише че количеството топлина Q, което се отделя или поглъща при протичането на една химична реакция, се измерва в джаули или килоджаули. В урока е дадено като килоджаул/мол.
Профилна снимка
07.12.2015

Учител на уча.се

+1
Здравей Xray, Молим да ни извиниш за досадната грешка... В kJ/mol се измерват само топлина на изгаряне или топлина на образуване.
Профилна снимка
11.06.2014

Ученик

+1
Здравейте, г-жо Николова! Сигурно тук не е най-подходящото място да Ви попитам нещичко - Има ли надежда,шанс да направите уроци по химия за 11-ти клас (профилирана подготовка) , защото ми омръзна да чета и нищо да не схващам, много съм се отчаяла.Откакто започнах да използвам "Уча се" имам доста напредък и по-лесно запомням понятията, по-лесно решавам задачите...Убедена съм, че ако започнете да правите видео уроци за 11-ти клас ще помогнете не само на мен, а и на десетки ученици.Страшно много се надявам и очаквам да помислите над това,което съм написала! Ако трябва за видеата за профилираните подготовки ще заплащам двойно повече.Поздрави на екипа и не спирайте да мотивирате всички ученици!
Профилна снимка
12.06.2014

Учител на уча.се

+1
Здравей Глория, В Уча.се имаме намерение да направим уроци и за профилирана подготовка. Скоро и това ще стане. В момента завършваме курса от задължителна подготовка, който се ползва от най-много хора. Но това е доста продължителен процес и за тази година няма да е възможно да има уроци. Конкретно в твоя случай ти предлагам първо да гледаш видео уроците от Уча.се и после да продължаваш работа с учебниците за кандидат-студенти - така ще ти е по-лесно. Ако имаш въпроси - пиши под видеата. Освен това в Уча.се предлагаме възможност за он лайн уроци с мен. Ако проявяваш интерес можеш да ми пишеш на maria@ucha.se или да се информираш за условията и начина за връзка с мен в Маркетинг отдела на Уча.се на адрес marketing@ucha.se. Успешна подготовка :)
Профилна снимка
12.06.2014

Ученик

0
Благодаря за информацията и бързия отзив, г-жо Николова! Бъдете жива и здрава и не спирайте да ни помагате.
Профилна снимка
10.06.2014

Ученик

+1
Много добро видео
Профилна снимка
19.10.2017

Ученик

0
Топлинният ефект не се ли измерва в J или kJ? А пък kJ/mol да е мерната единица за топлина на образуване?
Профилна снимка
20.10.2017

Учител на уча.се

-1
Здравей Ива, права си. Но в почти всички учебници за 10. клас мерната единица за топлинен ефект е дадена като kJ/mol.
Профилна снимка
27.01.2017

Ученик

0
Дали ще има шанс видео уроците да се гледат и от устройства с софтуер на андройд както преди :) благодаря!
Профилна снимка
28.01.2017

Администратор

+1
Здрасти, Иве! Уча.се може да се ползва от всякакви устройства - компютър, лаптоп, таблет, телефон. От телефон и таблет се ползва през браузър, например Google Chrome или Mozilla. Ти от какво устройство искаш да гледаш видео уроци? :)
Профилна снимка
28.01.2017

Ученик

0
здравейте ! От смартфон
Профилна снимка
28.01.2017

Администратор

+1
Опита ли да гледаш през смартфона? Стартират ли се видеата?
Профилна снимка
28.01.2017

Ученик

0
Много благодаря за съдействието през gogle chrome се полу4и благодаря! :)
Профилна снимка
28.01.2017

Администратор

+1
Супер! Много се радвам! :)
Профилна снимка
28.01.2017

Ученик

0
И аз много ти благодаря Гери :)
Профилна снимка
26.11.2016

Ученик

0
Здравейте, мога ли да ви помоля за малко помощ имам следната задача:При изгаряне на 5 грама Мg в кислородна среда се отделят 127,5kj топлина .Какво количество топлина се отделя при образуване на 1 мол Mgo ? Благодаря :)
Профилна снимка
26.11.2016

Учител на уча.се

0
Здравей Ивето, потърси малко по-нататък в уроците има решаване на задачи в термохимията. Предполагам, че задачата я има решена или в урока, или в коментарите...И много ми се иска ти да предложиш решение, а аз да кажа дали си на прав път... Все пак задачите са за вас, не за мен, нали?
Профилна снимка
26.11.2016

Ученик

-1
Благодаря госпожо Николова :)
Профилна снимка
26.11.2016

Ученик

0
Аз си мисля , че задачата трябва са се реши като заместя по формата m=n×M?
Профилна снимка
26.11.2016

Учител на уча.се

0
Здравей Ивето, първо трябва да намериш моловете на магнезия, от там да изчислиш за тези молове магнезий колко топлина ще се отдели.
Профилна снимка
26.11.2016

Ученик

0
Да госпожо Николова и след това да заместя по формулата. Благодаря за това ,че ми дадахте насоки ! :)
Профилна снимка
27.11.2016

Ученик

0
Госпожо Николова нещо не се получава като деля 5 на м тоес мr на магнезия 12 по формулата n=m/M се получава 0,41 възможно ли е ?
Профилна снимка
27.11.2016

Учител на уча.се

0
Здравей Ивето, защо делиш масата на магнезия (5 г) на поредния му номер (12) , а не на молната му маса (24г/ мол, съвпада с атомната му маса...). Хайде продължавай....
Профилна снимка
27.11.2016

Ученик

0
Да така е моя грешка
Профилна снимка
27.11.2016

Ученик

0
Получих n=0, 208 mol от тук какв трябва да направя това не мога да разбера да състава уравнение ? Mg+o2=Mgo +127,5kj? И да се изравни 2Mg+O2=2Mgo+ 127,5 kj + защото се отделя топлина ?
Профилна снимка
27.11.2016

Учител на уча.се

-1
Уравнението в термохимията се пише за 1 мол вещество Mg+ 1/2 О2=MgО+127,5kj И сега разсъждението ти следва да е: от 1 мол магнезий, като изгори се образува 127,5 kJ топлина. Но ти имаш 0,208 мола магнезий. Тогава като изгорят те колко топлина ще се отдели?
Профилна снимка
27.11.2016

Ученик

0
Щом е за 1 мол би трябвало да умножа 0.208 ×127,5 kj ?
Профилна снимка
27.11.2016

Учител на уча.се

0
Точно така. :))))
Профилна снимка
27.11.2016

Ученик

0
:):):)
Профилна снимка
13.11.2016

Ученик

0
Здравейте,госпожо можете ли да ми кажете дали мога само от видео уроците тук мога да науча нещата за изпитите по биология и химия в 12 клас като също така и науча и темите.
Профилна снимка
14.11.2016

Учител на уча.се

-1
Здравей Цветан, видеоуроците в Уча.се са върху задължителната подготовка, която се учи в училище. Те са прекрасна основа за знанията ти за изпитите. Над-тях ще надградиш и материала от кандидат-студентските учебници (специално по химия) и подготовката ти ще е супер. Е, по химия ще трябва да се научиш да решаваш и задачи.... Може би тези теми https://ucha.se/motiviramse/kandidat-studentski-temi-po-himia/ ще са ти от полза като пътеводител в подготовката. Започни да четеш задължително от въвеждащата тема. Успех!
Профилна снимка
14.11.2015

Ученик

0
Чудесно видео!
Профилна снимка
12.06.2014

Ученик

0
Кои от изразените реакции протичат мигновено : 1)hcl + naoh = nacl + h20 2)ba + so4 = baso4 3)na2s + cucl2 = cus + 2nacl 4)h2 + cl2 =2hcl 5)ch4 + 2cl2 = c + 4hcl Има повече от един верен отговор. Благодаря предварително. Също: Кой е най-стабилният оксид от изброените. Като се знае топлината на образуване: co2=393 kj/mol h20 = 242 kj/mol cuo = 165 kj/mol mgo = 602 kj/mol ag2o = 325 kj/mol
Профилна снимка
12.06.2014

Учител на уча.се

+1
Здравей Katrin, С много голяма скорост, мигновено, протичат йонообменните реакции- такива са 1, 2 и 3. Ако 4 и 5 се облъчи със светлина протичат също мигновено. Не знам откъде може да имате данни за топлината на образуване на отделните съединения, за да прецените скоростта на реакцията. Въпросът за мен не е зададен достатъчно коректно. Виж, когато има данни за топлината на образуване на оксидите, онзи, който е с най-голяма топлина на образуване е най-стабилен.
Профилна снимка
17.01.2014

Ученик

0
strahotno e. pozdravlenia!
Профилна снимка
14.05.2014

Ученик

-9
az iskam
Профилна снимка
28.12.2014

Ученик

-1
Ки-ри-ли-ца, младежи!
Профилна снимка
05.12.2013

Ученик

0
яко
Профилна снимка
16.01.2017

Ученик

-1
Извинявайте! Защо не мога да отварям видята от устройства със софтуер на андройд? Благодаря!
Профилна снимка
16.01.2017

Администратор

-1
Здравей, Иве! Изписва ли ти се някакво съобщение, когато опиташ да отвориш видеото? Само при този урок ли не тръгва или и другите са така? Кой браузър използваш? Задавам ти толкова въпроси, за да изясним по-добре каква е ситуацията при теб. Драсни ми отговор и ще съдействам веднага. :)
Профилна снимка
16.01.2017

Ученик

-1
Не сама на този урок във всички секции .Нищо не ми изписва дазе преди ми изписваше версия за мобилен телефон преди време нямаше проблем . Пробвах от няколко устройства. Благодаря!
Профилна снимка
26.11.2015

Ученик

-1
Всичко е супер, само че упражненията към уроците защо трябва да са платени също ? Не е ли малко нагло да искате от всичко пари....
Профилна снимка
26.11.2015

Администратор

0
Здрасти, Александър! Упражненията са с абонамент за 6 месеца или 12 месеца. Там е още по-изгодно всъщност и ги получавате като подарък. Нали така? :)
Профилна снимка
08.02.2016

Ученик

+1
66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666
Профилна снимка
04.05.2014

Друг

-1
Здравейте. Не намерих масто където да изразя мнение затова пиша тук (извинете за спамът). Вече не ми се налага да ползвам сайта но следя развитието му и не мога да разбера как може да бъде целия сайт платен + това задачите за кандидат-студенти се плащат допълнително. Навярно сте запознати с бедността в нашата страна и знаете колко семейства едва си позволяват интернета като услуга, а камоли да си позволят ползването на сайта. АЗ съм против всички видеа да са платени, основополагащите трябва да са достъпни от всеки по всяко време...
Профилна снимка
08.05.2014

Администратор

+3
Здравейте, Меджит :) Супер е, че вече си се убедил колко полезен е Уча.се и колко много труд сме положили за вас. От доста време ползваш Уча.се и сме сигурни, че знаеш, че целта е да подобрим образованиети и да сме полезни на вас! :) Избрахме цени, които да не са в тежест на семействата... Едни дъвки са 2 лв... Уча.се и всичко страхотно тук получаваш за 10 стотинки на ден (~3 лв на месец). Вече няколко хиляди ученици подкрепиха Уча.се и си закупиха достъп. А това прави Уча.се още по-силен :) Надяваме се, че ще продъжим да бъдем полезни и на теб! В момента подготвяме нови страхотни неща... Сега е само началото!
Профилна снимка
08.05.2014

Друг

-1
Аз бих плащал ако има уроци за медицинските специалности, но не мисля че подрастващите са хората коите биха платили, предлагам сайта на познати и само като им кажа, че е платен и всичко свърива до този момент, защо не печелите от реклами както правят всички останали :( и ДА Уча.се ми помогна много, но в началото бях скиптично настроен и ако се пращаше по онова време, нямаше да обърна внимание на сайта, както правят познатите ми, а това е лошо :( надявам се да не ме разберете погрешно :)
Профилна снимка
08.05.2014

Администратор

+2
Разбираме те, Меджит... :) Нека всеки да прецени кое е най-важно за него и дали 10 ст. на ден си струват, за да се образоваме и след това да имаме добър живот. Най-важната инвестиция е в образованието - ти най-добре го знаеш по пътя, по който си поел с медицината. Пожелаваме ти да успееш да станеш много силен лекар! :)
Профилна снимка
06.03.2014

Ученик

-1
ох златни сте, благодарим ви много за всичко, което правите :)
Профилна снимка
06.03.2014

Администратор

-1
Супер, bubaduc! :) Уча.се ти благодари за хубавите думи :) По кои други предмети ползваш Уча.се?
Профилна снимка
06.03.2014

Ученик

-1
Химия, математика и биология
Профилна снимка
09.12.2014

Ученик

-2
Тъй като никъде не пише къде мога да се свържа с някой работещ тук, ще пиша коментар! Активирах си 15 дни упражнения и 15 дни видео уроци. получих 30 дни видео уроци без упражнения (Чрез СМС) Обяснете защо! И не,следвах всички инструкции за активация на упражнения
Профилна снимка
09.12.2014

Администратор

-2
Здравей Deian! Можеш да се свържеш по всяко време с нас по много различни начини :) Най-удобният и най-използваният е feedback бутонът в ляво (в оранжево). Той е на всяка страница в Уча.се с теб и винаги, когато има нещо, което да ни попиташ или съобщиш, можеш там да ни пишеш без да се притесняваш :) Та, към въпросът ти... Проверих в системата и видях, че си платил 2 пъти абонамент за 15 дни. Така сега имаш абонамент за 30 дни до видео уроците. Достъп до упражненията се получава с пакет от 6 месеца или 12 месеца. Разгледай отново тук: https://ucha.se/subscription/ Препоръчваме ти да си вземеш абонамент направо за 6 месеца или 12 месеца - там получаваш и упражненията, а и ще ти бъде най-изгодно. Успях ли да помогна, Deian? :)
Профилна снимка
28.12.2014

Ученик

-2
Deian, за 15 дни упражнения няма! Най-краткия срок, за който можеш да получиш достъп и до упражненията е 6 месеца! Още нещо, на повечето уеб сайтове днес връзката с администраторите на сайта е написана най-долу на всяка страница. Ако отидеш накрая на тази страница ще видиш, че там пише (цитат)За контакти с Уча.се: feedback@ucha.se(край на цитата). Аз използвам браузър Dragon (от Comodo), направен на базата на Google Chrome и при мен няма такъв оранжев бутон вляво, но този имейл долу го виждам чрез всички браузъри.
Профилна снимка
30.11.2014

Ученик

-2
Печем пържоли хДДДДДДДД
Профилна снимка
16.04.2015

Учител

-13
promenili ste rejimite - po - rano za 6 vzimash cql mesec i to prez sms ? ili davate 9 i si svalqte s recorder ili flowplayer i si gi zapisvate i poveche nqmate griji :)
Профилна снимка
16.04.2015

Учител

-8
Nema vruzka zaradi tezi uprajneniq , deto sa za maloumni da digate cenite .. Uvajavam saita ,ama ne zabravqite che sme v Bg i tuka ne vseki ima da izvadi,a ima deca , koito iskat da znaqt . Nedeite taka , tova sa deca .Nakraq nqkoi kato mene spokoino shte si recordne screena s videata i xop vuv sait free.(ili v zamunda ot tam nezakonnoto ne moje da se iztrie , te sa si pirati) . Bedna e durjavata,znam che polagate trud, ama gledaite i s uchilishata kakvo se sluchva.
Профилна снимка
17.04.2015

Администратор

+6
Здравей, Станимире :) Избрали сме изключително символични цени за абонаментите. Абонирай се за 12 месеца и за около 4 лв на месец получаваш всички видео уроци и упражнения без никакви ограничения и с възможност да ги ползваш от всякакви устройства. Един частен урок за 1 час е от 20 лв до 40-50 лв. Тук получаваш всички близо 4000 видеа + всички упражнения за ~4 лв на месец. Цените на абонаментите са толкова ниски, защото се ползват от хиляди ученици като теб и това ни е достатъчно, за да поддържаме екипа си и да правим все по-полезни неща за вас. Успях ли да помогна? :)
Профилна снимка
20.04.2015

Учител

-8
:) Вижте много ви уважавам и подкрепям . 1 частен урок е 20 - 50 лв , но получаваш далеч повече знания, а и все пак, има учители много,които дават безплатни консултации в училище - във всяко училище ги има. :) ако искаш - отиваш на конслутация,ако вашите нямат пари за урок. 2ро - създаването на тези видеа далеч не коства толкова финанси.Продължавате да вдигате цените - Преди за 6 лв и то през телефона си взимах всички видеа ( и то пак не всеки може да си го позволи) . ( и с тези ключове за КСК пак е смешна историята във фейсбук има група ,решаваща ги за без пари и то от г-жа Николова) . До колко знам преди сайта е бил безплатен - ще ви е кеф ли уикипедия да ви таксува ? Моля ви не ме карайте да си платя и да изкопирам всичко - бам в замунда и от там не може да бъдат изтрити - сървъра е в чужбина :)
Профилна снимка
20.04.2015

Учител

-9
Все едно сега да ви карат от уики да плащате ? Хем уики е по - труден за поддържане сайт . Доста хора работят в него - доста повече от уча се . В нета има хиляди сайтове за задачи, - безплатни. В ютюб също. Само че децата не са наясно със това и си дават паричките - хем в нета има и практични видеа., или просто не знаят английски . ЗАпочвам малко да протестирам и то не за друго - защото тези видеа дори нямат качеството отговарящо за цените ,които са тук :) 1 свестен микрофон и 1 стая звукоизолирана - че много от видеата направо дисторшън вадят.
Профилна снимка
20.04.2015

Учител

-8
Гарантирам ви ,че с 50% от печалбите ви ,ще мога да поддържам сайта и видеата ще имат качествен звук (т.е. 50% по-ниски цени). Не използвате професионални камери,а никак сложен софтуер - скрийн рекордер ( аз лично бих ползвал дебют) . 50лв на час ми е записа в студио . за 1 час мога или да мастерирам поне гласовете ви и да намаля малко шума като изрежа високите честоти, или директно да се презапиша урока :) Даже ако се разберете със шефа и сте редовни може и на 25лв да ви е записа,че даже и такса направо за цял месец.Ако не ми вярвате :) защо не опитаме , - Ще намеря учители , аз също ще правя уроци , аз гарантирам качество - вие гарантирате коректност отсносно бюджета ми на месец - ок ? Имам много приятели в сверата на програмирането и рекламния дизайн. 50% ми давате от вашата печалба и сайта ще е златен . и съответно намаляте цените на 50% всичко с цел оптимална помощ за минимални пари !
Профилна снимка
20.04.2015

Администратор

+5
Станимире, здравей :) Радвам се, че си толкова талантлив и можеш да направиш нещата много по-добре от нас тук. Аз изобщо не настоявам всички хора да учат тук. Ако ви харесва и помага Уча.се, заповядайте. Ако не ви харесва и помага, използвайте другите възможности. Сигурен съм, че и с тях ще постигнете големи успехи, ще бъдете отличници и ще преследвате мечтите си. :) За талантливите хора няма граници, така че ти пожелавам да ни надминеш и да си 10 пъти по-добър от мен и екипа ни! Няма нужда да ме заплашваш със Замунда и разни такива други неща... :) Ние развиваме Уча.се за вас и Уча.се ще го има докато си го харесвате и ползвате.
Профилна снимка
20.04.2015

Учител

-3
Благодаря ти Дарко :) няма лоши емоции.За щастие моите родители имат възможност да инвестират,взимал съм си не един абонамент, но ме боли от факта ,че познавам хора , които нямат тази възможност,а цените все пак скачат (макар и с 3 лв). (А относно това за саунда - скарай им се малко на редакторите - ако няма пари за кори , и с юргани става :Д )
Профилна снимка
06.12.2015

Ученик

0
Отправям се към теб Станимире. Тези хора, които държат тази страница е съвсем ясно, че го правят с пари и се съвсем нормално за положеният труд да си получат печалба. Иначе как ще живеят ? :D . Сам виждаш колко много труд е положен, за да може учениците, а също така и учители да си отделят 1-2 часа да гледат тези уроци. Вместо да прелистваме учебниците, Дарин го обеснява перфектно и затова всички, учели тук постигат успех. Дори и аз не уча от учебниците.. погледам ли уроците по 2 пъти и си пиша записки, след това си изкарвам отлични оценки. И най-вече бях щастлива, че Дарин дойде в Сандански в училище Земеделска професионална гимназия ,, Климент Тимирязев '' и се запознахме моят клас с толкова талантлив човек, който ни улеснява ученето и го прави приятно. Браво! :)
Профилна снимка
07.12.2015

Учител на уча.се

0
Благодарим ти, Магдалина. Успехи с Уча.се!
feedback
feedback