Видео урок: Медицентър в триъгълник

08:07
11 551
92
Сподели във Фейсбук и спечели XP!
Описание на урока
Много ценно обяснение на важните неща за медицентър в триъгълник по математика за 8. клас! Вижте и разберете какво представлява медицентърът в даден триъгълник и какви са неговите основни свойства. Можем ли да кажем, че медицентърът в триъгълник е пресечната точка на трите медиани? А знаете ли, че медианата разделя лицето на триъгълника на две? Научете още много интересни неща като още сега изгледате нашето интересно видео!
Раздел:
Триъгълник и трапец
Ключови думи:
Медицентър, триъгълник, свойства, математика 8. клас, решени задачи, примери,

За да коментираш този видео урок, стани част от Уча.се!

Коментари (92)
Профилна снимка
25.09.2012

Учител

+33
Здравейте,аз съм учителка. Много ми харесаха Вашите уроци.Бих искала и аз да направя нещо подобно за моите ученици.Бихте ли ми казали каква програма използвате за направата на урока ? Предварително благодаря!
Профилна снимка
25.09.2012

Администратор

+40
Радвам се, че ви допадат нещата :) Изпратете ми имейл на darin@ucha.se и ще ви разкажа.
Профилна снимка
17.10.2012

Ученик

-26
ада
Профилна снимка
11.12.2012

Ученик

+8
Ъгъл BAC в триъгълник ABC е 30 градуса.CM-4 сантиметра. M- медицентър открийте BC=? Моля ви ! Не мога да я реша..
Профилна снимка
05.01.2013

Учител

-42
Здравейте. И аз съм учител. И аз бих искал да направя подобни неща за моите ученици, но по-добри от този урок. Този урок, според мен, не е издържан от нито една гледна точка. Писах на Дарин, но той явно не желае да го оправи.
Профилна снимка
05.01.2013

Учител

-39
Колкото до предишната задача, сигурно е дадено и че ъгъл АСВ е прав?
Профилна снимка
15.12.2013

Ученик

+1
здравейте искам да питам за една задача защото се чудих много за нея ето я и нея: точките m и n са среди съответно на страните AB и BC на триъгълника ABC .Намерете периметъра на триъгълника ABC ,ако периметъра на триъгълника MBN е равен на 21cm.Благодаря предварително.
Профилна снимка
05.01.2014

Ученик

-2
благодаря за урока
Профилна снимка
23.04.2014

Родител на ученик

-1
amira, сигурна ли си, че няма нещо сгрешено в условието на задачата?
Профилна снимка
08.05.2014

Ученик

0
Da
Профилна снимка
20.08.2014

Родител на ученик

+2
Всяка от страните на малкия триъгълник MBN е 1/2 от съответна страна на големия триъгълник ABC. Следователно ако Р MBN = 21cm.; P ABC = 2.P MBN = 2.21 = 42cm
Профилна снимка
14.11.2013

Ученик

+18
Извинете ме estoyanovdd,но мисля,че Вие просто се дразните на екипът на Уча.се!Дарин е поднесъл урока по толкова интересен и приятен начин,че всичко става ясно и се разбира.Някои неща,които той спомена госпожата не ни ги каза в час. Според мен идеята на Уча.се е уроците да са интересни и да се разбират от учениците. Екипът на Уча.се върши чудесна работа и се надявам да продължават все така добре.Уча.се МНОГО ми помага,не само по математика,но и по другите учебни предмети.ТАКА ЧЕ ДАРИНЕ, И ЦЕЛИЯТ ЕКИП,КОЙТО СТОИ ЗАД УЧА.СЕ МОЛЯ ВИ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ДА ПРАВИТЕ ВИДЕОУРОЦИ,ЗАЩОТО ПОМАГАТЕ НА СТРАШНО МНОГО УЧЕНИЦИ! :)
Профилна снимка
15.12.2013

Учител

-31
Аз продължавам да твърдя, че уроците са неиздържани и повече вредят, отколкото помагат. Но това си е ваш проблем. Щом ви харесват, губете си времето.
Профилна снимка
09.01.2014

Ученик

+10
Абе ей какъв учител си ти бе estoyanovvd. Може ли ти да обиждаш не само сайта, но и неговия невероятен създател.Това, че ти си го учил това преди сто години и то по ЯВНО неописуем начин на изказване не означава че съвременния начин е по-лош за приемане от учениците като мен или като тези които им преподават по по-добър начин.Има си различни начини на изказвания и това че Дарин го е казал по друг начин това не променя нито условието нито решението на задачата...Явно СИ видял че не СИ прав и се опита да се оправдаеш с това че уроците били цитирам: неиздържани. Не знам какъв учител си, но ти ако беше направил такъв сайт щяха да го гледат разни 70 годишни бабички и дядовци които искат да си завършат образованието след 50 години...ДАРИНЕ винаги ще те подкрепяме от твоите привърженици в Варна. дидо
Профилна снимка
09.01.2014

Учител

-17
Аман от смешници!!! Има верен и грешен начин на изказване. Дарин е избрал грешния. А щом си мислиш, че така ти учиш по-добре математиката, здраве да е. Не знам защо, но ми се струва, че коментарите, като твоя са нарочно измислени? :)
Профилна снимка
12.01.2014

Ученик

+6
Ти ли ме наричаш смешник бе...Та ти не виждаш ли че в очите на всички си ,,преподавател'' който не само говори глупости но и си нахален...дд учител хахх...
Профилна снимка
20.08.2014

Родител на ученик

+1
Дидо, ти си абсолютно прав за сайта Уча.се. Не си прав обаче затова, че ти, както и твоя опонент, се дразните от мнението на другия. Правото на собствено мнение е универсално човешко право. Нашата демокрация е зачената с първородния грях на незачитене това универсално човешко право. Затова сме на този хал! Кога ще се научим да бъдем ДЕМОКРАТИ НА ДЕЛО, а не само на думи?
Профилна снимка
25.11.2014

Ученик

+8
Господин estoyanovvd, Ние, всички ученици, които посещават Уча.се, сме хора, които малко или много не са разбрали нещо в училище или просто искаме да преговорим.Щом Вие сте добър учител, нека Вашите ученици са щастливи. Но оставете другите деца, и прекрасния екип на Уча.се да си се занимават с това да са в сайта.Този сайт със сигурност е научил и помогнал на повече ученици, от които Вие през целия Ви стаж.Хората са доволни, но щом на Вас не Ви харесва, просто излезте от сайта, и не се занимавайте с писането на груби, и несъстоятелни коментари. Лек ден!
Профилна снимка
25.11.2014

Ученик

0
*посещаваме
Профилна снимка
11.01.2018

Ученик

0
Съгласен съм с Анджела. Не ви обиждам, господин estoyanovvd, но Вие се държите като хейтър. Ако не ви харесва тук, в този сайт, просто не го ползвайте, няма смисъл от грубости и trash talk (ненужни разговори)
Профилна снимка
12.01.2018

Администратор

+3
Здравейте на всички! Благодарим за подкрепата на всички, които обичате и използвате редовно Уча.се. Вярно е, че всеки има право на мнение и право да го сподели. Нека не отваряме отново дискусията от 2014, или ако все пак искате да споделите нещо, нека е в добрия тон, който поддържаме в Уча.се. Освен, че всеки има право да се изкаже, всеки има право да бъде уважаван.
Профилна снимка
13.01.2013

Ученик

+8
Даден е равнобедрен трапец с остър ъгъл 60 градуса и средна отсечка 15 сантиметра . Да се намеря страните на трапеца , ако средната му отсечка се разделя от диагоналите на три равни части.
Профилна снимка
22.01.2013

Друг

+3
Средната отсечка е успоредна на двете основи и минава през средата на бедрото, следователно в триъгълника ACD тя ще е също средна отсечка с дължина 5 (15/3=5), следователно CD = 2 по 5= 10см. Среднта отсечка на трапец е равна на средноаритметичното от двете основи, ако едната е 10, а средната отсечка 15, то голямата основа е 20. Построяваме височина DH. AH = (20-10)/2 = 5, ъгъл DAH= 60 (по условие), следователно ъгъл ADH = 30. Страната срещу ъгъл от 30 градуса е 5 в правоъгълния тръгълник AHD, следователно хипотенузата е 2 пъти по-голяма, тоест бедрото е 10. Малка основа 10, бедра 10, голяма основа 20.
Профилна снимка
21.04.2013

Учител

-30
Съжалявам, че го казвам, но това е пародия на урок! А за доказателствата на свойствата просто не ми се приказва! Дарине, ако искаш да правиш нещо наистина качествено, то не е лошо да се вслушваш в съветите на колегите. Ако искаш помощ, можеш просто да ми се обадиш.
Профилна снимка
18.12.2013

Ученик

-5
Здравейте, искам да Ви попитам към 16;00 дали някой ще може да ми помогне за няколко задачи? :)
Профилна снимка
12.01.2014

Ученик

+4
ЕЕЕЕЕ това беше прекалено егати учителя дето си и обиждаш колегата си който е направил нещп о повече от теб и като разбра че не си прав започна да се оправдаваш.......ВСИЧКИ КОИТО НЕ ХАРЕСВАТ КОМЕНТАРИТЕ НА УВАЖАЕМИЯ УЧИТЕЛ ,,estoqnovvd" МОЛЯ ДА МУ ОТНЕМАТ ТОЧКИТЕ ЗАРАДИ ОБИДИТЕ КЪМ ДАРИН.....дд
Профилна снимка
12.01.2014

Учител

-5
Мойто дете заблудено, случайно да си влизал в сайта math10.com? Там са сериозните хора и сериозната помощ по математика. Влез там и после ще говорим.
Профилна снимка
12.01.2014

Друг

-6
Скъпи деца, За Ваше огромно съжаление г-н. Стоянов е действащ учител по математика.Автор е на редица задачи давани на състезания по математика последната година.Може в репликите си да е остър ,даже понякога и заядлив , но то е с идеята да помогне.Той не обижда колега ,защото Дарин или както там се нарича водещият на урока въобще не е учител.Така че колеги няма как да бъдат докато Дарин не завърши математика и педагогика. Начинанието с което се е заел е чудесно , но за да бъде добър и обективен учител трябва първо да учи за това и то много. За съжаление екипът си мисли: То математиката за 8-ми клас е лесно нещо.Защо да не водя видео уроци? Уж елементарните неща са всъщност трудни и сериозни.Аз лично бих задал въпросът "Защо " десетки пъти ако ми преподават така.А Вие потребителите и слушателите на тези видео уроци се залъгвате че научавате нещо.Защото човек ако разбира и всичко му е ясно , все ще намери да попита за нещо, а виждам само похвали и възхищение , колко готино било всичко...
Профилна снимка
12.01.2014

Друг

-4
И нека някой математик от екипа ми обясни как когато съберем 3 вектора ще получим число.Това по коя математика е?
Профилна снимка
13.01.2014

Ученик

-1
Мой заблуден учителю, а ти случайно да си влизал в matematika.start.bg....нищо лично, но просто това не ви е сайт за разговори а за научаване на нещо полезно...ако има нещо което Г-н Стоянов искате да ми кажете ми пишете на email-ла: dido_nenkov...и моля ви не спорете с мен защото специално по този въпрос как се изговарят наименованията на векторите се допитах до няколко учители включително и тези които преподават във Варненската Математическа гимназия и се допитах точно учителя който подготви нашите ученици през 2011-2012 година когато нашите деца взеха 1-ви места на световната олимпияда по математика...дд СЪЖЕЛЯВАМ за обидите ми към Вас г-н Стоянов не ме разбирайте погрешно, но така го знам това, така ще го запомня и може би тека ще го разказвам на децата си като порастна...още веднъж ИЗВИНЕТЕ...дд
Профилна снимка
13.01.2014

Учител

-10
Като ви чета писанията, което ми е доста трудно, мисля че няма смисъл да ви отговарям!
Профилна снимка
13.01.2014

Друг

-7
Аз пък ще му отговоря на момчето. 1-во интернет страницата, която рекламираш е обща информационна.Тя те препраща към разни сайтове , някои хубави други не. 2-ро ако искаш някой да ти пише на email е редно освен username да напишеш и mail сървъра. 3-то.Въобще не зная, какво си питал и какво са ти обяснили учителите от Варненската МГ.Истината е че водещия на видео-уроците не прави разлика между равенство и еднаквост , между страна и отсечка , между вектор и отсечка.Не направи опит да обясни урока без да използва вектори ,за да е от полза и за непросветените с векторното смятане.На няколко пъти каза "виждаме" , а нещата които виждаме трябва да се доказват.Каза и "може да прочетете във всеки учебник" , което е недопустимо за учител. Много ми е интересно как ви обясняват уроците в училище след, като там не разбирате нищо , а от този видео-урок всичко ви е ясно?Или просто в училище сте само тялом , а духом едни са на двора с футболната топка , а други са по гаджета .......
Профилна снимка
14.01.2014

Ученик

+2
Оле господи ти не се ли спря...аз какво ти казах да престанете да пишете тук всеки ден като влизам и все едно и също:estoyanovdd и xixibg са ви писали....и на всичкото отгоре ми казва как да съм пишел адреса на пощата си....1-во аз казах email (abv.bg), а не mail (mail.bg) или гугъл мейл (gmail.com)... сори, но това се научава с известно време занимаване с компютър, а не заяждане с хората които искат да научат нещо повече...(той ще ми казва как да пиша имейл или мейл)... :|
Профилна снимка
14.01.2014

Учител

-15
Абе, готин, що не влезеш да погледнеш уроците по български, че си много неграмотен, а после да се обадиш да спорим за математика? Става ли?
Профилна снимка
14.01.2014

Друг

-1
"ми кажете ми пишете на email-ла: dido_nenkov...и моля ви не спорете с мен " Пич извинявай, ама за това с abv-то трябват допълнителни възможности. Екстрасенс или медиум трябва да стана :). Преди да коментираш поне прочети какво си писал.Не си толкова престарял че да забравяш или греша?
Профилна снимка
14.01.2014

Учител

-9
Ми то това дете си мисли, че само abv.bg се превежда като email. То, всъщност, не знае какво означава email. Не му завиждам на този сайт.
Профилна снимка
14.01.2014

Друг

+4
Извинете, но не може ли да си дадете нещо като skype, e-mail или нещо друго с която да говорите вместо тук. Доколкото знам това е сайт за образование, а не бойно поле. Иначе за estoyanovvd мога да кажа, че е прав за уроците, там че някои уроци са представени по друг начин, но иначе вместо тука да спорите, можете да помогнете. Тука Дарин дава всичко от себе си за да може да помогне на тези, които не разбират урока. Той не е учител по математика и не знае как точно и лесно да се предаде един урок по математика. Но това не означава, че не се опитва. Той иска да ни помогне така, както учителите. Но вместо учителите да направят първата крачка, той я направи. Той разбра как да ни помогне и го прави, дори и в момента. Да, имате правото да му се карате заради едни грешки, но ако можете да се поставите на негово място ще видите, че не е много лесно да предадеш урок по математика без висше образование и при това по лесен и запомнящ се начин. А за dido дори и аз не разбрах, че е-mail е abv.bg.
Профилна снимка
14.01.2014

Друг

-4
Ако имам някакви грешки моля поправете ме!
Профилна снимка
14.01.2014

Учител

-7
Всичко, което исках да кажа на Дарин е, че му трябва помощ. Предложих му я. С най-добри чувства и срещу заплащане. Минимално разбира се( не се срамувам от това). И ние ядем хляб. Той не реагира. Показах му грешките. Никаква реакция. Можеше просто да си намери някой приятел математик, който да не е профан и да му помогне. Но с претенциите на този сайт и неговите създатели и огромната реклама по медиите, не е нормално да има такива, меко казано неиздържани, уроци по математика. Надявам се по другите предмети да не е така, защото виждам, че има учители, които разработват уроците. Но по математика е само той и положението е трагично. Да, аз разбирам какво иска да каже той в уроците, но аз мога и да се досещам след толкова години на занимание с математика. Ученик, обаче, който има слаби оценки и очаква помощ, не би могъл по никакъв начин да разбере нещо за повече от 4 от тези уроци. Ако това е целта - ОК.
Профилна снимка
15.01.2014

Учител

-1
Абсолютно съгласна съм с Емил Стоянов и xixibg. Има доста груби грешки. Не го казвам с лошо или да се заяждам, а защото е така.
Профилна снимка
17.01.2014

Ученик

+2
Вижте какво, драги учители, педагози и т.н. Според мен този сайт не е направен за да може децата да научат перфектно необходимия материал за учебната година, а за да може те да разберат основното, и оттогава те да могат да разбират нещата в училище. При мен е така, учителите по математика обясняват невероятно, правят всичко точно, НО НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА РАЗБЕРЕ НЕЩАТА понеже те обясняват, но в същото време пишат и учениците трябва и да слушат и да пишат, КОЕТО Е ТРУДНО. Ето затова аз мисля, че този сайт най-много ще помогне децата да се научат, защото той компенсира това, което в училище учениците не са могли да разберат. Аз уча в Природо-Математическа гимназия и смея да твърдя, че от този сайт научих много!!!!!!!! Извинете, но според мен този сайт е страхотен, и той е направен за УЧЕНИЦИ, а не за УЧИТЕЛИ! Свалям шапка на Дарин, направил е нещо, което малко хора могат да направят!
Профилна снимка
17.01.2014

Администратор

+4
Здравейте на всички :) Сега случайно попадам на дискусията тук и тъй като виждам, че има въпроси към мен, се включвам. Като цяло, ако имате някакво лично предложение към мен можете да ме откриете по всякакъв начин: имейл, facebook, twitter - всичко съм си дал. Благодаря на всички за коментарите и предложенията. Всички, които ме познават, знаят, че нещото, което най-много ценя е да получаваме конструктивни идеи как да подобряваме сайта постоянно. estoyanovvd, не съм получавал предложение от Вас да се включите в екипа и затова няма реакция. На всички, които са ми писали, съм отговорил, чули сме се, ако е било нужно и сме станали приятели :) Постоянно подобряваме съдържанието. Включват се все повече от топ учителите в Бъгария като рецензенти и с времето видеата стават с много високо качество. В момента екипът ни е 36 души и всеки от тях получава добро заплащане, защото високо ценя работата, която правят. Продължаваме смело напред и стъпка по стъпка изпипваме всичко!
Профилна снимка
17.01.2014

Учител

-2
От адреса, който прикачвам, може да се види част от кореспонденцията ни - http://estoyanov.net/files/abv.JPG с печатната грешка за софтуера.
Профилна снимка
17.01.2014

Учител

-2
В началото на коментарите съм показал и някои от грешките, но вие не поискахте да ги поправите. Защо?
Профилна снимка
17.01.2014

Администратор

+2
Здравейте отново. Аз също прикачам файл, в който се вижда, че съм отговорил веднага и отново казвам най-искрено, че ценя много желанието Ви да помогнете. Нека да продължим разговора ни по имейл и да се разберем как ще действаме :)
Профилна снимка
20.08.2014

Родител на ученик

+8
Добрата новина е, че в развитие дискусията става по-цивилизована. Лошата , че този спор не е на точното място. Докато Дидо мога да го оправдая (той вероятно е тинейджър), Вас господа estoyanovvd,Учител и xixibg,Друг, не мога да ви разбера. Има още да работите за овладяването на собственото си его. Тогава ще защитавате вашата теза с аргументи, а не с обидни квалификации. И ще бъдете максимално полезни както за себе си, така и за останалите хора, което е и смисълът на човешкия живот! А иначе всеки греши. Признат грях е половин грях.
Профилна снимка
11.12.2014

Друг

+2
Въпреки лекото закъснение съм длъжен да отговоря.Не става въпрос за нечие его.Математиката е точна наука изградена от група правила ,които е желателно да спазваме.Образованието е важно за нашите деца(бъдещото поколение на България) и е редно да ги обучаваме правилно.Неточностите при преподаването понякога водят до неправилно разбиране и интерпретиране на материала от учениците, което в последствие води до допускане на грешки и неразбиране на последващ материал.Далеч съм от мисълта ,че МОНТ е върха и на моментната учебна програма може да се разчита.Приветствам разчупеното мислене и нестандартните подходи .Сайта е супер като идея(Поне такъв беше преди 10 -те стотинки за гледане на урок).Като се поработи малко върху качеството нещата ще си дойдат по местата.Не се опитвам да обидя някого, или както е писано горе да "овладея собственото си его", а споделям опита ми от работа с деца.Подобни неточности пречат, а когато някой съобщи ,че светът не е розов бива нападан и обвиняван.........
Профилна снимка
05.01.2016

Ученик

+3
Натресли се в чуждия сайт, защото не върви техният. Какво ще стане ако вместо отсечка кажа страна? Според вас това ли е най- важното в този живот? Този сайт е направен, защото учители като теб не са си свършили работата!! Като гледам сайта Ви, estoyanovvd, мога да кажа, че само ваши приятели от Видин, някой учители и тук там деца се срещат в него. Намерете си приятелка, вземете си отпуск и просто спрете. ,,Като малък бях доста необщителен'' Това говори достатъчно. :) Все още сте си антисоциален, а ако искате пари тук не е мястото да изнудвате Дарин. Знам че със закъснение пиша този коментар, но се надявам да го видите. П.С. xixibg е 100 % ваш приятел, колега, или дори ваш друг профил, а вие сте една утайка. STEF тук е пример за подражание. На вас хуманизмът ви се губи. Поздрави!
Профилна снимка
06.01.2016

Учител

-2
Дребен, аз съм на 57 години, женен и приятелка вече не ми трябва. Пари си имам достатъчно. Какво общо има хуманизмът с точността в математиката? Спорът с Дарин много отдавна сме го разрешили, а ти ако наистина си момченце, то си играй с други работи, а не с мен и с математиката. :)
Профилна снимка
07.01.2016

Администратор

+2
Привет и на двамата :) Виждам, че дискусията тук е одавана приключила, нека да не я започваме, т.к. явно estoyanovvd и Дарин са се разбрали :) Няма нужда от излишни грубости! Благодаря и нека да пазим добрия тон тук :)
Профилна снимка
11.12.2013

Ученик

+3
не мога да разбера как се записват задачите
Профилна снимка
09.01.2014

Ученик

0
гледай видеото...обяснено е супер
Профилна снимка
14.11.2013

Ученик

+3
Много добре помогнахте ми!
Профилна снимка
05.07.2015

Ученик

+2
Благодарим!
Профилна снимка
24.11.2013

Ученик

+2
Здравейте! Ще помоля за малко помощ с една задачка! Даден е успоредник ABCD. Точките M, N, P, Q са средите съответно на страните BC, CD, DA, AB. Докажете, че триъгълниците AMN и CPQ имат общ медицентър. Благодаря предварително!
Профилна снимка
30.11.2013

Ученик

+1
AC∩DB= O AC∩NM= R AC∩PQ= S Докажи: 1. т.R - среда на NM, следователно AR е медиана в ΔANM 2. т.S - среда на PQ, следователно CS е медиана в ΔCPQ 3. AS=SО=ОR=ОС използвай го и докажи, че т. О е медицентър и на двата триъгълника Направи си чертеж и ще го разбереш. :)
Профилна снимка
01.12.2013

Ученик

+2
Много благодаря, но не разбрах как стана така, че т. R и т. S са среди, съответно на NM и PQ!
Профилна снимка
04.03.2016

Ученик

+1
Уникален урок! Помага изключително много! Продължавайте така! Поздрави!
Профилна снимка
05.03.2016

Администратор

+1
Здрасти, Страцимир, точно това се иска! Давай смело напред :)
Профилна снимка
11.01.2016

Ученик

+1
Може ли да направите урок за линейна функция
Профилна снимка
15.01.2016

Администратор

0
А гледал ли си този урок? https://ucha.se/watch/142/Grafika-na-funktsiyata-y--ax
Профилна снимка
08.12.2014

Ученик

+1
Стряхотно!!! Браво!!! Продължавайте в същия дух!!!
Профилна снимка
09.12.2014

Администратор

0
Радваме се, че сме ти полезни, Мария! :) Само така! :)
Профилна снимка
25.11.2014

Ученик

+1
Здравейте, Наистина урока ми беше много интересен и смилаем, за което страшно благодаря, ама може ли някои да ми каже, как да докаже, че медианите на триъгълника , го разделят на 6 равнолицеви триъгълника!Благодаря предварително! :Д
Профилна снимка
25.11.2014

Учител

0
Използвай, че медианата в триъгълника го разделя на два равнолицеви триъгълника и чертежа, който ти изпращам.
Профилна снимка
03.12.2014

Ученик

0
Много Ви благодаря! Много лесно за разбиране! :)
Профилна снимка
02.09.2018

Ученик

0
не мога да разбера защо не оставяте децата и хората да изгледат дадено видео без да си взимат даден абонамент някои хора нямат възможност за това!
Профилна снимка
03.09.2018

Администратор

0
Здравей, Александра! Веднага отговарям и всичко ще се изясни. Причината да има абонаменти в Уча.се е, че от тях получаваме средства, които да влагаме обратно в сайта и да подобряваме уроците и упражненията. Екипът ни расте, за да успяваме да правим нови уроци и упражнения и нови функционалности, с които ученето да е още по-интересно и ползотворно. Всеки от нас работи много здраво и се раздава за каузата да подобрим образованието в България. Дали заслужаваме възнаграждение за труда си?
Профилна снимка
22.11.2017

Ученик

0
Възможно ли е освен с допълнителните уроци да се заемете и с едно 15 минутно клипче с по-сложни задачи, защото учителите доста се престарават със сложността на задачите по тестове и контролни?
Профилна снимка
23.11.2017

Администратор

0
Здравей, Недялко! Можеш ли да ни дадеш пример с една от твоите задачи, които ти дават в училище? Напиши ни я тук, за да видим какво имаш предвид. Съгласен ли си?
Профилна снимка
28.11.2017

Ученик

0
аз не говоря принципно за задача, мога и сам да се справя, но допълнително видео с доста по-сложна задача би било полезно за повечето ученици
Профилна снимка
28.11.2017

Администратор

0
Благодаря ти, че споделяш с нас мнението си. Ще го имаме предвид и ще помислим за уроци с по-сложни задачи. :)
Профилна снимка
08.11.2017

Ученик

0
много як урок,браво!
Профилна снимка
13.03.2016

Ученик

0
Много ми харесаха Вашите уроци
Профилна снимка
13.03.2016

Ученик

0
Много ми харесаха Вашите уроци
Профилна снимка
13.03.2016

Ученик

0
Много ми харесаха Вашите уроци
Профилна снимка
06.01.2016

Ученик

0
имам днес класно и не знам дали ще се справа
Профилна снимка
06.01.2016

Администратор

0
Справи се нали? Пиши като знаеш как е минало :)
Профилна снимка
09.12.2014

Ученик

0
Значи, ако формулата за намирането на лицето е същата то лицата на триъгълниците са равни, нали?
Профилна снимка
15.12.2014

Ученик

+1
Да
Профилна снимка
05.01.2014

Ученик

0
Много ми помогна това видео.
Профилна снимка
12.11.2014

Учител

0
Здравей ! Трябва да заплатиш абонамента сума, за да може да гледаш уроците и да правиш упражнения ! Хайде, всички се забавляват и учат в момента, а ти ?
Профилна снимка
12.12.2013

Ученик

0
В училище ни го обясниха по друг начин: че медианата може да носи името на началото си... пр. вместо вектор -АМ- краят му вместо да е -М- да е -А1-....дд
Профилна снимка
12.11.2014

Ученик

-1
Мразя трейлърите защо не давате направо целият урок
Профилна снимка
25.11.2014

Ученик

0
Ми нали е трейлър :Д
Профилна снимка
25.11.2014

Администратор

0
Здравей, Ники! :) Трейлърите са полезни най-вече за ориентиране за какво става въпрос в урока. С абонамент в Уча.се ще можеш да гледаш целите над 3400 супер интересни и полезни видео уроци! :) С такъв за 6 месеца или 1 година ще можеш да правиш и много страхотни упражнения! :) Ако имаш въпроси, ще се радваме да ти отговорим! :)
Профилна снимка
05.12.2013

Ученик

-1
1з.Точките М,N,P са средите съответно на страните АВ,ВС,СА на триъгълника АВС. Докажете, че триъгълниците АВС и MNP имат общ медицентър моля помогнете ми за тази задача трябва ми за утре мерси предварително !!! :)
Профилна снимка
10.12.2014

Ученик

-2
mnogo mi haresa vashiqt urok za meditsentar :D
Профилна снимка
10.12.2014

Ученик

-1
i na men
Профилна снимка
05.12.2013

Ученик

-2
Много добре обяснено моля продължавай само така!!!! :)
Профилна снимка
15.12.2013

Учител

-8
Първо би трябвало да започнете с определението за медиана. Все пак уроците ви са за хора, които се нуждаят от помощ по математика, нали? Специалният начин, по който се доказва факта, че медианите се пресичат в една точка му викат теорема и не е единствен. Би трябвало, според мен на точкатаG да и викаме Же, а не Ге. Поне така са ме учили преди 35 години в СУ-то. Не може да убедите никой, че CB(би трябвало да не е В) лежи на една права с GC.(Така е, но защо не става ясно) Говорите за GA а не става ясно за отсечка или вектор говорите. Говорите за страните AG=2GM, а става въпрос за отсечки. Медицентърът не може да раздели триъгълника на три равни части. Доказателството не е рационално. Според мен трябваше да докажете, че SANC=SBNC, SANG=SBNG и да извадите от първото равенство второто. Така ще получим SAGC=SBGC(буквата S е за лицето). После аналогично и за третата част. Не ме разбирайте погрешно. Не се заяждам. Напротив, много ми харесва идеята ви и искам да ви помогна.
Профилна снимка
07.01.2015

Ученик

+1
Като чета коментарите по-долу разбирам,че повече се заяждате отколкото помагате.Лично на мен този урок ми помогна страшно много.А вие като мислите,че има нещо грешно или помогнете за развитието на сайта или излесте от него!!!
feedback
feedback