Видео урок: Важни свойства на алкалните елементи. Обобщение

04:48
10 636
123
Сподели във Фейсбук и спечели XP!
Описание на урока
Страхотно обобщение върху свойства на алкалните метали! Урокът-упражнение по химия за 7. клас ще обедини в прегледна схема общите свойства на алкалните метали и с интересни задачи ще затвърди знанията ви по темата. Хайде, напред към урока!
Раздел:
Метали. Натрий и неговите съединения
Ключови думи:
обобщение, упражнение, задачи, натрий, алкални метали, основни оксиди, химични свойства, взаимодействие, водород, кислород, химия 7. клас

За да коментираш този видео урок, стани част от Уча.се!

Коментари (123)
Профилна снимка
07.01.2014

Ученик

+38
аз ще ходя на олимпиада и това видео доста ми помогна! БЛАГОДАРЯ ВИ!
Профилна снимка
07.01.2014

Учител на Уча.се

+26
Браво, Яница, пожелавам ти успех!
Профилна снимка
07.02.2017

Ученик

+4
на 12 е втория кръг на олимпиадата!! Стискайте палци!
Профилна снимка
07.02.2017

Учител на Уча.се

+3
Стискам палци за прилични задачи и прекрасно представяне! УСПЕХ!
Профилна снимка
25.02.2017

Ученик

+3
да и аз
Профилна снимка
11.02.2015

Ученик

+6
Защо не направите мoбилнo прилoжение на сайта си, ще бъде мнoгo пo-удoбнo за тези, кoктo пoлзват телефoните си да гледат видеата ви?
Профилна снимка
12.02.2015

Администратор

+8
Здравей :) Ще направим и мобилно приложение. В момента сме направили така, че уча.се да може да се ползва от телефони и таблети и през www.ucha.se. Нали всичко ти върви нормално? :)
Профилна снимка
12.02.2015

Ученик

+4
Да, нямам проблем
Профилна снимка
04.03.2015

Ученик

+5
при мен не имам предвид всичко по интернет е мн по-бавно , но ако го имаш като приложение от гугъл плей ще е мн по-бързо
Профилна снимка
15.04.2015

Ученик

+5
Благодарим!
Профилна снимка
03.03.2015

Ученик

+5
аз знам винената киселина сярна киселина оцетна киселина не е само HCl
Профилна снимка
03.03.2015

Учител на Уча.се

+5
Браво, Димитър, Това са едни от най-известните киселини в химическата практика и нашия бит. Можем да добавим още и лимонената киселина, нали?
Профилна снимка
12.02.2014

Ученик

+5
Благодаря Ви много за урока, г-жо Николова! Наистина всичко ми се разясни благодарение на Вас :)
Профилна снимка
16.01.2014

Ученик

+5
Благодаря Уча.се! Този урок много ми помогна за теста!
Профилна снимка
12.12.2013

Ученик

+5
Много полезен урок. Благодаря! :)
Профилна снимка
18.08.2018

Друг

+4
Ще бъде избрана (Г) с уравнение KOH + HCl --> KCl + H2O. Защото при (А) и (Б) е необходимо да се работи с чист K, което се осъществява по-трудно извън лаборатория. Чистия K ще трябва да се пази да не реагира дори с O2 от въздуха. Точка (В) е приложима, но с влагата от въздуха ще се получи K2O + H2O --> 2KOH. Следователно (Г) с KOH е най-подходяща.
Профилна снимка
18.08.2018

Учител на Уча.се

+2
Браво, Димов, правилен и логически обоснован отговор!
Профилна снимка
16.03.2017

Ученик

+4
Не разбирам кои съединения са соли.
Профилна снимка
16.03.2017

Учител на Уча.се

+6
Здравей, най-просто солите могат да се разглеждат като съединения на метал и неметал. Например NaCl, NaBr, KI и т.н. Има соли, в които вместо неметал участват по-сложни йони, например карбонатен йон. Na2CO3. Ако трябва да разгледам най-общо солите то те са огромен клас съединения, които се получават като продукт при реакция неутрализация (киселина + основа). Солите са йонни съединения и голяма част от тях се разтварят във вода. Сега по-ясно ли е?
Профилна снимка
16.03.2017

Ученик

+2
Да, мерси.
Профилна снимка
07.02.2016

Ученик

+4
Здравейте ! г-жо Николова имам едно въпросче . Във 2KOH + CO2 --> K2CO3 + H2O , защо при К2CO3 след Калия поставяме индекс 2? Това е нещо което трябва да наизустим ли е или има начин за получаването му ? Разбрах че се изписва първо метала и останалата последователност и че коефициента на кислорода се получава от сбора на кислородните атоми в изходните в-ва .... но не разбирам защо след Калия се постава индекс ! Данеби да е заради валентността на Въглерода?
Профилна снимка
07.02.2016

Ученик

+3
В смисъл...ясно е , че е заради валентността на другите елементи ...но понеже има 3 елемента в това сложно в-во ... има ли трик за определяне на индексите им ?
Профилна снимка
07.02.2016

Ученик

+3
Sorry вие сте го обеснила ... :) Но защо Карбонатния йон е от 2ра валентност?
Профилна снимка
30.01.2014

Ученик

+4
химията става толкова лесна :)
Профилна снимка
15.12.2013

Ученик

+4
Много ви благодаря за урока беше ми много полезен. :)
Профилна снимка
19.12.2015

Ученик

+3
Благодаря ти за добрите уроци. В Понеделник имам тест върху целия раздел натриий пък дано се справя. :D
Профилна снимка
20.12.2015

Учител на Уча.се

+2
Пожелавам успех, Стоян!
Профилна снимка
07.12.2014

Ученик

+3
Kaк да си пусна цялото видео,а не само трейлър?
Профилна снимка
07.12.2014

Учител на Уча.се

+2
Здравей Тея, Добре дошла в Уча.се. за да можеш да гледаш всички над 3400 видео урока и упражненията към тях е необходимо да си избереш абонаментен план, да заплатиш за него и да активираш достъпа си.
Профилна снимка
16.02.2014

Ученик

+3
Много хубав урок!!!:)
Профилна снимка
12.02.2014

Ученик

+3
Само и ако мойта учителка обясняваше така нямаше да трябва да ходя на училище :D
Профилна снимка
20.01.2014

Ученик

+3
Какво е изравненото химично уравнение на взаимодействието между Натриев Хипохлорид и Вода ???
Профилна снимка
24.02.2014

Учител на Уча.се

+1
Здравей Кристиян, Натриевият хипохлориТ взаимодейства с вода. Реакцията се нарича хидролиза и е обратима. Получава се натриева основа и хипохлориста киселина: NaClO + H2O <----> NaOH + HClO
Профилна снимка
17.02.2018

Ученик

+2
Какво е липсващото(Х) в химичното уравнение: Na + Х > Na2O2 ?
Профилна снимка
17.02.2018

Учител на Уча.се

+1
Здравей Константин, хайде заедно да се справим... Да започнем с продукта? Кое съединение е това, как се нарича? А как се получава? При какви условия? Изгледай видеото много внимателно и ще отговориш...
Профилна снимка
23.07.2017

Ученик

+2
Защо когато калий взаимодейства със киселинен оксид се получава ДИкалиев карбонат защо калий е ди ? (това се отнася и за другите елементи) .
Профилна снимка
24.07.2017

Учител на Уча.се

+2
Здравей, за да отговориш на този въпрос е хубаво да се върнеш в началните уроци за 7. клас - Наименования на веществата. Имената са пряко свързани с валентността на елементите в дадено съединение. Тъй като калият е от 1 валентност, а карбонатната група от 2 валентност, формулата на съединението е K2CO3 и съответно името - дикалиев карбонат.
Профилна снимка
16.03.2017

Ученик

+2
2K+2HCl=2KCl+H2 2K+Cl2=2KCl K2O+2HCl=2KCl+H2O KOH+HCl=KCl+H2O
Профилна снимка
17.03.2017

Учител на Уча.се

+2
Браво, Милен! А кой метод ти е любим?
Профилна снимка
25.02.2017

Ученик

+2
бих предпочела "K+CL2'
Профилна снимка
17.03.2017

Учител на Уча.се

+1
Прекрасен избор, Габриела. А как изглеждат уравненията ти?
Профилна снимка
25.01.2017

Ученик

+2
Аз съм на втори кръг!
Профилна снимка
25.01.2017

Ученик

+2
на олимпиадата
Профилна снимка
25.01.2017

Учител на Уча.се

+1
Супер си, Лъчезар!
Профилна снимка
18.02.2018

Ученик

+1
мина ли?
Профилна снимка
14.11.2016

Ученик

+2
KOH+HCI
Профилна снимка
15.11.2016

Учител на Уча.се

+1
Здравей Цветан, това е предпочетения от теб метод, нали? А би ли довършил уравнението?
Профилна снимка
15.11.2016

Ученик

+2
KOH+HCI=KCL+H2O
Профилна снимка
16.11.2016

Учител на Уча.се

+2
Чудесно, Цветан, само моля те внимавай кога пишеш главна и малка буква в символите на елементите - изписването на хлора CL може да ти навлече изненади в някой тест...
Профилна снимка
19.11.2016

Ученик

+2
da taka e
Профилна снимка
28.01.2016

Родител на ученик

+2
Имам въпрос:Какво трябва да съдържа съединението за да можем да кажем, че то е киселина и какво трябва да съдържа съединението за да можем да кажем, че то е киселинен оксид?
Профилна снимка
28.01.2016

Учител на Уча.се

+1
Здравей Станислава, оксидите са съединения само на два елемента, от които единият е кислород. Докато в киселините пък задължително има водород, но те може да не са само от 2 елемента, например H2SO4 е сярна киселина и е от повече елементи. Но тези киселини, които учите в 7. клас са лесни - започват с водород и след него има някакъв неметал - хлор, бром или друг - например HCl, HBr.... Успях ли да обясня?
Профилна снимка
29.01.2016

Родител на ученик

+1
Да, много благодаря за изчерпателното обяснение!
Профилна снимка
14.05.2015

Ученик

+2
Страхотен урок!!!
Профилна снимка
22.04.2015

Ученик

+2
Благодаря Ви, имах контролно и се справих успешно :)
Профилна снимка
22.04.2015

Учител на Уча.се

+1
Браво, Георги, като върнат контролните - да се похвалиш!
Профилна снимка
18.02.2015

Ученик

+2
Нима LiCl е сол ? Аз мислих ,че NaCl е готварска сол .Поправете ме ако греша :)
Профилна снимка
18.02.2015

Българин в чужбина

+4
Здравей Ралица и аз знам, че е готварска сол. Натриевият хлорид, познат още като готварска сол или просто сол, е химическо вещество с химическа формула NaCl.
Профилна снимка
18.02.2015

Учител на Уча.се

+7
Здравейте Ралица и Erik, Благодаря ви за въпроса - коментар, защото ми позволява да обясня нещо много важно, което вероятно ви е убягнало. Да, в бита си наричаме сол натриевия хлорид, готварската сол, т.е. в кухнята сол=NaCl. Вярно, но само за кухнята. :-). В науката химия има огромен клас химични съединения, наречен соли. Соли са съединения между положителни метални йони и отрицателни киселинни йони, но това ще го учите в 8 клас. Това, което сега, в 7 клас трябва да разберете, че всяко съединение на два елемента, главно метал и неметал, различен от водород и кислород, е сол. Така не само LiCi, но и съединенията KI, CaCl2, CuBr2, NaF и хиляди други са соли. В 7 клас учите и по-сложни соли - натриев карбонат Na2CO3q калциев карбонат CaCO3, а защо да не ви просветя, че сол е и синия камък CuSO4, с който се пръскат лозите против заболявания. Тази сол се нарича меден сулфат. Примери за соли мога да давам до утре сутринта ....:-). Надявам се разбрахте за солите, ако не питайте, тук съм...
Профилна снимка
03.03.2015

Ученик

+1
ммдаа и аз се сетих ц=за синия камък
Профилна снимка
13.01.2015

Ученик

+2
Аз ще ходя на олимпиада и бих искал да ми помогнете като ми изпратите линк на тестове за всичко което сме учили
Профилна снимка
14.01.2015

Учител на Уча.се

+2
Здравей Тодор, Според мен е достатъчно да изгледаш отново всички уроци тук и задължително да направиш упражненията към тях. Нямам предствава в интернет пространството къде на друго място може да има тестове по химия. Тъй като сега ще е първи кръг, задачите се дават от Регионалните инспекторати на МОН. Може би тестове за областен кръг и Национален кръг на олимпиадата може да се намерят на сайта на МОН?
Профилна снимка
12.03.2014

Ученик

+2
Много благодаря!!! Тъкмо си мислех като гледам старите клипове че си дадох парите за нищо но от този клип вече разбрах всичко и съм щастлив че платих!!! МНОГО БЛАГОДАРЯ!!!
Профилна снимка
12.03.2014

Администратор

+1
Винаги ще разбираш всичко, Sta4о :) Проследявай видеата в поредица и ще виждаш, че ще ти става все по-лесно и приятно :)
Профилна снимка
20.02.2014

Ученик

+2
някой може ли да ми реши уравнението-бариева основа + вода
Профилна снимка
24.02.2014

Учител на Уча.се

+2
Здравей Светлана, Когато бариевата основа се разтвори във вода, тя се разпада на йони бариеви Ва2+ и хидроксидни ОН-. Процесът се нарича дисоциация и се изразява с уравнението: Ва(ОН)2 ----> Ba 2+ + 2 OH-
Профилна снимка
04.03.2014

Ученик

+2
много благодаря
Профилна снимка
17.02.2018

Ученик

+1
a) K + 2HCL > 2KCL + H2 б) 2K + CL2 > 2KCL в) K2O + 2HCL > 2KCL+ H2O г) KOH + HCL > KCL + H20
Профилна снимка
17.02.2018

Учител на Уча.се

0
Чудесно, Константин! Само в бързината май си написал знака на хлора CL, вместо Cl... Внимавай, щото се брои за грешка...
Профилна снимка
23.01.2018

Ученик

+1
Найстина много ви благодаря! До прди седмица едва хващах 3 сега се боря за 6ци! Благодаря отново и отново!
Профилна снимка
24.01.2018

Учител на Уча.се

0
Страхотна новина, Деян! Продължавай да учиш с нас и успехът ще е забележителен!
Профилна снимка
18.01.2018

Ученик

+1
съмнявам се че някои е направил задачите на които трябва да палзираш видеото но урокът е мнго-як ;)
Профилна снимка
18.01.2018

Учител на Уча.се

0
Здравей Петър, не успях да схавана какво не ти хареса в урока. Може ли да кажеш по-точно какви са притесненията ти?
Профилна снимка
16.01.2018

Ученик

+1
бих предпочела метода K+Cl2
Профилна снимка
17.01.2018

Учител на Уча.се

+1
Добър избор, Анабел!
Профилна снимка
06.01.2018

Ученик

+1
г
Профилна снимка
31.03.2016

Ученик

+1
Здравейте.Бих искал да попитам дали съм разбрал правилно.От уроците за 10 клас разбрах,че основите са съединения които са съставени от метални или амониеви катиони и хидроксилни аниони(задължително присъствие на OH-хидроксилна група), и съответно се разпадат на такива в разтвор.Киселините са молекулни съединения които са съставени от електроотрицателен елемент (неметал) и задължително водород(H,който е положително зареден),съответно така се и разпадат в разтвор.Сега основен оксид - съставен е от метал (както основата) и O(кислород),основен хидроксид - съставен от метал (както основата) и OH група,но това не е ли същото като основата ? Киселинен оксид - неметал(от киселина е взето името,както споменах и за основите) и O(кислород),киселинен хидроксид - неметал(пак от киселината) и OH група . Разбрал ли съм правилно или говоря пълни глупостите, ако може да ми обясните :)
Профилна снимка
31.03.2016

Учител на Уча.се

+1
Здравей Жоро, в многото думи малко ми се губи въпроса. Какво точно не ти е ясно? Че основен хидроксид и основа е едно и също? Съединенията, в които има хидроксиден йон се наричат хидроксиди. Когато това са съединения на силни метали и са разтворими във вода е прието да се наричат просто основи (от основни хидроксиди). Има и амфотерни хидроксиди - за тях ще научиш в 9 и 10 клас. А оксидите са съединения на елементите с кислорода, в които степента на окисление на кислорода е -2. Същата класификация има и когато елемента в съединението е неметал. Той образува съответно киселинен оксид и оксокиселина (това са киселини, които съдържат кислород, напр. HClO). Не ги смесвай с безкислородните киселини, които са водни разтвори на водородните съединения на неметалите, напр. HCl. Моля те да се опитваш да задаваш конкретни въпроси. :)
Профилна снимка
31.03.2016

Ученик

+3
Добре,това обяснение което написах има ли връзка между нещата вътре и вярни ли са ?
Профилна снимка
31.03.2016

Учител на Уча.се

+3
Опитах да обясня, че не ми се получи да се ориентирам в потока от думи. Написах ти каква е връзката между елемент, оксид и хидроксид.
Профилна снимка
01.04.2016

Ученик

+3
Благодаря,мисля,че се ориентирах :)
Профилна снимка
01.04.2016

Учител на Уча.се

+2
Здравей Жоро, приветствам ентусиазма, с който се хвърли да попълваш знанията си. За да е максимална ползата от труда ти предлагам когато гледаш уроците да си правиш записки и да отбелязваш въпросите. После, когато пишеш в сайта нека ясно да са структурирани въпросите, за да мога да ти отговарям и пъзела да се подрежда. Когато пък просто искаш да провериш дали си разбрал правилно урока - тогава пиши стегнати и структурирани изложения, за да мога да те разбирам и да казвам къде си прав и къде си сгрешил. Това ще е от особена ценност главно за теб, защото полагането на изпит по химия за медицина изисква разписване на задачи, в които има доста пространни обяснения, които ще се научиш да пишеш по-лесно, ако още от сега привикнеш да се изразяваш ясно и конкретно в текст. Отделен е въпроса, че ще разбирам какво си ми написал и ще отговарям адекватно. Съветът ми е абсолютно доброжелателен. Успех! :)))
Профилна снимка
01.04.2016

Ученик

+2
Благодаря за съвета.Аз от доста време съм забелязал, че избързвам понякога и оставам неразбран.Тоест трябва да следвам някаква последователност.Ще се постарая да изчистя грешките.Аз си водих записки по химия на уроците до сега и сега ще ги прегледам,а иначе понякога имам въпроси,но не ги записвам и като гледам следващите видео вече забравям какво съм искал да попитам.От днес ще се опитам да съм по-подреден.Благодарности отново ! :))
Профилна снимка
01.04.2016

Учител на Уча.се

+2
Няма защо, опитвам се да направя живота и на двама ни по-лек и подреден :).
Профилна снимка
04.01.2015

Ученик

+1
Какво трябва да е следното съединение,имам предвид как се изговаря и какво значи елемента Е : 4Na + E2 >>>> 2Na2E
Профилна снимка
04.01.2015

Учител на Уча.се

+2
Здравей Alex, Хайде да се потрудим заедно :). Започваме да разсъждаваме от това какво трябва да се получи:Na2E От формулата на съединението и като знаем, че натрият е винаги ат 1 валентност определяме, че елемента Е трябва да е от....2 валентност. Кои елементи от втора валентност образуват съединения с металите - естествено неметалите, като сяра, кислород и др. Кой от тези елементи образува просто вещество с двуатомна молекула? Сега вече си ти....спомни си сърдитите джуджета....
Профилна снимка
03.01.2015

Ученик

+1
някой може ли да ми каже какво е значението на алкалните метали ???
Профилна снимка
03.01.2015

Учител на Уча.се

+1
Здравей Илияна, Вероятно в учебника имате такъв урок и той със сигурност е интересно написан. ти пробва ли да го прочетеш? Така ще научиш за баланса на калия и натрия в организма, за лечение на какво служи лития и други интересни подробности...
Профилна снимка
22.12.2014

Ученик

+1
трудно е
Профилна снимка
23.12.2014

Учител на Уча.се

+1
Здравей viktor, Хайде сега да потърсим причината за да ти е трудно. Може би си пропуснал предишни уроци - да ги научиш много добре. Тогава се върни и ги научи. Трябва да знаеш, че химията е логична наука, ако знаеш свойствата на натрия и неговите съединения, това означава, че без никакъв проблем знаеш какви са свойствата на калия и съединенията му, или на лития....Възможно е да ти е трудно, защото химията не е твоята наука - тогава трябват повече упражнения, защото учим за знания и за отлични оценки. В такъв случай ти предлагам да вземеш лист и химикалка и да си напишеш по няколко пъти уравненията от всяко видео и от всяка задача. Ще се убедиш сам, че ще стане значително по-лесно. Хайде, не се отказвай, бъди мъж! Успех!
Профилна снимка
02.12.2014

Ученик

+1
Изразете с уравнения хим. св-ва на КОН и LiOH . Някой може ли да ми помогне за задачата ??
Профилна снимка
02.12.2014

Учител на Уча.се

+1
Здравей Милка, Искаш ли да опитаме заедно? Научила ли си свойствата на натриевата основа - че се разпада на йони във воден разтвор, че взаимодейства с киселинен оксид (въглероден диоксид) и с киселина (солна киселина) Свойствата на калиевата и литиевата основа са абсолютно същите, просто вместо символа на натрия пишеш символа на другия елемент. хайде да опиташ и да ми покажеш какво си написала...
Профилна снимка
03.09.2014

Ученик

+1
На зад.3 нали работим с основни хидроксиди..не трябва ли да е МН, а не МОН ?Основа и основен хидорксид едно и също ли е ? Защо при КОН+СО2 получаваме солта дикалиев карбонат (К2СО3) , а не КСL....?
Профилна снимка
03.09.2014

Ученик

-2
Разбрах ! HCL е солна киселина, а не сол,поличава се сол,когато взаимодейства с основни оксиди ,но не разбрах нали работим с основни хидроксиди..не трябва ли да е МН, а не МОН ?Основа и основен хидорксид едно и също ли е
Профилна снимка
03.09.2014

Учител на Уча.се

+4
Здравей Теодора, да, HCl не е сол. Принципно е газ- хлороводород, но ако този газ го разтворим във вода, а той лесно се разтваря, ще получим солна киселина, защото HCl се дисоциира на H+ и Cl- йони и щом имаме дисоциирани H+ йони в разтвора значи той има киселинен характер. Мисля че бъркаш хидрид и хидроксид. Съединенията на химичните елементи с водород се наричат водородни съединения или хидриди и са с обща формула MeH. Хидроксидите пък съдържат някакъв метален йон и OH-група и са с формула MeOH. Прието е които хидроксиди са разтворими във вода, да се наричат основи- например NaOH---> Na+ + OH- . Но има и неразтворими хидроксиди като Cu(OH)2, които пак са си хидроксиди, но не се разтварят във вода и за това не се наричат основи. Може да гледаш урока "Химични съединения. Обобщение" там точно за това се говори. Надявам се да съм отговорил на въпроса ти. Поздрави :)
Профилна снимка
03.09.2014

Ученик

+2
Да..... бъркам хидрид и хидроксид.Благодаря Ви за отделеното време...все пак.. УЧА.СЕ
Профилна снимка
03.09.2014

Учител на Уча.се

+1
За да не ги бъркаш, хидрид идва от латинското име на водородa - HYDRogenium + едно -ид от нас си. ХидрОКСИД идва от латинското име на водорода и кислорода - HYDRogenium + OXYgenium = hydrOXY и едно -д от нас си, защото хидроксидите съдържат и водород и кислород. :)
Профилна снимка
03.09.2014

Ученик

+2
Благодаря Ви !!!
Профилна снимка
12.03.2014

Ученик

+1
Може ли някои да ми разясни какво е неутрализация и ако може по бързо. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
Профилна снимка
13.03.2014

Учител на Уча.се

+1
Здравей Sta4o, Неутрализацията е много бърза химична реакция, почти толкова бърза, колкото на теб ти е необходим отговора. Само че, това сме го учили вече... Хайде да си припомним свойствата на основите. С какво може да реагират? А какво ще се получи, ако към основа се прибави противоположно по химичен характер вещество - киселина? Дали ще се неутрализират? И как ще се нарича тази реакция? Хайде, сега си ти....
Профилна снимка
09.03.2014

Ученик

+1
При какви условия се провеждат реакциите: Na2O+2HCl=2NaCl+H2o NaOH+HCl=NaCl+H2O Na2O+H2O=2NaOH
Профилна снимка
23.12.2014

Ученик

+1
Здравей elitsa:). И трите реакции протичат при обикновени условия ако това питаш, а иначе трябва много да се внимава когато се правят защото реагират страшно бурно например реакцията Na2O+H2O=2NaOH е толкова бурна че водата се добавя на малки капчици и това е съпроводено с отделяне на голямо количество топлина(същото е и с останалите реакции).
Профилна снимка
24.02.2014

Ученик

+1
Много благодаря за урока :)
Профилна снимка
19.02.2014

Ученик

+1
Утре имам контролно
Профилна снимка
16.01.2014

Ученик

+1
Реакцията между основен оксид и киселина неутрализация ли е, тъй като при нея се получават сол и вода ?
Профилна снимка
19.02.2014

Ученик

+1
Не , защото неутрализация има само когато основа взаимодейства с киселина и се получават сол и вода . :) :)
Профилна снимка
05.12.2013

Ученик

+1
Разбрах задачите,но само 1-2 са от учебника на Педагог 6 но нищо.Пожелавам ви успех!!!
Профилна снимка
11.02.2014

Ученик

+1
на кого пожелаваш успех???
Профилна снимка
06.10.2013

Ученик

+1
Много,много полезен урок! Наистина много ми помогна и благодаря.
Профилна снимка
18.12.2013

Ученик

+2
Благодаря на Уча.се!
Профилна снимка
04.03.2013

Ученик

+1
1Направете предложение за химични свойства на Li(2)O и ги изразете с уравнения. 2Конкретизирайте схемата за KOH .Всички изходни вещества и продукти запишете със съответните им имични формули.Изразете с уравнения означените процеси
Профилна снимка
04.03.2013

Учител на Уча.се

+1
Достатъчно е да изгледаш това упражнение е ще си отговориш сама! :)
Профилна снимка
06.09.2013

Ученик

+5
Изключително полезен, лесен и разбираем урок. Благодаря!
Профилна снимка
05.12.2013

Ученик

+6
Оставете хората не стига че ви правят уроци пък и се оплаквате!!!!
Профилна снимка
02.01.2014

Ученик

+4
благодаря за урока
Профилна снимка
07.01.2014

Ученик

+3
чуден урок,химията ми се изясни малко,а именно благодарение на уча.се,преподавателите и този урок
Профилна снимка
11.03.2014

Ученик

+3
Г-жо Николова, мечтая да уча химия в НПМГ и имам въпроси относно материала. Бих желала заедно да ги коментираме и затова Ви оставям e-mail си: desi_h2o_@abv.bg
Профилна снимка
20.01.2017

Ученик

0
ОТ БИХАЧА ДО ПЕТРОВЦА СЕЛА ДО ПЕТРОВЦА СЕЛААААААААА :ДДДДДДДДДДДДДДД
Профилна снимка
09.01.2016

Ученик

0
защо не е Стефан тая бабичка не мога да я слушам
Профилна снимка
10.01.2016

Учител на Уча.се

+5
Благодаря много, Благовест!
Профилна снимка
20.01.2017

Ученик

+4
благовест мария току що те изпържи на бавен огън
Профилна снимка
20.02.2014

Ученик

-3
mn xybav yrok!!!!!!
Профилна снимка
12.12.2013

Ученик

-4
Нищо не разбирах...това видео многоооо ми помогна! Благодаря!
feedback
feedback