Видео урок: Какъв е смисълът на живота?

07:50
47 941
681
Сподели във Фейсбук и спечели XP!
Описание на урока
Супер забавно и интересно видео, което показва обичайните ни размисли върху смисъла на живота! Изгледайте видеото и се забавлявайте. Къде е мястото на хората във Вселената? Дали хората създаваме повече хаос и безпорядък? А какво е ентропия? Това видео ще ви накара да се замислите върху ролята на човека върху всичко, което се случва около нас. А какъв е смисълът на твоя живот?
Раздел:
Забавни без категория
Ключови думи:
смисълът на живота, Вселена, ентропия, хаос, енергия, защо живеем, безпорядък

За да коментираш този видео урок, стани част от Уча.се!

Коментари (681)
Профилна снимка
27.06.2015

Друг

+440
Гениално клипче! Със сигурност ще го гледам още много пъти. Точно такъв тип видеа си представях, че трябва да има тук, когато се регистрирах в началото. Точно това трябва да е смисълът на сайта - не само да си научиш за училище, а и да се научиш да мислиш и да си задаваш въпроси! Стискам ти ръката, Стефане, правиш уникални клипове!
Профилна снимка
28.06.2015

Учител на уча.се

+366
Тепърва започваме! :D
Профилна снимка
28.06.2015

Родител на ученик

+187
След като изгледах клипа, с изненада констатирах, че и аз съм стигнал до същия извод. Отначало като дете подсъзнателно, а след това с по-голяма увереност Но ако се затворим само до собственото си самоусъвършенстване, без да помагаме на всички хора да го постигнат, не е ли твърде егоистично и неефективно. Универсумът е едно цяло, елементите на което са свързани с безброй връзки, игнорирането на които прави всяка дейност ограничена и неефективна. Заблуда е, че можеш да постигнеш лично щастие, когато други хора страдат. Затова според мен СМИСЪЛЪТ НА ЖИВОТА е да опознаем света, за да го направим приятен за всички хора, част от които сме и ние. ВСЕКИ ЗАВИСИ ОТ ВСИЧКИ И ВСИЧКИ ЗАВИСЯТ ОТ ВСЕКИ!
Профилна снимка
28.06.2015

Учител на уча.се

+173
Но, като научаваш нови неща ти ще ги разказваш на околните, както правим тук в уча.се и така ще им помагаш. Но това е само един възможен отговор на въпроса от хиляди други. И както писах може би това е смисълът на моя, а какъв е смисълът на твоя живот? :)
Профилна снимка
28.06.2015

Родител на ученик

+91
Съгласен съм с твоя отговор и с това, че един или друг отговор не изчерпва всички възможни. Аз разглеждам всеки проблем от гледна точка на системния подход, според който всеки елемент или система, представлява подсистема на друга по голяма от нея. Светът е многопластов, подобно на известните матрьошки. С тази разлика, че е безкраен по посока на макросистемите и наносистемите. Изхождайки от този постулат исках да акцентирам върху колективизма в противовес на индивидуализма, чиято най лоша форма е егоизма. И това го наблюдаваме както в живите организми така и в животинските и човешки общности.
Профилна снимка
28.06.2015

Родител на ученик

+87
Колкото до смисъла на моя живот, той не се отличава съществено от твоя. В допълнение само мога да добавя: • аз съм поставил ИСТИНАТА на най високия пиедестал в моята ценностна система. • за фундамент на последната съм поставил ХРИСТИЯНСКИЯ МОРАЛ И ТРАДИЦИИТЕ на моя народ. Същевременно съм отворен към всичко ценно, което може да се научи от другите народи и култури. • Разбрал съм и съм приел, че човекът не е само ТЯЛО, но и ДУХ, и че духът ръководи тялото, а не обратното! • Разбрал съм езотеричната мисъл: «каквото човек мисли в личен план, това се случва с него» • Разбрал съм понятията «успял човек» и «щастлив човек» и връзката и взаимоотношенията между тях! Благодаря на теб и на Уча се, затова че поставяте на обсъждане такива значими за живота на всеки човек теми!
Профилна снимка
06.10.2015

Родител на ученик

+65
супер
Профилна снимка
09.01.2016

Ученик

+52
Много добре мислиш за клипа farseer. И аз мисля така.
Профилна снимка
18.01.2016

Ученик

+63
Сууууупер клипче, Стефане! Все пак, живота има смисъл-да опознаеш вселената, да улесниш живота на някой друг човек. Ти това и правиш! Поздрави :)
Профилна снимка
18.01.2016

Учител на уча.се

+69
:)
Профилна снимка
23.01.2016

Ученик

+63
аз мисля че Уча се е един много интересен сайт за изучаване на предметите в училище
Профилна снимка
23.01.2016

Ученик

+52
аз лично изобщо не чета урока от учебника вместо това гледам увлекателните уроци на този прекрасен сайт Уча се!!!
Профилна снимка
17.03.2016

Ученик

+27
учител на уча.се Аз много много го харесвам този сайт и много ми хареса това клипче.
Профилна снимка
11.09.2016

Ученик

+23
Ураааа за Стефан Радев Учител на Уча.се
Профилна снимка
06.12.2016

Друг

+11
Уча се прави най-интересните и забавни видео уроци на света!!!Сайт номер 1 в България!
Профилна снимка
25.01.2017

Ученик

-20
Щеше да е хубаво преди да направите анимацията с компютъра на гойто се скролва страницата на найнгаг първо да проверите какво има на нея. Видях неприятни неща!!! :(
Профилна снимка
25.01.2017

Ученик

-14
който*
Профилна снимка
27.01.2017

Администратор

+22
Сами :) и аз го видях :) не е нещо, което да не знаете вече, май! Иначе си прав! Добра ти е препоръката!
Профилна снимка
30.01.2017

Ученик

+6
Супер!!
Профилна снимка
04.02.2017

Ученик

-7
Да но ако учиш и от 2 места ще ти е още по лесно
Профилна снимка
04.02.2017

Ученик

-15
Но ти си решаваш Мая Гочева
Профилна снимка
30.11.2017

Ученик

+5
според мен живота не е даденост,а приключение :)
Профилна снимка
30.11.2017

Родител на ученик

+2
А според мен живота е и едното и другото. Даденост - защото ти сама не си направила нищо, за да дойдеш на този свят. Приключение - защото първото и всяко следващо самостоятелно решение което вземеш създава за тебе някакво следствие (положително или отрицателно), което ще изпиташ на собствения си гръб.(причинно-следствена връзка - карма)!
Профилна снимка
04.08.2018

Ученик

0
Според мен живота е да опознаеш вселената
Профилна снимка
15.12.2015

Ученик

+63
Според мен смисълът на живота е да намериш как да му се радваш.
Профилна снимка
21.12.2015

Ученик

-59
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Профилна снимка
22.12.2015

Ученик

+12
Мерси :DDDDDDDDDd
Профилна снимка
28.12.2015

Ученик

-25
Няма защо
Профилна снимка
18.01.2016

Учител на уча.се

+34
Жоре, това е много хубава мисъл! :)
Профилна снимка
12.10.2017

Ученик

-11
oh
Профилна снимка
07.05.2018

Родител на ученик

-1
Учителю Стефан Радев,мисълта наистина е хубава. Учудва ме само защо автора не е споделил с останалите и решението до което е достигнал, т.е. как той самият се радва на живота. Това би помогнало и на други хора да ползват неговата опитност. Аз лично предпочитам АЛТРУИЗМА пред ЕГОИЗМА! А Вие?
Профилна снимка
02.02.2016

Ученик

+36
Смисълът на живота е да не търсиш смисъл в него,а да го живееш,така че да направиш света по-добър и да направиш този безсмислен живот по-приятен.Все пак той си е твой. :)
Профилна снимка
02.02.2017

Ученик

+5
Животът не е за да го направиш приятен - животът е за да го живееш за Исус Христос
Профилна снимка
08.02.2017

Ученик

+4
Ами,всеки човек си има мнение :)
Профилна снимка
14.02.2017

Ученик

+5
Има истина в това което казваш Деси но наистина и аз смятам че смисълът на живота е да го живеем та че после да не се срамуваме пред Него.
Профилна снимка
14.02.2017

Ученик

+5
Този за когото Rays каза. Исус Христос.
Профилна снимка
14.02.2017

Ученик

+4
Съгласен.
Профилна снимка
06.04.2017

Родител на ученик

-11
Рано или късно ще умрем от пръст сме създадени и в пръста ще се върнем ,но не свършва живота само до тук след този свят има вечен живот на Небето и ще отговаря ме пред БОГ за всички постъпки важното е след нас да оставим нещо и да живеем да служим на БОГ защото живота не си е наш той ни е приозовал и това не е религиозно ИСУС Е НАЧИН НА ЖИВОТ А НЕ РЕЛИГИЯ!!!!!!!!!!!!! НИЕ НЕ СМЕ САМО ДЕЦА НА ВСЕЛЕНА А ДЕЦА НА БОГ НАЙ ВЕЧЕ
Профилна снимка
23.11.2017

Ученик

-3
наи хубавият саит в българия
Профилна снимка
15.01.2016

Ученик

+23
Моя живот е да разбера всичките предмети и забавлението но на края и да се науча как трябва да се държа със хората
Профилна снимка
15.02.2016

Учител на уча.се

+30
Това е един от най-трудните предмети ;) :)
Профилна снимка
18.03.2018

Родител на ученик

-2
Не е труден ако го пазберем
Профилна снимка
18.03.2018

Родител на ученик

-1
разберем
Профилна снимка
26.03.2018

Учител на уча.се

+1
То нищо не е трудно, стига човек положи усилия да го разбере нещата в основа, пък детайли всеки може да ги научи, а и винаги може да си ги преговори. Чела ли си книгата "Как да печелим приятели и да влияем на другите" на Дейл Карнеги? :)
Профилна снимка
09.10.2015

Ученик

+23
Смисала на живота е : живей,твори,забавлявай се, бъди себе си.
Профилна снимка
05.02.2018

Ученик

+1
Съгласна съм.
Профилна снимка
07.01.2016

Друг

+21
Браво, много добре поднесено - интересесно ти е и гледаш, не ти натрапва отговора, а те кара да мислиш :) Много сте добри, това трябва да е подхода в цялото образование - да създава мислещи хора! Отлично за Дарин, автора на урока и реализаторите, кефите :)
Профилна снимка
07.01.2016

Администратор

+23
Много яко послание :) Благодарим ти, Милена :)
Профилна снимка
13.01.2016

Ученик

+16
Страхотен клип ! Не знаех , че вселената крие такива невероятни факти за нашия жвот ! Това е невероятно интересно !
Профилна снимка
25.01.2016

Друг

+6
:) Много се радваме, че ти харесва, Калоян! :) Гледа ли и другите забавни клипчета в Уча.се?
Профилна снимка
19.04.2016

Ученик

-4
to
Профилна снимка
20.11.2015

Ученик

+16
Смисълът на моя живот е да уча доста в този сайт
Профилна снимка
20.11.2015

Администратор

+25
Яко послание, Илия :)
Профилна снимка
20.11.2015

Ученик

+16
Благодаря :) :) :) :) :)
Профилна снимка
18.12.2015

Ученик

+8
Браво ;)
Профилна снимка
29.10.2017

Ученик

+2
Смисълът на моя живот е да строя с лего.
Профилна снимка
29.12.2015

Ученик

+14
Найстина много хубав урок! Озвучаването-перфектно, анимацията-супер, начина на изразяване-впечатляващ! Ти си (засега) единствения човек, на когото толкова много харесах гласът, че го слъшах с удоволствие и мотивация! нямам търпения за следвачите ти клипове!
Профилна снимка
02.12.2015

Ученик

+11
Смисълът на живота е да си го живеем!
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+6
Съгласен съм! :)
Профилна снимка
28.10.2015

Ученик

+11
Това видео клипче е много интересно,защото от години се опитвам да разбера защо сме на Земята,защо съществуваме и сега разбрах отговори на въпроси който не съм знаела!Благодаря ти Уча.се !
Профилна снимка
30.10.2015

Учител на уча.се

+13
Здравей Габи :) Е не го приемай така, като правило това клипче. Това е само моето мнение по въпроса. В живота ще видиш, че не винаги всичко е напълно ясно. Нещата не са много както ги представят в училище - това е вярно, това не е вярно... Доста често те зависят от различни работи и хората могат да имат коренно различни мнения по един и същ въпрос. :) А какво е твоето мнение по въпроса? :)
Профилна снимка
17.01.2016

Ученик

+5
Аз нямам много опит,но искам да научавам все повече неща.Благодаря за мнението оценявам това!
Профилна снимка
17.01.2016

Учител на уча.се

+9
Аз също :)
Профилна снимка
14.01.2016

Ученик

+10
Този урок е един от любимите ми
Профилна снимка
15.02.2016

Учител на уча.се

+8
Супер, кои са другите ти любими предмети. Аз лично съм голям фен на уроците на Щерян по биология от 7-ми и 8-ми клас :)
Профилна снимка
21.12.2015

Ученик

+10
Смисълът на моя живот е да порасна и много искам да отида на Марс
Профилна снимка
02.12.2015

Ученик

+10
Наистина гениално, браво!
Профилна снимка
02.12.2015

Ученик

+10
ГЕНИАЛНО!!!
Профилна снимка
21.12.2015

Ученик

-16
не ама да
Профилна снимка
06.01.2016

Ученик

-21
да ама не
Профилна снимка
16.11.2015

Ученик

+10
Много хубаво видео
Профилна снимка
11.11.2015

Ученик

+9
Бог ни е създал не случайно, според теб това е смисъла на твоя живот, но Той не те е създал напразно. Наистина има неща, които не можем да си обясним, но понякога е безмислено и просто трябва да ги оставим! Смисълът на моя живот е да изпълнявам Божията воля и да живея за Него!!!
Профилна снимка
15.11.2015

Ученик

+4
о да
Профилна снимка
18.01.2016

Учител на уча.се

+5
А може би Бог ни е дал свободата всеки от нас да може да избере собствен смисъл на живота си и да го следва. Как мислиш? :)
Профилна снимка
22.03.2016

Учител на уча.се

+5
Жоре, а какво мислиш за това - ако всичко следва да си има създател, кой е създал бог? :) :)
Профилна снимка
18.05.2016

Родител на ученик

+1
Този въпрос не е много правилен, Стефчо. Кой е създал Бог? А кой е създал създателя на Бога? А кой е създал създателя на създателя на Бога? А кой е създал създателя на създателя на създателя на Бога...и така до безкрай. Бог Е Създателя на всичко. Той е безначален и безкраен.
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+6
Да точно.. почваме да се въртим.. и за това може да погледнем нещата по друг начин.. Че само, защото сме свикнали, че при нас е така - всичко да си има произход - създател, не значи че винаги трябва да е така. Часовникът - един много сложен сбор от елементи работещи заедно е създаден от часовникар. Но защото всяко сложно нещо трябва задължително да е създадено от някого. Пък и живите неща, освен сложни сборове от елементи работещи заедно се и различават много по това,че в основата им е заложено сами да се самовъзпоизвеждат. Като всяко следващо поколение се е усложнило и развило още над родителите си. С това сглобения часовник не може да се похвали. Той е направен такъв и такъв ще си завинаги. И така вече не звучи толкова нелогично от много прости молекули по естествен път, в продължение на милиарди години (1 000 000 000 доста нули..) с помощта на естествен отбор, без да има създател живота да се е появил и да се е развил толкова много, че и да продължава да се развива и днес.. :)
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

+3
Наблюдението и логиката ни учат, че всяко нещо има причина. Да не говорим пък за сложните неща. Кажи ми колко ще чакаш брашното, млякото, яйцата, сиренето, содата да скочат сами в тавата, да се разбъркат и да се превърнат в една чудесна баница? Ще има много да чакаш. Добре, че е майка ти да обърка тези продукти, че гладен ще останеш. И ако за една проста баница ни трябва причина, колко повече за сложните организми. Заложено им е да се самовъзпроизвеждат, казваш. Хм, от кого ли??? Може би от Онзи, Който ги е създал: "Да произрасти земята трева семеносна и плодоносно дърво, което да ражда плод, според вида си, чието семе да е в него. И Бог създаде големите морски чудовища и всяко одушевено същество...според видовете им и всяка птица според вида ѝ.." Май за генетика става дума тука. Грегор Мендел доказа стабилността на вида, точно както Бог е постановил - разнообразие на сортове и породи има, но границите на вида не могат да бъдат преминати : "според вида си"...
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

+3
Чудесен коментар! Ако беше възможно, бих Ви дал максимално възможния брой "лайкове". Очаквам аргументите на опонентите Ви!
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+7
:D Проблемът с ръката не е, че има няколко нерви, вместо един - а че инервацията е ето такава каша - https://goo.gl/UZQGjB и е далеч от интелигентна, ами крещи еволюция.. :) Иначе, защо да възпитаваме на морал произтекъл от религиозна догма, вместо на такъв дошъл от елементарна логика - прави това което искаш и на теб да правят. Пък, като се заговори за добротата на християнството никой не споменава за това, че библията разрешава робството и даже дава инструкции как да се прави то (Второзаконие 15:12-15; Ефесяни 6:9; Колосяни 4:1), или това че е ОК да убиеш жена си,ако ти изневери (Левит 20:10), ако излъже за девствеността си (Второзаконие 22: 20-21), ако е "вещица"(Изход 22:18) и др., или,че всеки който се е родил гей, ще отиде в Ада където ще бъде измъчван вечно.. и още много други неща които считаме днес за много неморални. Богът описан там въобще не е толкова любящ, колкото го мислим. А пък за добрите неща написани там-не кради, не убивай, бихме се сетили и без да са ни закони.
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+7
Не казвам, че бог е лош, казвам, че не е толкова очевидно и задължително всеки един човек да вярва, че писанията за него са истина и да гради целия си живот на идеята, че той съществува. Защото много хора не вярват в никакъв бог и въпреки това нито крадат, нито изнасилват, нито убиват наред.. ами са добри хора. А го има и този аспект, че религията "прощава". Ти може да си направил всичко, но покаеш ли се ти е простено и съвестта ти е чиста..Господ ти е простил... Което не мисля да е най-доброто нещо на което да учим някой. Напротив - човек трябва да свикне да живее с всички неща които е направил - както успехите си, така и грешките си и да се гордее с първите и да се учи от вторите.. :)
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+3
..а не да ги забравя.
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+2
А и децата въобще не са глупави и много добре различават добро от зло и правилно от неправилно.. :)
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

+1
Виждам, че си отворил нова тема "101 причини да не вярвам в Бог", но се надявах да завършим първата - първопричината на всичко. Иначе всяко нещо има отговор, който може на пръв поглед да ти убягва, защото Божията мъдрост не е като човешката. Библията не е като другите книги, тя не може да се разбере от човешкия разум, освен ако той не е осветлен от Святия Дух, Който я е писал. Ако смириш сърцето си и помолиш Бог, Той ще ти разкрие тайните Си, но ако подхождаш арогантно, никога няма да узнаеш Божиите дълбини. Въпреки многото неправилни схващания за Бога, които отделят човека от Създателя му, Божията любов може ясно да бъде видяна, когато погледнем Исус на кръста. Там Божията любов е манифестирана по категоричен начин. "Бог възлюби толкова света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот". Йоан 3:16 Могъщият Създател поема доброволно вината на творението Си и заплаща цената, за да може творението Му да живее вечно..Това е любов!
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+4
Здравейте Анета, тук изрично се опитвам да не си наложа мненията и вярвания си на децата, ами да ги насоча към това те да помислят сами. И се опитвам да ви кажа, че намирам за нормално и ви е да не налагате своите мнения и вярвания на децата тук, като абсолютни само, защото вие ги смятате за истина. Останах с впечатлението, че мислите това човек да избере да не вярва в бог за нещо лошо и не успях да разбера защо. :) И като човек вярващ в личната свобода на вяра се надявам да съм ви разбрал погрешно :) Уважавам вярванията на хората, но уважавам и свободната мисъл и не съм съгласен, когато едни или други вярваниятя започнат да бъдат налагани, особено на деца :) Поздрави :)
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

-2
Здравей, Стефчо, позволявам си да се обръщам така, защото съм поне два пъти по-голяма от теб. Не си спомням да съм насочвала към някого пистолет, за да приеме вярванията ми. Просто ми стана интересна темата, защото е много дълбока, философска и споделих убежденията си. Дали децата ще предпочетат едно или друго влияние и ще приемат да вярват в Бог или не е техен избор. Свободната воля е свещено право на всеки, което даже Бог зачита. Но колко трагични биха били последиците за човек, ако Библията се окаже вярна, а той не е приел да ѝ повярва...Поздрав! Желая на всички здраве и успех!
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+3
А колко трагично
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

+1
Доста, според Библията...спираш да съществуваш, след като си можел да съществуваш вечно и да се радваш на живота, да учиш, да твориш, да ходиш по новата земя и да изследваш нови светове...трагично си е.
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+2
Трагично е и някой да изживее живота вярвайки в нещо което не е истина .. :/
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

+5
Здравейте Анета и Стефан, дискусията ви е много интересна поради което се включвам и аз. Може би аз съм най-възрастния от тримата ни. Пообиколил съм някои страни, срещал съм се и съм разговарял с хора от всички земни раси. Има човешки общности, които считат за нормално да учат децата си да просят, лъжат и крадат. Дори режат детския палец за да може детската ръчичка по лесно да изважда портмонето от нечий джоб. Трябва ли да се зачита "свободната воля" на такива деца, да се оставят в ръцете на своите родители-сатанисти? За щастие българските общности не са такива. Аз не знам случай православната християнска религия да е навредила на някого. Вярно е, че в името на Бога са вършени и престъпления (светата инквизиция и кръстоносните походи). Но това е в западните общества, където си дава приоритет на материалните ценност пред духовните. Ако приемем, че в нормалните случаи родителите обичат децата си повече от всички други, защо да не дадем право на родителите, които имат по-голям жизнен..
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

+7
...опит, да спестят на децата си някои грешки, които те самите са правили поради незнание, когато са били деца? Повечето деца не са глупави, но нямат жизнения опит на родителите си. Затова от институциите отговорни за възпитанието на децата: семейство; училище; държава; най-голяма роля и отговорност има семейството. Ако обичате децата си, не ги оставяйте сами да се ориентират в сложната и опасна джунгла на живота!
Профилна снимка
21.05.2016

Родител на ученик

+2
Здравейте, Стеф. Наблюденията Ви върху начина на живот по света потвърждават мисълта ми /в коментарите по-долу/, че без Бог моралът е относително понятие. За едни добро е това, което за други е ужасно. Но където Библията се чете и практикува, там започва прогрес. Знаем, че езическите народи, принасяли живи хора в жертва на боговете си, са се променяли под влияние на Библията. Неслучайно Възраждането в Германия, Англия и други страни започва от превода на Библията на техния роден език. Който е проследил историята на Реформацията, не може да не забележи, че най-голям проспреритет получават страните, които са я прегърнали - Америка, Германия, Англия, скандинавските страни. Дори в България именно с цел да можем да се просвещаваме от Библията, братята Кирил и Методий създават азбуката ни, а това ни е спасило от асимилацията, пред която сме се намирали... Предлагам на Стефчо едно кратко интервю със студенти по естествени науки по въпроса за еволюцията https://www.youtube.com/watch?v=PGhXYcp6
Профилна снимка
21.05.2016

Родител на ученик

+2
Нужно е да пейстнеш линка в You Tube, иначе показва, че видеото не съществува.
Профилна снимка
21.05.2016

Учител на уча.се

+4
Естествено, че моралът е относително нещо, за това се и променя и подобрява с времето. И преди неща като робството са били "морални", но днес не са, Свят с абсолютен морал, ще е едно ужасно и първобитно място. Родителите са хора и те също бъркат. Разбира се че искат най-доброто за децата си, но добрите намерения не винаги се транслират в добри неща.И родителите които не ваксинират децата си им мислят доброто, въпреки, че ги застрашават на осакатяващи болести. Истината е че никой не знае какво е най-доброто решение и най-правилният път в живота и за това е глупаво когато някой твърди обратното :) И това ми е и идеята, не бъдете никога на 100% сигурни в нещо и не спирайте да мислите критично :)
Профилна снимка
21.05.2016

Родител на ученик

+2
Библията НЕ одобрява робството в този смисъл, в който то съществува у други народи. В библейските времена хората не са били поробвани поради тяхната националност или цвета на кожата си, а когато не са могли да плащат дълговете си или да подсигуряват семейството си. В новозаветни времена понякога лекари, юристи и дори политици са били роби на някой друг. Някои хора всъщност избирали да бъдат роби, така че всичките им потребности да могат да бъдат задоволявани от техния господар. Робството, както е било сред израилтяните, е имало смисълът на домашен прислужник, докато робството в Южните щати на САЩ… всички знаем, какво е било. Библейското учение е, че човек е създаден като свободно морално същество, чиято личност трябва да се уважава и зачита.... Нима е толкова прекрасно Непървобитното място, където живееш с относителния морал и всички престъпления, произтичащи от това?! В такъв случай, ако утре някой ти открадне колата не му се сърди, просто той има относителен морал.
Профилна снимка
06.04.2017

Родител на ученик

-1
Човек не може всичко да знае и не е нужно БОГ Е НАЧАЛОТО И КРАЯ ТОЙ Е ТВОРЕЦ ТОЙ СЪЗДАВА!!! Да БОГ ни е дал свободна воля да изберем това ,но проблемът на човечеството е ,че всички мислят ,че ако си Християнин спираш да живееш ,но БОГ не те ограничава да нямаш хубав живот и бъдеще напротив той иска най доброто за теб изпрати Сина си ако не той тогава от къде сме ние нали БОГ ни създал но хората мислят с разума си а сърцето им е закоравяло
Профилна снимка
28.10.2015

Ученик

+9
Честно казано след като изгледах видеото, се позамислих и разбрах, че животът има голям смисъл! :D
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

+3
Би ли дал няколко примера?
Профилна снимка
07.09.2016

Родител на ученик

-9
Soit DX Чакам повече от година отговор на въпроса който ти зададох. Ако толкова те затруднява - дай поне един пример. Иначе ще си помисля че хитруваш и силно подценяваш интелекта на четящите твоите коментари! И не използвай в думата "честно", защото сам знаеш каква е постъпката ти!
Профилна снимка
12.01.2018

Ученик

-2
Може човека да е неактивен..не го нападайте така!
Профилна снимка
13.01.2018

Родител на ученик

-2
Пламен, коя дума или израз от моите коментари оценяваш като "нападение"? Нека позная - може би думата "хитруваш". Но ние българите имаме един национален стереотипен положителен герой - Хитър Петър. Като оприличиш някого с този положителен герой, според тебе обида ли е или не? АЗ би трябвало да съм ти обиден защото ми приписваш един комплимент към някого като "нападение" към същия. Но аз никога не нападам никого, дори онези, които ме заплашват със смърт или са се опитвали да ме убият. Това е част от моята ценностна система. Не те "нападам",а те МОЛЯ да отговориш на въпросите които поставям в този коментар! Това е важно и за мен и за теб!
Профилна снимка
13.03.2018

Ученик

-1
Добре :)
Профилна снимка
27.06.2015

Ученик

+7
Това беше доста интересно !
Профилна снимка
28.06.2015

Учител на уча.се

+4
Радвам се че ти е харесало. А какво мислиш ти по въпроса? :)
Профилна снимка
28.06.2015

Учител на уча.се

+7
Иии.. пропуснах една запетайка пред че-то. Извинявай! :D
Профилна снимка
28.06.2015

Ученик

+9
Аз лично си мисля, че живота е едно училище ... за душата а след него продължаваме на някъде но на къде времето ще покаже ... ако не го изпревари физиката де и там другите футуристични науки :D
Профилна снимка
10.08.2015

Ученик

+5
Много интересен клип!!!!:)))
Профилна снимка
20.10.2015

Ученик

+4
яко
Профилна снимка
06.11.2015

Ученик

+7
Много интересен клип. Радвам се че има такива саитове.
Профилна снимка
06.11.2015

Ученик

+4
смисъла на моя живот е да стана професионален боксьор ,и за тази цел тренирам усилено
Профилна снимка
12.12.2015

Ученик

-11
moia smisal e da igraia na komputara i da sam gotin
Профилна снимка
13.12.2015

Учител на уча.се

+6
Какво играеш? :)
Профилна снимка
13.12.2015

Ученик

-3
mnogo nesta
Профилна снимка
27.01.2016

Ученик

+5
Аз играя онлайн стратегии - напъвам и тренирам мозъчето си, също ставам по-добър в хитринките , но само в свободното си време, когато нямам домашна работа :)
Профилна снимка
16.02.2016

Ученик

+5
аз много обичам училището !!!
Профилна снимка
22.03.2016

Родител на ученик

+7
Човекът е създаден от Бог. Създаден е бил по подобие на Бога и със свободна воля. След като е избрал по своя воля да се противопостави на своя Създател е съгрешил и бил отделен от Бог. Преди повече от 2000 години Бог изпрати Исус Христос, Своя Син, за да поеме вината и греха на човека. Той умря на кръста, но така възвърна ИСТИНСКИЯТ СМИСЪЛ на човешкия живот, а той е да бъде в общение със Своя Създател и да живее вечно. Да, човек умира, но само тялото, духът и душата се изправят пред Твореца на съд. Един ден всички хора ще бъдат възкресени не само духовно, но и телесно и ще бъдат съдени. Тези, които са повярвали и приели Божият дар- спасението чрез вяра в Христос ще възкръснат за вечен живот с Бога в Неговото царство, а тези, които не са повярвали и не искат да приемат ще възкръснат също, но за вечно осъждение, отделени от Бога. Къде искаш да си? Това е вечната истина. Библията ни казва това. Любовта дойде чрез Христос за да те избави и даде велик и вечен смисъл на твоето съществуване.
Профилна снимка
22.03.2016

Учител на уча.се

+2
Здравейте Полина. Прекрасно е човек да не спира да търси смисъла на собствения си път!Но мисля, че човек трябва да е честен, както с околните така и със себе си и да избягва да налага мнението си особено по такива отворени въпроси. И особено, когато "околните" са деца :). И за това във видеото аз оставих края отворен. За да може всеки сам,без да налагам МОЕТО мнение да помисли над въпроса. Мисля, че е редно и вие, особено като родител да не налагате вярванията си по този начин на децата. В Библията (една от стотиците различни религиозни книги) пише, че "Човекът е създаден от Бог..". И да, много хора вярват, че написаното в Библията е истина, но и всеки има правото да прецени сам за себе си дали да приеме отговорите,които книгата дава за абсолютната истина...или да потърси свои отговори. А дори и да приеме, че не на всеки въпрос някой знае отговорът.Не е редно да изказвате такива твърдения, като абсолютни истини и абсолютни правила,само защото вие сте решили за себе си да вярвате в тях.
Профилна снимка
23.03.2016

Родител на ученик

+6
Много е примамливо да се защитава позицията, че всичко е относително и няма абсолютна истина и абсолютни правила, особено за младите хора. Клипчето ви задава много важни екзистенциални въпроси и ви поздравявам за умелото им поднасяне, но според мен не се дава истинските добри начини и пътища да се потърсят и отговорите. А точно защото исках да съм честна и защото съм родител не искам особено подрастващите да живеят в заблуда и неведение и точно родителите и учителите трябва да четат Библията и да възпитават децата си в ценностите и. Тя разказва как е дошъл хаоса от човешката греховност, но и дава отговора как всичко отново ще се възобнови в онзи Божествен ред, правда, мир и хармония, които са били изначални. Не се опитвам да се конфронтирам, а да посоча къде е пътя, по който може да търсим отговорите за смисъла на човешкия живот. Кой съм аз? Откъде идвам? Накъде отивам? Разбира се, че всеки е свободен в търсенията си, но нека да има повече гледни точки, за да има избор.
Профилна снимка
18.05.2016

Родител на ученик

+8
Абсолютно подкрепям Полина. Като християнка и като родител не мога да не изпитвам тъга, че нашата светска образователна система налага на децата ни атеизма като философия за живота. Били сме произлезли от хаоса. Много странно е как един разумен човек може да приеме, че от нищо може да произлезе нещо толкова грандиозно като вселената с целия й порядък и физични закони; живи същества с цялата им гениална сложност и целесъобразност. Цялото творение говори, не, просто крещи за един интелигентен Дизайнер, създал всичко с удивително майсторство. Той е създал човека по Свой образ и подобие - разумно същество с творчески потенциал. Създал ни е да Го търсим и да формираме добродетелен характер, като смисълът на живота ни не е накрая да свършим в гроба, а да живеем вечно с Бога на новата земя, където ще продължаваме да творим и да израстваме в знание, изучавайки необятното Божие творение и в характер, докато заприличаме на Него. Ето, това е смисъл на живота, заради който си заслужава да се живее
Профилна снимка
19.05.2016

Родител на ученик

+5
Да, така е! И винаги съм се чудела защо има хора, които искат и защитават правото си да са произлезли от маймуната и след смъртта да няма нищо, просто само тление, а смисъла на живота им се ограничава само докато са тук на земята, да оставят потомство, да оставят добро име, следа и така да "живеят" в съзнанието на поколенията, но за друг живот, за безсмъртие, това ги ужасява, не искат и да чуват за възкресение, за Господ, за покаяние и съд...
Профилна снимка
19.05.2016

Родител на ученик

+4
Да, Полина, смисълът или по-точно безсмислието на живота за повечето хора е изразено с думите: Да ядем и да пием, защото утре ще умрем. :(
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+1
Ако разгледате човека в детайли например нервната система ще видите, че въобще не сме толкова съвършени "творения" и макроскопски очевидният дизайн, рязко започва да се губи в детайлите. Е при по-простите животни нещата са били по-подредени, но тъй като еволюционната матрицата е една се получават всякакви странни работи - от типа кутрето ни и 1/2 от безименият, една част от пръстите и другата част на пръстите се инервират от три коренно различни нерва. Не виждам лошо в това да оставим децата да порастнат и сами да изберат вяра и дори да живеят без такава. Не мисля, че е добре да налагаме нашите вярвания на децата само защото ние вярваме в тях и защото нашите родители са ни ги наложили. В логичното мислене няма нищо лошо, дори мисля, че чрез логика човек се учи на много по-качествен морал от колкото чрез налагането на морал, чрез неоспорими божии заповеди например :) Мисля, че всеки може да НЕ краде и НЕ убива и без е заради страх от Ада или пък за подмазване на Бог за Рая... :)
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

+1
Не разбирам по какъв точно начин инервирането на пръстите на ръката от три различни нерва показва несъвършенство. Може би за теб, Стефчо, би било по-съвършено, ако един и същи нерв обикаляше навсякъде, но какво правим в случай, че нервът се увреди? Това означава парализа на цялото тяло... Чувал ли си поговорката "Дръвчето се превива докато е младо". Като превиваш клонките на младото дръвче нали не мислиш, че му причиняваш зло? Напротив, ти искаш да му придадеш красива форма. Така е и с децата. Докато са млади по-лесно могат да бъдат научени на морални ценности, които да създадат един красив, симетричен характер. Такива морални ценности има само в Библията. Без Бог моралът е относително понятие. Няма критерий, който да ни учи кое е добро и кое - зло. Защо децата ми да търсят пътя сами и да страдат, допускайки същите грешки, когато могат да се поучат от моите?. Божиите заповеди не ни налагат хомот около врата, а са предпазна ограда от злото. За нашето собствено благополучие.
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

0
:D Проблемът с ръката не е, че има няколко нерви, вместо един - а че инервацията е ето такава каша - https://goo.gl/UZQGjB Иначе защо да е странно да сме произлезли от прародителско маймуноподобно животно в продължение на милиони години, а да не е странно да сме произлезли от кал или ребро? :)
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

+4
Вашата любознателност и търсещият ви дух, млади господине, ме впечатляват, виждам колко много се интересувате в различни области от човешкото познание, не искам да се впускам в излишни спорове, защото всичко е въпрос до вяра в основни ценности за Смисъла на съществуването ни. Аз съм повярвала, че Бог е Създателят на Живота, а не както са ме учили. Този избор за мен стана когато бях над 33 години, сега съм на 60. Прав сте, че в съвестта и вътре в човека има съзнание за добро и зло, за 10-те заповеди
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

+4
Но никой не може да ги изпълни докрай, винаги ще се провали някъде...да не говорим, че Христос издигна още повече летвата на Божиите морални закони в проповедта на планината, напр. "Казано е:"Не прелюбодействай! Но Аз ви казвам, че всеки, който че всеки, който гледа жена, за да я пожелае, вече е прелюбодействувал с нея в сърцето си." Казано е"Не убивай! Но Аз ви казвам...Чули сте, че е било казано: "Обичай ближния си, а мрази неприятеля си". Но Аз ви казвам: Обичайте неприятелите си и молете се за тия, които ви гонят; ....Кой може да изпълни всички тези неща!? Ако можеха хората да вършат доброто светът нямаше да е такъв какъвто е днес, затова е нужен Господ, за да ни даде благодатта да се стремим да постигнем този свят стандарт на живот. Но вярата не е само морал, а преди всичко е вяра в Спасителя за вечността.
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

+2
Никой не знае какво го чака утре, времето не е в нашата власт. В този смисъл на млади и стари трябва да се посочва спасителния път. Ако виждаш, че някой върви към пропастта няма ли да го предупреждаваш, а ако е и сляп!? Какво, ще казваш, ами той има право да си избере къде да върви, в какво да вярва, кога и т.н.Да, никой не принуждава никого насила да приеме неговите ценности и вярвания, така и Бог никого не насилва, но навсякъде вече се знае за Божието спасително дело, така за никого няма да има извинение един ден, че не е чул. Аз чух и прочетох за ентропията, но споделих и нещо съвсем различно, за мен то е най-ценното и велико нещо за всички времена.
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

-5
http://pravoslaven-sviat.org/2013/04/01/%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2%D1%8F%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0/ http://pavelcho.narod.ru/11sept.html
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

+1
Вторият линк е към едно писмо от една жена, написано към американското общество след атентатите на 11.09, но се отнася и за нас и за всички общества....
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

+3
Ето началото на писмото: На въпроса "Как можа Бог да допусне да се случи такова нещо?". Ана Греъм даде изключително дълбок и проницателен отговор. Тя каза: "Вярвам, че Бог е дълбоко наскърбен от това, което стана, както и самите ние сме, но дълги години ние казвахме на Бог да се махне от училищата ни, да се махне от правителството ни, да се махне от живота ни. И като Джентълмен, какъвто е, мисля, че Той тихо си отиде. Как можем да очакваме Бог да ни даде благословението Си и защитата Си, ако искаме от Него да ни остави намира?" Нека помислим! Мисля, че се започна, когато Маделин Мърей О''Хеър (тя загина - тялото й беше намерено наскоро) протестираше, че не иска никой да се моли из нашите училища. И ние казахме: "Добре". След това, някой каза, че не е нужно да четем Библията в училищата - Библията, която казва: "Не убивай! Не кради! Обичай ближния си както себе си!". И ние казахме: "Добре." След това д-р Спок каза, че не бива да наказваме децата си, когато грешат,
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

+4
Как искаш да ги наказваме, като ни отговарят, че моралът е относително понятие? Наказва се за нещо, което е лошо, при относителен морал, вече не се знае кое е добро, кое е лошо.
Профилна снимка
23.05.2016

Учител на уча.се

+3
Не знам, защо ви успокоява мисълта, че хората са добри защото: а) се страхуват, че иначе ще отидат в Ада и б) защото искат наградата "Рай". Напротив хората са добри един с друг, защото имат мозък и за видели, че това ще е най-добре, както за околните, така и за тях. Да, няма абсолютен морал, но пък за това имаме мозък, за да разберем какво е добро и какво зло. Законите хората сме ги измислили и ги спазваме, но, ако един закон не е добър той може да бъде пренаписан и подобрен, точно защото не е абсолютен. И това, за разлика от религиозната догма работи. Не ми е ясно, защо в цялата удивителна и неспирно променяща се Вселена от която сме имали шанса да сме част вие се хващате да вярвате в една или друга догма. Че и се сърдите, защо не учим децата на същата догма в училище. Не учете децата си на догми учете ги да мислят! Да задават въпроси, а не да приемат догмите наготово. Учете ги сами да видят, защо да са добри и какво означава да са добри. Защото добрина насила не става. Поздрави :)
Профилна снимка
23.05.2016

Учител на уча.се

+2
Мисля, че всички, без това да е някаква абсолютна догма пратена ни от някаква всевишна сила можем да видим, че ДА ПОЧИТАМЕ РОДИТЕЛИТЕ СИ е нещо хубаво, а ДА КРАДЕМ и ДА УБИВАМЕ - нещо лошо. Плаши ме мисълта, че ако не е догма никой няма да се сети това. Но избройте кои от другите абсолютни морални "ЗАПОВЕДИ", за които цитирате са толкова важни? - "Да нямаш други богове, освен Мене" може би? Или пък "Не изговаряй напразно името на Господа, твоя Бог..."? Или пък Не пожелавай.... нито РОБА.... на ближния ти. Аз лично мисля, че е по-добре да учим децата на това да мислят, от колкото да безпрекословно да следват догми да не задават въпроси и да не ги оспорват. Но това е само мое мнение и не искам да си го налагам. Хубаво ще е и вие да не си налагате вашите мнения и вярвания :) Лек ден :)
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

+3
Може би ти живееш в друга реалност, но аз не виждам хората или поколенията да са станали по-добри или да са се развили относно морал, етика, отношения,....не говоря за технологии, техника и т.н. Въпреки, че са оставени да мислят и сами да разграничават нещата, те не стават от самосебе си по-съвършени и по-добри, напротив, новините всяка вечер го доказват, хората продължават да се избиват, да си причиняват зло, да се мамят и ненавиждат, както и да показват състрадателност, милост и любов, примери има изобилно, но не виждам развитие в сравнение с миналите векове. Ако злото е било по-пърично, днес е по-префинено, с умни бомби и какви ли не технически изобретения,. Да, Бог иска да мислим и да търсим мъдрост. Никой истински повярвал в Христос не е приел наготово някаква догма, а е търсил, всеки има своя история на търсене на истината в Христос и Той му се е открил. Вярата ми е не е догма, теория, заповеди, тя е взаимоотношение с една божествена личност.
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

+4
Не натранпвам християнската вяра, но и не крия, че бих се радвала, ако в повече училища се изучава. Животът с вяра в Господ не е мъченичество,воден от страх, а истинска свобода и радостно очакване на утрешния ден, независимо от болести, лоши обстоятелства или огорчения от хората и злото. Едни от най-великите учени, направили големи открития са били вярващи хора. Първия линк изнася някои от тях. В един от коментарите ми е. Но аз те разбирам, защото там където си ти в момента аз съм била преди повече от 40 години. И аз съм израснала в атеистично обкръжение и семейство и аз така съм реагирала както и ти сега на първия опит някой да ми говори за Бога, казах не вярвам и не искам да играя театър, че Бог съществува като не вярвам. Но след години настанаха промени в тази държава, сменяха се икономически и политически системи и
Профилна снимка
23.05.2016

Родител на ученик

+5
много хора идваха от други страни за да говорят за нуждата от спасение и вяра. Така започна моята история, с личното ми търсене, с четене, с общуване,с намиране на Библия и с един дълбок копнеж по истината, има ли нещо повече от това, което съм и което един ден ще се превърне само в пръст и пепел. Всичко в мен се противеше на тази безсмисленост и един ден, Бог просто ми отвори очите. Пожелавам ти Бог да те пази и води и в твоите търсения и да познаеш, че Той е не само твой създател, но и Твой Спасител.
Профилна снимка
25.05.2016

Учител на уча.се

+1
Значи вие мислите, че човек може да е добър само, ако е вярващ? И за това всички хора трябва да са вярващи? И, ако някой човек не е вярващ той не може да бъде ИСТИНСКИ добър?
Профилна снимка
25.05.2016

Учител на уча.се

+1
Отново, казвам учете хората не да вярват, а да МИСЛЯТ и те сами ще станат добри! :) Лек ден Поли :)
Профилна снимка
25.05.2016

Ученик

0
Не, че нещо, ама този спор изобщо не е за пред деца, бъркате им мисленето, а те са тук просто за да учат!
Профилна снимка
25.05.2016

Родител на ученик

+3
Уроците за смисъла на живота са също важни, както и по отделните предмети, с различните гледни точки и с умение за спор мисленето може само да се обогати и развива.
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

-1
http://teacher.bg/Article/Details/66019
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

+1
Значи да очакваме в близко бъдеще уроци и по вероучение в Уча се. :)
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

+4
Много е важно как ще бъдат направени, може би първо трябва да се вземат готови, които християнския свят отдавна е направил.......аз съм гледала някои отнасящи се за сътворението, проблема е как невярващи преподаватели ще говорят и поднасят библейския материал без да изразят и своето отношение, колкото и да казва Стефко, че само разсъждава, търси отговори, поставя въпроси във филмчето ясно си личи, че за момента е повярвал на тази идея за ентропията...но с въпросите на сътворението и еволюцията нещата как ще се примирят...И ето изведнъж се намеса БОГ! Ха! Личност, която създаде ВСЕКИ ОТ НАС с очи, уши, крака и всички други физически белези и атрибути нужни ни за да функционираме нормално....Но когато се заровим малко, ДОРИ СРЕДНО ИНФОРМИРАНИЯТ и образован човек разбира, че ВСЕКИ ЧОВЕК е уникална индвидуалност, носещ отпечатъци на пръстите, които са буквално НЕПОВТОРИМИ спрямо отпечатъците на КОЙТО И ДА Е ДРУГ човек в
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

+4
този свят! И това е само началото...а очите? А гласът? А ДНК-то?...Сякаш цялото творение ни КРЕЩИ - НЯМА НИТО ОЩЕ ЕДИН КАТО ТЕБ!!!! Какво правиш с това? Защо се влачиш след масите? Защо като папагал повтаряш неща, които някой си бил казал? Бог, който ни създаде като уникални индвидуалности ЗАКОДИРА едно от най-важните и сигурно най-пренебрегнати И ПОДТИСНАТИ послания от цялата Библия.Животът е ценност и има смисъл, стига да отправиш поглед към истинския Творец, към Този, Който ти е вдъхнал дъх и душа, частица от Самия Себе си и точно тази частица те прави чуден, уникален, толкова различен от всички земни и небесни създания, но най-вече обикнат от Бога и тази любов Го накара да застане на кръста, Бог Христос е Творец, но и Спасител на всеки, който повярва... Истината е тази и тя не е "моята истина", а вечната и непроменима за всички времена, затова според мен най-добре е родителите да я потърсят, но и децата не трябва да се възпират:"Оставете дечицата да дойдат при Мен и не ги възпирай
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

+5
Хитлер е казал, че ако повториш една лъжа достатъчно дълго, достатъчно силно и достатъчно често, хората ще ѝ повярват. Така е и с еволюцията. В учебниците от по-ново време се казва "Преди милиарди и милиарди години станал Големия взрив..." И това трябва да ми звучи научно? На мен ми звучи като "Имало едно време...", тоест приказка за лека нощ. Защото кой е живял преди милиарди и милиарди години, че да наблюдава какво е станало и да каже със сигурност, че е имало Голям взрив? Науката борави с точни факти, които можеш да наблюдаваш, експериментираш и докажеш...така, че простете, младежи, които ВЯРВАТЕ в еволюцията. Това е просто друг вид религия.
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

+4
фалшива религия по-точно
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

+3
Съвсем точно, всички вярваме, но въпросът е в какво....
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

0
И ако един учител се изправи в класната стая и каже: "Деца, отначало сте били тинеста каша и бавно сте еволюирали в човеци" и по този начин унищожава вярата на децата в Библията, по-добре да прочете думите на Исус Христос: "По-добре би било за него да се окачи един воденичен камък на врата му и да бъде хвърлен в морето, а не да съблазни един от тия малките /Мат. 18:6/ Всеки, който преподава еволюция, ще бъде в голяма беда в деня на Съда.
Профилна снимка
11.06.2016

Учител на уча.се

+1
До колкото помня християнската хипотеза за анъропогенезата описана в Библията доста напомня на това което написахте :)
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

0
И накрая малко факти. Може би на нашите младежи тук, бабите и дядовците им са им разказвали, че по тяхно време в училище са изучавали вероучение. Може би няма да направите връзката, но по онова време и престъпленията от всякакъв род са били незначителни. Семействата са били по-здрави и обществото като цяло е имало морални принципи. През 50те години на миналия век, в периода на социализма, вероучението отпада като учебна дисциплина. Последиците жънем днес и няма нужда да обяснявам какво точно става в обществото ни, достатъчно е да си пуснем вечерните новини и ще изпаднем в ужас от всички престъпления от страшни по-страшни. Същото става и в Америка. Създадена след Реформацията от избягали от преследванията на Католическата църква протестанти, протестанска Америка днес е загърбила религията в своите училища.
Профилна снимка
11.06.2016

Учител на уча.се

0
Анъропогенезата*
Профилна снимка
11.06.2016

Учител на уча.се

0
И още нещо. Вие вярвате, но това не означава, че всички хора вярват или ТРЯБВА да вярват в нещо.
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

+3
Към 1963 молитвата е премахната от училищата. От тази година започва масово да се повишава броят на полово предаваните болести сред подрастващите между 10 и 14 години, повишава се броят на практикуващите извънбрачен секс и броят на извънбрачните деца. Повишава се с 500 процента броят на забременяванията, съответно и броят на абортите...и всичко това се отнася за деца между 10 и 14 години! Със 72 процента се увеличават двойките, живеещи без брак, увеличава се стремглаво броят на разводите, престъпленията с насилие се увеличават с 1000 процента...Миналата година Америка узакони гей браковете, а Канада обсъжда закон за инцестията....Всичко това е последица от отхвърлянето на Библията от хората. Няма Бог, няма морал. След нас и потоп...
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

+4
Антропогенезата, Стефчо, представена в учебниците, е точно толкова недоказуема, колкото и Сътворението. Проблемът е, че еволюционната теория в учебниците я представят като научен факт и така заблуждават децата, докато тя е просто една теория. Често противопоставят вярата в Бога на науката, като че религията е за простите, а атеизмът е за академиците. Дарвин си е представял клетката като едно пихтиесто желе и си е нямал и представа колко сложен е съставът ѝ. С откриването на микроскопа и разбирането значението на гените за предаването на наследствената информация от научния свят, аргументите в полза на Сътворението са много повече отколкото в подкрепа на еволюцията. Освен това, разгледах и моралните последици от едно Няма Бог...така че, въпреки, че Бог не може да се докаже, защото Той не е предмет на математиката, вярата в Него има достатъчно разумни основания.
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

0
ето нещо от общество учени по въпроса за еволюцията https://www.youtube.com/watch?v=n5g5Hhv36UE&list=PL_796BIV3k4EHCp-P62YAduyIB3kaqBa- Разкриване тайната на живота
Профилна снимка
11.06.2016

Родител на ученик

+1
И, Стефчо, ако сътворението ти звучи като приказка, да вярваш в това, че жабата се превърнала в принц, пардон, човек е още по-голяма приказка..То май имаше такава приказка, нали.
Профилна снимка
12.06.2016

Учител на уча.се

+1
Науката, за разлика от всяка религия работи с данни и наблюдения. Религиите - с вяра... Ако мислите, че еволюцията е грешна, не защото липсват тоновете доказателства за нея (защото хич не липсват), ами защото, ви е трудно да приемете какво казват фактите -"как така аз ще съм произлязла от маймуна... това звучи толкова тъпо"...сте в голяма грешка.Не е важно как звучи нещо, щом данните го подкрепят - то е истина! Препоръчвам да прочетете малко за теория на относителността и за квантовата теория. Едни от най-странните, необясними и нелогични теории.И все пак едни от най-доказаните! Защото на "вселената" не и пука дали НИЕ я разбираме, харесваме или сме съгласни с това как е устроена - тя просто Е. И Йордан ви каза, и аз също учтиво ви помолих няколко пъти- ако искате да продължавате насаждането фанатичните си вярвания МОЛЯ намерете друго поле за изява. Тук децата са дошли да се учат, мислят и да задават въпроси. А не да им промиваме мозъците с абсолютните и неуспорими религиозни догми.
Профилна снимка
12.06.2016

Учител на уча.се

+1
Благодаря предварително и лек ден! :)
Профилна снимка
12.06.2016

Учител на уча.се

+1
И също така, Анета най-елементарното възпитание предполага, щом един човек се обръща към Вас с уважителна форма, Вие НЕ да му отговаряте с ТИ и с умалителното името му, а също да се обръщате към него в уважителна форма. Независимо дали той е 20 годишен или 40 годишен ;)
Профилна снимка
12.06.2016

Родител на ученик

+5
Ето тук хора много по-знаещи от нас разкриват заблудата относно научността на теорията за еволюцията....... https://www.youtube.com/watch?v=n5g5Hhv36UE&list=PL_796BIV3k4EHCp-P62YAduyIB3kaqBa Аз приключвам този разговор, но промиването се случва от налагането на недоказани и лъжливи теории, в които и вие сте въвлечени и то също доста фанатично, нашия разговор предполагаше мислене и разсъждения, уважение на противоположните ни позиции. Отдавна ни е минало времето да се изявяваме, просто чувствам морален дълг да възразя срещу подобна образователна система, която не допуска равнопоставеност на Библейското познание заедно с другите теории. Наистина съгласна съм с г-н Радев с принципа "Мисли и остави и другите да мислят", стига другомислещият да не получи слаба оценка. Как се оценяват знанията по такива доста спорни, но много важни теми?!"Ако не кажа, че произлизам от маймуна ще получа двойка, а мен ме интересува само оценката, а не истината"- писа едно дете по повод друго видео...
Профилна снимка
12.06.2016

Учител на уча.се

0
"нашия разговор предполагаше мислене и разсъждения, уважение на противоположните ни позиции", но вие повтаряте само Бог, Бог, Бог... което някак си отменя диалектиката. На всеки въпрос може да се даде отговор - Бог, което не виждам с какво ни помага за опознаването на света. За това също спирам да коментирам. В науката няма как да има фанатизъм, защото, явно не сте наясно с концепцията на научния метод, но науката по правило непрестанно се променя. Натрупват повече данни, едни теории остаряват и подобряват. Днескашните книги по биология ще са изключително остарели и неадекватни дори след 10 години. Но можете ли да се сетите, кои книги не не са се променили и с ред от написването си? Въпросът е риторичен, нека не продължаваме спама. :)
Профилна снимка
15.06.2016

Родител на ученик

+5
Г-н Радев, явно и за Вас не важи "елементарното възпитание", защото и Вие си позволявате да се обръщате към други участници на малко име. Предполагам обаче, че поради несходството във възгледите ни се дразните, когато аз се обръщам така към Вас. Тук предоставих два материала, които предполагат разсъждение по въпросите, които дискутираме, така че не ме обвинявайте във фанатизъм. За позицията си имам аргументи и съм ги изложила...друг е въпросът ако Вие не сте си направили труда да ги погледнете. Накрая, тъй като и аз не желая повече да участвам тук, искам да Ви кажа, че никой не живее сам за себе си, всеки влияе на другите до известна степен, а особено голямо влияние има този, който работи с деца. Внимавайте на какво учите децата в този сайт, защото в Съдния ден, който е по-близо, отколкото предполагате, ще давате отговор пред Бога, Когото отричате за делата си. Поздрав. :)
Профилна снимка
16.06.2016

Ученик

0
Защо личните ви разговори не ги провеждате в лична форма /ЛС/ защото получавам notification всеки път когато коментирате ... а като прочетох всички коментари, доводи и изводи мога само да кажа, че по такива екзистенциални и сложни въпроси никой не може и няма право да налага мнението си, при положение, че той самият няма как да е сигурен ... понеже никой от нас не знае истината ... Някой ден всички ще разберем има ли Бог няма ли Бог до тогава да си живеем живота ако може почтено /по божиите заповеди защото те ... /независимо дали има или няма Бог ни водят към добрия път/ пък на видов ден всеки ще разбере. Хайде приятен ден !
Профилна снимка
16.06.2016

Родител на ученик

+3
Съгласен съм с тебе, че "Божиите заповеди...ни водят към добрия път". Колко хора обаче могат да ги изброят всичките десет без да правят справка? Ти например можеш ли? А колко хора ги спазват всичките десет? Аз не съм един от тях, но поне се старая да бъда. Затова не съм съгласен,че дискусията трябва да се води на личните сайтове. По тези въпроси трябва да се говори публично, открито и честно, защото ЗАДКУЛИСИЕТО унищожава държавата ни и всеки от нас. От девет милиона се стопихме на седем. Ликвидирахме си промишлеността и селското стопанство. Образование, изкуство, култура, спорт - всичко е в упадък. Ние сме най-болната и най-бедната държава не само в Европа. Всеки ден научаваме за убийства и самоубийства, в.т.ч. на талантливи Българи. Публичното аргументиране и защита на определена теза не представлява НАЛАГАНЕ НА МНЕНИЕ. Имаш възможност да не четеш коментарите, които не ти харесват. Синдрома на камилската птица не е добра стратегия!
Профилна снимка
16.06.2016

Родител на ученик

+4
Момчето ми, ще бъде много късно да разбереш на Видовден има ли Бог или няма. Нали знаеш, че на Видовден се получава възмездието. За разлика от окултните религии, в Библията пише, че само веднъж живеем и в този живот определяме каква ще бъде съдбата ни в Съдния ден - или вечен живот или вечна смърт. Няма шанс за повторен живот, няма прераждане, в което да изкупиш грешките. Така че много наложително е да потърсиш отговора на екзистенциалните въпроси. И още нещо, вярата в Бога наистина води до почтен живот, защото християнинът живее по Божиите заповеди. Но ако човекът е еволюирала маймуна, за какво му е да живее почтено и да обича ближния си, след като закон на еволюцията е по-силният да изяжда по-слабия? Който отхвърля Бог, отхвърля морала, отхвърля справедливостта, и нека тогава не пита Ама откъде се взе всичкото това зло? То е резултат от едно "Няма Бог". Защото в името на какво да обичам някой, който ми е абсолютно чужд? Но ако има Бога всички са братя, защото имат един небесен Баща
Профилна снимка
22.06.2016

Родител на ученик

0
http://www.novchovek.com/index.php?route=product/product&product_id=352
Профилна снимка
17.01.2018

Ученик

+1
Здравейте ;) Прочетох цялата ви дискусия и ми се стори доста интересна. Искам и аз да кажа нещо : ами лекарите? Нали някои операции са свързани с премахването на някои не много нужни органи като апендикса? Нали Бог ни е създал съвършени? Защо тогава е нужно да има намеса на науката и медицината? Сещам се за тридесет и първи стих от глава първа - ,,И видя Бог всичко, което беше създал, и всичко беше хубаво.’’ Добре де, ама защо човек има апендикс, щом този орган не му е нужен? Всъщност, апендикса се среща в един вид маймуни (наши далечни братовчеди, от който ние сме произлезли според Дарвин) и запазва определени бактерии, срещащи се в бананите, за ,,спешни случаи’’, така да се каже. Това откритие потвърждава теорията за еволюцията на Дарвин. Сега се сетих за една книга, ,,човекът амфибия’’ от Александър Беляев, задължително я прочетете ;) Няма да спойлвам, само ще кажа, че книгата засяга точно този проблем с Бог. Лек ден ;)
Профилна снимка
17.01.2018

Родител на ученик

+1
Не съм лекар, но в интернет може да се прочете, че апендискът има значение и ти също си прочел, че произвежда определени бактерии и свързан с имунната система, но при отстраняването му, човек си живее, не е жизненоважен орган, същото може да се каже и за мъдреците. Според зъболекарите мъдреците само пречат и създават проблеми. Но от друга страна мъдреците могат да служат за опора при поставянето на мост или зъбна протеза, така че решението за ваденето им трябва да се обмисли внимателно. Всичко в човешкия организъм Бог е създал с определено значение, но това е друг вид разговор...А много интересно ми стана за твоя интерес към съветските автори, Ал.Беляев е писател от времето на социализма, чела съм когато бях около 7-8 клас книгата му "Главата на професор Доуел"Спомням си, че ме впечатли на онези години, но това е писател фантаст, който придава художествена форма на своите причудливи, нереални идеи, за разлика от Жул Верн, при който фантазията стана реалност с измислянето на подводница
Профилна снимка
26.02.2018

Учител на уча.се

0
Според мен няма нищо съвършено в природата. Не за друго, а защото тя и живота, представляват една постоянна промяна.Кристалите например са съвършени-и какво от това? Съвършенството не води до промяна.Животът и хората никога няма да стигнем (надявам се) съвършенство, защото това значи че развитието ни е ограничено. Мисля, че винаги има на къде нещо да се развие. Всеки следващ ден може да станеш по-добър от предишния. Така е и с живота, природата и Вселената. Едно постоянно развитие (според мен) без посока и без цел. А всъщност трябва ли ни цел за да се насладим на живота и Вселената. Трябва ли една примерно комедия да е имала някакъв супер дълбок смисъл, за да си се смял като луд докато си я гледал. Единствената цел идва от самото изживяване - смехът по време на филма. Така мисля, че е и с животът ни. Не смятам, че той има творец или създател, не смятам, че е съвършен и не мисля, че ще е вечен. Но това не ме плаши или натъжава, защото пак - трябва ли да има смисъл нещо за да е хубав? :)
Профилна снимка
13.01.2016

Ученик

+6
много яко клипче със сигорност ще го гледам още много пъти дори да имам работа
Профилна снимка
09.01.2016

Учител

+6
Смисълът на живота всъшност е 42
Профилна снимка
26.01.2016

Ученик

+2
не че ви съдя, но не се ли пише "всъщност"... ако сте учителка по БЕЛ....леле!
Профилна снимка
27.01.2016

Учител

+4
Ученик е коментирал. Моля, не правете изводи на пръв поглед. Детето има разрешение да учи с помощта на мой акаунт.
Профилна снимка
15.02.2016

Учител на уча.се

+6
:D Всеки прави грешки, моите уроци при първите преглеждания са пълни с грешки, много важно според мен е и какво казваш, а само да си уцелил всички запетайки и пълния член. Какво мислиш :)
Профилна снимка
17.02.2016

Ученик

0
Taka e.
Профилна снимка
03.01.2016

Родител на ученик

+6
Аз също бих го гледала
Профилна снимка
02.01.2016

Ученик

+6
Смисъла на живота е да оставим нещо след себе си! :)
Профилна снимка
18.12.2015

Ученик

+6
Тoва е любимият ми урок от Уча.се : "Какъв е смисълът на живота?"-Урока е върxът на сладоледа!!!! ;) БРАВО :D
Профилна снимка
28.12.2015

Администратор

+4
Готино, радвам се, че ти харесва :) Какво друго би ти било интересно да разработим в тази секция?
Профилна снимка
04.12.2015

Ученик

+6
Смисалат на моя живот е да си преживявам добре със семейсвото си.
Профилна снимка
20.05.2016

Родител на ученик

+1
Добре, пожелавам ти го! Аз познавам няколко такива семейства. Но познавам и други, които са ЖИВЕЛИ ДОБРЕ до момента в който идва нещастието: например отвличат или убиват детето им; пиян шофьор блъсва член на семейството; хулигани пребиват някого защото им се струва,че ги е провокирал и пр. и пр. Значи всеки от нас зависи от обкръжаващата ни среда. Тарикатите отдавна са го разбрали и са се изнесли в т.н "нормални държави". Няма нормален човек, който да иска нещо различно от това което искаш и ти. Само че някои се борят за да променят околната среда да бъде ДОБРА ЗА ВСИЧКИ (солидарност), докато други се грижат само за своето лично щастие, докато се уверят, че са се заблуждавали(но вече е твърде късно).
Профилна снимка
23.11.2015

Ученик

+6
Невероятно
Профилна снимка
22.11.2015

Ученик

+6
СУПЕР ИНТЕРЕСНО ВИДЕО
Профилна снимка
16.11.2015

Ученик

+6
МНОГО хубаво клипче !!! много ми хареса . Продължавайте да правите още ! :Д
Профилна снимка
12.11.2015

Ученик

+6
Накара ме да се замисля за живота си.
Профилна снимка
15.11.2015

Ученик

+2
и аз
Профилна снимка
30.10.2015

Ученик

+6
смисъла на моя живот е да оставя нещо след себе си.Аз искам да бъда значим за някои хора.
Профилна снимка
01.11.2015

Ученик

-3
az sashto
Профилна снимка
28.10.2015

Ученик

+6
според мен смисълът на живота на котката ти е да яде и да спи,а смисълът на живот е да разхвърляме и да подреждаме
Профилна снимка
30.09.2015

Ученик

+6
Наистина много хубав клип!
Профилна снимка
13.10.2015

Ученик

-8
и аз така мисля
Профилна снимка
12.11.2015

Ученик

+2
q sashto mislim taka
Профилна снимка
12.11.2015

Ученик

+4
Извинете ,но по-малкият ми братовчед ми е добарал профила!Ако може изтрийте го!
Профилна снимка
16.11.2015

Ученик

-7
Аз просто си мислех така!!!!!!!!!!!???????????
Профилна снимка
27.01.2016

Ученик

-5
хаха
Профилна снимка
24.09.2015

Ученик

+6
Хубаво клипче,но много много не го разбрах.Ще се радвам някой да ми го обясни.Предварително благодаря. П.П Аз също съм се питала какъв е смисала на живота.
Профилна снимка
30.09.2015

Учител на уча.се

+5
Здравей Пламена :) Ентропията принципно не се учи в училище, освен като профилирана подготовка по химия В 12-ти клас. И за това, макар и да е интересно и странно нещо не много хора знаят за нея. Тъй че не се притеснявай, а направо питай и аз или някой от екипа веднага, стига да имаме отговор, разбира се ще отговорим на въпроса ти. :) Пък и въпросите са понякога са много интересни. Никога не знаеш какво ще те пита някой. Поздрави :)
Профилна снимка
19.09.2016

Ученик

0
Благодаря Ви
Профилна снимка
22.09.2015

Ученик

+6
Ние наистина трябва да се запитаме какъв е смисъла на живота.
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+2
Че даже дали това е правилния въпрос... :)
Профилна снимка
02.09.2015

Ученик

+6
Много интересен клип.
Профилна снимка
30.08.2015

Ученик

+6
много готин клип БРАВООО
Профилна снимка
30.09.2015

Учител на уча.се

+4
Здрасти Алекс :) Радвам се, че ти е харесал. А ти какво мислиш по въпроса? :)
Профилна снимка
25.08.2015

Ученик

+6
Много яко видео!
Профилна снимка
02.08.2015

Ученик

+6
Клипчето е много интересно като другите.
Профилна снимка
06.08.2015

Учител на уча.се

+6
Благодаря ти sahra :) . А ти какво мислиш по тази тема? :)
Профилна снимка
30.10.2015

Ученик

+8
Аз искам да бъда значим за някои хора да оставя нещо след себе си искам да хе живея напразно
Профилна снимка
30.10.2015

Ученик

+3
не*
Профилна снимка
30.10.2015

Администратор

+6
Това е страхотно, Любо! :)
Профилна снимка
13.07.2015

Ученик

+6
Много интересно.Този тип уроци много ми допадат! Благодаря! :)
Профилна снимка
17.07.2015

Учител на уча.се

+6
^ ^ Много се радвам, че ти е харесало клипчето. Ти какво мислиш по темата :)
Профилна снимка
21.07.2015

Ученик

+9
Хмммм...Няма да мога да го обясня,но ще се опитам.Аз лично мисля,че съществуването на всеки човек има голямо значение.Всички ние докато сме живи не спираме да се учим и трупаме знания всекидневно..........но всеки в живота си има някакви цели и мечти.Какъв е смисълът на моят живот?Е това вече е доста сложен въпрос за мен.....Може би сме създадени за да си помагаме ,подкрепяме,обичаме и бъдем задружни приятели?:–/ Това не е единственият отговор който мога да дам,защото този въпрос може да има много отговори и един от тях може да бъде този! :) :) :)
Профилна снимка
21.07.2015

Учител на уча.се

+8
Супер! :) Забелязал, че в живота рядко има само един избор или само един път, който да следваме. Обикновено са стотици, хиляди и всеки следващ е точно толкова интересен и уникален колкото останалите. Та, така и с този въпрос - няма правилен отговор, понеже няма само един отговор. Отговорите са много и никой не е по-верен от останалите. Стига човек и хората около него да се чувстват щастливи и удовлетворени от действията си животът му ще е смислен, по който и път тръгне да се развива :) Поне аз така си мисля :) Поздрави! ;)
Профилна снимка
21.07.2015

Ученик

+6
Благодаря за поздравите! :) Прав сте,че в живота рядко имаме по един избор и само един път който можем да следваме,но стига да бъдем разумни и да изберем правилния!Отново БРАВО ЗА УРОКЪТ!:)
Профилна снимка
06.10.2015

Родител на ученик

+7
(Продължавам мисълта на Edje)..., защото и грешните пътища са също толкова много, колкото и правилните!
Профилна снимка
02.09.2016

Ученик

+1
STEF, съгласна съм с теб! Трябва да отбележим че, много често грешните пътища ни дават най-цените и важни уроци в живота! :)
Профилна снимка
07.07.2015

Ученик

+6
многоо е интересно
Профилна снимка
17.07.2015

Учител на уча.се

+6
Много се радвам, че ти е било интересно. :) Ти иначе какво мислиш по въпроса? :)
Профилна снимка
30.06.2015

Учител

+6
Браво! Много ми хареса - и смисълът, и продуктът! Сърдечен поздрав за автора. За нуждите на съвременния ученик-тийнейджър ( със съжаление) ще кажа, че препоръчвам да е малко ( още) по-кратко ;) С нетърпение чакам още. Благодаря!
Профилна снимка
17.07.2015

Учител на уча.се

+9
Много се радвам, че ви е допаднало :) Чудих се дали да не го направя за "Въпроса за Живота, Вселената и Всичко останало" и да е 10 секунди и на черен фон с бели букви да пише 42... :D Поздрави :)
Профилна снимка
03.12.2015

Ученик

+3
4, 8 15, 16, 23, 42
Профилна снимка
04.12.2015

Учител на уча.се

+3
хахахахахаха
Профилна снимка
09.12.2015

Ученик

+4
What one snow man said to the other snowman?
Профилна снимка
20.03.2017

Родител на ученик

0
Какво свързвате с числото 42?
Профилна снимка
01.10.2017

Учител на уча.се

0
От книгата Пътеводител на галактическия стопаджия е :)
Профилна снимка
01.10.2017

Родител на ученик

0
Благодаря! :))
Профилна снимка
17.01.2018

Ученик

0
Любимата ми книга ;) чел съм я поне 5 пъти ;)
Профилна снимка
10.02.2016

Ученик

+5
Това е любимото ми клипче в този сайт
Профилна снимка
15.02.2016

Учител на уча.се

+6
Здравей Вяра :) А знаеш ли, че всъщност идеята за това клипче ми дойде докато четох един урок по химия за ентропията. Макар и понякога предмети, като физика и химия да ни изглеждат малко сухи и безинтересни гледай в какви размишления може да те постави само едно от нещата, които се учат при тях. Тези предмети, според мен са супер яките, защото описват неописуемо якия свят който ни заобикаля и от който сме част - с всичките му странности. Знаеш ли например, че според квантовата механика електроните, съставящи атомите в тялото ти за един много кратък момент могат да се намират на другия край на галактиката т.е. и ти в за един кратък момент част от теб се намира на светлинни години от тук. Може да видиш клипчетата за строежа на атома в 9-ти клас за да разбереш повече, пък и да видиш, че атомът всъщност не изглежда много много като слънчевата ни система, ами е доста по-странно малко нещо :) Поздрави :)
Профилна снимка
12.01.2016

Ученик

+5
Невероятно клипче! Много интересно и забавно е направено. Досега гледах само клипчетата за училище, но това също е супер!
Профилна снимка
13.01.2016

Администратор

+6
Супер, Яна :) Целта е и да ни бъде забавно, освен всичко друго, нали :)
Профилна снимка
10.01.2016

Ученик

+5
Смисълът на Живота е Просто да се радваш на него независимо да ли е забавен и ли не. За мен това е смисълът на живота
Профилна снимка
09.01.2016

Ученик

+5
Гениално клипче! Със сигурност ще го гледам още много пъти. Точно такъв тип видеа си представях, че трябва да има тук, когато се регистрирах в началото. Точно това трябва да е смисълът на сайта - не само да си научиш за училище, а и да се научиш да мислиш и да си задаваш въпроси! Стискам ти ръката, Стефане, правиш уникални клипове! Ако бях като вас мног щях да се радвам
Профилна снимка
09.01.2016

Ученик

-5
:[
Профилна снимка
09.01.2016

Ученик

+5
... ТОВА Е ГЕНИАЛНО!!! А ето какъв аз мисля е смисълът на живота. Според мен смисълът е следния: Ние хората всеки ден научаваме нещо ново. После пак научаваме нещо ново. После пак. И пак. И пак и така човекът не спира да се учи. След това умира и се преражда. Харесай ако подкрепяш моята теория.
Профилна снимка
20.03.2017

Родител на ученик

0
Теорията не е твоя, но ми харесва. Затова ти дадох един лайк.
Профилна снимка
09.12.2015

Ученик

+5
Много добра идея за клип! Това е един въпрос който всеки се е питал и всеки е търсил като отговор! Доста е добър отговора!Бих го изгледала милион пъти и така все пак мога да стигна до извод!
Профилна снимка
26.11.2015

Ученик

+5
Няма научно обяснение за смисъла на живота:)
Профилна снимка
24.11.2015

Ученик

+5
Леле незнам!
Профилна снимка
25.11.2015

Учител на уча.се

+7
Може смисълът на живота ти е да разбереш какъв е смисълът на живота.. :)
Профилна снимка
04.10.2015

Ученик

+5
тСупер! И аз се чудих какъв е смисълът на живота
Профилна снимка
13.10.2015

Ученик

-2
също така и аз
Профилна снимка
20.05.2016

Учител на уча.се

+3
И не спирайте да се чудите. И да се чудите дали въобще това е правилният въпрос.. :) Във видеото не толкова отговарям на въпроса, ами по-скоро мисля по темата :)
Профилна снимка
02.02.2016

Ученик

+4
С какво направихте клипа? :) Ще ми се и на мен да бъда полезна и да си направя сайт,но се чудя какво да използвам за правене на видеата....
Профилна снимка
30.01.2016

Ученик

+4
Може ли да направите уроци отделно за религиите в света.Например за ,,исляма,,или за ,,християнство,,'то или за друга религия(индуизъм,будизъм,сикхизъм,шантоизъм,даоизъм и т.н).Първият урок например ,,религията и 1 част,,.Ако може направете защото знам,че това ще бъде много интересно за мен и за другите.
Профилна снимка
30.01.2016

Ученик

+4
Всеки има различен размисъл,всеки разсъждава различно,всеки мисли различно.Животът за мен е някакво кръг,в което се въртя.Всеки може да сравни живота с каквито ли не материали,предмети или неща.
Профилна снимка
26.01.2016

Ученик

+4
Хубав живот
Профилна снимка
15.02.2016

Учител на уча.се

+2
:)
Профилна снимка
20.01.2016

Ученик

+4
Уникално и много готино интересно клипче!!!
Профилна снимка
13.01.2016

Ученик

+4
Страхотно е
Профилна снимка
24.11.2015

Ученик

+4
моя живот са игри и футбол
Профилна снимка
25.11.2015

Учител на уча.се

+7
Понеже си в сайта, може би понякога е и учене и опознаване на невероятната Вселена, който ни заобикаля и от която сме част.. :))
Профилна снимка
15.12.2015

Ученик

+5
Смисъла на моя живот е да съм любознателен, да научавам нови факти и да уча- докато още съм дете:)
Профилна снимка
06.11.2015

Ученик

+4
Интересно . Много ми харесват клипчета като това.
Профилна снимка
02.11.2015

Ученик

+4
Много е интересно да разбереш смисъла си:)
Профилна снимка
27.10.2015

Ученик

+4
Как може човек да измисли толкова интересно и забавно клипче? Гениално! :-)
Профилна снимка
18.01.2016

Учител на уча.се

+2
Ами около месец преди един изпит вместо да си чета темите който са ми за изпита аз си губех времето по всевъзможни начини (не правете това :D ). Един ден се бях зачел нещо за ентропията и енталпията в един учебник по химия (естествено учебник, който не ми беше за изпита :D ) и си мислех за хаоса и реда, и просто ми дойде тази идея за "Смисълът на живота", написах сценарии и седнах и направих клипчето :)
Профилна снимка
27.01.2016

Ученик

+2
А как се представи на изпита :D
Профилна снимка
27.01.2016

Учител на уча.се

+2
Хахаха :D Супер! Влезнах в МУ София с оценките от него :) Даже на изпита по химия вкарах малко текст и за ентропията :D :D
Профилна снимка
25.10.2015

Родител на ученик

+4
Това е толкова интересно
Профилна снимка
06.10.2015

Ученик

+4
Уникален клип!МНОГО МИ ХАРЕСА!!!!!! :D :D :)
Профилна снимка
04.09.2015

Друг

+4
Уникално и много поучително видео !
Профилна снимка
01.09.2015

Ученик

+4
Аз си задавах този въпрос милиони пъти и никога досега не бях гледала на него по този начин! Това е уникален клип, даде ми основата на много размишления за напред!!!
Профилна снимка
30.09.2015

Учител на уча.се

+7
Много се радвам, че ти е харесало клипчето. А какви са твоите размишления по темата :)
Профилна снимка
09.01.2016

Ученик

+3
Доста интересен урок.
Профилна снимка
05.01.2016

Родител на ученик

+3
Супер урок,възхищавам се на вас-Уча.се!!!Браво!!!
Профилна снимка
05.01.2016

Родител на ученик

+4
И синът ми се възхищава на Уча.се!!!
Профилна снимка
05.01.2016

Администратор

+4
Супер, megi, радваме се, че сме полезни на вас и сина ви! През 2016 ви готвим още много нови готини неща :)
Профилна снимка
06.01.2016

Родител на ученик

+4
Благодаря,предварително.
Профилна снимка
25.12.2015

Ученик

+3
много ми хареса урокал
Профилна снимка
11.12.2015

Ученик

+3
много е багаво
Профилна снимка
28.12.2015

Администратор

+2
Здрасти Сашко, кое е бъгаво? Видео урока върви нормално, при теб как са сега нещата? Оправи се, нали?
Профилна снимка
10.11.2015

Ученик

+3
Смисъла на живота е да се наслаждаваме на всяка секунда и всяка минута независимо от всичко! Независимо каuво ще правим: дали ще е да играем на компютъра, дали ще ходим навън , слушаме музика или нещо подобно...тайната е в какво ще избереш! И въпреки всичко това аз съм съгласен с това!!! :)
Профилна снимка
15.11.2015

Ученик

-1
dm
Профилна снимка
25.11.2015

Учител на уча.се

+3
Нещо такова се опитах да кажа и аз :D Въпросът е да успееш да постигнеш това и сам да направиш живота си смислен. А това, мисля, че се получава, като през живота си сме добри един с друг, интересуваме се от света около нас и го изследваме, правим нещата които ни радват и естествено се забавляваме. Това ни прави нас щастливи, а живота ни - смислен. Поне аз така си мисля.. :)
Профилна снимка
07.11.2015

Ученик

+3
За мен смисълът на живота е да се направи всичко възможно, за да си доволен от него и съм съгласна с клипа, супер е! :D
Профилна снимка
14.05.2016

Учител на уча.се

0
Ооо това е много добре казано :)