Видео урок: Инспектор Хектор и случаят със среднощния откуп

0.5x
1x
1.5x
2x
Това е трейлър с избрани моменти от видео урока! Регистрирай се, за да гледаш всички над 7400 видео урока в най-награждавания образователен сайт!
Регистрация
Уча се лого

За да гледаш целия видео урок, стани част от най‑награждавания образователен сайт в България!

Регистрирай се
06:46
9 869
269
Сподели във Фейсбук и спечели XP!
Описание на урока
В това видео инспектор Хектор трябва да разреши мистерията около един изчезнал човек. Неговият брат - Ерик се обажда късно вечерта на инспектор Хектор и обяснява, че брат му е отвлечен. Похитителите са дали солена цена за живота му и са натъртили, че полицията не бива да бъде намесена. За нещастие Ерик е нападнат преди да успее да предаде парите. Как ще разреши тази загадка инспектор Хектор?
Раздел:
Детективските мистерии на инспектор Хектор
Ключови думи:
логически загадски, зомбита, инспектор Хектор, сержант Съливан

За да коментираш този видео урок, стани част от Уча.се!

Коментари (269)
Профилна снимка
20.06.2014

Ученик

+52
Прави сте,че може да е Пит Бордън. Но пък е твърде очевидно... а на всичкото отгоре,Бордън казва,че е на условна. Защо би рискувал? А пък Арне е бездомен и има нужда от пари. Това може да го е провокирало да направи нещо подобно. Но ако Пит е искал да вземе пари и да замине за друга страна,сигурно вече щеше да е на самолет. За това аз предполагам,че е бил Арни.
Профилна снимка
09.11.2014

Родител на ученик

-57
Скитника ще е , защото е бил беден!!!!!!!!!!!!!!!!
Профилна снимка
02.12.2014

Ученик

-41
Според мен е скитника
Профилна снимка
09.12.2014

Ученик

+36
ne e skitnika
Профилна снимка
17.12.2014

Ученик

-50
да скитника е
Профилна снимка
18.12.2014

Ученик

+25
ne e
Профилна снимка
09.01.2015

Ученик

+52
според мен е бил Ерик. Твърде очевидно е да е бил Пит. Скитникът не отговаря на сянката и е твърде окъсан.Ери щеше да забележи.
Профилна снимка
24.02.2015

Ученик

+31
И според мен е така.
Профилна снимка
14.05.2015

Родител на ученик

-29
МОЛЯ?
Профилна снимка
22.07.2015

Ученик

+27
Спорет мен е най блиският братят,Той си е измислил всичко.
Профилна снимка
22.10.2015

Ученик

+19
Истината е,че всичко е замислено.Братът не е отвлечен,а е замислено всичко.
Профилна снимка
12.11.2015

Ученик

+14
според мен братат инцинира всичко за да може баща му да му даде пари,но защо е искал само полвин милион
Профилна снимка
19.11.2015

Ученик

-14
Бордън
Профилна снимка
22.11.2016

Ученик

-9
детре
Профилна снимка
29.11.2016

Ученик

+4
Не е никой! Как оня е видял дрехите, то тогава трябвало е да бъде Батман а той не е! :)
Профилна снимка
18.12.2016

Ученик

+6
не е скитника като е беден иткъде има телефон
Профилна снимка
13.04.2017

Ученик

-2
И аз си мисля същото!
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

-3
според мен е скитника
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

+5
О и аз много харесвам Агата и Лари!
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

+1
найстина
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

+3
наистина извинявай, грешка
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

+2
казвам се Неда
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

+2
до коя книга си?
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

+2
аз съм на 12
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

+2
в кое училище учиш
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

+2
аз уча в 109
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

-3
Първо миналата седмица прочетох последната излязла книга до сега може би 18 и второ уча в 105 СУ Атанас Далчев :)
Профилна снимка
27.04.2017

Ученик

0
супер
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+2
мария искаш ли да станем приателки?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+2
Да разбира се!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
супер
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
от кога си в уча се?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
имаш ли абонамент?аз имам
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
От Уча.се съм от около 5 6 месеца и да имам абонамент!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
аз сум от 3 дена
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
сори грешка съм
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
на кое ниво си?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
45
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

-1
аз см на 33
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
нали си от Софиа ?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

-1
опси пише се София
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
Да от София съм, а ти от кой клас си?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
4 клас
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
Супер! Аз съм 5клас!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
яко гледала съм уроци за 5 клас
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
:)
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
на теб харесват ли ти загадките за Инспектор Хектор?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
според мен са супер
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
И сериозно ли питаш? Те са любимите ми клипчета в раздел забавен!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
да супер са
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
харесва ли ти това за бизнес и пари? според мен е супер
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
Жалко, че не сме в едно училище!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
да така е
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
поне сме в един и същи град.
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
Не се сещам за кое клипче говориш били ме подсетила!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
за онези със бизнеса може да ги видиш в сайта са
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
Добре сега че ги потърся!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
най долу в сайта
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
как е?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
Видях първото клипче и е страхотно!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

-1
да права си
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
изгледай и другите супер са
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
Добре!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
ок
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
как си?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
ехо
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
Съжелявам добре съм!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
няма нищо
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
изгледа ли ги?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
Да, но не всичките разбира се!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
да
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
какво правиш
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

0
Уча в сайта:)
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
хахаха
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

-1
много смешно
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
как си?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
Отново добре, но сега отивам да гледам други клипчета :) чао, до после!
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
чао,о и в6 часа съм на английски и няма да мога да ти пиша до 8 без 20
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

-1
как е ученето?
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
надявам се добре
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

-1
ти какво правиш
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
чета
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
о съжалявам
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
какво четеш
Профилна снимка
28.04.2017

Ученик

+1
Кристалният цвят
Профилна снимка
02.06.2015

Ученик

+15
Според мен е Ерик! Как той е разбрал че, този който го е халосал, е с зелено поло? Нали полото е под шлифера и този който го е халосал е бягал с лице! Урокът беше много интересен!:) Благодаря!:)
Профилна снимка
11.08.2015

Ученик

+4
Май си прав! :)
Профилна снимка
15.08.2015

Ученик

+7
Аз съм момиче:)
Профилна снимка
02.09.2015

Ученик

+3
Сигурно Реджи се е объркал :) :D
Профилна снимка
27.01.2016

Ученик

+5
Според мен не е никого от двамата. Нали той каза че мъжът,който е откраднал парите, е тичал пред него. А той няма как да тича с лице към него, а е тичал с гръб. Щом е тичал с гръб как Ерик е видял че той носи зелено поло?? Смятам че всичко е инсценирано и не е имало никакво ограбване, всичко е било изиграно от самия него!
Профилна снимка
13.04.2017

Ученик

+1
Виие постоянно говорите как Ерик е видял зеленото поло,а според мен щом е поло не трябва ли да се е виждало над шлифера?
Профилна снимка
02.09.2015

Ученик

+5
Според мен е братът на Ерик, защото на клипчето се виждаше, че тъмно.Тогава как може Ерик да е забелязал с какви дрехи е облечен похитителя, ако не го е познавал.
Профилна снимка
07.12.2014

Ученик

+5
Ерик направи грешката да опише облеклото на похитителя.Всъщност той е виновникът! Ако не беше споменал полото щеше все някак да се измъкне ,но и да не го беше споменавал острия ум на инспектор Хектор пак щеше да го спипа!Много лесна и интересна загадка!
Профилна снимка
03.11.2015

Ученик

+4
Eрик е!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Профилна снимка
27.10.2014

Ученик

+4
Според мен е Ерик, защото: 1.Било е тъмно и няма как да види дрехите на престъпника, освен ако престъпника не е той самия. 2.Ако са го ударили той е щял да се уплаши и да се върне обратно.
Профилна снимка
27.10.2014

Ученик

+1
права ееееееееееееееееееееееееее
Профилна снимка
22.10.2015

Ученик

+3
Според мен е виновен мъжъ които отиде в полоциятя
Профилна снимка
23.10.2016

Ученик

+3
Не се пише МЪЖЪ
Профилна снимка
15.11.2014

Ученик

+3
Ерик е
Профилна снимка
12.11.2014

Ученик

+3
interesno e mnogo
Профилна снимка
13.09.2014

Ученик

+3
според мен е Ерик, защото той не знае какъв е шлифера като го е видял в гръб
Профилна снимка
31.08.2014

Ученик

+3
Благодаря за интересните случки със Инспектор Хектор
Профилна снимка
20.08.2014

Ученик

+3
Според мен Ерик е скрил брат си, престорил се на похитител и е излъгал баща си- ,,престъпника'' е бил с гръб към него и той няма как да разбере дали носи поло. Как не си доотмислят плановете тези престъпници :DDD
Профилна снимка
20.08.2014

Ученик

+2
...а и клошаря е намерил полото там, където Ерик го е скрил
Профилна снимка
28.01.2015

Ученик

+2
Според мен е Ерик.Този който се е оплаквал!Защото откъде ще знае как е преоблечен крадеца?Нали не го е видял?И това означава че е той и брат му!
Профилна снимка
12.10.2015

Ученик

-1
да права си.
Профилна снимка
15.12.2014

Ученик

+2
БИЛ Е ЕРИК И БРАТ МУ ЕРИК И БРАТ МУ СА ИЗМИСЛИЛИ ТАЗИ ИСТОРИИКА И ЕРИК Е ИЗМИСЛИЛ КАК Е ОБЛЯКАН А И КАК ЩЕ ВИДИ КАК Е ОБЛЯКАН КАТО Е БИЛ С ГРЪБ
Профилна снимка
02.11.2014

Ученик

+2
Скитника нама пари и сигурно ги е взел за да си отиде.Но пък може да е първия.Носи нож.Може пък да е бил братя на момчето.Но ако е така това изхвърля теорята за скитника и първия заподозрян.Повече се наклонявам към третата теория.Защото братя го няма един ден след кражбата.Но може и да е момчето.Пасувам за скитника.
Профилна снимка
25.11.2014

Ученик

0
Ок,имаш страхотно предположение...но защо да е скитника? Според мен е Пит Бордън..защото: -първо има нож....може да го е ударил с тъпата част на ножа. -за парите може да ги е скрил някъде и т.н Всеки си има свое мнение по този въпрос.
Профилна снимка
25.10.2014

Ученик

+2
ЕРИК ЕЕ
Профилна снимка
25.11.2014

Ученик

+2
да Ерик,сам се е ударил.....страхотно предположение!:)
Профилна снимка
09.01.2015

Ученик

+2
Ерик е
Профилна снимка
03.05.2015

Ученик

+1
Никой не казва, че Ерик е ударен. Той си измисля, както за облеклото на "похитителя".
Профилна снимка
06.05.2015

Ученик

+2
Щеше да има рана Ерик
Профилна снимка
19.10.2014

Ученик

+2
Ерик е защото 1.тъмно е 2.ударен е зашеметен е и няма да тръгне да гледа човека е ще си хване главата и ще започне да се вайка
Профилна снимка
12.10.2014

Ученик

+2
Относно за тоя клип със зомбитата, ако питаш който и да е ''зомби ли си?'' той ще отговори с не, защото зомбитата лъжат, а хората казват истината. Така можеш да определиш кой е зомби и дали ''де'' означава ''не'' само с един въпрос.
Профилна снимка
14.09.2014

Ученик

+2
Според мен е Ерик,защотоняма как той да е видял мъжът и плюс това е било тъмно.
Профилна снимка
15.03.2015

Ученик

+1
от къде знаеш , че е било тъмно ? сама си го представи (без да гледаш картинките) Къде е споменато , че е тъмно ?
Профилна снимка
26.08.2016

Ученик

0
Споменато е, че е полунощ
Профилна снимка
14.09.2014

Ученик

+2
Според мен е ерик.
Профилна снимка
13.09.2014

Ученик

+2
Според мен Ерик е излъгал.
Профилна снимка
20.06.2014

Ученик

+2
Отговора е,че Пит Бордън е виновен.След като избягал,той си изхвърли палтото в кофата и скрил парите.
Профилна снимка
20.06.2014

Ученик

-3
незнам не съм сигорен но теориятати може и да е правилна
Профилна снимка
20.06.2014

Ученик

+6
Може би, но Пит все още носи поло. И всъщност той не носи палто, а само поло и шлифер, Лазаре. Въпросът ми е - как е видял зеленото поло, при положение, че то е покрито с черния шлифер? Но все пак тъпият редмет може да е дръжката на нож...
Профилна снимка
20.06.2014

Ученик

+4
Сержант Съливънт
Профилна снимка
20.06.2014

Ученик

+4
Аз си мисля,че полото,което скитникът е намерил е на виновника.
Профилна снимка
20.06.2014

Ученик

-4
кви са тия миноси
Профилна снимка
22.06.2014

Ученик

+1
Е, и какво толкова, сякаш са важни.
Профилна снимка
22.06.2014

Ученик

+11
Щом Ерик не е видял полото, значи си измисля, и той е виновникът. Или нещо такова...
Профилна снимка
02.07.2014

Ученик

+5
Може брат му да го е измислил.
Профилна снимка
03.07.2014

Ученик

-2
Михаела , 3-я ти коментар е напълно верен.
Профилна снимка
26.11.2014

Ученик

0
ерик и джн са били
Профилна снимка
16.01.2015

Ученик

+1
ерик е
Профилна снимка
14.07.2016

Ученик

+1
Не съм сигурна кой е но се чудя как Ерик е видял полото след като похитителят е бягал с гръб...а ако е бягал с лице Ерик е щял да види и полото и лицето....Ако е бил Пит е твърде очевидно, а щом е на условна защо да рискува, въпреки ще едва ли всички се разхождат с ножове само защото кварталът е опасен...Може да е бил и скитникът, но единствената причина за която се сещам е защото е бил беден ..а щом няма дом каде ще е сложил парите...Според мен най-вероятно е всичко да е нагласено между Ерик и изчезналия брат...Така ли е???
Профилна снимка
30.05.2016

Ученик

+1
Как може Ерик да е видял зеленото поло на този който е взел парите (в случея Джон)?Братята са си измислили всичко.
Профилна снимка
12.04.2016

Родител на ученик

+1
Арди казва, че е видял мъж със зелено поло. Това е невъзможно, защото когато бягащият бяга той е с гръб към Арди. Мисля, че е Арди
Профилна снимка
11.03.2016

Родител на ученик

+1
братята са.оплакалия се не може да види пуловера под шлифера, защото е бил с гръб
Профилна снимка
27.02.2016

Родител на ученик

+1
Не е това.Той бе казал че е видял човека в гръб как така ще види дали е със поло ако то е под шлифера,той лъже.
Профилна снимка
11.03.2016

Родител на ученик

+1
така е
Профилна снимка
30.01.2016

Ученик

+1
Бил е братът на Ерик.Той е пойскал откупа,ударил е брат си по главата и е взел парите.
Профилна снимка
22.01.2016

Ученик

+1
Залагам на Арни.
Профилна снимка
18.01.2016

Ученик

+1
Крадеца е Пит Бордън . Той взел парите а след което е хвърлил палтото при бездомника за да го натопи
Профилна снимка
18.01.2016

Ученик

+1
+ това казва това палто го намерих наскоро в една кофа
Профилна снимка
09.01.2016

Ученик

+1
Частта с Острова на зомбитата: относно втори въпрос. Ами ако е зомби може и да лъже, тост... не мога да обясня какво искам да питам, но не намирам логиката във втория отговор. Ако може да ми отговорите , би било хубаво.
Профилна снимка
06.01.2016

Ученик

+1
аз мисля че е ерик и брат му джон ,защото щом баща им е богат те искат пари и също ерик каза че е видял само гърба на нападателя а не всичките дрехи.
Профилна снимка
04.01.2016

Ученик

+1
според мен е бил Ерик. Твърде очевидно е да е бил Пит. Скитникът не отговаря на сянката и е твърде окъсан.Ери щеше да забележи.
Профилна снимка
12.12.2015

Ученик

+1
Според мен или е трети човек който е изхвърлил полото до кофата,където го е намерил скитника или скитника лъже и е виновен той.Не вярвам да е Пит Бордън, защото е на условна.
Профилна снимка
06.12.2015

Ученик

+1
всичко е езамислено за да вземат парите на бащата
Профилна снимка
28.11.2015

Ученик

+1
Братята,защото Ерик не е можел да види как е облечен "похитителят"отпред.Мисля,че двамата са организирали това
Профилна снимка
13.11.2015

Ученик

+1
За острова на зомбитата. Ами ако сме попаднали на нормален човек и тои ни каже истината че той е човек тогава какво?
Профилна снимка
09.11.2015

Ученик

+1
Ерик и брат му си правят номера.Как Ерик ще е видял крадеца в груб и е видял че носи зелено поло като черен шлифер.Не трябваше да обясняваш толкова и можеше да се измъкнеш.
Профилна снимка
02.12.2015

Родител на ученик

0
o
Профилна снимка
05.11.2015

Ученик

+1
не е скитника. Този които го направи беше Ерик и брат му.Тои неможе да е видял в тъмното дали престъпникът е бил с поло или не. Просто башта им бил много стиснат и сигурно заради това. Но това е просто претположение :) :)
Профилна снимка
12.10.2015

Ученик

+1
Аз пък мисля че докато е бягал в гръп престъпникът момчето няма как да е видяло половерът под сакото и затова момчето само е погодило историята.
Профилна снимка
06.04.2015

Ученик

+1
БРАВО!!! ДАРИНЕ, НЕВЕРОЯТЕН СТЕ!
Профилна снимка
10.11.2014

Ученик

+1
gotina zagatka
Профилна снимка
03.09.2014

Ученик

+1
аз гласувам за всички положително защото дори и да не се познаваме пак трябва да си помагаме
Профилна снимка
09.07.2014

Ученик

+1
Нито Пит, нито Арни се виновни.
Профилна снимка
26.09.2018

Ученик

0
бил е Ерик понеже само той е знаел, че баща му има половин милион долара
Профилна снимка
23.09.2018

Ученик

0
Според мен е скитника
Профилна снимка
25.06.2018

Ученик

0
Ама Ерик каза, че не видял лицето на похитителя и твърди, че похитителят е бил със зелено поло.Нещо не се връзва.Според мен Ерик си измиаля, за да вземе пари от баща си.
Профилна снимка
16.06.2018

Ученик

0
няма как да е видял дрехите защото ако не е видял лицето то как е видал как е облечен затова смятам че е другия брат
Профилна снимка
02.05.2018

Родител на ученик

0
Ще е Бордан.
Профилна снимка
01.05.2018

Ученик

0
Според мен може скитникът да е взел парите защото той няма и се нуждае от тях, но пък другият човек изглежда като престъпник
Профилна снимка
17.03.2018

Ученик

0
Ерик лъже ;)
Профилна снимка
11.02.2018

Родител на ученик

0
измислил си го е защото няма как да е в гръб и да види полото
Профилна снимка
31.01.2018

Родител на ученик

0
Не са нито Пит Бордан,нито Арни Акър.Ерик и брат му Джон са планирали всичко.Ерик няма как да е видял ,че човека е облечен със зелено поло ,защото преди това е казал че мъжа е побягнал назад.
Профилна снимка
31.01.2018

Родител на ученик

0
Съжалявам. Назад.
Профилна снимка
29.01.2018

Ученик

0
Според мен е Пит, защото Арни е скитник и няма уменя да отвлича
Профилна снимка
27.01.2018

Ученик

0
Не е нито скитникът, нито другия, защото Ерик няма как да види полото, поеже този, който го е ударил е бел с гръб него!!!
Профилна снимка
06.01.2018

Родител на ученик

0
Бил е Пит Бордън,защото след разпитването си е захвърлил дрехите в кофата и Арни Акър ги е намерил.
Профилна снимка
21.12.2017

Ученик

0
Засега не предполагам нищо!!
Профилна снимка
07.12.2017

Ученик

0
бил е бащата н жертвата защото не е искал да даде парите на сина си
Профилна снимка
03.11.2017

Ученик

0
Нито единия,бягал е с гръб ,няма как да е видял полото му.
Профилна снимка
01.11.2017

Ученик

0
ерик май лъже . нали не му жижда лицето . как вижда че е бил с поло, като ималмпалто...
Профилна снимка
23.09.2017

Ученик

0
не е бил никой защото не е възможно да види зеленото поло той има яке
Профилна снимка
31.08.2017

Ученик

0
пит бордън
Профилна снимка
21.08.2017

Ученик

0
Това видео е най-хубаво
Профилна снимка
21.08.2017

Ученик

0
според мен е скитника
Профилна снимка
11.07.2017

Учител

0
Синът е
Профилна снимка
28.05.2017

Ученик

0
според мен е пит бордън
Профилна снимка
28.05.2017

Ученик

0
според мен е пит бордан за
Профилна снимка
09.05.2017

Ученик

0
ерик
Профилна снимка
13.04.2017

Ученик

0
Според мен не е Арни,той самия казва че е намерил полото в кофата а и той и Пит не отговарят на лицето,което се вижда да говори по телефона докато това на самия баща много прилича!
Профилна снимка
27.03.2017

Ученик

0
аз пиша от компютъра на мама няма значение... моето доказателство е значи пит бордън е носил нож а ножът не е тъп предмет човекът е бил ударен с тъп предмет значи по пътя на логиката крадецът е арни акър
Профилна снимка
27.03.2017

Ученик

0
а да арни акър има нужда от пари което е вид доказателство обаче преди да ми се каже че той от къде би го взел може да го е намерил на улицата и първото нещо което му е било в ръка е било тъпо уръжие
Профилна снимка
19.03.2017

Ученик

0
Според мен е Пит Бордън
Профилна снимка
31.01.2017

Ученик

0
Пит носи нож,а скитникът няма никакво уръжие.Пит за да го направи трябва да е убърнал ножа,а скитникът най много да го е ударил с обувка.На всички им трябват пари за това аз мисля че е Пит.
Профилна снимка
13.01.2017

Ученик

0
Арни или Пит Бордън. Арни е бездобен и беден. Пит има нож. Всички доказателства сочат към Арни. АРНИ, В ЗАТВОРАААААА!
Профилна снимка
10.01.2017

Ученик

0
Ерик лъже за случилото се
Профилна снимка
05.01.2017

Ученик

0
спиред мен е джон
Профилна снимка
05.01.2017

Ученик

0
спиред мен е джордж
Профилна снимка
02.01.2017

Ученик

0
БОРДЪН Е
Профилна снимка
03.12.2016

Ученик

0
Как е възможно да е видял зеленото поло?(Отне ми малко време да помисля.)
Профилна снимка
29.11.2016

Ученик

0
Не Ерик е защото не можеш да видиш на човек с гръб че полото му е зелено
Профилна снимка
25.11.2016

Ученик

0
Според мен са Ерик и Джон , защото са искали да отмъстят на баща си ,поради причината че той е бил много алчен!
Профилна снимка
19.11.2016

Ученик

0
Пит Бордън
Профилна снимка
17.11.2016

Ученик

0
Двамата братя са били
Профилна снимка
11.11.2016

Родител на ученик

0
Сигурна съм, че е Арни Акър. Защото той няма нищо остро, но Пит Бордън имал нож, а Ерик е бил ударен с нещо тъпо. А и, Арни Акър е скитник.
Профилна снимка
08.11.2016

Ученик

0
Много е яко
Профилна снимка
05.11.2016

Ученик

0
според мен е скитникът
Профилна снимка
01.11.2016

Българин в чужбина

0
az mislq che e bashta mu,koito sled tova e hvurlil pulovera si v kosha, i skitnika go e nameril
Профилна снимка
01.11.2016

Ученик

0
Прави сте,че може да е Пит Бордън. Но пък е твърде очевидно... а на всичкото отгоре,Бордън казва,че е на условна. Защо би рискувал? А пък Арне е бездомен и има нужда от пари. Това може да го е провокирало да направи нещо подобно. Но ако Пит е искал да вземе пари и да замине за друга страна,сигурно вече щеше да е на самолет. За това аз предполагам,че е бил Арни
Профилна снимка
28.10.2016

Родител на ученик

0
били са Ерик и Джон
Профилна снимка
17.10.2016

Ученик

0
Според мен не е никой от двамата. Не е скитника понеже той е намерил сакото, което е хвърлено от човека, който е направил това. Не е другият мъж, защото неговия, както и гласа на скитника не съвпадат с гласа по телефона, когато бащата на Ерик говори по телефона.
Профилна снимка
17.10.2016

Ученик

0
Скитника е
Профилна снимка
09.10.2016

Българин в чужбина

0
Аз предполагам,че Ерик е взел парите,защото той първо обясни физическата характеристика,в частност имам предвид,че спомена зеленото поло,което е под шлифера.Ако е видял полото т.нар. ,,нападател" е бягам в противополжната посока,а не с гръб към Ерик.Също така,ако ,,нападателят" е бягал на противоположната страна (тоест лицето му е било видимо за Ерик),братът на похитеният щеше да види лицето на ,,крадецът".Искам да поясня още нещо,ако Ерик е бил ударен по главата с тъп предмет,то не е щял да падне на земята,а просто да го заболи,освен ако ударът не е бил в друга част от тялото (визирам краката) или пък Ерик не е бил ударен с тежък,масивен предмет от сорта на дъска,чук и тн.Но във втория случай щеше да изпадне в безсъзнание и нямаше да види никаква част от тялото на ,,крадецът".
Профилна снимка
09.10.2016

Българин в чужбина

0
Тоест не е никой от двамата заподезрени.Ако ти,който четеш това не си съгласен с мнението ми,моля да споделиш кое от нещата,които съм изредила не се връзва.
Профилна снимка
08.10.2016

Ученик

0
според мен е пит защото скитникът е бил намерил това поло преди да го намери полицията
Профилна снимка
07.10.2016

Ученик

0
за мен е Пит Бордън
Профилна снимка
15.09.2016

Ученик

0
Ерик е виновника никой друг не е участвал.Щом не е видял лицето на човека значи не може да е видял дрехите му. той си е измислял защото се е дразнел че на баща му свиди да дава пари.
Профилна снимка
15.09.2016

Ученик

0
Ерик е виновника никой друг не е участвал.Щом не е видял лицето на човека значи не може да е видял дрехите му.Той си е измислил понеже на баща му свиди да дава пари.
Профилна снимка
13.09.2016

Ученик

0
Аз мисля че братята си замислили откупа за да вземат милиона за себе си и че отвличането е сама за да вземат милиона
Профилна снимка
02.09.2016

Родител на ученик

0
скитника защото е беден и му трябват пари
Профилна снимка
31.08.2016

Ученик

0
Според мен е бил Ерик!!! Защото той казва цитирам:Не успях, да видя лицето му,защото вече бягаше напред...,но тогава как Ерик е видял с какво е облечен? Затова аз смятам,че всичко е било нагласено само братята да получат пари , а и само те знаят сумата пари , които има баща им!!!
Профилна снимка
03.06.2016

Ученик

0
Не е бил никой нема как да се види блузата като си зад крадеца и тои бяга била е шега
Профилна снимка
01.06.2016

Ученик

0
Бъщата на ерик
Профилна снимка
29.05.2016

Ученик

0
Според мен са двамата братя
Профилна снимка
15.05.2016

Ученик

0
Казва се, че Ерик е ударен с тъп предмет, а Пит е носил нож. Той не е глупав според мен и би избягал на момента за друга държава. Не би рискувал. Скитникът се държи много нервно, а и няма пари. Имайки предвид че Пит е можел да го убие и тогава да вземе парите, за да няма свидетелите, Арни не е имал достатъчно време или средства за да извърши убийство и после да го прикрие, затова просто го цапнал и побягнал. Мисля че е Арни
Профилна снимка
04.05.2016

Ученик

0
Може да е Пит Бордън. Но пък е твърде очевидно... а на всичкото отгоре,Бордън казва,че е на условна. Защо би рискувал? А пък Арне бездомен и има нужда от пари, за да оцелее и да не умре от глад.
Профилна снимка
03.05.2016

Ученик

0
Прави сте,че може да е Пит Бордън. Но пък е твърде очевидно... а на всичкото отгоре,Бордън казва,че е на условна. Защо би рискувал? А пък Арне е бездомен и има нужда от пари. Това може да го е провокирало да направи нещо подобно. Но ако Пит е искал да вземе пари и да замине за друга страна,сигурно вече щеше да е на самолет. За това аз предполагам,че е бил Арни.
Профилна снимка
26.04.2016

Ученик

0
според мен е Ерик защото не може през нощта да види дрехите на човека ,който е бягал
Профилна снимка
12.04.2016

Родител на ученик

0
Арни казва, че е видял мъж със зелен поло. А бягащия е бил с гръб към него когато е бягал. Мисля, че е бил Арни.
Профилна снимка
11.04.2016

Ученик

0
скитнъка
Профилна снимка
26.03.2016

Ученик

0
аз мисля че ерик си е измислил цялата история за да може той и брат му да спечелят парите от баща си.А и е нямало как иначе похитителят да знае че баща им е имал толкова пари освен ако не му е бил близък човек
Профилна снимка
24.03.2016

Ученик

0
Според мен не е никой от заподозрените. Няма как Ерик да е видял какво е полото и изобщо има ли. Нали го гледа в гръб! Надявам се да ви хареса обяснението ми и ми харесва Уча.се!
Профилна снимка
23.03.2016

Ученик

0
С поред мен е Пит Бордън , защото не може да имаш много пари и да си мръсен.И нали Пит е имал оръжие - ( нож ) и е бягал от патрулката.
Профилна снимка
19.03.2016

Ученик

0
Аз мисля че е Арни
Профилна снимка
03.03.2016

Ученик

0
няма никакъв крадец. това е лъжа
Профилна снимка
25.02.2016

Ученик

0
сержант Съливан е . никой няма да го заподозре
Профилна снимка
24.02.2016

Ученик

0
Ерик е похитителя.Защото няма как де е видял зеленото поло на похитителя под черния шифър
Профилна снимка
24.02.2016

Ученик

0
Едва ли скитникът има пари, за да си позволи телефон.
Профилна снимка
24.02.2016

Ученик

0
Според мен е бил Гошо защото обича картофи
Профилна снимка
19.02.2016

Ученик

0
арни акър е!
Профилна снимка
16.02.2016

Ученик

0
Няма ли да ни кажете кой е заподозряния?
Профилна снимка
09.02.2016

Ученик

0
Според мен не е никого от двамата. Нали той каза че мъжът,който е откраднал парите, е тичал пред него. А той няма как да тича с лице към него, а е тичал с гръб. Щом е тичал с гръб как Ерик е видял че той носи зелено поло ??
Профилна снимка
29.01.2016

Ученик

0
Пит Бордън е
Профилна снимка
29.01.2016

Ученик

-2
!!!!!!!!!!!
Профилна снимка
13.01.2016

Ученик

0
Сигурно почти всички мислите еднакво,но със сигурност не е Пит Бордън,защото е невъзможно той да е бил халосъл Ерик по главата с тъп предмет въпреки,че ни казват,че Пит Бордън носел в себе си нож,а не тъп предмет. Но няма как и да е Арни Акър,защото на картината изглежда и звучи прекалено зле,за да бяга бързо.Той нямал тъп предмет и така нямало как да е зашеметил Ерик и има много скъсани дрехи. И така остава злосторниците да са Ерик и Джон. Така мисля аз приятели,връстници,възрастни,учители и студенти.Който мисли като мен моля да гласувате,ако ви харесва натиснете доволната ръка,но ако не ви харесва недоволната.Надявам се всеки да успее да познае злосторника.
Профилна снимка
18.11.2015

Ученик

0
според мен е Ерик
Профилна снимка
08.02.2015

Ученик

0
Според мен е скитника, защото му трябват пари и е намерил тъп предмет в кофата. А Пит е носил нож за самозащита! Според Пит все пак квартала е прекалено опасен. Скитника как ще звънне през телефон? А Пит може да си го позволи, и въпреки всичко и двамата са били навън по това време!
Профилна снимка
30.12.2014

Ученик

0
Пит Бондър е
Профилна снимка
17.12.2014

Ученик

0
скитника е защотоооо е беден и иска пари
Профилна снимка
18.12.2014

Ученик

+5
ne e
Профилна снимка
17.10.2014

Ученик

0
Моят отговор също е АРНИ ! 1.Арни е беден и няма дом затова е очевидно, че той се лута по улиците ! 2. Арни се нуждае от пари.Но имам подозрения и за братът на момчето ! То може да се е възползвало и да е избягал от вкъщи , и със тези пари да си уреди живота за напред! :)
Профилна снимка
04.06.2016

Ученик

-1
Защо не мога да го включа? Натискам мобилна версия и ми казва, че клипът не може да бъде възпроизведен. Същото в и при стандартната версия!
Профилна снимка
03.02.2016

Ученик

-1
Ерик не е видял зеленото поло на човека , защото бягащият е бягал обърнат с гръб към него.Така аз мисля,че самият Ерик лъже!И излиза, че самият той да е виновникът!!!
Профилна снимка
25.01.2016

Ученик

-1
Аз мисля че е Ерик и брат му.
Профилна снимка
03.12.2015

Родител на ученик

-1
скитника
Профилна снимка
22.11.2015

Ученик

-1
С коя програма правите видеата?
Профилна снимка
19.08.2015

Ученик

-1
Бил е Арни ето и доказателствата: 1. Бил е беден!!! За какво иначе,ще му е на извършителя да краде толкова много пари!? Принципно г-н Бордън е носил нож , но донякъде е прав. Щом кварталът е толкова опасен нека се защити. Но на мен ми се вярва да е повече Арни * скитника * от колкото Пит
Профилна снимка
12.10.2015

Ученик

+2
според мен не е точно така
Профилна снимка
16.10.2015

Ученик

+1
и аз какво?Аз казвам какво мисля аз
Профилна снимка
15.03.2015

Ученик

-1
според мен не е скитникът,а другият човек (зомби) ,защото той отговаря с,, де" (което означава не ,а зомбитата лъжат)
Профилна снимка
26.11.2014

Ученик

-1
erik zashtoto e dal prekaleno mnogo opisanie na napadatelia shtom go e vidial v grub niama kak da e vidial s kakvo e oblechen pod shlifera ;]
Профилна снимка
11.12.2015

Ученик

-2
според мен никой от двамата не е виновен престъпника е избягал
Профилна снимка
27.11.2017

Ученик

0
не престъпника не е избгал
Профилна снимка
28.11.2015

Ученик

-2
Братята
Профилна снимка
14.02.2017

Ученик

0
дааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
Профилна снимка
14.02.2017

Ученик

0
3
Профилна снимка
29.06.2014

Ученик

-2
Нападнал го е похитителя
Профилна снимка
07.11.2014

Ученик

+2
не съм сигурна но мисля че е Пит защото е бил на условна ....... твърде очевидно е,а бездомникът няма пари и може това да го е накарало да го ограби но има и друго той как ще се обади по телефон като няма телефон и живее на улицата ????!?!!!!?!
Профилна снимка
23.01.2016

Ученик

-3
mnogo ako
Профилна снимка
22.11.2014

Ученик

-4
Пит Бордън
Профилна снимка
20.06.2014

Ученик

-5
пит бордан е виновен
Профилна снимка
16.03.2015

Ученик

-11
Аз мисля че клипчетата с инспектор Хектор имат много убийства и кръв не е добре децата да гледат такива неща.
Профилна снимка
01.09.2015

Ученик

+2
da ne simi mijka!!!!
Профилна снимка
13.01.2017

Ученик

+2
Е, ама нали е само като червени петна?
Профилна снимка
27.11.2017

Ученик

0
да вярно е
feedback
feedback