Видео урок: Инспектор Хектор и случаят с къщата на ужасите

0.5x
1x
1.5x
2x
Това е трейлър с избрани моменти от видео урока! Регистрирай се, за да гледаш всички над 7400 видео урока в най-награждавания образователен сайт!
Регистрация
Уча се лого

За да гледаш целия видео урок, стани част от най‑награждавания образователен сайт в България!

Регистрирай се
07:25
6 395
84
Сподели във Фейсбук и спечели XP!
Описание на урока
В настоящия мрачен епизод инспектор Хектор се натъква на хладнокръвно убийство, случило се на територията на един увеселителен парк, и по конкретно - в една "къща на ужасите". Един от служителите е убит, друг е ранен и всички са в паника. Никой не е забелязан да влиза или напуска обекта и това съмнително много прилича на дело на вътрешен човек. Показанията на служителите рязко се разминават. Някой лъже, но кой?
Раздел:
Детективските мистерии на инспектор Хектор
Ключови думи:
логически загадки, инспектор Хектор, сержант Съливан

За да коментираш този видео урок, стани част от Уча.се!

Коментари (84)
Профилна снимка
19.07.2014

Учител на уча.се

+61
Подсказка: обръщайте внимание не само на показанията на заподозрените, но и на визуалната информация, която ви дават картинките. В конкретния случай има една много издайническа картинка, която противоречи с една от версиите.
Профилна снимка
02.11.2014

Ученик

+9
Наистина си прав
Профилна снимка
14.12.2014

Ученик

+10
да аз се усетих
Профилна снимка
14.12.2014

Ученик

+10
въпреки че не съм използвал подсазката
Профилна снимка
22.03.2015

Учител

+7
alis
Профилна снимка
07.01.2016

Ученик

-3
Аз лично тази не можах да я реша, но сте прав. Наистина версията е фалшива!
Профилна снимка
24.12.2014

Ученик

+10
много обичам клипчетата с инспектор Хектор
Профилна снимка
10.12.2016

Ученик

+4
и аз
Профилна снимка
14.12.2014

Ученик

+7
Според мен е Алис, защото тя каза, че е влязъл човек в стаята ранил я е и после пак е излезнал, значи тя не може да седи пред вратата защото човекът е нямало как да се махне от стаята,а Робърт почти не е можал да отвори вратата заради трупа и.
Профилна снимка
02.11.2014

Ученик

+5
Според мен е бащата,защото той от къде знае ,че брадвата е от противопожариня комплект на стълбището.
Профилна снимка
12.12.2014

Ученик

+6
Нали той е собственикът?
Профилна снимка
12.12.2014

Ученик

-1
Ами може би има различно мнение по въпроса.Може би е искал да открадне парите и да изплати някакъв заем
Профилна снимка
05.03.2015

Ученик

+6
Противопожарните комплекти и местоположението им в сградата трябва да знаят всички служители!!!
Профилна снимка
13.09.2016

Ученик

0
Съгласна съм.
Профилна снимка
13.11.2016

Ученик

0
И аз мисля че може да е бащата. Понеже ако Алис се ужени за Джейсън ще наследи целия бизнес.
Профилна снимка
31.12.2017

Ученик

0
Само да кажа ,че противо пожарната брадва изглежда ето така https://cn.all.biz/img/cn/catalog/middle/384121.jpeg по скоро това е бойна брадва
Профилна снимка
29.10.2014

Ученик

+3
Според мен е Алис, защото тя каза, че е влязъл човек в стаята ранил я е и после пак е излезнал, значи тя не може да седи пред вратата защото човекът е нямало как да се махне от стаята,а Робърт почти не е можал да отвори вратата заради трупа и.Тя се е облякла като зъл човек с брадва и е убила Джейсън,след което се е направила на ранена и е седнала облегната до вратата.
Профилна снимка
10.11.2014

Ученик

+4
И според мен
Профилна снимка
21.07.2014

Ученик

+2
Мисля,че е Тод.Първо защото убиецът е бил силен,щом е надвил Джейсън Пиърс,а това означава,че е мъж.Значи не е Мили Милърс,колкото и подозрителна да е.Съмнявам се,че е собственикът,г-н Коен,защото трябва да е ранил дъщеря си сам,което би било ужасно.Вторият ми довод е,че Тод казва,че е дочул шум от съседната стая,а после е видял Джейсън да се бори с призрака,но това е лъжа,защото убийството е станало в коридора,а Алис е била ранена в стаята.Надявам се,предположенията ми да са правилни. :)
Профилна снимка
21.07.2014

Ученик

+4
Татяна тук само да убиеш е ужасно, но се е случило така че си права, че е мъж, но Тод казва , че видял борбата на Джейсън така че не може той да го е убил.
Профилна снимка
21.07.2014

Ученик

+1
И все пак може да е излъгал за видяното.
Профилна снимка
21.07.2014

Ученик

+1
Алис не казва нищо за Тод, никой не знае къде е. Той казва че си е обличал костюма, но аз бих казал, че чак след убийството си е облякъл зомби костюма. Как е възможно Тод да не е ранен, ако убиецът го е видял (убиецът е видял и Алис и я е ранил). Ако Тод е останал при фжеймс
Профилна снимка
21.07.2014

Ученик

-1
Ако Тод е останал при Джеймс в стаята, то тогава как знае накъде е тръгнал убиецът. Според мен Тод и Алис са имали връзка, но после се е появил Джеймс и Тод от ревност го е убил и е ранил Алис като заплаха.
Профилна снимка
07.12.2014

Ученик

0
На същото мнение съм .Татяна!
Профилна снимка
20.07.2014

Ученик

+2
Може и да греша обаче се казва първо че нападателят е ритнал вратата и за да влезе и после че нападателят се е борил с Джейсън.От тези две твърдения следва че нападателят е физически силен и е най-вероятно мъж.Това означава че е или Тод или е бащатата.В версията на Тод има леко несъответствие с една от картинките (незнам дали не е някаква грешка).Тод казва че е чул шум от съседната СТАЯ а на картинката е показано че убииството е в коридора.Отново може и да е грешка в в задачата но на базата на тези две твърдения които обясних смятам че Тод е убиеца.
Профилна снимка
21.07.2014

Ученик

+1
И аз така си мисля.
Профилна снимка
19.07.2014

Ученик

+2
Г-н Коен е убиецът. 1. Той може никога да не напусне къщата на ужасите, тъй като е неин собственик, а и извършителят не е видян да напуска сградата. 2. Убил е Джейсън и се е опитал да убие и Алисън, защото са сгодени, а като се оженят тя ще наследи целия бизнес.
Профилна снимка
20.07.2014

Учител на уча.се

+4
Съгласен съм че собственикът определено има мотив да извърши убийството. Но мотивът, сам по себе си, не е достатъчен да обвиним някого в убийство. Откриваш ли и някакво доказателство за неговите действия?
Профилна снимка
21.07.2014

Ученик

0
Да се опита да убие дъщеря си..И да убие един от служителите си..Би било странно.Но може и да си права.
Профилна снимка
12.12.2017

Ученик

+1
Човека с зомби костюма,защото той е бил най близо до убития.
Профилна снимка
08.03.2017

Ученик

+1
Тод е защото имаше кръв!!!
Профилна снимка
25.01.2017

Ученик

+1
Моля Ви издайте книга със името инспектор Хектор ако има такава от къде да си я взема и ако сами измисляте тези истории велики са
Профилна снимка
05.02.2016

Ученик

+1
Тод е.
Профилна снимка
25.01.2016

Ученик

+1
Жената го е убила.
Профилна снимка
06.01.2016

Ученик

+1
бил е тод има крав по костюмат си
Профилна снимка
07.12.2016

Ученик

0
Може това да е от костюма, а и да си знаеш пише се ,,кръв'' :-)
Профилна снимка
08.03.2017

Ученик

0
Вярно е 1 клас ли си Йоан? Ха-ха
Профилна снимка
28.11.2015

Ученик

+1
Алис е,защото тя е намерена много близо до вратата.Ако някой е влязъл и е я ранил,е трябвало да я отмести,за да излезе.Мисля,че когато Джейсън е ранил призрака,тоест Алис,тя е легнала в една стая и се е престорила на ранена.
Профилна снимка
02.04.2015

Ученик

+1
Алис е виновна
Профилна снимка
15.03.2015

Ученик

+1
е това вече си е истинска загатка предполагам , че момичето ,което се е преобличало като вещица
Профилна снимка
21.02.2015

Ученик

+1
Подозирам Алис. Малко ме съмнява, че Алис може да се пребори с Джейсън, а пък след това как този който я е ранил ще излезе и тя ще бъде облегната на вратата, като се казва, че Робърт едва я е отворил.
Профилна снимка
28.01.2015

Ученик

+1
Според мен е Алис, защото тя каза, че е влязъл човек в стаята ранил я е и после пак е излязъл, значи тя не може да седи пред вратата защото човекът е нямало как да се махне от стаята,а Робърт почти не е можел да отвори вратата заради трупа и.
Профилна снимка
30.12.2014

Ученик

+1
Едната ми версия вече съм я написала, а другата ми е, че е Алис, понеже няма как човек да е излязал като пазачът Робърт едвам е отворил вратата, запречена от нейното тяло.
Профилна снимка
19.12.2014

Ученик

+1
манди е!
Профилна снимка
05.03.2015

Ученик

+2
мили!
Профилна снимка
30.11.2014

Ученик

+1
според мен е Тод ,защото Алис казва че Тод крещал за луд човек с брадва а после той самият казва ,че видял Джейсън да се бори с този ,,призрак,,
Профилна снимка
26.09.2014

Ученик

+1
Според мен е Тод!
Профилна снимка
18.09.2014

Ученик

+1
Сигурна съм че е Тод защото каза че е чул шум от съседната стая а мъртвият беше в коридора.
Профилна снимка
17.09.2014

Ученик

+1
Според мен е бащата, защото каза, че дъщеря му Алис ще наследи къщата му ако се ожени или стане на 30 години . Той е искал да печели пари и се опитал да я убие. Също от къде знае за брадвата ?
Профилна снимка
15.09.2014

Ученик

+1
Алис Коен е убйцата.
Профилна снимка
28.07.2014

Ученик

+1
според мен е мили милър
Профилна снимка
21.07.2014

Ученик

+1
Аз мисля, че убиецът е Тод. На третата от последните шест картинки, Джейсън лежи в коридора, а Тод казва, че е чул странния шум от съседната стая.
Профилна снимка
19.07.2014

Ученик

+1
според мен е мили милър
Профилна снимка
19.07.2014

Ученик

+2
кога ще качите другото видео
Профилна снимка
20.07.2014

Учител на уча.се

+6
Утре най-вероятно. А защо мислиш че е Мили. Интересното в тези загадки е пътят, по който стигаме до дадено предположение, не толкова кой е самият убиец. В случаят с убитият съсед например, всеки един от героите беше набеден от вас в коментарите и ми беше страшно интересно да чета различните ви версии, независимо от правилният отговор. Така че, давайте смело предположения и какво ви е накарало да мислите по този начин, защото се получават много готини дискусии.
Профилна снимка
21.07.2014

Ученик

+4
Искам да се поправя, защото когато прочетох задачата втори път започнах да размишлявам и разбрах, че най-вероятно собственикът да е виновен 1. В задачата се казва, че Алис ще наследи бизнеса, ако се ожени или стане на 30. бащата е убил Джейсън, по-дълго за себе си, а след това се опитал да направи същото с дъщеря си.2. Убиецът не е видян да влиза или да излиза от сградата.
Профилна снимка
10.08.2018

Ученик

0
Алис е!
Профилна снимка
24.04.2018

Ученик

0
алис или мили
Профилна снимка
22.02.2018

Учител

0
много ни хареса
Профилна снимка
01.02.2018

Родител на ученик

0
Тази ,която е пострадала .Започнала е боя с годеника си,защото е знаела че той ще се върне при бившата си.Ако някой друг я беше ранил тя щеше да е малко зад състоянието на отворена врата иначе този друг нямаше да излиза.Ранена е повреме на боя с годеника ѝ.Просто нямаше как човека ,който е оворил вратата да я е побутнал
Профилна снимка
01.02.2018

Родител на ученик

0
Беше лесно само трябваше да помисля малко!!!!
Профилна снимка
17.05.2016

Ученик

0
За мен е достатъчно доказателство за случая с вилата, че всички казват че се случило след полунощ и преди 6:30, а единственият човек който отговаря на тези условия е Манди.
Профилна снимка
11.10.2015

Ученик

0
Отговорът на предищнният въпрос беше изсключително интересен.
Профилна снимка
14.11.2017

Родител на ученик

-1
мили е защото тод не е казвал че е извикал
Профилна снимка
08.10.2017

Ученик

-1
Собстжен
Профилна снимка
31.08.2017

Ученик

-1
Собственика е!
Профилна снимка
15.04.2017

Родител на ученик

-1
според мен убиецът е собственика на къщата
Профилна снимка
01.03.2017

Родител на ученик

-1
алис
Профилна снимка
19.02.2017

Родител на ученик

-1
Според мен е Алис
Профилна снимка
23.11.2016

Ученик

-1
Наистина си прав
Профилна снимка
19.10.2016

Ученик

-1
ранената лъже
Профилна снимка
04.06.2016

Ученик

-1
доста умело направен урок . браво
Профилна снимка
17.05.2016

Ученик

-1
Интересно е защо таткото на Алис се запъна при въпроса с брадвата. А и каза, че брадвата е противопожарна, но на мен не ми изглежда така. Ако не е знаел може да не казва.
Профилна снимка
18.11.2015

Ученик

-1
mili milar
Профилна снимка
05.01.2017

Ученик

-2
алис
Профилна снимка
11.11.2016

Ученик

-2
тод
Профилна снимка
17.05.2016

Ученик

-2
алис
Профилна снимка
12.05.2016

Ученик

-2
Според мен е Мили Милър
Профилна снимка
26.02.2016

Ученик

-2
пазачът
Профилна снимка
11.01.2016

Друг

-2
Мили Милар, защото се е ядосала на жертвата,че се е згодил с друга.
Профилна снимка
11.01.2016

Друг

-2
Да, но как прислужницата знае, че е извършено с заглушител, да логично е да е Манди(След като го обясниха)
Профилна снимка
14.12.2015

Ученик

-2
Подозирам Алис. Малко ме съмнява, че Алис може да се пребори с Джейсън, а пък след това как този който я е ранил ще излезе и тя ще бъде облегната на вратата, като се казва, че Робърт едва я е отворил.
Профилна снимка
19.09.2014

Ученик

-3
Аз мисля, че е Мили, защото тя каза,че се е обличала като вещица,а не беше с костюм.
Профилна снимка
05.03.2015

Ученик

+3
Имаше костюм!
feedback
feedback