Видео урок: Младият инспектор Хектор и случаят с липсващите монети

0.5x
1x
1.5x
2x
Това е трейлър с избрани моменти от урока! Регистрирай се, за да гледаш безплатно над 400 видео урока в Образователен сайт №1!
РЕГИСТРИРАЙ СЕ
За урока: 29.07.2014 6 минути 4 590 гледания 50 коментара

РАЗДЕЛ: Детективските мистерии на инспектор Хектор

Сподели и спечели XP!
Описание на темата:

Този епизод е по-различен, защото се е случвал преди много години. Инспектор Хектор още е ученик и въобще не подозира, че един ден ще разследва престъпления. Той, заедно с баща си и майка си, отиват в пищния замък на неговият богат дядо, който наскоро е починал. Бащата на малкият Хектор наследява две много ценни старинни монети, но за съжаление, когато адвокатът отваря сейфа, монетите са изчезнали. Къде може да са те и кой може да ги е взел? Малкият Хектор има идея какво се е случило и за пръв път открива какво е неговото призвание.

Ключови думи:
логически загадки инспектор Хектор сержант Съливан
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Ученик

09:59 - 30.07.2014

Открих нещо интересно,и мисля,че монетите са златните копчета на ръкавите на дядото на портрета.Пишеше,че той е искал да бъде облечен на погребението точно като на портрета.Но костюмът не е с златни копчета,а с сребърни.Уили е откраднал монетите и за да е по-незабележимо ги е сложил на портрета.Тъй като той ще продължи да работи в имението,после ще може да си ги вземе.
+57
Профилна снимка

Ученик

11:22 - 30.07.2014

много умно и си права пой там наистина е с сиви копчета а на портрета със златни този път съм съгласна с теб
+16
Профилна снимка

Ученик

20:06 - 30.07.2014

Идеята е наистина много интересна, съгласна съм с теб, макар че сигурно никога нямаше да се сетя сама.
-5
Профилна снимка

Ученик

21:07 - 30.07.2014

и съгласен с теб
-4
Профилна снимка

Ученик

19:41 - 18.08.2014

Аз също мисля че монетите са в портрета.
+3
Профилна снимка

Ученик

11:28 - 01.09.2014

да и аз мисля така
-7
Профилна снимка

Ученик

03:29 - 18.10.2014

Имаш право Татяна мисля че си права.
+5
Профилна снимка

Ученик

18:05 - 14.11.2014

дано да има още историй
+3
Профилна снимка

Ученик

20:35 - 14.11.2014

и аз мисля така
+3
Профилна снимка

Ученик

20:36 - 14.11.2014

и уили ги е взел
+2
Профилна снимка

Ученик

14:45 - 23.11.2014

съгласна
+1
Профилна снимка

Ученик

10:31 - 06.01.2015

Права си Татяна не го бях забелязала
+2
Профилна снимка

Ученик

07:08 - 18.02.2015

така е, защото на трупа са сиви, а на картината са златни !!!
+2
Профилна снимка

Ученик

19:53 - 11.08.2015

И аз мисля че са на ръкавелите на дядото :)
Профилна снимка

Ученик

17:57 - 31.08.2017

Да
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:46 - 30.07.2014

татяна ти си права!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

10:41 - 30.07.2014

Ето,това имам впредвид
+2
Профилна снимка

Ученик

08:32 - 31.07.2014

та това са копчетата на ръкавите, напълно е възможно
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:37 - 15.11.2017

Ако се вгледате в ковчега ще видите че ръкавите на дядото тези копчета не са златни а монетите са. Малко след това виждаме че на портрета копчетата са златни, затова монетите са в портрета. Според мен Уили ги е откраднал защото надали на някой му е приятно да погребва някой и да го преоблича. Плюс това той най - вероятно ще работи още много време и ще може да вземе монетите по всяко време.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:44 - 23.05.2017

Според мен монетите се намират в картината на дядото на Хектор.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:51 - 08.03.2017

Открих нещо интересно,и мисля,че монетите са златните копчета на ръкавите на дядото на портрета.Пишеше,че той е искал да бъде облечен на погребението точно като на портрета.Но костюмът не е с златни копчета,а с сребърни.Уили е откраднал монетите и за да е по-незабележимо ги е сложил на портрета.Тъй като той ще продължи да работи в имението,после ще може да си ги вземе.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

21:57 - 11.02.2017

СПОРЕД МЕН Е ДЯДО ИМ
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

21:55 - 11.02.2017

Според мен е Лиман, Защото той е рвнувал че другия е богат, Права ли съм ДА или НЕ
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

19:50 - 11.02.2017

sporet men e luli
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Родител

11:33 - 14.12.2016

Те са на ръкавите на портрета зад Уили
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Родител

21:31 - 09.12.2016

даааа в портрета ееее!!!!
+1
Профилна снимка

Родител

21:31 - 09.12.2016

мнооооого е лесно!!!!
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:41 - 26.11.2016

уили е откраднал монетите и ги е скрил зад партетът
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Родител

17:24 - 13.11.2016

Татяна, наистина е така. Прегледах видеото, а дядото е с сребърни копчета на палтото, а на портрета е със златни. Наистина монетите са скрити в портрета.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:25 - 13.11.2016

Аз също мисля че са златните копчета на ракавелите на дядото
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

19:33 - 06.09.2016

На мен ми направи впечатление, че копчетата на ръкавите на дядото и тези на картината са в различни цветове и мисля, че монетите са на ръкавите на умрелия дядо!
+1
Профилна снимка

Ученик

19:36 - 06.09.2016

Съгласна съм с теб,Вярче!
+1
Профилна снимка

Ученик

19:38 - 06.09.2016

Мерсиии!
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:46 - 18.09.2014

Вие видяхте ли че копче от костюма на дядото е като монета а не като копче щом прислужника го е обличал значи самия той е крадеца
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

09:27 - 30.07.2014

монетите са у иконома
+1
Профилна снимка

Ученик

19:12 - 30.07.2014

Не са ли в Уили?
-1
Профилна снимка

Ученик

19:51 - 30.07.2014

Уили е икономът.
-3
Профилна снимка

Ученик

20:52 - 30.07.2014

Мерси :) :) :)
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:58 - 26.02.2016

копчетата на Уили
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:29 - 28.01.2016

уили е откраднал монетите и ги е скрил върху портрета му
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:59 - 28.01.2016

зад картината на дядото.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:14 - 01.01.2016

Чакаите малко.Само аз ли за делязъх че портретът има златни монети,а самият покоиник е със сребърни? Чакаите тогава Уили като го е обличал ги е взел.И ги е сложил на портрета.Адвокатът няма да бъде в замъка а само Уили. Освен че още ще има заплата и ще има доста скъпи монети коита са удобно да си ги вземеш. Та според мен Уили ги е взел.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:10 - 14.12.2015

Според мен е Фран,защото в багажника имаше кутия недоизядени мъфини и може би Фран е сложила нещо,което я е накарало да получи алергичен шок.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:46 - 05.12.2015

да монетите са копчетета на ръкавите на дядото на портрета ги има. значи Уили ги е откраднал
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:03 - 13.11.2015

Да права си.Аз съм за
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:59 - 11.01.2015

Вгледах се много добре в портрета на дядото на инспектора. Нали момичето спомена, че монетите са две. Ами двете златни копчета на ръкавите на портрета много приличат на монетите. И мисля, че този който е направил това е Уили.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:45 - 02.11.2014

Бил е иконома на портрета са златни копчета,а на дядото сребърни.Иконома е единственият човек който може да ги е взел.Може и да е жената която наследява цялото иминие.Но това не е възможно защото тя наследявя цялата къща. Ако някой мисли,че има по добра логично обяснение нека да го напише.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:21 - 19.01.2016

монети те са в дядото или в крадеца тоест в братофчетката на хектор
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

18:45 - 27.10.2014

зад портрета на дядото
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

15:24 - 31.08.2014

запишете се във уча се! много е забавно
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2