Видео урок: Разделяне на нееднородни смеси

0.5x
1x
1.5x
2x
Това е трейлър с избрани моменти от урока! Регистрирай се, за да гледаш безплатно над 400 видео урока в Образователен сайт №1!
РЕГИСТРИРАЙ СЕ
За урока: 30.05.2014 9 минути 5 609 гледания 221 коментара

РАЗДЕЛ: Вещества и техните свойства

Сподели и спечели XP!
Описание на темата:

Знаете ли, как се разделят нееднородни смеси? В този интересен видео урок ще научите именно това. Ще видите, как можем да разделим една смес като използваме разликата в свойствата на съставните и части. Как се разделя смес от желязо и сяра, благодарение на магнит? Как могат да се разделят две несмесващи се течности като олио и вода? Какво представлява делителната фуния? Какво представлява процесът утаяване и как се извършва? Какво представлява филтруването? Защо са ни необходими филтри и филтърна хартия? Какво представляват твърдият остатък и филтрата?

Ключови думи:
Разделяне нееднородни смеси магнитни свойства макара несмесващи течности делителна фуния утаяване филтруване филтрат филтър
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Друг

22:38 - 30.05.2014

Не, защото захарният разтвор е еднородна смес.
+71
Профилна снимка

Ученик

19:35 - 30.11.2014

Не неможе, защото захарния разтвор е еднородна смес, а филтруването се използва при нееднородните смеси
+48
Профилна снимка

Ученик

16:23 - 01.12.2014

Според мен не може, защото захарта се е смесила с водата и не е останала останки от захарта .
-39
Профилна снимка

Ученик

19:34 - 07.01.2015

ti Yoana Yotova li si
-58
Профилна снимка

Ученик

09:41 - 05.02.2015

Чрез изпарение
-44
Профилна снимка

Ученик

12:09 - 07.02.2015

не може
+7
Профилна снимка

Ученик

17:27 - 25.11.2015

не може защото захарта се е разтворила във водата
-24
Профилна снимка

Ученик

16:29 - 31.08.2016

Сместа не може да се раздели чрез филтруване, защото е еднородна смес. Може единствено да се раздели с изпарение, но не и с филтруване
+20
Профилна снимка

Ученик

16:17 - 01.12.2016

И аз мисля като теб
+5
Профилна снимка

Ученик

08:41 - 15.12.2016

Не може.
-7
Профилна снимка

Родител

19:10 - 15.01.2017

Защо не казаха нищо за изпарението =(
-5
Профилна снимка

Ученик

16:14 - 17.02.2017

нали?
-2
Профилна снимка

Родител

16:29 - 17.02.2017

В следващия урок всъщност казват
+1
Профилна снимка

Ученик

09:06 - 09.03.2017

ами чрез кристализация
Профилна снимка

Ученик

19:08 - 09.03.2017

Може и така, но щом има изпарение на разтвор това винаги се случва, ако едното вещество е в твърдо състояние.
+1
Профилна снимка

Ученик

09:47 - 13.03.2017

СПОРЕД МЕН НЕ МОЖЕ ТЪЙ КАТО ВОДАТА ВЕЧЕ СЕ Е РАЗТВОРИЛА ВЪВ ВОДА
Профилна снимка

Ученик

09:48 - 13.03.2017

ЗАХАРТА СЕ Е РАЗТВОРИЛА ВЪВ ВОДА ГРЕШКА
Профилна снимка

Ученик

17:41 - 13.03.2017

Права си, но не пиши с главни букви, защото хората могат да помислят, че крещиш. Главните букви това означават :)
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:12 - 12.01.2015

Въпрос с уловка! Който е прочел заглавието става дума за разделяне на НЕЕДНОРОДНИ смеси. :)
+21
Профилна снимка

Ученик

20:11 - 07.06.2016

Да.
-7
Профилна снимка

Ученик

10:54 - 04.01.2017

Не може
-5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:46 - 14.01.2015

Харесай и спечели 5 точки:)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+16
Профилна снимка

Ученик

10:32 - 12.01.2015

много хубав урок помага ми много захарта не може да се раздели, защото е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+11
Профилна снимка

Ученик

17:14 - 23.11.2015

Не ,защото захарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+8
Профилна снимка

Ученик

13:23 - 11.01.2015

Не може защото захарният раствор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+6
Профилна снимка

Ученик

15:22 - 28.09.2014

Захарният разтвор е еднородна смес и не може да разделим захарта и водата чрез филтруване!
+6
Профилна снимка

Ученик

19:22 - 07.01.2015

prava si
Профилна снимка

Ученик

15:47 - 17.01.2015

не може
Профилна снимка

Ученик

17:20 - 17.01.2015

da
-19
Профилна снимка

Ученик

17:24 - 28.01.2015

Не може,защото захарния разтвор е еднородна смес.
+4
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:45 - 26.02.2016

Тези уроци са ми ( лично на мен и сестра ми , която участва и тя в моя профил ) много полезни за училище и се надявам , че като порасна за да кандидатствам за отлични училища , сайта много ще ми помогне ! Продължавайте все така " Уча.се " :)
+5
Профилна снимка

Администратор

12:23 - 26.02.2016

Чудесно, Мари, много се радвам, че сме полезни на теб и на сестра ти! Продължавай да учиш все така на разбираем и интересен език с Уча.се. Ние продължаваме да се развиваме и да ставаме по-добри за вас :)
+4
Профилна снимка

Ученик

17:59 - 04.03.2016

Благодаря Ви ! :)
+4
Профилна снимка

Родител

23:01 - 05.03.2016

Мари, видя ли новото супер яко нещо в Уча.се - индивидуалната учебна игра: https://ucha.se/individualna-uchebna-igra/info? При нея всеки ученик може да играе със своя собствена учебна игра и да напредва спрямо своите знания. Ако искаш да си перфектна в училище и да видиш колко много знаеш, е хубаво да ползваш профила си сама. Иначе със сестра ти няма да можете да се насладите на играта. Ако ти или родителите ти имат нужда от повече информация за абонаментите и как да активирате индивидуални профили за всяка от вас - пишете ни на feedback@ucha.se. Поздрави и много успехи! :)
+4
Профилна снимка

Ученик

22:19 - 21.03.2016

Много благодаря за информацията ! :)
Профилна снимка

Родител

12:28 - 15.02.2017

Не,з защото захарния разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

00:09 - 26.11.2015

Не може, защото захарта вече с е разтворила.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+5
Профилна снимка

Ученик

16:24 - 07.01.2015

Не може,защото е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+5
Профилна снимка

Ученик

18:33 - 05.01.2015

Не можем да отделим захарта, защото тя се разтваря във водата.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+5
Профилна снимка

Ученик

09:53 - 17.12.2014

Захарният разтвор е еднородна смес и не може да разделим захарта и водата чрез филтруване!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+5
Профилна снимка

Ученик

13:52 - 28.09.2014

Много хубав урок!
+5
Профилна снимка

Ученик

21:03 - 12.12.2014

не е възможно да ги разделим
-16
Профилна снимка

Ученик

17:02 - 24.01.2015

Захарният разтвор е еднородна смес и не може да разделим захарта и водата чрез филтруване!
-7
Профилна снимка

Родител

15:24 - 05.01.2016

Не ! Не може да се разделят, защото сместа вода + захар е еднородна смес, а филтърната хартия се използва за разделяне на нееднородни смеси.
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:53 - 07.02.2015

не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

09:29 - 23.02.2016

но чрез процеса кристализация може.Захар и вода се слага на котлона и,слага се хартия на гърлото на чашата и кристалчетата захар се полепват по хартията.
+3
Профилна снимка

Ученик

10:41 - 01.11.2016

Щом казваш...
-4
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:21 - 13.02.2016

Не нали е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

14:05 - 06.02.2017

Не, защото става еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

11:25 - 31.01.2017

Не, защото захарта с вода се смесват,тоест са еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

14:42 - 25.01.2017

Не не може, защото зяхарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

14:24 - 25.01.2017

Не е възможно, защото филтруването е метод за разделяне на нееднородни смеси, а захарният разтвор е еднородна.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

11:40 - 29.03.2016

не
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

11:19 - 18.03.2016

не
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

11:16 - 15.02.2017

Не защото захарния разтвор е еднородна смес .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

10:42 - 14.02.2017

Не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

23:26 - 13.02.2017

Не може, защото захарния разтвор еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

14:53 - 12.02.2017

Аз мисля, че е не, защото захарният разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

13:15 - 12.02.2017

Не може, защото захарния разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

09:12 - 12.02.2017

не става защото захарта се разтвария във вода имам въпрос как се снимате .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

07:45 - 12.02.2017

не става
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

14:25 - 09.02.2017

неможе да се отдели защото заразлика от пасъка и други такива неща захарта се рзтвара в течноси и като се разтвори не може да се раздели
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

13:32 - 09.02.2017

Не можем , защото захарния разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

17:55 - 08.02.2017

Не неможе, защото захарния разтвор е еднородна смес, а филтруването се използва при нееднородните смеси
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:16 - 06.02.2017

Не,защото захарният разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:14 - 06.02.2017

Не,защото захарният разтвор е еднородна с9мес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

21:07 - 30.01.2017

Не.Захарния разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

17:03 - 08.02.2016

Не е възможно, защота захарта се разтваря във водата и се получава еднородно смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:59 - 14.09.2017

не , защото захарният разтвор е еднородна смес .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:50 - 20.08.2017

Не не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:13 - 23.03.2017

Кога ще направите видео уроци за новата учебна програма?!!!!
Профилна снимка

Администратор

15:23 - 24.03.2017

Здравей, Наташа! Много скоро ще успеем да направим и нови уроци по човекът и природата. Ако имаш някакви въпроси по учебния материал, можеш да ги зададеш дори и да няма все още урок. :)
Профилна снимка

Ученик

19:44 - 27.03.2017

аз сеа казвам кони извинете ,че не правя с главни букви
Профилна снимка

Администратор

16:02 - 28.03.2017

Здравей, Кони! Приятно ми е да се запознаем. :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:49 - 23.02.2017

не защотозахарният разтвор е еднородна смес която се есмесила равномерно стечността
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:30 - 21.02.2017

Не,защото захарта и водата образуват еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:56 - 19.02.2017

Не може да се раздели защото е еднородна смес,а филтруването се използва за нееднородни смеси и защото захарта се разтваря за да ги разделим ни трябва дестилация.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:52 - 18.02.2017

Не, за да разделим захар и вода, трябва да използваме изпарение.
Профилна снимка

Ученик

19:53 - 18.02.2017

Не, за да разделим захар и вода, трябва да използваме изпарение.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:45 - 18.02.2017

Не, за да разделим захар и вода, трябва да използваме изпарение.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:15 - 17.02.2017

Може ли да направите урок за пазделяне не еднородни смеси?:)
Профилна снимка

Администратор

14:26 - 17.02.2017

Здрасти, Реа! Да, ще направим. Заели сме се и скоро ще има всички уроци. :)
Профилна снимка

Ученик

19:37 - 21.02.2017

Благодаря много! :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:12 - 16.02.2017

не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

19:40 - 15.02.2017

Не не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:04 - 06.02.2017

НЯМА ПО ДОБЪР САЙТ
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:38 - 29.01.2017

Не може, защото захарта и водата са еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:43 - 29.01.2017

не захарния разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:08 - 26.01.2017

не защото захарта е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:24 - 26.01.2017

Не може, защото захарта ще се разтвори във водата.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:44 - 25.01.2017

Не, защото захарният разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:51 - 18.12.2016

Не, защото захарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:58 - 16.12.2016

Не
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

16:59 - 14.12.2016

Не , защото захарта ще се разтвори в захарния разтвор.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

15:36 - 14.12.2016

Не,защото е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

22:12 - 13.12.2016

Не е възможно, защото захарният разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:34 - 12.12.2016

Не, защото захарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

14:27 - 05.12.2016

Не неможе, защото захарния разтвор е еднородна смес, а филтруването се използва при нееднородните смеси
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:10 - 07.06.2016

Аз мисля, че захарта не може да се отдели чрез филтруване от захарен разтвор, защото захарният разтвор е еднородна смес, а филтруването се прилага само при нееднородни смеси.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:44 - 27.05.2016

Не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:05 - 17.03.2016

Не не може ,защото захарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:47 - 16.03.2016

I am not bulgarian so can i not write in ,,kirilica''
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:01 - 26.02.2016

Не може да се раздели захарния разтвор , защото той е еднородна смес .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:32 - 13.12.2015

Не може, защото захарният разттвор е еднородна смес, но за да ги отделим трабва да изчакаме водата да се изпари и захарта ще остане на дъното на съда (работи и при разтворена сол в вода).
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:38 - 01.12.2015

Не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:04 - 24.11.2015

Не,защото захарният разтвор е еднородна смес и захарта се разтваря във водата напълно.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:27 - 19.01.2015

не
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:40 - 18.01.2015

Не можем защото захарния разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:23 - 20.12.2014

Не Защото е еднородна смес,а еднородните смеси са тези ,който НЯМА граница между съставните части.А захарта и захарния разтвор нямат граница
Профилна снимка

Българин в чужбина

13:54 - 12.02.2015

Точно и не може да разделим захарта и водата чрез филтруване !!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

22:16 - 02.12.2014

Не, не може, защото захарния разтвор е еднородна смес, а филтруването се използва при нееднородните смеси
Профилна снимка

Ученик

10:09 - 11.12.2014

не може защото е еднородна смес
-5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

18:31 - 22.02.2017

Не, не може, защото захарния разтвор е еднородна смес, а филтруването се използва при нееднородните смеси.
-1
Профилна снимка

Родител

18:31 - 22.02.2017

:)
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

17:20 - 07.12.2016

Не не може, защото захарния разтвор е еднородна смес, а филтруването се използва при нееднородните смеси!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

17:07 - 03.12.2016

Не може!!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

11:41 - 26.11.2016

Според мен не може, защото захарничт раствор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

18:55 - 01.03.2016

Извинете Уча.се, но не разбрах как да определя коя смес е еднородна и коя е еднородна?!
-1
Профилна снимка

Ученик

19:03 - 01.03.2016

нееднородна и еднородна
-3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:01 - 18.02.2016

ne
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

10:43 - 06.02.2016

Не може, защото захарният разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Родител

21:05 - 21.01.2016

Не не може защото захарта се е разтворила във водата.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

19:51 - 21.01.2016

Според мен не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

15:24 - 18.12.2015

чрез изпарение
-1
Профилна снимка

Ученик

09:33 - 23.02.2016

така е Вили чрез изпарение
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:05 - 16.12.2015

не
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

08:02 - 07.12.2015

не
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

18:10 - 19.02.2017

Не защото захарта се разтваря във водата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

09:46 - 19.02.2017

Кристина напълно съм съгласна с теб.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

09:55 - 01.02.2017

не мога да го разбер
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

13:06 - 29.01.2017

За филтруването(филтрирането) трябва да залепим филтърната хартия за фуниятя с помоща на вода и не ни трябва стъклена пръчица.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

19:17 - 26.01.2017

е
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

17:28 - 07.12.2015

не,защото захарния разтвор е смес-еднородна
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

12:36 - 06.12.2015

не,не може,защото захарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

17:05 - 05.12.2015

Не, захарта и водата са еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

12:13 - 04.12.2015

Урокът е много интересен и е още по лессен за учене с Уча.се
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

14:07 - 03.12.2015

супер урок
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

11:24 - 03.12.2015

не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

20:39 - 02.12.2015

не може защото това е еднородна смес и отделянето става чрез изпарение
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

18:13 - 02.12.2015

не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

17:09 - 19.11.2015

не,защото захарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

20:32 - 12.03.2015

Не
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

20:08 - 26.02.2015

Не ! Не може да се разделят, защото сместа вода + захар е еднородна смес, а филтърната хартия се използва за разделяне на нееднородни смеси.
-2
Профилна снимка

Ученик

16:48 - 15.03.2015

напротив може чуиси урока отново sasha
Профилна снимка

Ученик

21:01 - 04.06.2015

може да се разделят чрез кондензация(обратния на изпарението процес)
-3
Профилна снимка

Ученик

11:26 - 03.12.2015

я си гледай работата
-1
Профилна снимка

Ученик

19:09 - 07.02.2016

Николай.Ти си прав,защото конденцията няма да раздели сместта от вода и захар
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:11 - 17.02.2015

Не може защото захарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

09:54 - 09.02.2015

Не защото филтрирането се използва само за не разтворими твърди вещества
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

18:09 - 22.01.2015

Захарният разтвор е еднородна смес и не може да разделим захарта и водата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

12:00 - 20.12.2014

Захарният разтвор е еднородна смес и не може да разделим захарта и водата чрез филтруване!така си е
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

16:49 - 16.12.2014

Захарният разтвор е еднородна смес и не може да разделим захарта и водата чрез филтруване!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

09:22 - 16.12.2014

Mного хубав урок!!!!!!!!!!!!!!
-2
Профилна снимка

Администратор

13:14 - 17.12.2014

Привет, Виктория! :) Много се радваме, че ти помагаме и се надяваме да продължиш да се мотивираш и да учиш много интересни неща както в училище, така и тук! Ти видя ли вече всички уроци по човек и природа? :)
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:58 - 09.12.2014

Не е възможно да отделим захар от захарен разтвор , защото захарният разтвор е еднородна смес и защото захарта се разтваря във водата.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

08:51 - 08.12.2014

не можем защото захарния разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

11:16 - 23.11.2014

Не,защото захарният разтвор е еднородна смес .
-2
Профилна снимка

Ученик

15:02 - 07.12.2014

не, не може
-7
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:49 - 23.01.2017

Неможе, защото захарният разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

11:22 - 21.01.2017

Не,защото захарта е еднородна смес а филтруването е само при нееднородни смеси
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

11:00 - 21.01.2017

Не не може, тъй като захарния разтвор е еднородна смес,а урока беше за разделяне на НЕЕДНОРОДНИ смеси
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

21:36 - 19.01.2017

Не, защото този разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Родител

18:42 - 19.01.2017

не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

14:14 - 05.01.2017

Да через изпарение.Така парата от водата става отгоре по наилона, а захарта остава в съда в, които сме го поставили.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

15:54 - 22.12.2016

Няма да можем,защото захарта е нееднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

22:13 - 20.12.2016

Не, филтруването е невъзможно.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

17:38 - 19.12.2016

Да,като сложил лабораторна горелка под съд със сместа и сложим една тръбичка за испаренията,която води към друг съд.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

19:38 - 12.12.2016

99999999999999999999999999996999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999969999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999996999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999Колко шестици съм сложил?
-3
Профилна снимка

Ученик

21:09 - 30.01.2017

3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

11:32 - 10.12.2016

отговорът е не не и НЕ
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

20:32 - 06.12.2016

Не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

10:11 - 04.12.2016

Не защото е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

12:55 - 07.09.2016

nub
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Родител

19:08 - 13.03.2016

не не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

18:57 - 08.02.2016

не може това е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Родител

18:04 - 08.02.2016

Не,защото захарният разтвор е еднородна смес, а това се доказва чрез факта, че захарта се разтваря във вода.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

17:01 - 26.01.2016

Прекрасен урок!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Мноооогооооо е хубав и разбираемммм!!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

18:28 - 25.01.2016

Не.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

16:52 - 25.01.2016

Не може . Причината за това е , че захарният разтвор е еднородна смес , а всички методи , които разгледахме за разделяне са за нееднородни смеси .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

20:42 - 21.01.2016

Не , защтото захрният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

18:59 - 10.01.2016

Не може защото захарния разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

12:22 - 07.01.2016

не защото захарта се раствария във водата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

16:00 - 14.12.2015

не може
-3
Профилна снимка

Ученик

16:01 - 14.12.2015

да
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:31 - 10.12.2015

Не, защото захарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

20:51 - 09.12.2015

Неможе,защото захарта е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

17:19 - 08.12.2015

не,защото захарта се разтваря във вода
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

17:12 - 08.12.2015

Не може,защото захарният разтвор винаги ще си остане еднородна смес и няма как да се промени.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Друг

11:37 - 27.08.2015

може чрез дестилация.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

16:59 - 14.12.2014

Според мен не може, защото водата разтваря захарта, сместа е еднородна и няма как да се разделят водата и захарта чрез филтруване!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

09:51 - 14.12.2014

Не, не може, защото захарният разтвор е еднородна смес, поради тази причина не можем да разделим захарта и водата чрез филтруване!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

19:06 - 07.02.2016

не е възможно защото захарта се разтваря във водата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

17:30 - 07.02.2016

Не,неможе
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

17:07 - 19.01.2016

не може
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

16:08 - 16.01.2016

Не неможе, защото захарния разтвор е еднородна смес, а филтруването се използва при нееднородните смеси
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

17:50 - 22.12.2015

Не може, защото когато смесим захар и вода (захарния разтвор) се получава еднородна смес,а няма как да разделим еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

20:38 - 09.02.2015

Този урок е страхотен, но може ли и да направите видео за урока "Разделяне на еднородни смеси"?
-4
Профилна снимка

Българин в чужбина

13:55 - 12.02.2015

Може да се обърнеш към администраторите да дадеш идеята си < - - тук в ляво има оранжева иконка feedback там може да попиташ
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:59 - 21.01.2015

Не може,защото е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

18:31 - 13.12.2014

Много добре е обяснено!!!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

18:22 - 13.12.2014

Не можем.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

06:04 - 20.10.2014

Не може да разделим захарта и водата чрез филтруване!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

20:24 - 14.01.2016

Не, защото захарта се разтваря
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

18:07 - 13.01.2016

Не, защото захарният разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

14:02 - 10.01.2016

Не
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

17:08 - 14.01.2016

Аз мисля ,че не неможе, защото захарния разтвор е еднородна смес, а филтруването се използва при нееднородните смеси
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-6
Профилна снимка

Ученик

16:14 - 13.01.2016

He
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-6
Профилна снимка

Ученик

15:32 - 12.01.2016

Не може , защото захарният разтвор е еднородна смес
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-6
Профилна снимка

Ученик

16:13 - 22.12.2015

ne zajoto zaxarniqt raztvor e ednorodna smes
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-6
Профилна снимка

Ученик

09:03 - 11.02.2015

Не защото филтрирането се използва само за не разтворими твърди вещества
-6
Профилна снимка

Ученик

15:42 - 11.02.2015

да според мен е вярно
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:14 - 16.01.2016

Ако течността е топла захарта ще се разтвори и няма да можем да я филтрираме. Ако е студена захарта няма да се е разтвори и ще можем да я филтрираме.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-7
Профилна снимка

Ученик

18:05 - 14.01.2016

Не това няма да се получи!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-7
Профилна снимка

Ученик

17:52 - 22.01.2015

може , като използваме разтворимостта на водата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-7
Профилна снимка

Родител

20:11 - 11.01.2016

Не защото захарният разтвор е еднородна смес.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-8
Профилна снимка

Ученик

19:50 - 11.01.2016

Спорет мен неможе, защото захарния разтвор е еднородна смес
-10
Профилна снимка

Ученик

16:45 - 13.01.2016

според се пише с "Д"
-3
Профилна снимка

Ученик

17:19 - 13.01.2016

неволна грешка, но все пак благодаря.Уча се...
-6
Профилна снимка

Ученик

17:20 - 13.01.2016

имам и друга грешка..........
-3
Профилна снимка

Администратор

11:01 - 14.01.2016

Здрасти Ваяна, на всеки се случва да сгреши. Не се притеснавай. Важното е да виждаш грешките и да ги подобряваш
+4
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

13:03 - 10.01.2016

не, защото захарта се разтваря във водата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-12