Видео урок: В началото на човешката история - част 1

0.5x
1x
1.5x
2x
Това е трейлър с избрани моменти от видео урока! Регистрирай се, за да гледаш всички над 7400 видео урока в най-награждавания образователен сайт!
Регистрация
Уча се лого

За да гледаш целия видео урок, стани част от най‑награждавания образователен сайт в България!

Регистрирай се
13:38
24 848
153
Сподели във Фейсбук и спечели XP!
Описание на урока
Колко завладяващо въведение в началото на човешката история! На разбираем и интересен език ще си отговорим на въпроса: как е възникнал човекът? А къде се е случило това и как са изглеждали първите хора? Това в историята е обяснено чрез теорията за произхода на човека. Какво представлява Австралопитека? А какво отличава Хомо Хабилис? Идва ред и на Хомо Еректус. Защо са го наричали "изправен човек"? Ще научим най-важното и за Неандерталеца, който е първия представител на човешкия род - Хомо Сапиенс (разумен човек)? Ще се запознаем и с Кроманьонеца, открит в пещера Кроманьон във Франция. Изгледайте този вълнуващ видео урок и направете упражнението! Тествайте наученото и се забавлявайте :)
Раздел:
Стара програма история 7. клас
Ключови думи:
човешка история, произход на човека, Австралопитек, Хомо Хабилис, Хомо Еректус, Хомо Сапиенс, Кроманьонец, пещера Кроманьон, Неандерталец

За да коментираш този видео урок, стани част от Уча.се!

Коментари (153)
Профилна снимка
07.10.2013

Ученик

+40
Супер! много добре обяснено и лесно разбираемо :)
Профилна снимка
06.10.2015

Ученик

0
Абсолютно.Разбрах всичко което ми беше необходимо за това на което ще ни пита учителката :). Аааа... само да се знае че в училище госпожата не преподава урока много добре така че МНОГО БЛАГОДАРЯ.
Профилна снимка
07.10.2015

Учител на Уча.се

-4
Веселин, страхотно е, че всичко е супер ясно! :) Вероятно учителката ви е много добър преподавател, но всички харесваме когато ни се разказва по-интересно с илюстрации както е с видео уроците. В час използвате ли ги?:)
Профилна снимка
08.10.2015

Ученик

-3
Получих 6 благодаия
Профилна снимка
08.10.2015

Учител на Уча.се

+1
Браво denis! :) Поздравленияяяя!
Профилна снимка
14.10.2015

Ученик

-3
в час не бих казал че ни преподават по този начин но видимо си личи че се старае.Лошото е че някои неща ги пропуска и после сами си го учим.
Профилна снимка
15.10.2015

Ученик

+2
в училище изобщо не ни го обеснява госпожата по история !!!! само ни дава план и ни сами тря да си учим урока
Профилна снимка
15.10.2015

Администратор

0
Ами разкажи на твоите съученици да идват тук и ще се забавляваме и учим заедно в Уча.се :)
Профилна снимка
17.10.2015

Ученик

+4
всеки мой приятел знае този уникален саит
Профилна снимка
17.10.2015

Ученик

-3
:)
Профилна снимка
18.10.2015

Администратор

+4
Супер :))
Профилна снимка
20.10.2015

Ученик

-1
и моите
Профилна снимка
20.10.2015

Администратор

+4
Браво, Влади :) Помагай да разказваме за Уча.се :)
Профилна снимка
03.10.2016

Ученик

+3
Прекрасен урок. Добре разказан и с прекрасни примери и рисунки.Благодаря Ви!!!
Профилна снимка
20.11.2016

Родител на ученик

-13
ne mi haresva
Профилна снимка
07.10.2017

Друг

-7
na koi mu puka
Профилна снимка
07.10.2017

Друг

-5
az ti laiknah
Профилна снимка
21.02.2017

Ученик

+5
Здравейте! Аз вярвам че Бог е създал хората! Иначе как бихте отговорили на този въпрос - ако вземем например някое от звената между човека и маймуната, нещо, което не е напълно развит човек, как е възможно то да оцелее достатъчно милиони години за да продължи да "еволюира", а не да изчезне поради това, че не е пригодено за обикалящите го условия, а после, когато се развие напълно човекът, всички тези звена да изчезнат? Не ви нападам, просто съм любопитен какво ще отговорите :)
Профилна снимка
21.02.2017

Ученик

-2
Здравей Rays! Знам, че не съм администратор, но ще се опитам да ти обясня :) Има много теории за появяването на човека. Най-ранната от тях е за създаването на човека като част от сътворението на света-знаеш мита за Адам и Ева. Тази история тръгва от евреите и става доста известна през времето от Античността до Средновековието, дори хората, невярващи в това, били убивани от църквата. Никой не може да каже дали това е истина или е измислица за появата на хората. Теорията, че човекът произлиза от маймуната тръгва от английския учен Чарлз Дарвин, който правейки научни изследвания стига до извода, че животинските и растителните видове не може да са се появили от нищото. Публикува своята теория, но е принуден да се откаже от нея, за да не го екзекутират. Днес милиони хора са убедени в правотата на това твърдение, но дали това е така никой не може да каже. Има и много други теории за появяването на човека-например баща ми смята, че сме преселени от друга планета! Малко откачено, нали?
Профилна снимка
21.02.2017

Ученик

0
Всеки има право да вярва в която от тези теории си иска и никой не го ограничава.
Профилна снимка
21.02.2017

Ученик

0
Разбирам. Въпросът е - коя от всичките теории е вярната ;)
Профилна снимка
21.02.2017

Ученик

-1
Никой все още не може да каже коя точно! А може би никоя от тези :(
Профилна снимка
27.09.2015

Ученик

+5
Харесва ми начинът,по който всичката тази информация бе предадена с пълна лекота.
Профилна снимка
28.09.2015

Учител на Уча.се

-4
Еха! :) Дени,,това е много приятно! Желая ти много забавления с видео уроците и упражненията.
Профилна снимка
23.10.2013

Ученик

+4
Много добре направено благодаря ти. :)
Профилна снимка
02.07.2014

Ученик

+3
Прекрасен урок, който ме кара да се замислям задълбочено за много неща!Чудесно е, че ме вдъхновявате да научавам за човека, сътворението на света и много други!Благодаря !
Профилна снимка
23.10.2013

Ученик

+3
Много добре обяснено благодаря !!!!
Профилна снимка
01.10.2016

Ученик

+2
мноого лесен урок! Хареса ми! веднага се научава. :-Д
Профилна снимка
05.10.2015

Ученик

+2
Може ли по-често да използвате тази програма за правене на илюстрациите? :) На мен лично ми е много по-интересно и разбираемо така :D
Профилна снимка
05.10.2015

Родител на ученик

0
i az sam taka :D
Профилна снимка
06.10.2015

Ученик

-1
:D
Профилна снимка
11.10.2015

Ученик

-2
vie deto pravite uprajneniq ili gledate uroci posle pla6tate li gi v kraya na meseca za6toto na men mi izliza izberi abonament moje li nqkoi da mi kaje
Профилна снимка
12.10.2015

Ученик

-1
Esin Не, преди да имаш достъп до всички видео уроци, трябва да заплатиш абонамент. Има 3 опции, 15 дена, той ти дава право да гледаш всички уроци. 6 месечен, дава ти достъп до уроците + упражненията. 12 месечния е като 6 месечния. 15 дни - 5лв. 6 месеца - 30лв. 12 месеца - 40 или 50 лв. не съм много сигурна. Аз съм си закупила 6 месечен абонамент. :)
Профилна снимка
29.10.2015

Ученик

+1
Мерси много Дима обаче от къде да го закупя и да платя?
Профилна снимка
29.10.2015

Ученик

-1
Ами натискаш горе в дясно името си и после Моята Сметка. Там имаш опция да активираш абонамент. :)
Профилна снимка
03.11.2015

Ученик

+1
da obace posle kak da go pla6tam vseki mesets trqbva da se plati li :)
Профилна снимка
03.11.2015

Ученик

-2
ti vseki mesets pla6ta6 li ?
Профилна снимка
19.12.2016

Ученик

+2
Плаща се един път накуп тоест избираш си коя оферта искаш и тази цена е за цялото време за което си платил
Профилна снимка
19.12.2016

Ученик

0
не плаща се веднъж за няколко месеца
Профилна снимка
20.12.2016

Ученик

-1
точно и аз това казах
Профилна снимка
20.12.2016

Ученик

-1
Да ^^
Профилна снимка
10.10.2017

Ученик

+1
Много добри анимации.
Профилна снимка
25.09.2016

Ученик

+1
Много хубав, забавен и интересен урок! Много ми хареса!!!!
Профилна снимка
26.10.2015

Ученик

+1
много съм доволна направили сте го като кратко филмче и се разбира и научава много по-лесно
Профилна снимка
26.10.2015

Администратор

0
Чудесно, Елена :)
Профилна снимка
27.10.2016

Ученик

0
Страхотно е че има такива съвремени и приятни начини да си научиш
Профилна снимка
12.10.2015

Ученик

+1
Много е лесно!!
Профилна снимка
12.10.2015

Учител на Уча.се

-2
Супер! :) Желая ти и да се забавляваш докато учиш Дима.
Профилна снимка
12.10.2015

Ученик

+1
Благодаря, утре имам тест. Ще се справя! :)
Профилна снимка
12.10.2015

Учител на Уча.се

-1
Успех Дима! :)
Профилна снимка
12.10.2015

Ученик

+1
Мерси! Лека нощ!
Профилна снимка
12.10.2015

Учител на Уча.се

-2
:)
Профилна снимка
12.10.2015

Ученик

+1
:)
Профилна снимка
02.04.2018

Ученик

0
Имате ли примири за Доказателства които потвърждават "теорията" (хипотезата) на Дарвин?
Профилна снимка
07.04.2018

Учител на Уча.се

+1
Здравей, Yosif Damyanov! :) Цялата теория за еволюцията Дарвин излага в трудовете си „Произход на видовете“ и „Произход На човека“. Там можеш да откриеш доказателства, които можеш да приемеш или не. Науката се развива постоянно. Вероятно с новите технологии ни очакват още непознати открития.
Профилна снимка
14.11.2017

Ученик

0
уникални сте в това което правите. имах тест по история и имам 6 благодарение на вас
Профилна снимка
23.04.2017

Ученик

0
Препоръчах уча се на целия ми клас но едно нещо не разбрах преди нямаше абонаменти а сега има защо винаги в тая държава трябва да се плаща устави плащането защо ние трябва да ви плащаме аз не мога всеки месец да ви плаща по примерно 87,59лв не мога няма те ли хора които да ви плащат ами ние баща ми каза че апсолютно всичко е пари место да си взимам да ям ще давам пари за клипове аре моля ви се не че ви обиждам или нещо ама не е така иначе клипа беше хубав чао това беше от мен дано да ме послушате и да помисли те че някой хора зареди кметовите и вас нямат пари помислете
Профилна снимка
08.10.2017

Ученик

+1
Не се ли замисли че за тези уроци са нужни средства и че за тези средства са нужни пари откъде мислиш че ще вземат пари.
Профилна снимка
16.10.2016

Ученик

0
Чуден Урок! Направо ме разби! Рисунките, Background музиката, просто нямам думи! THUMBS UP!!
Профилна снимка
04.11.2015

Ученик

0
урокът е уникален,имам вече трета 6-ца която изкарана от този супер сайт и урок.Голямо благодаря!!!!!!
Профилна снимка
04.11.2015

Учител на Уча.се

0
toni tonev, браво, браво, браво за трите шестици! :)
Профилна снимка
22.01.2015

Друг

0
Видеото е интересно но аз искам да попитам. В едно от последните открития на модерните учени от цял свят се смята че Дарвин не е прав, многобройни опити и иследвания така й не успяват да стигнат до неговото виждане, (резултат). Но има по-модерна теория а за нея нищо не споменахте. Че има намеса на извънземен разум, че точно те са правили смешения със собствения си вид и маймуните на Земята. Дори вече има и доказани библеиски текстове, че именно не Бог е бил тази сила а мошните извинземни умове. Зная че правите уроците по учебник но все пак тук е мястото да се пита какво смятате за това и на мое мнение ли сте? Благодаря за всички клипове!!
Профилна снимка
22.01.2015

Учител на Уча.се

+2
Здравей Katerina! :) Историята е наука. Като такава тя проучва различни хипотези и доказва теории. Само доказаните факти са в учебника. Естествено има и работни хипотези и теории, върху които работят историците. Има доста изказвания по темата, които се изучават от студентите. Може би скоро ще се разкрият още подробности за началото на човешката история.
Профилна снимка
04.01.2015

Ученик

0
доста полезен урок! :-)
Профилна снимка
01.10.2014

Ученик

0
Благодаря ви „Уча се“. С ваша помощ ученето вече не е толкова скучно и досадно. Щом свърша училище нямам търпение да се прибера и да започна с уроците.
Профилна снимка
01.10.2014

Учител на Уча.се

0
Здравей maimyn4eto14! Много съм щастлива когато виждам, че бързо, забавно, и интересно, без досада успяваш да учиш. Страхотно се радвам, че с такова желание подготвяш уроците си! Откога ползваш Уча.се? Кои са най-любимите ти предмети в училище?
Профилна снимка
02.10.2014

Ученик

0
Здравей Христина,история! Преди седмица си направих регистрация, защото съм седми клас и материалът е по-трудно разбираем. Преди също го използвах, но нямах регистрация. А за това кои са моите най-любими предмети, това са биологията, литературата и историята. Е историята ми е любима от тази година главно защото е много интересна и вълнуваща с теориите за това как се е появил човек и как е оцелявал през тогавашните периоди.
Профилна снимка
02.10.2014

Учител на Уча.се

-1
Здравей maimyn4eto14! Седми клас е важен :) Предстои Национално външно оценяване. Пожелавам отлично представяне не само по любимите ти предмети биология, литература и история. С Уча.се подготовката е гарантирана. Скоро ще направим и много полезни и готини упражнения.
Профилна снимка
24.05.2014

Ученик

0
Само да попитам Чарлс Дарвин или Чарлз Дарвин се пише името му?защото в моя учебник пише Чарлс Дарвин,а тук го пишете със "З"
Профилна снимка
02.07.2014

Ученик

-1
Чарлз Дарвин се пише със "з".
Профилна снимка
02.07.2014

Ученик

-1
със - з
Профилна снимка
02.07.2014

Ученик

0
Аха благодаря :)
Профилна снимка
06.01.2014

Ученик

0
Ами чесно да ви кажа помислете произлезли сме от маймуна защото постеменно маймуната се е научавала на нови неща така се родила друга по умна после първите хора открили огъня и така нататък а днес вече дори са измислени еко коли защото постепенно всичко се променя
Профилна снимка
26.07.2014

Учител на Уча.се

0
Здравей, monkata224 - в този урок има лека неточност, която има за цел по-лесното му разбиране, но е важно да запомним, че човекът не произлиза от маймуната, а човекът и съвременните човекоподобни маймуни (горила, шимпанзе, орангутан и тн.) имат общ прародител, от който са се разклонили преди около 6-8 млн. години. В урока колегата споменава 60-70 млн. години, което според мен е грешка, защото преди 60-70 млн. години не е имало примати, а само малки мишеподобни бозайници и динозаври :)
Профилна снимка
09.12.2013

Ученик

0
? Маимунатаот каде е дошла ?
Профилна снимка
18.01.2014

Родител на ученик

+2
:) От Африка!...Шегувам се разбира се.... Логичен въпрос, за което те номинирам с +1
Профилна снимка
06.04.2016

Учител на Уча.се

0
Здравей Любензито :) Нашия прародител, от когото сме произлезли и ние и нашите маймунски братовчеди също е произлязъл в резултат на еволюция на други по-стари видове. Предполагам ти питаш самият живот от къде се е появил. И тук минаваме от научна теория (нещо което в науката е подкрепено от хиляди доказателства) към хипотеза (което в науката се използва по-скоро, както ние във всекидневието си използваме думата теория - предположение). Предполага се, че първите "животи" в първичния океан са представлявали къси РНК молекули, които са имали функцията хем на носители на генетична информация (като ДНК днес), хем и на ензими катализиращи прости химични реакции (подобно на белтъците). И така, отново благодарение на някакъв вид естествен отбор късите РНК-и молекули се удължавали и усложнявали, и заедно с други биомолекули от океана (аминокиселини и белтъци, липиди и въглехидрати) се обособили в праисторически подобия на прокариотните клетки. И всичко това в продължение на милиарди години.
Профилна снимка
06.04.2016

Учител на Уча.се

0
За момента мисля, че не сме направили клипче на тази тема, но ако ти е интересно може да се поровиш из нета, учебника по биология, а има и интересни книги по въпроса и сам да намериш още много интересна информация за "Хипотезите за произхода на живота" Поздрави :)
Профилна снимка
21.11.2013

Ученик

0
Много интересно направен :)
Профилна снимка
14.11.2013

Ученик

0
tova ne e vazmojno. ako bog e napravil svetat,koy napravil bog?
Профилна снимка
18.01.2014

Родител на ученик

+10
Сега вече сериозно! Никой не е направил Бог-а! Той е абсолютът! Той е вечен. Не се е раждал и няма да умре, колкото и първоначални и следващи взривове да има. В тази точка и двете теории за произхода на вселената се припокриват. Едните казват,, че вселената е създадена от Бог, а другите, че праматерията се е свила до размерите на яйце, след което е настъпил Големия взрив и всичко започнало от там. Логичния въпрос в този случай е: откъде е дошло това, което се е взривило? Млади приятели, може би някой от вас ще намери отговор на този въпрос!
Профилна снимка
26.07.2014

Учител на Уча.се

0
Поздравявам dsfdfs за въпроса. Винаги трябва да задаваме такива въпроси и да не сме задоволени от готови заучени отговори.
Профилна снимка
10.10.2016

Ученик

+1
Е за това не се бях питал :D
Профилна снимка
10.10.2016

Родител на ученик

0
"Подлагай всичко на съмнение." Тази максима движи науката!
Профилна снимка
10.11.2013

Ученик

0
аз не вярвам че сме произлезли от маймуните
Профилна снимка
26.11.2013

Родител на ученик

+2
Мноо ясно ;д
Профилна снимка
26.11.2013

Ученик

-5
taka li??
Профилна снимка
26.07.2014

Учител на Уча.се

+1
Здравейте, valentina и цветелина! Важно е да запомним, че човекът не произлиза от маймуната, а човекът и съвременните човекоподобни маймуни (горила, шимпанзе, орангутан и тн.) имат общ прародител, от който са се разклонили преди около 6-8 млн. години.
Профилна снимка
17.10.2013

Ученик

0
Ами откъде е дошла маймуната ?
Профилна снимка
18.01.2014

Родител на ученик

0
Ще научиш от уроците по Биология за VII клас.
Профилна снимка
17.10.2013

Ученик

0
:)
Профилна снимка
13.10.2013

Ученик

0
мноого добър урок
Профилна снимка
14.10.2013

Ученик

-1
blagodaria
Профилна снимка
15.10.2013

Ученик

+1
Браво !
Профилна снимка
08.07.2014

Ученик

-5
вие кое мислите че е вярно,според мен това което казахте за зоопарка да седим 4-5 мил.гонидни маймуната няма да стане човек
Профилна снимка
29.09.2017

Ученик

-1
тогава как са се появили маймуните
Профилна снимка
03.10.2017

Администратор

-2
Здравей, Денис! Каква е твоята теория? :)
Профилна снимка
03.10.2017

Ученик

-1
Според мен господ ни е създал всички
Профилна снимка
23.04.2017

Ученик

-1
Аз разказах на моя клас за уча се и ми казаха че е страхотно но едно нещо не се разбра защо винаги в тая държава трябва да се плаща преди в уча се не се плащаше а сега се мате ли хора които да ви. Плащат ами ние да ви плащаме извинявайте ама за всеки месец не мога да плащам 87,50 место да си вземаме храна ще давам пари за клипове иначе ще ви гледам клиюовете но аз повече няма да плащам
Профилна снимка
27.10.2016

Ученик

-1
Уча се,това е невероятен сайт,надявам се да расте бързо,ако искате мога да направя сайта ви и под формата на проложение ;) <3 това би било един малък жест за отплата ;)
Профилна снимка
29.05.2017

Ученик

+1
това е добра идея
Профилна снимка
20.10.2016

Родител на ученик

-1
имам 5.00 yess
Профилна снимка
24.10.2016

Учител на Уча.се

+1
Браво, Ivaylo! :)
Профилна снимка
11.10.2016

Ученик

-1
Не е ли ЧарлС Дарвин а не Чарлз Дарвин ?
Профилна снимка
25.05.2016

Ученик

-1
има грешка и сте написали "заметресение"
Профилна снимка
25.05.2016

Ученик

+1
в 4:24 минута
Профилна снимка
15.05.2016

Ученик

-1
в упражненията на 9 въпрос не сте казали отдолу или отгоре да се подреди
Профилна снимка
15.05.2016

Учител на Уча.се

-1
Соня, благодаря ти за напомнянето. Ще редактираме въпроса, за да е точно условието.
Профилна снимка
21.12.2015

Ученик

-1
След като Бог е създал света кой е създал Бог?
Профилна снимка
22.12.2015

Учител на Уча.се

0
Здравей Ивет! :) Хубав въпрос! Философски! :) Няма нищо преди Бог...вероятно, нали за това е Бог. :)))
Профилна снимка
06.04.2016

Учител на Уча.се

-1
А много хора днес мислят, че човекът е измислил Бог за да обясни природните феномени, които днес разбираме благодарение на науката. :)
Профилна снимка
26.09.2016

Ученик

0
да
Профилна снимка
30.11.2015

Ученик

-1
Адски добре е обяснено не може да не го разбереш. Много Благодаря!!!♥♥♥
Профилна снимка
24.11.2015

Ученик

-1
mnogo blagodarq ve4e imam 4 shestici
Профилна снимка
24.11.2015

Ученик

-1
вече имам 4 шестици много благодаря
Профилна снимка
09.11.2015

Ученик

-1
хубав урок
Профилна снимка
18.10.2015

Ученик

-1
Аз не вярвам, че Бог е създал света. Благодаря за урока.
Профилна снимка
18.10.2015

Учител на Уча.се

-1
Здравей ZiRuthlessSpirit! :) Това е само една теория за произхода на света. Сериозното изследване правят учените.
Профилна снимка
03.10.2015

Родител на ученик

-1
Mili boje mnogo dobre obqsnen urok samo taka ucha se obicham vi :)))))))))))))))))))))
Профилна снимка
03.10.2015

Учител на Уча.се

-1
Здравейте Веска Стефанова! :) Страхотно е когато споделяте такава емоция и одобрение! Когато сте щастливи и доволни е истинско щастие за мен и екипа. :)
Профилна снимка
04.10.2015

Родител на ученик

+1
:)
Профилна снимка
09.10.2014

Ученик

-1
Благодаря ти ,,Уча се '' ! Ти ми помагаш с уроците доста лесно и забавно !
Профилна снимка
09.10.2014

Учител на Уча.се

0
Здравей Никола Янъков! Наистина е страхотно да учиш лесно и бързо и в същото време да е забавно нали? Скоро ще има и упражнения към всеки урок и ще става още по интересно и по-полезно!
Профилна снимка
29.09.2014

Ученик

-1
Видео урока е супер. Мерси! :)
Профилна снимка
23.09.2014

Ученик

-1
Казва се всичко, което е и в учебника ама се разбира по лесно и е по кратко.
Профилна снимка
19.09.2014

Ученик

-1
супер обяснено кото изгледах този орок и досподина като ме изпита получих 6 благодаря на уча.се
Профилна снимка
23.10.2013

Ученик

-1
Много интересно направен урок,браво!
Профилна снимка
29.09.2014

Ученик

-2
Много ми помогна урока!Харесай ако и на теб ти помогна :)
Профилна снимка
28.09.2015

Ученик

-1
:D
Профилна снимка
28.09.2015

Ученик

-2
Някой е дал дислайк... аз ще лайкна.
Профилна снимка
28.09.2015

Учител на Уча.се

-2
И аз харесах :) Неда! Страхотно е да се подкрепяме. Благодаря ти за добронамереното отношение. :)
Профилна снимка
14.01.2016

Друг

-3
А дали сте чели теорията на Дарвин или сте чели различни нейни интерпретации?
Профилна снимка
02.11.2014

Ученик

-3
Може ли някои да ми обясни как се изчисляват години преди и след Христа. Например от 2800г. Пр. Хр. до 2200г. Пр. Хр. колко века са изминали?
Профилна снимка
21.12.2015

Ученик

-1
Извади от 2800 2200 и се получава 600 махаш нулите и става 6 значи 6 века:)разбираш ли
Профилна снимка
21.05.2016

Ученик

0
Изминали са 7 века!!! 2800-2200=6 века, но трябва да се прибави 1, заради години в които няма стотици!!! Примерно 45 година е 1 век!!!
Профилна снимка
23.09.2014

Ученик

-3
И аз мисля същото много яко
Профилна снимка
19.09.2014

Ученик

-4
аз не вярвам да сме пройзлезли от маймуна за мен не е възмажно маймуната да ходи на 2 крака а за вас важможно ли е
Профилна снимка
19.09.2014

Учител на Уча.се

+3
Здравей, Туркие! Установено е от съвременната наука, че не сме произлезли от маймуните, а от общ прародител, който делим с човекоподбните маймуни, който е изчезнал преди милиони години. Може най-лесно да си представим едно родословно дърво, като от нашия клон най-рано се отделят предците на орангутаните, после на горилите, и най-скоро - на шимпанзетата. Затова може да се каже, че с шимпанзетата сме най-близки "братовчеди', но не сме произлезли от тях. Въпреки приликите, мозъкът на едно възрастно шимпанзе не е много по-развит от мозъка на двегодишно човешко бебе.
Профилна снимка
19.09.2014

Ученик

-5
ок
Профилна снимка
09.10.2014

Ученик

-5
Добре ще е , ако направите и въпроси по урока. :)
Профилна снимка
09.10.2014

Учител на Уча.се

+1
Здравей Никола Янъков! Много скоро ще има упражнения към всеки видео урок, за да е още по бързо, лесно и интересно ученето. Разгледа ли вече някои упражнения от 6 клас? Минаха ли входните нива?
Профилна снимка
12.10.2014

Ученик

-1
Утре ми е последното по Химия :)
Профилна снимка
12.10.2014

Учител на Уча.се

0
Желая ти успех! Зная, че си подготвен с видео уроците на Уча.се и по химия :)
Профилна снимка
14.10.2014

Ученик

-1
Благодаря!
Профилна снимка
01.10.2015

Ученик

-6
нали на краката си имаме издутина до палеца а маимуните имат пруст там в днешно време с времето това е евороилаво според мен е логично :)
Профилна снимка
01.10.2014

Ученик

-6
I az sam sagasna
Профилна снимка
01.10.2014

Ученик

-1
И аз сам съгласна с maimyn4eto14
Профилна снимка
07.11.2014

Администратор

-1
Как си, kateto027? :) Много се радваме, че ти помагаме и се надяваме да продължиш да се мотивираш и да учиш много интересни неща както в училище, така и тук! Ти каза ли вече на приятелите си колко е лесно тук? :)
Профилна снимка
07.11.2014

Ученик

-1
da kazah im daje te samite pose6tavat sa6to tozi sait i si pomagat
Профилна снимка
10.11.2014

Администратор

-1
Това е страхотно, kateto027! :) Много се радваме, че ви помагаме! :) Следете Уча.се, защото ще правим още по-интересни и полезни неща! :)
Профилна снимка
17.10.2013

Ученик

-9
jjj
Профилна снимка
26.11.2013

Ученик

-1
що за простотия си написал само се излагаш по този начин
Профилна снимка
26.11.2013

Родител на ученик

-2
Вярно ! ;)
feedback
feedback