Видео урок: Неорганична химия. Задача 6 - неактуална

РАЗДЕЛ: Химия, кандидат-студенти в МУ Варна. Неорганична химия

Харесай видео урока във Фейсбук.
Ключови думи:
разтвори на електролити дисоциационна константа влияние на общ йон рН химично равновесие разреждане слаб електролит буферен разтвор
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Друг

23:41 - 13.05.2013

Определено съм разочарована,колко пари трябва да дам,за да мога да изгледам всички видеа,които ме интересуват-320 лева и то само,за да ги изгледам веднъж.И МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ ОТГОВОРИ КОЕ МИ ИЗЛИЗА ПО-ЕВТИНО УРОЦИТЕ ИЛИ ТОВА?!НЕ ВИ Е СРАМ!ОПРЕДЕЛЕНО СИ ПРАВИТЕ ЛОША РЕКЛАМА!
+14
Профилна снимка

Администратор

00:20 - 14.05.2013

Здравей Carrie, отново :) Копирам това, което ти отговорих и под другото видео: Всички хора, които работим за сайта (20 човека), сме напуснали работите си и развиваме Уча.се с голяма любов. В началото намерих финансиране, за да можем да си го позволим. В момента, за да продължим развитието, е нужно и хората, които го ползват, да се включат. Всеки като се включи с малко ще имаме уникален сайт за подготовка. Няма спонсори и няма от къде да вземем нужните средства по друг начин. Едни цигари са 5 лв. Една водка е 10 лв. Нека всеки прецени как и в какво иска да инвестира парите си. Надявам се, че ще сме ви полезни с каквото можем. Не знам точно как сметна 320 лв. За да изгледаш всички видеа са нужни малко повече от 100 лв. Плюс това можеш да ги гледаш безброй много пъти в следващите 90 дни. Ако се ходи на частни уроци, ще ти излезе от 600 лв до 900 лв в зависимост от града, в който живееш. Надявам се, че ще продължим да си помагаме с теб :) Радвам се, че сподели какво мислиш :)
-4
Профилна снимка

Учител на Уча.се

08:43 - 14.05.2013

Здравей Кари, Добре е да четете внимателно, преди да коментирате. Купувайки задача, можеш да я гледаш много пъти в период от 90 дни... Обмисли внимателно възможностите за купуване на пакет и тогава ще видиш, че цената е наполовина на тази, която си написала.
-2
Профилна снимка

Родител

08:51 - 14.05.2013

Извинявам се ,но не разбрах и искам да попитам.Ако си купя 3 кредита колко задачи ще мога да отворя с тях?
+5
Профилна снимка

Учител на Уча.се

09:17 - 14.05.2013

Един кредит отключва 1 задача. Вие преценявате колко задачи искате и какъв кредит ви трябва.
+2
Профилна снимка

Администратор

09:17 - 14.05.2013

Здравей Галя :) С 3 кредита се отключват 3 видеа. Можеш да ги гледаш неограничен брой пъти за 90 дни. Тоест, като се отключат стават твои :) Сметнахме го така, за да е 6-7 пъти по евтино от частните уроци и да спестите парички. Успех и само напред :)
+2
Профилна снимка

Ученик

09:22 - 14.05.2013

A след време вазможно ли е да се премахнат кредитите ?
+6
Профилна снимка

Родител

09:46 - 14.05.2013

Не разбирам защо някои от пишещите тук са толкова агресивни.Всеки труд се заплаща -все пак да сме благодарни,че толкова време използвахме услугата безплатно.А и има вариант който не може да си купи кредити да задава въпроси в коментарите-мисля,че за това не се плаща.
+11
Профилна снимка

Администратор

09:51 - 14.05.2013

Благодарим, Галя :) Тук всичко, което получим от вас отива за доразвитие и правене на нови видеа, за да може Уча.се да става още по-силен! Само заедно можем да го направим...
Профилна снимка

Родител

10:04 - 14.05.2013

О,разбира се,че е за доброто на сайта и на всички.Просто не всички могат да си позволят да си купят кредити-независимо,че е по-евтино от уроци.Аз лично имам нужда от 60 кредита,но не мога да си позволя да дам 60 лева в момента.Така че ще се опитам да реша останалите задачи сама и се надявам да се справя.Подкрепям напълно идеята да се плаща услугата,защото и хората от екипа имат нужда от някакви доходи-все пак и те имат семейства .Аз лично съм майка на 3 малки деца и знам,че всеки се опитва да осигури нужното на семейството си!
+4
Профилна снимка

Студент

10:06 - 14.05.2013

Една стотинка няма да дам, съветвам и другите да не дават , защото има толкова много задачи които са грешни . И какви са тия лъжи Николова ли си е напуснала работата в Априлската гимназия в Габрово или частни уроци е спряла да дава ? Еми направете го уча.се целия платен бе , хора , децата имат пари ще дават , ще ви финансират . И найстина е много хубаво това , че си търсите парите от децата , а не от реклами на сайта , който се плащат заради голямата посещаемост както правят всички торент сайтове. Браво !
-1
Профилна снимка

Администратор

10:10 - 14.05.2013

Успех и на теб, Павеле :) Грешки в задачите няма, моля те не заблуждавай другите :) Г-жа Николова е една от най-уважаваните и добри специалисти по подготовка на кандидат-студенти в България!
+6
Профилна снимка

Студент

10:25 - 14.05.2013

Дарине , уважавам те много ,казвал съм ти го много пъти, но не поставяй думите ми под съмнение , защото мога дам доказателства и примери . Ето ти го примера : една от малкото безплатни задачи 4 зад , органична химия е напълно сгрешено решена , в условието е казано алкохол -> 2 съединения , а е решена от 2 алкохола -> 2 съединения . ЗАДАЧАТА СЕ ДРАСКА МОМЕНТАЛНО. Другото , което е ти , който правиш толкова полезни видеа , ти който си напуснал работа и си дошъл от Белгия в България , видеатата ти (по био) са ти безплатни , също се гледат от кандидат студенти , а няк'ви други са платени . Жалка история !
Профилна снимка

Администратор

11:11 - 14.05.2013

Не е точно така, но нека да не спорим :) Аз ти желая да се подготвиш перфектно и да влезеш там, където искаш. Уважавай хората около теб малко повече, защото страшно много хора обиди тук в Уча.се с различни коментари, които си писал. Разбира се, ти си знаеш най-добре какво и как да правиш :) Всеки може да каже тук всичко, което иска и мисли - затова е готино :)
+5
Профилна снимка

Студент

01:33 - 15.05.2013

защо не направите така,че като купим дадена задача/видео ,да можем да изтеглим видеото.Смятам,че така ще е най-честно,като ще е платено поне да е перманентно(да си го имаме и когато искаме да гледаме видеото) Не смятам,че ще ви е трудно да го направите ! Благодаря !
+3
Профилна снимка

Администратор

09:19 - 15.05.2013

Иво, здравей :) Ами то сега практически е така горе долу. В момента видеото се отваря за 90 дни като идеята беше, че ще е напълно достатъчно за подготовката тази година, защото изпитите са края на юни, началото на юли. Дали ще са необходими на някого и след юли? Ако има логика, можем да го променим... Както казах, ще го направим така, както вие кажете :)
+2
Профилна снимка

Друг

12:22 - 15.05.2013

Здрвейте на всички от уча.се,искам да споделя (само мое мниение ест),че с тази ТАРИФА ще ударите много на камък. Всички мои познати,вкл. и аз опредлено сме out от тази система.Съгласна съм че труда трябвда се заплаща и безплатен обед няма,това е така,обаче с тези цени...... хахахаха,колко мислите ние плащаме телефони средно,на какви абонаменти сме според вас -300 лв.... Ясно е че се трудите и влагате времето си,ама ако бяхте измислили някакъв месечен абонамент (около 10 лв) ...така добре,ама за три видеа 6 лв....вие в коя държава живеете,в коя държава се обличате и храните и си гледате децата......НЕВЪЗМОЖНО!!! Иначе успех от мене....дано,дано ама надали! :)
+6
Профилна снимка

Студент

12:29 - 15.05.2013

абсолютно съм съгласен !! и това за 90 дни само не ми харесва! ако беше поне да си ги дръпнем след като ги платим,ще се съглася(въпреки високите цени),НО ей така за 90 дни само - НЕ БЛАГОДАРЯ !! Живеем в България, не в САЩ!
+5
Профилна снимка

Администратор

12:34 - 15.05.2013

Симона здравей :) Нека да помислим и да направим сметката по малко по-различен начин... - 1 частен урок е между 10 лв и 40 лв в различните части на България. Нека да вземем 20 лв. - за 1 частен урок можеш да решиш 5 или 6 задачи; няма време за повече - за 150 задачи общо са нужни 30 частни урока - 30 частни урока по 20 лв = 600 лв Тук в Уча.сме го направили 6 пъти по-евтино (с около 100 лв си отключвате абсолютно всичко и можете да го гледате неограничен брой пъти), за да може да се подготвите чудесно и достъпно. Нека не забравяме, че след това 1 семестър струва около 1000 лв в университета. Такива са нещата и правим всичко възможно да ви осигурим достъп до най-добрата подготовка по най-евтиния начин. Г-жа Николова е един от най-добрите специалисти по подготовка на кандидат-студенти в България. Помислете и се възползвайте от нас, защото даваме всичко от нас и го правим с много любов.
-2
Профилна снимка

Друг

13:13 - 15.05.2013

да,ама не беше ли ти точно този,който обяснява6е същите сметки но след това си завършваше изречението с " ние тук го правим безплатно за вас,стига малко да рзбирате и с едно десет минутно обясние си подготвен (това даже г-жа Николова го е написала някъде из коментарите)? И спорехме срещу глупавите коментари на някои хора къде колко плащали..както и да е,вие си знаете
+6
Профилна снимка

Студент

13:15 - 15.05.2013

+ 1 ^ !!
+7
Профилна снимка

Администратор

13:28 - 15.05.2013

Направих всичко възможно и намерих много пари, за да го докараме до това чудесно ниво. Както много пъти съм казвал, правим го за вас, защото получаваме постоянно уникални коментари и подкрепа. Ако не намерим начин да финансираме развитието, всичко приключва и го спираме, доста е простичко. Ние си оставяме цялата любов тук! В момента всичко зависи от това как ще реагират хората и дали сте включите и да ни помогнете с развитието. Ако не проработи - спираме, затваряме го и се захващаме със следващото нещо. Животът продължава :)
+1
Профилна снимка

Друг

13:46 - 15.05.2013

Успех,дано се намери по-добър начин,ако не здраве да е! Всичко най-хубаво! :)
+3
Профилна снимка

Администратор

13:56 - 15.05.2013

Всичко най-хубаво и на теб, Симона :) Успех и на теб!
+1
Профилна снимка

Студент

14:36 - 20.05.2013

Дарине,незнам как можеш да си толкова любезен,но искам да кажа че хората,които са те отгледали и възпитали са уникални!толкова внимателно и любезно да отговориш на всеки дори и на тези,които не го заслужават,да изчислиш дори кое,колко струва (някои дори елементарно изчисление не могат да правят че 1 кредит = на това да гледаш едно видео за 90 дни, имайки предвид че 10 от тях се отварят без кредит) Хора до кога смятате да пишете тези грозни изречения?Човека казва че го правят за да съществува уча се и вие пак продължавате.Явно безплатното прекалено много ви харесва.Толкова видеа има тук и се личи колко здраво са работили за тях.Питали ли сте поне веднъж как се прави едно видео?Откъде са финансирани? Забелязвам че те искат да бъдат максимално добри към всеки и да запазят някакъв принцип и това е поне тези видеа,които аз и ти сме гледали над 100 от тях да са безплатни и затова са започнали да търсят финанси от кандидатстудентите.
+4
Профилна снимка

Администратор

14:41 - 20.05.2013

Благодарим за подкрепата, Мери! Бъди сигурна, че сега с ваша помощ ще ставаме още по-полезни! В момента развиваме наистина уникални неща и скоро ще ги видите в Уча.се. Сега е само началото и само напред! :)
+2
Профилна снимка

Студент

14:48 - 20.05.2013

Защо толкова ви е трудно да плащате за нещо,което толкова е важно за вас между 120-150 лева?Лекар не ставаш,с взимане на едни два изпита и то за един месец.Помислете си малко преди да изкажете някакво мнение.От думите на всеки може да се разбере дали е ПРОСТ или УМЕН човек.Аз в никакъв случй не искам да виждам края на уча се.Моля ви ако не успеете да съберете финанси по този начин,предлагайте всеки,които иска да гледа нещо от сайта да плаща месечна такса между 6 до 10 лева.Не мисля че тази сума ще причини нещо на някого !
+3
Профилна снимка

Ученик

15:12 - 20.05.2013

Изцяло подкрепям коментара на Мери. И аз се учудвам от къде има това търпение Дарин да се обяснява толкова внимателно и изчерпателно с хора, които според мен не заслужават това внимание. Не могат да си направят елементарна сметка кое, колко струва в днешно време и се изказват толкова елементарно и на моменти крайно обидно. Съжалявам, че вместо да използва енергията си, Дарин трябва да губи излишно време за да обяснява елементарни неща. А и аз вече толкова пъти се включвам с коментари, защото страшно се дразня от простотията на някои хора и много ми се иска да вярвам, че те са пренебрежимо малко и ще престанат да се изявяват. Като не им харесва да не ползват сайта. Дарине продължавай и не обръщай прекалено много внимание на хората с негативно отношение. Дано нямам повече поводи да се включвам по тази тема в раздела със задачите по химия. Приятен и успешен ден.
+1
Профилна снимка

Ученик

15:41 - 20.05.2013

Явно на вас двете парите не са ви проблем и такива като нас са прости.Няма да ви коментирам. По темата , който си има желание може и сам да се подготви,и под видеата да си задава въпросите. Освен това имаше време които иска да препише,запише,снима и каквото реши задачите, за да не плаща на някой сега.Аз си го очаквах и се подготвих.,а се ядосвам на тези които ще се откажат заради това което направиха даже съм сигурна, че има такива.
+5
Профилна снимка

Студент

16:08 - 20.05.2013

Лилия в днешно време на всеки му е важно как и къде ще харчи парите си,така че в края на месеца разходите му да не са повече от приходите и аз се интересувам от това да ми е изгодно и точно поради тази причина уча сама вкъщи и нямам преподаватели и като помощно средство използвам този уникален сайт.Въобще не можеш да сравняваш парите,които плащаш тука с тези,които ще платиш за частни уроци.Дори помагалата ако искаш да ги купиш всичките излизат ти по-скъпо.Аз мога да дам сметка че кое ми е по-важно?да платя за цигари,алкохол,гримове или куп други неща,които реално погледнато мога и без тях или да ги инвестирам за нещо добро?и да всички вече разбрахме че си имаш видеата и без да ти бъде разрешено си ги свалила.Няма нужда да го повтаряш постоянно.И аз знаех че ще се случи това.Тези задачи от 3 месеца висяха тука безплатно и едва когато станаха с кредити стана интересно на всеки.
Профилна снимка

Студент

16:10 - 20.05.2013

И нещо друго,Аз не съм виновна за това което ти си разбрала ПОГРЕШНО от моите думи а единственно за моите постъпки.Едно нещо може да бъде разбрано по различен начин.Зависи както казах дали си УМЕН или ПРОСТ. А сега ме извини отивам да уча.
Профилна снимка

Студент

16:32 - 20.05.2013

Мери, Лилия е абсолютно права,това,че за теб парите нямат значение,защото мама и тати ти дават непрекъснато пари за всико! Като разбереш как се изкарват парите сама, друго ще говориш ! Щом за теб хора като нас са ПРОСТИ,защото явно мама и тати не ни дават пари,а се борим сами в живота,си ми ясна ! ;] Дарине,нали уж сайта щеше да го закриваш,сега приказваш,че това било само началото ?! Не можел да намери финанси,сайта ти беше един от най-добрите през 2012,и ми казваш,че няма КОЙ да го финансира....НЕ просто си видял,че тука можеш да взимаш пари от децата и най-долно го правиш !! Николова даже казваше и ТИ,че УЖ сте ги правели тези видеа,за да могат деца без средства да могат да ги решават тези задачи и да могат да ги разберат за десетина минутки,вместо да дават луди пари за частни уроци,ЧУДНО ЗАЩО ТОЧНО ХИМИЯТА я направихте платена ТОЧНО преди изпитите?! ;]
+3
Профилна снимка

Ученик

16:56 - 20.05.2013

Напълно съм съгласна . Не е подходящ момент. Освен това никой не знае къде отиват парите му..и ясно е ,че ще пише за развитието на сайта, или очакваш друго:)
-2
Профилна снимка

Администратор

17:02 - 20.05.2013

Няма нужда вече да се коментира това, нали се разбрахме :) За Лилия: всички материали тук са под защита на авторското право, както много добре знаеш. Вече няколко пъти се хвалиш с това, че си ги откраднала и ги разпространяваш. Предприели сме действия спрямо теб и няма на кого да се сърдиш. Така ще го правим срещу всеки, който злоупотребява и ще настояваме за най-сериозните наказания. За Иво: Обясних вече 100 пъти защо се налага това. Няма смисъл да го правя отново. Ако задачите не ти помагат, потърси и ще намериш други източници, за да се подготвиш. От нас нищо лошо не си видял :) Хайде на работа и обратно към ученето :) Нека спрем с коментарите тук :)
Профилна снимка

Студент

17:12 - 20.05.2013

Иво има една поговорка и тя е следната : "МЪДРИТЕ ЗНАЯТ".Тези,които трябва да разберат, ще разберат аз какво искам да кажа . Щом си толкова умен че от коментарите ми разбираш точно как живея и определяш кой колко се бори в живота,бъди така добър и вместо да пишеш гнусни думи за създателите на сайта,отивай да учиш сам и не се занимавай с тях.Времето е ценно.Сигурна съм че можеш да разгадаеш абсолютно всичко с такъв интелект.Освен това,всичко извън този сайт сто пъти по-евтино ще ти излезе !
Профилна снимка

Ученик

17:15 - 20.05.2013

Каквото и да правите,продължавам да помагам на всеки който има нужда Безплатно за разлика от тук, и не може да ме спира никой. А действия спрямо мен ще предприемаш след като докажеш
-3
Профилна снимка

Студент

17:18 - 20.05.2013

Дарин,Sorry . Видях коментарът ти по-късно.Нямаше да пиша ако бях го виждала по-рано.Хайде на работа и обратно към ученето :))
Профилна снимка

Студент

17:24 - 20.05.2013

само един въпрос: КЪДЕ видя "гнусни" думи са съм употребил ? или за теб,щом аргументаторът ти е прав,значи ползва цинизми ! ;] за едно си права: "Времето е ценно" не мисля, че трябва да го губя в безсмислен и тъп спор с теб ! ;] от коментарите на даден човек,може да се научи доста за него: как се държи,какво пише,как пише,как разсъждава,а от всичко това си правиш малък извод и що за стока е ! ;] мислех,че с твоя интелект,го знаеш това...уви съм грешал.Времето е ценно.Айде приятен ден !
-3
Профилна снимка

Друг

12:40 - 21.05.2013

Иво, химията НЕ я направиха ТОЧНО преди изпита платена... 3 МЕСЕЦА БЕШЕ БЕЗПЛАТНА.. в г*за ли ви бяха ръцете толкова време (с извинение) та сега се разревахте.. Какви неблагодарни хора има, НИКОЙ не ви е длъжен да ви качва безплатни клипове сещаш ли се ? Никой не ти е длъжен да ти решава задачите.. Ама осъзнайте се малко O.o
+4
Профилна снимка

Ученик

14:13 - 21.05.2013

Лилия, това е изключително неблагодарна работа! Помогнали са уроците - хубаво, сега са платени - не ти изнася - твой си проблем! Обаче ти най-нахално да крадеш работата на екипа и още по-нахално да им го натякваш... Жалка работа, миличка.. Дарин и г-жа Николова са ти помогнали на теб - УВАЖИ това и готово. Като си изплагиатствала след това - окей твой грях си е... Не знам на колко години си, но е срамота да не знаеш значението на една много ценна фраза - "Уважение към труда на другите"...
+2
Профилна снимка

Ученик

15:54 - 21.05.2013

Така Криси, на 16 съм. За последен път пиша, че записи съм правила само за мен, това което предлагам са всички Решения! Ако някой мисли, че разпространявам не е мой проблем Второ- Не съм ползвала сайта за да си уча уроците, имам си учебници имам си и преподавател.Решавам също и задачите които не са качени до момента, след проверка от него , пращам решенията по имейл и скайп. Правя го за мен,няма да кандидатствам медицина ,защо да не помогна на другите? Щом не ме искат тук - да ми трият профила и това е! Какво ме заплашват с действия?! На когото съм могла съм помогнала, и ще продължавам до тогава.
+4
Профилна снимка

Студент

15:56 - 21.05.2013

Георги, айде малко се осъзнай ти! 1. Навсякъде казваха,че всичко било за да помагат на децата,които не могат да си позволят частните уроци ! НИКОЙ НЕ МИ Е ДЛЪЖЕН,НО след като казваха НАВСЯКЪДЕ,че е БЕЗПЛАТНО, и го правели само за да помагат на децата,които нямат финансова възможност,защо чак сега преди изпита ще го правят платено ?! 2. Виж главната страница на сайта колко са спонсорите ! ;]]] 3.Благодарен съм за всичко,НО по този начин и БЕЗ предупреждения,изжеднъж да го напраят платен...но ЗАЩО да ти обяснявам ?!?! Ти 100000% си от екипа брато ! НЕ ми се прави на интересен,ако искаш да кажеш нещо пиши на лично. КАЗАХ КАКВОТО ИМАМ...НЕ МЕ ЗАНИМАВАЙТЕ !! не искам да получавам email с глупости от поредните ви БЕЗСМИСЛЕНИ И ТЪПИ КОМЕНТАРИ! ако имате да кажете нещо смислено,заповядайте,но да ми се обяснявате,че сте били прави...нещо се бъркате,особено ти, Георги !
Профилна снимка

Студент

15:58 - 21.05.2013

лилия, пиши ми моля те на email-a :) Мерси много !! :))
+3
Профилна снимка

Учител на Уча.се

16:01 - 21.05.2013

Последно по темата и повече НЯМА да се занимавам с нея. ВЪПРОС към всички: Ако не бях направила задачите и ако Дарин не ги беше качил в Уча.се къде щяхте да сте сега всички? ОТГОВОР: на уроци! ПОЖЕЛАВАМ на всички успешна подготовка и представяне на изпитите!!!
+4
Профилна снимка

Ученик

16:04 - 21.05.2013

Лилия, Юзлем още няма задачите, специално я питах. Защо? Не че те упреквам, просто се интересувам?
+2
Профилна снимка

Студент

16:06 - 21.05.2013

Цитираm ви,госпожо Николова: "Въпросът дали съм смотана или не е спорен и не смятам да влизам в тона на писанието Ви. Сайтът има политика да помага именно на децата, които нямат пари за частни уроци, но са достатъчно умни с едно десетина минутно обяснение на задача да я разберат и да я напишат на изпита." NO COMMENT !!!!!!
+1
Профилна снимка

Администратор

16:22 - 21.05.2013

Успех на всички на изпитите! Да се справите чудесно и е похвално, че сте избрали химията! Изяснихме всичко по тази тема, сега на работа :)
Профилна снимка

Ученик

16:23 - 21.05.2013

Петър,това доказва,че записи не разпространявам. мислих,но виждаш нямам право. Предлагам решения на всички задачи от сборника. Ако е съгласна,нека ми пише . И както забелязвате коментарите ми започаха да изчезват .. нещо нередно ли съм написала?!
+2
Профилна снимка

Администратор

16:29 - 21.05.2013

Пишете си, където прецените :) помолих да спрете тук, за да се концентрираме върху ученето и да не пречите на останалите хора.
+2
Профилна снимка

Ученик

17:10 - 21.05.2013

Лилия след като казваш: "Не съм ползвала сайта за да си уча уроците..", тогава нямаш право да коментираш нищо.. И няма повече да коментирам тук, защото уважавам мнението на Дарин, който супер тактично помоли всички потребители да спрем вече с тази тема. Успех на кандидат-студентите :)
Профилна снимка

Друг

21:25 - 21.05.2013

Иво, можеш да бъдеш сигурен че не съм част от екипа O.o .. Аз също съм кандидат-студент по медицина тази година :) Не съм на страната на екипа, не съм на страната и на хленчещите дечица загубили пътя към мечтата си да следват медицина. Това което предлагам аз е всички потребители на сайта да помагат финансово , а не само кандидат-студентите, което наистина е нечестно.. примерно 2.40 на месец да струва достъпа до сайта.
+2
Профилна снимка

Студент

09:02 - 16.06.2014

За да отключа задачите плащам колкото за 4 урока по химия, всички задачи. На мен това ми се струва доста изгодно. Наистина да опитаме да бъдем малко по-благодарни, И на мен не ми е лесно да плащам, но това е много по-евтино от всяка друга опция
Профилна снимка

Студент

09:09 - 16.06.2014

И между другото, Дарине... завиждам ти за огромното търпение... наистина :)
Профилна снимка

Администратор

14:51 - 16.06.2014

Здравей Ieoranis :) Знам, че Уча.се помага на хиляди хора и постоянно се увеличават, така че работим с все по-голямо удоволствие :)) Толкова е мотивиращо да видиш ученици, които се подготвят с Уча.се и след това постигат мечтите си! Само напред, а ние работим здраво, за да сме още по-полезни :)
+2
Профилна снимка

Студент

18:25 - 16.06.2014

Моите благодарности за положения труд :)
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Друг

02:00 - 20.05.2013

Същевременно имам и нещо като критика- струва ми се малко нечестно някак само готвещите се по химия да плащат за гледането на уроци.Затова ще предложа не да се заключват още уроци, а да се предложи и другите да могат да допринесат към финансирането на сайта със някаква месечна такса ,абонамент или нещо подобно.Наистина смятам , че всеки който гледа видеата тук всеки ден би бил склонен да даде нещо, за да може да продължи да съществува Уча.се.Отново поздравления за работата и се надявам със общи усилия да можем да запазим това хубаво нещо.:)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+6
Профилна снимка

Друг

11:26 - 14.05.2013

Здравейте! Нормално беше да направите част от сайта платен и огромни поздравления за труда, който сте вложили и продължавате да влагате, но малко недостъпно сте го направили. Не всеки ще може да си го позволи. Дайте малко по-достъпна цена, за да може повече хора да имат възможност да се възползват. А и срокът от 90 дни е малък, или поне за тази цена на кредитите, която сте дали, би било добре задачите да са достъпни поне 5-6 месеца. Аз с удоволствие бих закупила кредити, ако имаше задачи по химия за кандидат-студенти за МУ-София, но не ми е ясно за всичките над 400 задачи, каква би била цената тогава?
+6
Профилна снимка

Администратор

11:38 - 14.05.2013

Нина, благодаря за хубавите думи :) Изпитът във варна е началото на юни. 90 дни са предостатъчни да могат да се гледат видеата и доста време след изпита. Ще помислим за това, но кой ще гледа тези специализирани видеа за подготовка след изпита? :) Един частен урок (1 час до 2 часа) струва между 10 лв и 40 лв в различни места на България. За да се решат всичките задачи на частни уроци ще са нужни около 600 - 700 лв. А тук излиза около 100 лв... Могат да се гледат видеата безброй много пъти и когато ти е удобно. Можеш да задаваш всякакви въпроси, ако нещо не е ясно... Така че, според мен много пъти по-евтино и на много добро ниво. Г-жа Николова е един от най-добрите специалисти по подготовка на кандидат-студенти в България!
Профилна снимка

Друг

17:09 - 14.05.2013

Благодаря за отговора. Аз имах предвид да помислите и за следващата кандидат-студентска кампания, защото тази е ясно, че съвсем скоро ще приключи, а има хора, които ще продължат да се подготвят за догодина.
+2
Профилна снимка

Администратор

17:11 - 14.05.2013

Да да; със сигурност ще направим така, че да сме най-полезни за всички. Общо взето - както вие искате, така ще бъде :)
Профилна снимка

Друг

20:57 - 14.05.2013

Здравейте,не целя да се заяждам или пък да обиждам когото и да било,но наистина не виждам,защо се опитвате да изкарате нещата ТАКА.Дори цената да е наполовина по-малка-160 лева,разликата не ми се струва голяма предвид факта,че нямам и тях.Споменатите цигари и водка въобще не ме интересуват и не мисля,че трябва да се дават такива примери.Просто и вие и вашия екип явно сте като всички останали -жадни за пари хора и това е наистина доходоносен бизнес. Искрено ви поздравявам,че сте се сетили.и още нещо-пиша коментари,защото имам мнение,което не ме е страх да отстоявам за разлика от много хора.Благодаря за вниманието и се надявам да го оцените,ако пък не,свикнала съм,предвид държавата,в която се налага да живеем!
+9
Профилна снимка

Друг

21:30 - 14.05.2013

Аз пък от наблюденията, които имам, не мисля, че Дарко и екипа са жадни за пари. Самият факт, че е изоставил скъпоплатена работа в чужбина и е поел този немалък риск със сайта, както и предвид същността и целта на платформата (образователна), е показателен, че не може да става дума за такова нещо. Също така човека кандидатства за финансиране, именно за да не се налага ние потребителите да плащаме (или поне да се отложи това нещо). Сигурен съм, че ако до този момент се бяха намерили стабилни спонсори, нямаше да се стига до тази стъпка и че плащането от нашия джоб е последното нещо, което Дарко иска (доказателство за това е и че не направи целия сайт платен от раз, а засега само един раздел).. Нека не пренебрегваме тези факти, като бързаме да обвиняваме хората в алчност и гледане само на собствените интереси. Също така не трябва да забравяме и най-важното - няма нещо, което да работи на загуба.
+3
Профилна снимка

Ученик

21:56 - 14.05.2013

Може ли да качите за сложни съставни и съчинени изречения :) ?
-3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:19 - 16.05.2013

Привет! Първо поздравления за страхотните клипове.. А сега продължавам по същество. Ще се обърна към потребителите на Уча.се, по-скоро към недоволните. Вие проявявате типичния български манталитет: "хем да ми е хубаво, хем да ми е без пари"... Неблагодарни сте адски много към труда на целия екип на сайта. Обиждате ги и ги наричате алчни, но единствените алчни хора сте вие, защото ви се предлага невероятна възможност за много по-достъпно, нагледно и разбираемо обучение, но пак сте недоволни и изведнъж си променяте мнението на 360 градуса за Уча.се! Забравяте колко много ви помогна сайта преди да станат платени тези клипове, забравяте на колко коментара са ви отговорили, за да ви бъдат в полза екипа, забравяте, че тези хора правят това за ВАС и че полагат огромни усилия, за да задоволят ВАШИТЕ интереси!.... Уча.се - Страхотни сте и продължавайте да бъдете такива! :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+5
Профилна снимка

Ученик

17:04 - 06.04.2013

Г-жо Николова бих искал да Ви помоля, ако е възможна ,да ми посочите поне два примера,при които да взаимодействат две соли,при което да се получи комплексна сол-изпитвам известно затруднение с реакции от този тип.Благодаря предварително.
+4
Профилна снимка

Ученик

19:44 - 06.04.2013

NaCN+AgNO3--->NaNO3+AgCN(бяла ут). Утайката се разтваря в излишък на натриев цианид. NaCN+AgCN--->Na[Ag(CN)2] натриев дицианоаргентат. Друг пример: 2NaCl+Pb(NO3)2---->2NaNO3+PbCl2 оловният дихлорид се разтваря в излишък от утаителя: PbCl2+2NaCl--->Na2[PbCl4] За втория пример не съм много сигурен.
+2
Профилна снимка

Учител на Уча.се

15:56 - 08.04.2013

FeCl3 + 3 KSCN --> Fe(SCN)3 + 3KCl 4FeCl3 +3 K4[Fe(CN)6] ---> Fe4[Fe (CN)6] 3 +12 KCL Първата реакция е за доказване на железни йони с получаване н червено оцветяване от комплексното съединение железен роданид или сулфоцианид. Второто е за доказване на железни йони с жълта кръвна сол K4[Fe(CN)6], като се получава нов комплекс в интензивно син цвят, наречен "берлинско синило".
+3
Профилна снимка

Ученик

21:17 - 08.04.2013

Между другото, към AHMED: ако имаш на Анастасия Шубанова Обща и неорганична - решени задачи - там накрая на книгата имаше подобни такива комплекси, получени от две соли. Аз лично не я използвам.
+4
Профилна снимка

Ученик

21:23 - 08.04.2013

Благодаря за препоръката.
+4
Профилна снимка

Ученик

19:14 - 29.05.2013

Ag(CN) е бледожълта утайка, а не бяла!
-1
Профилна снимка

Учител на Уча.се

19:33 - 29.05.2013

"Качествен полумикроанализ", автори Л.Кочева, Д.Ненова, УИ"Климент Охридски", София, 1990 г. стр. 83 :"...Алкални цианиди и роданиди утаянат БЯЛ сребърен цианид AgCN (Ks= 4.10-16 ) и бял сребърен роданид AgSCN, които са разтворими в излишък от утаителя...."
+3
Профилна снимка

Ученик

07:43 - 14.06.2013

Може и бяла да е, но аз казвам какво знам от моята г-жа по химия, пък и съм виждал как една и съща утайка в различни учебници я пишат с различен цвят. Все пак благодаря за поправката и уточнението :) .
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Студент

17:19 - 13.03.2013

учителката ми каза, че когато се разреди рН намалява, защото се увеличават мол. на водата, а когато се загрее рН увеличава, защото водата се изпарява. Нещо не разбрах
+4
Профилна снимка

Учител на Уча.се

18:02 - 13.03.2013

Въпросът е спорен. При първоначално разреждане наистина рН ще намалее, но наличието на водата обръща равновесието към реакция на дисоциация, ще се образуват нови хидроксидни йони и рН ще се увеличи. При нагряване много преди да се изпари водата ще се изпари амонякът (по този начин се получава амоняк - газ от амонячна вода в лабораторни условия), така че там не мисля, че не съм права.
+9
Профилна снимка

Ученик

19:55 - 26.06.2013

Аз също си платих абонамент, за да мога свободно да разглеждам 60 задачи и съм много доволна, че имам уникалната възможност да науча много, много ВАЖНИ неща относно подготовката ми по химия от подобен учител. Според мен и БЛАГОДАРЯ не е достатъчно за труда, който полага г-жа Николова!
+3
Профилна снимка

Ученик

09:43 - 30.04.2014

Много са полезни уроците.И докато добавях коментар разгледах другите от преди една година.ТЕЗИ ХОРА НОРМАЛНИ ЛИ СА.Толкова труд е хвърлен за саита и така да го опрекват.КЛИПОВЕТЕ СА МНОГО ПОЛЕЗНИ.Те сигурно още си отстояват позициите но те ГРЕШАТ.САИТА Е СТРАХОТЕН.
Профилна снимка

Учител на Уча.се

12:27 - 30.04.2014

Благодарим, Кристияне, Желаем ти спорна подготовка с Уча.се!
+1
Профилна снимка

Друг

23:46 - 29.05.2014

Сайтът и идеята са доста умело развити. Обясненията към задачите - добива се пълна яснота по въпроса :) Доста приличен вариант за самостоятелна подготовка за по-интелигентните и по-иницативните младежи. Цената за това, което се получава, не е висока в никакъв случай. Недоволството идва от недоузряването на българския потребител по въпросите свързани с интелектуалния труд и специфична народопсихология. Цената е добре оптимизирана от маркетинговия експерт, замислено е както трябва, поздравления. Агресията произхожда от това, че в България се ползват безплатни софтуерни и уеб продукти и в един момент трябва да се плати. Но безплатни се предлагат КРАДЕНИ филми и програми, а тук, на това място, говорим за нещо, за което е положен труд. Сайтът е сравнително добре защитен, но има и вариант да не платите и лев :) Просто си размърдайте мозъците :) Успехи! Поздрави на екипа. А хейтърчета, комплексирани и злобни деца, както и такива с нереална самооценка и психо -проблеми винаги ще има :)
+4
Профилна снимка

Администратор

12:18 - 03.06.2014

Благодарим на всички за подкрепата :) Наближават изпитите и в момента задачите за кандидат-студенти по химия се ползват от стотици хора. Миналата година след изпитите ни писаха много щастливи хора с 6.00 на изпита и подготовка само от Уча.се... Тази година ще има още повече, догодина още повече и така.. А ние работим здраво, защото не се задоволяваме с нищо и правим все по-качествени неща за вас! Успех на всички и после да се похвалите :)
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:39 - 29.05.2013

Здравейте, аз съм (може би) поредният потребител, който иска да зададе някакъв смислен въпрос свързан с неорганична химия; попринцип не обичам да спамя, нито да повтарям вече зададени въпроси, затова решавам да прочета въпросите и коментарите по-долу. За жалост обаче само малка част от коментарите са свързани с неорганична химия. Ще бъде добре, ако има някаква възможност "ненужните"(които не са свързани с темата) коментари да бъдат отделени в отделна дискусия ("за" и "против" платените задачи^^ ), понеже така потребителят само се дразни и разсейва.
+3
Профилна снимка

Ученик

22:10 - 29.05.2013

И понеже вече се разсеях (след като прочетох коментарите)...: Излишно е да заемам страна... но тъй като съм обикновен потребител е естествено да търся най-изгодното за себе си. Следователно няма как да ми е напълно безразличен 1лв, който давам, за да гледам някоя задача, след като миналия месец гледах всички видеа без да дам нито една стотинка. /*грешка 1*/ Много набива на очи, че задачите по химия за кандидат-студенти са едни от малкото платени видеа; това ме кара да се чувствум кофти и леко прецакан/а, тъй като аз (потребителите, които се интересуват от задачите) трябва да издържам сайта, който ползват и други (които не плащат). /*грешка 2*/ Аз съм "български потребител" и за мен няма нещо като "авторски права". /*грешка 3*/ Инициативата е страхотна, но можеше да я обмислите малко по-добре. Браво на всички учители, студенти и ученици (и администратори^^), които са спомогнали за осъществяването на идеята! Продължавайте напред^^! Грешките не са проблем, а възможност за развитие...
+4
Профилна снимка

Учител на Уча.се

22:12 - 29.05.2013

Има 79 други задачи по неорганична химия, в които можете да зададете въпроса си. Също така почти всяка вечер съм и в чата. Всеки ден проверявам задачите за зададени въпроси. Само, моля, задайте въпроса именно като въпрос, а не като коментар, за да мога своевременно да го видя и отговоря.
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

03:00 - 21.05.2013

Здравеите:) Прочетох доста коментари по темата и реших и аз да кажа нещо.До вчера всички си помагаха и изведнъж саѝта се раздели на две.Лили която ми е помагала,а предполагам и на доста от вас , сега стана нежелана в саѝта.Някои предлагат по 10 лв на месец,по принцип не е много,но има и такива на които и 10 лв са много,а също така и не могат да си позволят частни уроци.Как ще им помогнете на тях?
+3
Профилна снимка

Ученик

15:49 - 21.05.2013

Благодаря ти, Вальо
+1
Профилна снимка

Друг

23:42 - 28.12.2013

Лилия би ли ми помогнала и на мен с някой задачи, моля те!
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Друг

01:54 - 20.05.2013

Здравейте :) Разбирам много добре колко е трудно да се намери финансиране за нещо и то особено в България.Възхищавам се на целия екип на Уча се, за цялата тази идея, за работата, която влагат, за стремежа да помогнат на учениците и то по най-добрия и лесен начин за тях.И наистина искам да изкажа благодарностите си.Но също така искам да изкажа мнението си относно заплащането за гледането на видеата.Съгласна съм, че безплатен обяд няма и не виждам защо всички протестират относно това , че е въведена такава система.Също относно парите, смятам че са една разумна сума.Когато човек се готви сам за кандидат-студентски изпити, конкретно по химия, ако има затруднения, той ще се обърне логично към учител и е склонен да даде 40, 50 и повече лева.Затова намирам цените за достъпни за повечето ученици.Може би в момента се отразява допълнително на бюджета покрай балове и подобни, но въпреки това смятам , че могат да се отделят още 100 лева, ако мечтата ти е медицина или нещо свързано с химията.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

09:47 - 14.05.2013

Напълно подкрепям хората, които работят и обогатяват сайта Уча.се. На този свят не може да има хубави и стойностни неща и за да се направят да не са нужни средства. Както ние работим и очакваме да ни бъде заплатено и трудът ни да е оценен, така и хората които разработват този сайт не могат да го правят без финансиране. Ако няма насреща спонсори, които да ги подкрепят финансово всички ние,които се възползваме от тяхният труд би трябвало да ги подкрепим. Тук не говорим за огромни суми. За мен лично беше голяма изненада факта, че сайта се ползва напълно безплатно, а както всички знаем безплатен обяд няма. Тук е мястото да се запитаме има ли заинтересовани отговорни институции в държавата, които да искат да има повече образовани и интелигентни млади хора ? И един въпрос към Дарин / препоръка/ Има ли начин някъде на сайта да се даде повече информация за начина за финансово подпомагане, от кога е тази система за кредитите, за всички уроци ли се отнася, защо се фиксирани 90 дни ?
+3
Профилна снимка

Администратор

09:56 - 14.05.2013

Благодаря Силви за хубавите думи :) Няма скрито-покрито тук :) Всичко ще е напълно ясно, както винаги, защото нещата се правят за вас. Надявам се заедно да намерим готин вариант - да може да се развива сайта и вие да сте супер доволни :) 90-те дни ги направихме, за да може да ги ползвате до края на всички изпити. Изпитите са до около края на юни и сме го направили 90 дни, за да може спокойно да си ги гледате дори и след това :) Ако имаш някакви идеи как да подобрим нещо, ще се радвам да ни кажеш :) Пак казвам - сайтът е на нас всички - каквото си направим от него - това ще е :)
Профилна снимка

Друг

11:26 - 14.05.2013

Хубаво е, че не направи всичко платено от раз, а засега са само кандидат-студентските видеа. Така мисля, че е по-добре, за да свикнат хората (щото е ясно, че рано или късно всичко ще е платено, ако не се намерят спонсори). Аз искам да питам дали ще може да се плаща с банков превод, защото нямам epay, а някак си не ми се праща СМС на стойност 60 лв. На мобилните оператори нямам голямо доверие и предпочитам да не въртя толкова големи сметки, пък и предпочитам всички пари да отидат направо за сайта, а не да се взимат някакви комисиони от СМС-ите.
+3
Профилна снимка

Администратор

11:30 - 14.05.2013

Здравей, farseer :) Още не се знае кое и как ще бъде платено. В момента е нужна тази стъпка, за да продължим развитието по най-добрия начин. Благодаря ти за разбирането... Не сме включили банков превод, защото почти същото е EasyPay. Там отиваш в най-близкия клон до теб и може да се плати. Ето тук списък с всички места: http://www.easypay.bg/?p=offices_list
-1
Профилна снимка

Друг

11:34 - 14.05.2013

Тоест мога да преведа КЕШ, но не от банка, а от гише на EasyPay, така ли?
+3
Профилна снимка

Администратор

11:38 - 14.05.2013

Да, да. Супер удобно е :) Опитваме се да го направим по най-лесния и достъпен начин...
-1
Профилна снимка

Друг

11:45 - 14.05.2013

Чудесно! :) Това значи ли, че занапред, ако искам да си купя каквото и да е от нета, мога да го платя оттам и няма да има нужда да си правя epay? :) И другото - като пристъпя към плащането, какво трябва да кажа на гишето? Че искам да платя пари за Уча.се?
Профилна снимка

Администратор

11:45 - 14.05.2013

Днес ще активираме този начин :)
-1
Профилна снимка

Администратор

11:46 - 14.05.2013

Като направиш поръчката тук - даваме ти един номер. Вземаш го и отиваш там. Даваш номерчето и превеждаш сумата с него. Те ти казват: аха това е за Уча.се и след няколко часа кредитите са в акаунта тук :)
+1
Профилна снимка

Друг

11:48 - 14.05.2013

Ясно, мерси! :) Само не ми отговори дали по тоя начин ще мога да плащам и за други неща, които искам да си купя от нета, без да си правя epay? :)
+1
Профилна снимка

Администратор

11:53 - 14.05.2013

Ако сайтът предлага плащане чрез EasyPay - да. Като разгледаш възможностите за плащане на различните сайтове - ако има плати с EasyPay, ще може по този начин :)
Профилна снимка

Друг

11:55 - 14.05.2013

Мхм, благодаря за отговора! Вече всичко ми се изясни. :)
Профилна снимка

Администратор

11:56 - 14.05.2013

Супер :) Като има нещо драсвай :) Надявам се да сме ти максимално полезни! Успех!
Профилна снимка

Друг

12:00 - 14.05.2013

Мерси, успех и на теб! Ще драсвам, естесвено! Не само тук, но и в скайпа (ако се сещаш кой съм). :) ;)
+1
Профилна снимка

Администратор

12:02 - 14.05.2013

Как да не се сещам :)) Само напред :)
-1
Профилна снимка

Ученик

21:58 - 14.05.2013

Може ли да качите за сложни съставни, смесени и съчинени изречения :) ?
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Друг

13:46 - 25.10.2015

Здравейте екип на “Уча се„, прочетох коментарите по-долу и искам и аз да споделя нещичко. Аз се подготвям от 3 години за специалност „Медицина„, един частен урок по химия е 60 лева за 2 часа(астрономически), а по биология е 50 лева за същото време. На седмица - 110 кинта :) , за месец 440, за година (без прекъсване) 5,280 лева. За две години, толкова трае обикновено подготовката, сметнете 10,560. Честито, току що изтървахте почти нова кола. В този сайт с 60 лева си помагам със 80 задачи. Сборникът от МУ Варна примерно е от 210 задачи - за целия сборник 160 лева. Сборникът от МУ София -450 задачи - 340 лева. Смятам приблизително. По биология са 20 теми и тестове за два класа- и сам може да се подготвиш. Следователно се стига до просто неравенство 10,560 лева са мъничко повече от 500 лева. Направете си сметката. :)
+1
Профилна снимка

Администратор

12:31 - 26.10.2015

Здравей, Явор :) Точно това ни е идеята... :) Целта на Уча.се е да помагаме на хиляди ученици и кандидат-студенти да постигат своите мечти... Парите за абонаментите са супер символични, както и ти правилно правиш сметката. Те са ни достатъчни, за да можем да развиваме Уча.се и всеки ден да правим още по-полезни неща за всеки един от вас :) Хиляди ученици и кандидат-студенти ползват Уча.се и благодарение на това цената е супер симвлична. Както казваш - изтърваме 1 кола и всъщност много коли, но пък тези изтървани коли дават възможност на хиляди хора да сбъднат мечтите си. А ние затова работим и ни е такъв кеф... :) Благодаря ти много за готиния коментар :)
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Студент

18:57 - 05.06.2014

Здравейте, някой знае ли теорията за тази задача в кои помагала я има, навсякъде пише основни работи за рН, но не може да решиш задачата с тях?
+1
Профилна снимка

Учител на Уча.се

19:14 - 05.06.2014

Здравей unforgiven, Основната теория на тази задача е върху слаби електролити и електролитна дисоциация на слаби електролити като равновесен процес, фактори, които влияят върху дисоциацията, закон за разреждането на Оствалд. Водородният показател (рН) е само допълнение към разсъжденията ще се увеличава или ще се намалява електролитната дисоциация на слабия електролит при различните въздействия :)
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Студент

17:49 - 19.04.2014

Изисква ли се графиката за кривите на разтворимост (за амоняка става дума)?
+1
Профилна снимка

Учител на Уча.се

18:37 - 19.04.2014

Здравей Есен, Не виждам нужда от подобна крива в задачата - същността и е съвсем друга - равновесие, рН.
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:42 - 06.03.2014

Дарине,най-накрая те открих къде си бил! Определено смятам,че не е добре да се вземат пари от учениците за уроците в ucha.se. Ясно е,че при вас е по-лесно и по-евтино,но парите са си пари. 600 лева е голяма сума,100 лева са много по-малка част,обаче 100 лева са си 100 лева. Надявам се да ме разбираш :).
+1
Профилна снимка

Ученик

18:42 - 06.03.2014

Моля,само не го изтривайте...
+1
Профилна снимка

Ученик

20:07 - 06.03.2014

О простете! Не бях видял че другия ми коментар е бил по-долу!Извинявам се много!
+1
Профилна снимка

Студент

02:33 - 07.03.2014

Мартин,здравей!По това,което пишеш сега и в предния коментар разбирам,че не се подготвяш за кандидатстване в МУ.Няма как задачите да са безплатни,тъй като за тях се полага ОГРОМЕН труд,а и не само труд,но задачите са на доста високо ниво.Не знам на кой частен урок ще Ви обяснят задачите,ще ги решат за 1 лев,зареждаш 60 лева кредит и получаваш 60 задачи,кой учител ще ти направи тази услуга.Другото,че всеки си задава въпрос и получава доста изчерпателен отговор,когато ходиш на уроци звъниш ли на госпожата си да й задаваш въпрос след въпрос,не само на урока.Не ги защитавам,но всичко тук ни е предоставено на доста достъпна цена,как никой не се оплака от частните уроци,които са няколко пъти по-скъпи,а щом уча.се стана платено,всички започнахте да се оплаквате.Не знам какви са тези суми,които посочваш горе 600лева,100лева,глупости. Казваш парите са си пари,а трудът той колко струва?Когато човек ходи на работа,защо не казва този месец не искам заплата,за какво ми е.Нужни са ти около 150 лева да изгледаш задачите,тъй като има задачи,които се повтарят има и подробно решени,купуваш си учебници за кандидат-студенти и човек може да се подготви,но ако задачите ги нямаше,всички ще сме на частни уроци,за да можем да се подготвим и повярвай ми тогава не 100,200 лева,а в пъти повече ще се наложи да платим и тогава пак елате да ревете,жалко е,че не го оценявате.Лека вечер.
+5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:48 - 05.03.2014

Дарине, най-накрая те открих къде си бил! Не съм студент, но просто разглеждах коментарите и случайно те открих! Извинявам се за дето пиша неща които не са свързани с химията, но бих искал и аз да си изразя мнението по въпроса с плащането. Знам,че всички ги ядосва това, че вече нещата в ucha.se са платени,освен първоначалните уроци,но те не са много полезни за учениците, защото те идват в ucha.se за да гледат уроци,които не разбират, а специално за тези които са отключени не ми трябваше помощ. Много съм благодарен за помощта ви,но аз също не подкрепям до голяма степен това с плащането. Четох коментарите и макар вашите уроци да са много по-евтини от частните и по-достъпни,все пак тази сума пари си е не много малка. За учениците,като мен, за уроците се плаща по-малко,но не всички искат да дават пари. Подкрепям ви и макар и да смятам, че отнякъде трябва да се запасявате с пари, не мисля,че е много хубаво да се вземат пари за тези уроци.Все пак ви благодаря за чудесните уроци!
+1
Профилна снимка

Администратор

11:18 - 06.03.2014

Здравей, Мартине! Благодаря за коментара ти! Аз съм доста лесно откриваем :) Много хора имат скайпа ми, facebook, имейла ми е тук на сайта, ако искаш мога да ти дам и телефона ми, за да си поговорим; по всякакъв начин можеш да ме намериш :) Аз аз постоянно си говоря с всички, които ползват Уча.се, защото ни давате ценни насоки и именно заради тях, постоянно се подобряваме! Така според мен ще е най-полезно: разкажи ми моля те как би го направил ти, така че да бъде максимално лесно и удобно за ползване и сайтът да може да се самоиздържа. Наистина ще ми е ценно да чуя какво мислиш. Имай предвид, че екипът на Уча.се е 36 души и всички сме изцяло отдадени на каузата да направим нещо страхотно за вас! Поздрави!
+3
Профилна снимка

Ученик

20:10 - 06.03.2014

Здравей Дарине! Разбирам,че ви е трудно в това да намирате пари. Не е ли възможно например от някое от министерствата да спонсорират с пари?Знам, че работата не е толкова лесна и даже никак,но все пак отговори! :)))
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:40 - 07.07.2013

Koи текстове трябва да включа тук?
+1
Профилна снимка

Учител на Уча.се

20:57 - 07.07.2013

Теория върху: електролити, електролитна дисоциация, степен на електролитна дисоциация, слаби електролите, дисоциацията като равновесен процес, химично равновесие, дисоциационна константа, принцип на Льо Шателие-Браун, закон за разреждането на Оствалд и рН.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:20 - 29.05.2013

Здравейте! Съгласна съм с всеобщото мнение, че безплатен обяд няма. Едва ли има хора, на които да им е приятно да плащат, тъй като задачите са били безплатни за около 1-2 месеца и това поражда несъгласията, но замислете се, длъжна ли е г-жа Николова да ви "подарява" задачите, при положение, че голяма част от подготвящите се тази година са дали едно 5 пъти повече пари от вас?? Сайтът е уникален, но смятам, че би било добре задачите, които са купени от даден човек да могат да бъдат изтеглени от него, поради факта, че същият може да не успее да влезе тази година. Смятам ,че това би бил много добър вариант, но ако е възможно да бъдат изтеглени само от него и някак си да са защитени, за да се предотврати препращането на видеата. Пак искам да кажа, че сайтът Ви и това, което правите, са ужасно полезни неща за всички нас!
+1
Профилна снимка

Администратор

15:48 - 29.05.2013

Благодаря, че подкрепяш развитието на Уча.се, Петя! :) Сега отчитаме мненията на всички хора и ще го направим по най-подходящия начин за всички вас, които ползвате Уча.се. Бъди сигурна, че за догодина освен нещата тук ще има и един куп още супер ценни методи за подготовка за кандидат-студенти :) Само напред и успех! :)
+1
Профилна снимка

Родител

17:34 - 29.05.2013

Здравейте!Сега се зачетох в коментарите и виждам как хората,които нямат финансова възможност се чувстват засегнати,а тези,чиито родители имат възможности са ОК,но в същото време обиждат другите.И тази липса на добър тон не ми харесва.Вие пък се чувствате ограбени от едно момиче,което е записало задачите.Аз също съм ги записала в тетрадка и ако ги дам подробните решения на някого и аз ли ще съм крадла?От друга страна новите качени задачи са с много ниска гледаемост-снощи решавах задача с 0 гледания.И не мога да не се запитам-полагате толкова много труд за създаването на едно видео ,но чувствате ли се удовлетворени?Прочетох доста предложения да се въведе минимална такса за всички,които ползват сайта,а не само задачите да са платени.Защото ако това е основния приход на който се разчита,тогава как ще се финансира сатът след месец?Надявам се да не съм засегнала никой с коментара си,не ми е това целта.
Профилна снимка

Родител

17:37 - 29.05.2013

Но за да не се чувствате ограбени от всички нас бих искала да ви кажа,ако не сте забелязали,че написаните задачи се виждат-ако монитора е плосък и се наклони назад.Така че може да ги скриете по-добре.Благодаря на госпожа Николова за всеотдайността и търпението и за това,че винаги е готова да помогне и да отговаря на въпроси по задачите.
+1
Профилна снимка

Администратор

17:40 - 29.05.2013

Здравей, Галя! :) Благодаря ти, че се включваш и се радвам, че изказваш мнение и даваш идеи. Задачата с 0 гледания сме я качили няколко минути по-рано. Сега качвам още няколко и всичките започват от 0. Има много добра гледаемост. Помага на хората и плащанията за първите 10 дни са много по-добри от очакваното. Това ни показва, че хората оценяват много високо това, което правим. Ще се радвам, ако дадете идеи как да направим модела в Уча.се така, че всички да са доволни. Благодаря много и се радвам винаги на градивни коментари! :)
Профилна снимка

Ученик

17:57 - 29.05.2013

Извинявам се, може би това не е правилното място да го кажа, но би било добре ако направите някаква система за по-бързо отговаряне на въпросите към видеата. Защото не винаги в чата има кой да ти помогне, а и някои хора питат и им трябва отговор бързо.. Така че, би било по-добре ако има такова нещо. Както при регистрация избираме в кои предмети можем да помагаме, така може съответно когато някой има въпрос по същия предмет, по който ние можем да помогнем да ни се явява в новини или нещо такова. :)
+2
Профилна снимка

Родител

18:03 - 29.05.2013

Здравейте, Дарин:)Може би сте прав за тази задача,но кажете ми моля-останалите задачи са качени преди десетина дни и имат по 15-20 гледания.Това мисля,че е в разрез с идеята на сайта-да помага на колкото се може повече хора.И не ми прилича на много добра гледаемост.Наистина не целя да се заяждам с вас,но досега прочетох доста коментари какви промени да се направят,за да не се натоварва финансово само част от потребителите,имаше доста идеи-но засега само си водим разговори,а времето за кандидат-студентите тече...Казвате,че хората оценяват високо труда ви-така е,аз също го оценявам и смятам ,че трябва да се заплаща,но не по този начин.Желая успех на целия екип и ако наистина целта ви е да помогнете на повече хора,мисля че има какво да направите.Топката е във ваши ръце:)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:35 - 23.02.2014

Дарине тези пари за водка и цигари ли ги давате
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Учител на Уча.се

21:47 - 08.01.2014

Имам само един въпрос какво ви пречи да направите като 99% от продуктите в света и просто да печелите от реклами. И дори след това да не правите задачите без пари може да направите някакви по нормални пакети. И не разбирам защо след като си закупил задача тя да не остава отключена завинаги, може пък тази година да не ме приемат или да се готвя от по рано... Иначе подкрепям сайта и наистина донякъде го разбирам единственото ми опасение е да не стане и останалата част от сайта по този начин защото това ще е много жалко и мисля че ще е краят на уча се. Задачите да са платени ок но наистина не правете грешката да правите други части от сайта платени защото както знаете българинът обича безплатния обяд (примерно замунда) и просто няма да стане. Ако беше в САЩ където всички си плащат за всичко (музика, филми и т.н) ок но тук в близките години няма да стане. А иначе вие имате шанса да бъдете основна опора в оправянето на образователната система в България.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

01:42 - 15.05.2013

КОИТО Е ЗА : ПЛАЩАНЕ НА КЛИПОВЕТЕ ДА ГЛАСУВА ТОЗИ КОМЕНТАР С ПАЛЕЦ НА ГОРЕ БЕЗПЛАТНИ КЛИПОВЕ ДА ГЛАСУВА С ПАЛЕЦ НАДОЛУ
-5
Профилна снимка

Друг

08:32 - 15.05.2013

Приятел, надали има някой, който иска да плаща за клиповете, но просто в момента няма друг начин, ако искаме сайта да продължи да съществува.
-1
Профилна снимка

Друг

12:13 - 15.05.2013

Едва ли това е единственият начин,по който можете да си намерите средства за финансиране,има спонсори също така може да печелите от реклама,според мен.
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Студент

20:53 - 06.04.2013

Здравейте, имам за домашно есе на тема:"Силата на словото".Бихте ли ми помогнали?
-13
Профилна снимка

Ученик

21:35 - 06.04.2013

Това какво общо има с химията?
+6
Профилна снимка

Ученик

13:29 - 17.04.2013

Момичето пита тебе не те интересува мишел
-8
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.