Видео урок: Неорганична химия. Задача 80 - неактуална

РАЗДЕЛ: Химия, кандидат-студенти в МУ Варна. Неорганична химия

Харесай видео урока във Фейсбук.
Ключови думи:
Водород вода основи логическа задача качествена реакция
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Ученик

11:42 - 24.02.2013

Г-жо Николова ще може ли да качите решенията на задачи 28,29, 30 и 32 задача, защото ме затрудняват. Едно голямо БЛАГОДАРЯ и от мен!
+2
Профилна снимка

Учител на Уча.се

20:53 - 24.02.2013

Може ли да изчакате една седмица? После обещавам, че ще кача цялата неорганична химия. А след нея и органичната. :)
+4
Профилна снимка

Друг

22:34 - 24.02.2013

Много Ви благодариме г-жо Николова! :)
+3
Профилна снимка

Студент

18:34 - 11.03.2013

Адски много Ви благодарим, г-жо вие наистина ни помагате много и ако един ден вляза в МУ, то ще е благодарение на вас !
+2
Профилна снимка

Ученик

16:07 - 29.10.2013

Да, вие сте нашата надежда!
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:18 - 10.02.2014

Здравейте,искам да попитам кога ще качите новите задачи за Варна ? благодаря !!
+1
Профилна снимка

Учител на Уча.се

16:33 - 10.02.2014

Здравей Валентина, Започнах от днес работа по тях, вероятно още утре ще има качени :)
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Студент

18:39 - 11.03.2013

Г-жо Николова, първо искам да Ви благодаря адски много за всичките усилия които полагате за да ни помогнете да успеем в живота ! И искам да попитам тези решения които сте публикували в сайта си, пълните решения на задачите ли са ?
+1
Профилна снимка

Студент

18:46 - 11.03.2013

И да попитам на колко време се качва задача или примерно в една седмица се качват няколко ?
Профилна снимка

Учител на Уча.се

18:46 - 11.03.2013

Здравей Райко, Подготвените от мен решения са схематични, толкова, колкото да ви ориентират в задачите и дали разсъждавате правилно. Естествено на изпита се пишат всички определения, видове реакции, всяко уравнение в съответната му форма, ако има закон се изказва, изписва се математичен израз и т.н. Във Варна задачите се пишат подробно, както за София.
+2
Профилна снимка

Студент

19:04 - 11.03.2013

А не става ли от някъде или от Вас да бъдат купени пълните решения на тези задачи, точно така както се изискват на изпита ? Защото нямам време да разбера самите задачи ( започнах късно подготовката си ) и за това искам да ги науча на изуст, знам че е малко глупаво от моя страна но мисля че ще ми е по лесно.
-3
Профилна снимка

Родител

19:09 - 11.03.2013

"адски" е досадна дума, която спокойно можете да изхвърлите от речника си, Николова е премного търпелива с вас, Райко!
+2
Профилна снимка

Студент

19:13 - 11.03.2013

За използването на една дума, Вие ме оценявате ? Моля без обидно коментари и спам !
Профилна снимка

Учител на Уча.се

20:27 - 11.03.2013

Само спокойно! Моля за толерантност и разбиране. Райко, това, което се каниш да направиш е едно от най-глупавите неща, които някога съм чувала, макар, че от доста години подготвям кандидат-студенти. ХИМИЯ НЕ МОЖЕ ДА СЕ УЧИ БЕЗ РАЗБИРАНЕ, просто наизуст. Всеки, който е опитал противното или се е провалил на приемния изпит, или после, когато в университета се учи предмета химия. Нямам пълни решения, защото не си заслужава да ги пиша, а и нямам физическо време. Обещах, че ще направя схематични решения и ще ги качим до предварителния изпит и, повярвайте ми, никак не ми е лесно при всичките ми ангажименти. Ще се опитам да спазя обещанието, но ако видя, че няма да ми стигне времето, ще кача само възловите, по-трудни решения, а лесните ще ги оставя да си ги правите сами. Райко, съвет от мен, не насилвай нещата, остави кандидатстването за догодина, когато ще имаш време да се подготвиш качествено.
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:55 - 05.03.2013

Здравейте ! Възможно ли е А всъщност да е CO ?
+1
Профилна снимка

Учител на Уча.се

19:45 - 05.03.2013

Ако А е СО,той удовлетворява условието до един момент. Да, ще изгори до СО2. После СО2 с оксид на елемент от 1 или 2 група ще даде карбонат. Да, карбонатът има основна реакция. Но как ще го докажеш с калиев сулфат???? Разтворимите карбонати от 1 и 2 група дават и разтворими сулфати, а неразтворимите карбонати дават и неразтворими сулфати... :)
+2
Профилна снимка

Ученик

10:31 - 06.03.2013

Да,, Благодаря Ви за отговора :)
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

22:22 - 21.02.2013

Много благодаря, че продължавате да качвате решения на задачите! Надявам се все така да ни помагате : ))
+1
Профилна снимка

Учител

14:48 - 23.02.2013

Аз също искам да изкажа своята благодарност за това, което правите. Много се надявам да не изтеглите задачите, а да продължат децата да ги използват до края на КС кампания. УСПЕХ!
+3
Профилна снимка

Учител на Уча.се

15:22 - 23.02.2013

За тези задачи гарантирам, че няма да бъдат изтеглени, напротив, с намерение съм да кача всички решения!
+3
Профилна снимка

Ученик

16:47 - 23.02.2013

Г-жо Николова ще може ли да качите решенията на задачи 28,29 и 30, защото ме затрудняват.
+2
Профилна снимка

Ученик

16:50 - 23.02.2013

и 32 задача. Едно голямо БЛАГОДАРЯ и от мен!
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Друг

11:34 - 19.02.2013

Здравейте! Огромни благодарности за труда, който полагате в помощ и на кандидат-студентите! Бих искала да ви попитам дали имате намерение да публикувате схематичното решение и на задачите от сборника по химия на МУ- София?
+1
Профилна снимка

Учител на Уча.се

17:58 - 19.02.2013

Да, но не за тази КС кампания. Вероятно наесен :)
+2
Профилна снимка

Друг

17:51 - 20.02.2013

Благодаря за отговора!
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:06 - 15.04.2013

Бариева основа и калциева основа нали са неразтворими вещества, как ще протече ЙОР?
Профилна снимка

Учител на Уча.се

19:28 - 15.04.2013

Калциевата основа е малкоразтворимо съединение. Но в лабораторната практика се използва разтвор на калциева основа, наречен "бистра варна вода", който е силен електролит и в този разтвор всички кристали на основата са дисоциирани на йони. Между разтвор на калциева основа и други електролити протичат йонообменни реакции.
+2
Профилна снимка

Ученик

19:38 - 15.04.2013

Благодаря Ви. :)
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

19:22 - 11.03.2013

успокойте се бе хора
-2
Профилна снимка

Учител на Уча.се

20:28 - 11.03.2013

Да, ще е добре всички да се успокоим и да спазваме добрия тон.
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.