Видео урок: Инспектор Хектор и случаят с таксиметровия шофьор

РАЗДЕЛ: Инспектор Хектор се връща от почивка

Харесай видео урока във Фейсбук.
Описание на темата:

Инспектор Хектор е поставен пред нова порция мистерии. В районното пристига таксиметров шофьор, който твърди че е жертва на похитители. Те го заблуждават да ги закара до гарата, а след това го отвличат. Инспекторът трябва да реши, коя част от историята е правдоподобна и къде има несъответствия.

Ключови думи:
Инспектор Хектор сержант Съливан логически загадки
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Ученик

15:31 - 23.05.2015

Няма как да е видял пистолета, насочен към него и куфарчето в ръцете на жената. От огледалцето не може да вижда едновременно и двете седалки. Както и е невъзможно да гледа само в огледалото, все пак трябва да гледа и пътя.
+37
Профилна снимка

Родител

17:16 - 23.05.2015

да, точно
+8
Профилна снимка

Ученик

10:19 - 31.05.2015

вярно!
+7
Профилна снимка

Ученик

19:46 - 31.05.2015

Така е!
+7
Профилна снимка

Ученик

16:10 - 08.06.2015

Да,както и няма как таксиметровия шофьор да кара с 60 или 70 км в час и да го фраснат по главата с куфара...1.Тогава ще катастрофират. 2.В тази таратйка има малко място между седалките,едва ли могат дори да проврат куфара,камо ли да го ударят с него.3. Трудничко си е двамата да се пресегнат и да го ударят,БИ Трябвало да са с колан...Няма да рискуват КАТ да ги глобат със сто лева XP. 4. За да припадне таксиджийята е трябвало да са го ударили много силно и бързо.Дори не е могъл да реагира,как ще разбере,че са го ударили точно пък с куфара?Може и с дръжката на пистолета!5.Стресиращо е да си караш с пистолет,опрян във врата,това нещо не се случва всеки ден,обирджийте трябва да са го предвидили.Т.Ш. може веднага да се блъсне.6.Ако са откраднали толкова много неща,не могат ли да си откраднат и някое фиатче?Търсят ги от полицията все пак...Нали Т.Ш. ги е видял след като са го зарязали при храстите,всеки нормален човек ще отиде в полицията след такава случка!!!Поне да бяха с качулки!
+22
Профилна снимка

Ученик

10:24 - 12.06.2015

да
-5
Профилна снимка

Ученик

16:10 - 12.06.2015

Повечето неща които казваш са верни, но не мислиш ли, че е по-лесно просто да го застрелят и да го скрият в храсталаците а не да слагат маскировка.
+8
Профилна снимка

Ученик

10:47 - 14.06.2015

да
-1
Профилна снимка

Ученик

22:41 - 15.09.2015

Вярно!
+2
Профилна снимка

Ученик

09:45 - 02.12.2015

Дааааааааааааааааааааа!
Профилна снимка

Ученик

15:10 - 15.12.2015

павилиона е в жълто и прозореца пропуска само жълто така че Хелън го е направила ТЯ Е ВИНОВНА
-2
Профилна снимка

Ученик

22:06 - 22.12.2015

Slavi това не се ли отнасяше за предния урок?
+3
Профилна снимка

Ученик

09:43 - 29.12.2015

да
+2
Профилна снимка

Ученик

15:38 - 17.01.2016

много вярно Вики ти си много умна и наистина имаш логическо мислене,БРАВО!
Профилна снимка

Ученик

20:34 - 17.01.2016

Елица за коя Вики говориш?
Профилна снимка

Ученик

14:10 - 20.02.2016

Браво на вас!
+2
Профилна снимка

Ученик

14:11 - 20.02.2016

Скоро ще направим още загадки.
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:25 - 08.06.2015

Според мен е бил шофьорът защото няма как да вижда хем мъжът хем жената и не може да е гледал само в огледалцето, а най - голямо впечатление ми направи факта, че е видял, че човекът е насочил пистолет към него а е невъзможно шофьорът да види, че зад гърба му има пистолет дори чрез някое огледало.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

20:59 - 07.06.2015

Не, просто няма докато шофьора кара с поне 60-70 км в час, онзи да го удари по главата и да припадне и да се събуди после в храсталаците и това при положение, че и двамата са на задната седалка. Удари ли го по главата докато кара, ще загубят контрол над колата и ще се блъснат. Ако беше вярно, щеше да каже, че са го накарали да спре и след това са го ударили. А това, че казва че онзи му е извадил пистолет и че го е бил видял, просто така се казва, може би е имал предвид, че е усетил пистолета на врата си. Но истината е, че здравомислещ човек няма да удари шофьора докато кара, поради простата причина, че може би си цени живота :D
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

11:21 - 30.05.2015

Няма как да е видял и двамата, защото тя го държи в краката си, до колкото се вижда на картинката, а шофьорът не може да види чак до там, ако гледа само в огледалото. И няма как да гледа само в огледалото, нали трябва да гледа и пътя.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

16:27 - 28.05.2015

Не може да вижда и двете седалки в огледалото и да гледа на каде кара!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

18:43 - 27.05.2015

Този няма как да гледа постоянно в огледалцето.Нали трябва да гледа пътя!
+4
Профилна снимка

Ученик

14:18 - 22.06.2015

Съгласна съм!
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:37 - 21.05.2015

Шофьорът не може да вижда в огледалото едновременно лицето на мъжа и чантата в ръцете на жената.
+4
Профилна снимка

Ученик

15:12 - 22.05.2015

da
-3
Профилна снимка

Ученик

16:26 - 08.06.2015

дадох ти +1 :)
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:17 - 21.05.2015

Шофьорът явно е бил съучастник.
+4
Профилна снимка

Ученик

17:18 - 21.05.2015

прав си
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

22:33 - 12.06.2016

Според мен всичко е в ОГЛЕДАЛЦЕТО
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Родител

18:32 - 23.02.2016

Не може първо да гледа лицето на мъжа, а после да гледа как жената изважда гривната
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

19:25 - 05.12.2015

няма как да е видял и ръцете на жената и пистолетът . Ак о е видял пистолета дначи огледалото е било насочено но там, а по тази логика няма как да е видял и ръцете на жената като огледялото е било насочено към мъжа
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

09:33 - 09.06.2015

Всички тези неща, които са написали другите са верни, но ако все пак наистина е бил оставен в храстите така както о на картинката все някой друг е щял да мине и да го намери
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

19:23 - 22.05.2015

Според мен е бил шофьорът защото няма как да вижда хем мъжът хем жената и не може да е гледал само в огледалцето, а най - голямо впечатление ми направи факта, че е видял, че човекът е насочил пистолет към него а е невъзможно шофьорът да види, че зад гърба му има пистолет дори чрез някое огледало.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

21:23 - 30.01.2016

не е могъл едновременно да гледа пистолета и куфърчето
+2
Профилна снимка

Ученик

16:47 - 17.02.2016

Анита е права
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:05 - 03.09.2015

Не е възможно да е видял и жената с куфарчето, и мъжът с пистолета, а и все пак трябва да си гледа пътя иначе ще катастрофира.И освен това в огледалото може да се гледа само едната седалка освен ако не се намести да се вижда другата седалка, но огледалото попринцип служи за видиш какво има зад теб когато паркираш, а по някой път служи и за друго.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

12:17 - 30.05.2015

Той няма как да види със какво изражение го гледа и в същото време да види какво жената изважда от куфарчето, защото казва, че не е мръднал и сантиметър, а за да види какво жената изважда от куфарчето трябва да премести огледалото.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

08:57 - 29.05.2015

Шофьорът не може постоянно да гледа в огледалото.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

21:20 - 27.05.2015

това казах и аз
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

16:54 - 25.05.2015

Някой ще ми помогне ли тук? Защото не успях да разгадая престъплението :D ....
+2
Профилна снимка

Ученик

08:57 - 29.05.2015

Шофьорът не може постоянно да гледа в огледалото.
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:15 - 22.05.2015

Не е възможно шофьорът да вижда двете страни на задната седалка. Сигурно е бил съучастник.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

12:58 - 22.05.2015

според мен е бил шофьора
+2
Профилна снимка

Ученик

10:13 - 10.06.2015

Да, няма как да е видял жената и мъжът едновременно без да мърда огледалото и не може да кара без да гледа напред.
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:55 - 17.11.2016

Ако не е основния престъпник,то таксиметровия шофьор е съочастник на престъпниците.Той твърди,че е видял мъжът да държи пистолет.Дотук всичко е добре,но защо тогава твърди,че е видял куфарчето в ръцете на жената!Това е невъзможно!Освен ако не използва много изпъкнало огледалце за задно виждане,то няма как да е видял и двете седалки.Благодаря за отделеното внимание,за прочит на моят коментар.Ако смятате,че разсъжденията ми са верни-оценете ме!Независимо дали с минус или плюс.За мен мнението на всекиго и много важно!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

20:40 - 02.11.2016

как така е видял хем човека с пистолета хем жената
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

20:08 - 19.10.2016

Няма как хем да вижда мъжът в огледалото, хем да вижда и какво рови жената. Пък и нали е шофьор, мъжът не би рискувал да го удря, докато колата се движи, защото би станала катастрофа!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:05 - 05.10.2016

той каза че ги е видял ама те бяха зад него
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

12:47 - 29.05.2016

ЙОооооАн@!!!! никъде не се говори, че го е ударил с куфара по глава. Той и взел куфара не го е ударил
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

18:53 - 17.11.2015

в огледалцето е дадена жената а не мъжът хехехе
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

18:05 - 01.10.2015

Той казва, че след като са откраднали бижутата са взели колата, ама всъщност инспектор Хектор каза, че те са откраднали колата и тогава са ограбили бижутерията.Тоест той лъже и може да е забъркан в нещо.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

14:48 - 02.06.2015

УУУУУУУУУУУУраааааааааааааааа!!!!!!!!!! Ново видео!
+1
Профилна снимка

Ученик

09:44 - 29.12.2015

да ура!!!!
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:01 - 30.05.2015

Той няма как да види със какво изражение го гледа и в същото време да види какво жената изважда от куфарчето, защото казва, че не е мръднал и сантиметър, а за да види какво жената изважда от куфарчето трябва да премести огледалото, a и няма как да е видял пистолета, насочен към него и куфарчето в ръцете на жената. От огледалцето не може да вижда едновременно и двете седалки. Както и е невъзможно да гледа само в огледалото, все пак трябва да гледа и пътя.
+1
Профилна снимка

Ученик

18:04 - 30.05.2015

Плюс, че ако го ударят докато шофира колата ще катастрофира,а той не е споменавал, че са спирали по пътя!!! И ТАЗИ ЗАГАДКА Е РАЗРЕШЕНА!
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:15 - 21.05.2015

лъжата е че казва " продължихме да пътуваме, а очите - ПОСТОЯННО в огледалото". За да не катастрофират той трябва да гледа и на пътя.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:36 - 26.11.2016

Смятам че това не е гривна.И няма как да е видял куфарчето , че е в жената , а още по-малко , че жената вади нещо като гривна.Но той ме може едновременно да гледа пътя и какво се случва отзад.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:40 - 22.11.2016

шофйорат си измисля че жената е искарала бижю,
Профилна снимка

Ученик

14:41 - 22.11.2016

жената не е очаствала тои си измисляя
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:18 - 07.11.2016

Той не може да види куфарчето след като е виждал "зверското му лице" Апък на картинката имаше кръв по ръцете му
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:19 - 12.01.2016

ът
Профилна снимка

Ученик

16:52 - 17.02.2016

Какво е ът
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

22:43 - 05.01.2016

според мен лаже няма как да глада само огледалото трябва да глада пата и няма как да види куфарчето
Профилна снимка

Ученик

16:51 - 17.02.2016

Ти пък лаже,глада и пата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:23 - 21.05.2015

според мен той е крадеца скрил е колата някъде и се е върнал в града пеш и докато е вървял си е измислил историята
Профилна снимка

Ученик

13:36 - 29.05.2016

Защо ще си краде своята кола??? Ти мислиш ли с главата си
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:52 - 19.06.2015

Кога ще пуснете следващото видео?
-1
Профилна снимка

Ученик

14:59 - 23.06.2015

Повярвай и аз се чудя!
-1
Профилна снимка

Ученик

09:42 - 29.12.2015

скоро
Профилна снимка

Ученик

09:43 - 29.12.2015

питах и ми казаха
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:56 - 09.06.2015

Кога ще има ново видео?
-1
Профилна снимка

Ученик

10:25 - 12.06.2015

скоро
-1
Профилна снимка

Ученик

22:07 - 22.12.2015

Откъде знаеш?
Профилна снимка

Ученик

09:41 - 29.12.2015

и аз питах и ми казаха
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.