Видео урок: Инспектор Хектор и случаят с мистичния пожар

РАЗДЕЛ: Инспектор Хектор се връща от почивка

Харесай видео урока във Фейсбук.
Описание на темата:

Инспектор Хектор се връща от дълга ваканция, но няма никакво време за сърцати посрещания. Неговият капитан веднага му е намерил задача. Става въпрос са пожар възникнал при мистични обстоятелтва - в празен заключен апартамент, без следи от влизане с взлом и без никакви самозапалителни вещества и уреди. Само инспектор Хектор може да разгадае каква е причината за пожара. И вие, естествено.

Ключови думи:
логически загадки инспектор Хектор сержант Съливан
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Ученик

17:20 - 07.03.2015

Има две възможности : едната ако пердетата не са закривали само стъкления съд на масата то слънцето да го е огряло и да отразява светлината към .лентите , която е по логична .А другата неговия стар враг да е влязъл през прозореца но това няма как да е възможно , защото казват че нямало следи от влизане с взлом. Така излиза , че първата възможност да е вярна .Надявам се разсъждението ми да е вярно.
+73
Профилна снимка

Ученик

12:42 - 08.03.2015

Ето я логиката но ти неможеш да знаеш дали са били драпнати пердетата или неса и дали е бил сланчев ден. Така това което аз написах горе са пердположения но срявнено с това което написа то няма логика . Нали е бил незнаен пожар тоест няма следи само запалващи се предмети значи е нещо от нещата в апартамента. И е имало добра система.
-62
Профилна снимка

Студент

07:37 - 10.03.2015

Мисля, че Гери е права за първата теория. Като влезем в стаята се вижда един голям прозорец, една полу изгоряла маса, в-у която са били лентите и една стъклена купа. Слънцето е било много силно, лъчите са се отразили през стъклената купа. Нали знаете как като се отразят лъчите през една лупа, тя може да изгори най-обикновен лист хартия. Точно това мисля че е станало тук. Лъчите са се отразили в купата и са попаднали на лентите, от което са изгорели.
+17
Профилна снимка

Родител

12:37 - 11.03.2015

(ученик)- аз пък мисля, че Лемънс има общо или дори да няма мисля, че в случая участва лупа, която била насочена към съда и лентите, но понеже лупата и извършителя са били извън апартамента пердето също се е прогорило.
+16
Профилна снимка

Ученик

13:10 - 14.03.2015

Гери много си умна. На колко си?
-15
Профилна снимка

Ученик

11:18 - 15.03.2015

На 13 години съм.
-5
Профилна снимка

Ученик

13:41 - 15.03.2015

Лемънс е бил. Или наистина е насочил лупа срещу аквариума или е направил нещо друго но е сигурно че е бил той все пак те са един срещу друг и ще му е много лесно и наистина може да е целял да изгори само лентите. Така че браво на теб Гери!!!
+1
Профилна снимка

Ученик

14:42 - 15.03.2015

и аз имаш ли сестра или брат
-14
Профилна снимка

Ученик

09:56 - 16.03.2015

Аз ли?
-1
Профилна снимка

Ученик

21:50 - 18.03.2015

Аз мисля, че не само Гери е умна, и ние се сетихме за това, но все пак тя го написа първа и има предимство. И аз щях да напиша същото, но мисля, че вече няма смисъл да го повтаряме, защото всички сме съгласни с Гери (надявам се :)
+9
Профилна снимка

Ученик

22:15 - 18.03.2015

Напълно си права. ;)
+4
Профилна снимка

Друг

17:14 - 20.03.2015

Всъщност Alexus-Yoanus го е написал първи.
+6
Профилна снимка

Ученик

17:36 - 23.03.2015

Извинете много но просто тя го е написала първа извинете ако съм ви обидила
+3
Профилна снимка

Ученик

09:53 - 24.03.2015

Alexus-Yoanus Ученик 12:12 - 07.03.2015 Гергана Пелова Ученик 17:20 - 07.03.2015 И аз мисля, че слънцето е запалило лентите и че няма човешка намеса.
+4
Профилна снимка

Ученик

16:47 - 27.03.2015

друг кои е тоя
+4
Профилна снимка

Ученик

16:53 - 27.03.2015

а ако пердето се е запалило а после лентите а полицая лъже това също е вузможно и откуде знае полицая всичко как се е случило мойе и тои някак да отвори вратата. Споредмен всичко това е възможно
-6
Профилна снимка

Ученик

18:44 - 27.03.2015

нищо не разбрах Ванка
-4
Профилна снимка

Ученик

17:35 - 29.03.2015

казвам че се е запалило пурво пердето после лентите ,а полицая лъже
+3
Профилна снимка

Ученик

18:59 - 16.05.2015

Много умно,Гери!
-5
Профилна снимка

Ученик

11:25 - 20.05.2015

Ами, ако съседа от отсрещната сграда е неговия враг и с лупа от тях нагрява лентите.(послепис:Това е само предположение.)
+3
Профилна снимка

Ученик

15:28 - 04.08.2015

ели имаш много готина снимка
-4
Профилна снимка

Ученик

21:13 - 11.08.2015

Мерси Зори
-11
Профилна снимка

Ученик

17:53 - 13.10.2016

наистина ако съседа от отсрещната сграда е неговия враг и с лупа от тях нагрява лентите
Профилна снимка

Ученик

18:08 - 11.11.2016

Пердетата са били отворени, защото ако не са били, Ленънс не е можел да види пожара .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:15 - 09.03.2015

МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ЗАПОЧНАХТЕ ОТНОВО С ПОРЕДИЦАТА "Инспектор Хектор" !!!!
+14
Профилна снимка

Администратор

12:45 - 16.03.2015

Не се притеснявай :) Аз ти дадох +1 тук :) Трябва да надделяваме, като си оценяваме положително коментарите :)
+16
Профилна снимка

Ученик

18:27 - 16.03.2015

И аз дадох +1
+5
Профилна снимка

Ученик

20:04 - 18.03.2015

И аз също!
+5
Профилна снимка

Администратор

09:33 - 19.03.2015

Ето стана на + :) Хубаво е, когато се подкрепяме :)
+6
Профилна снимка

Ученик

16:54 - 27.03.2015

и аз дадох+1
Профилна снимка

Ученик

22:09 - 11.05.2015

И аз дадох +1 :)
Профилна снимка

Администратор

22:54 - 11.05.2015

Доброто побеждава :)
+1
Профилна снимка

Ученик

23:25 - 11.05.2015

Точно така
Профилна снимка

Ученик

23:25 - 11.05.2015

:)
-1
Профилна снимка

Ученик

14:50 - 27.11.2015

+1 за всеки полезен коментар! Дарин кога ще има нови детективски загадки с инспектор Хектор?Мен много ми харесват направо са страхотни!
+3
Профилна снимка

Администратор

15:32 - 27.11.2015

И аз много ги харесвам :) Ами ще видим. Мислим сега и други такива неща :)
+1
Профилна снимка

Ученик

17:53 - 27.11.2015

Добре:)
-1
Профилна снимка

Ученик

13:51 - 04.02.2016

И аз дадох
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:02 - 12.03.2015

Според мен виновен е съседа, който се е обадил, че случайно е видял пожара! Има нещо, което лъже, но не разбирам какво!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+6
Профилна снимка

Ученик

19:29 - 16.03.2015

Aз мисля, че Лемънс има общо или дори да няма мисля, че в случая участва лупа, която била насочена към съда и лентите, но понеже лупата и извършителя са били извън апартамента пердето също се е прогорило.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

11:30 - 20.03.2015

Марто кога ще качиш новото видео ? :)
+2
Профилна снимка

Ученик

17:36 - 23.03.2015

А така
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:13 - 14.03.2015

Според мен първият вариант е на гери, а вторият е че врагът да е съседа ида е насочил лупа или огледало
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

19:06 - 07.03.2015

Ако пердетата не са закривали само стъкления съд на масата то слънцето го е огряло и да отразява светлината към лентите.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

20:04 - 24.11.2016

Не мога да обясня отговора си с думи..,Ще направя диаграма за да го обясня.Ако не разбирате,разчетете показаната по-долу легенда: \ \______ ( ) / / / * * * AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA \-светлина /-пречупена светлина ________ ( )-ваза *-искра ААААА-пламък
Профилна снимка

Ученик

20:05 - 24.11.2016

Съжалявам,не е това!Очакваш друг ефект..................
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:40 - 24.11.2016

мисля ,че съседът има общо с това
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Българин в чужбина

17:07 - 22.11.2016

kogato pravish imitaciq na glasovete tvurde mnogo dishash v mikrofona si i tova pravi po gaded klipa za loshtoto kachestvo na zvuka
Профилна снимка

Администратор

11:56 - 23.11.2016

Ще предам на когото трябва, Найдене, благодарим за коментара! :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Друг

11:39 - 15.11.2016

заради аквариума
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

22:49 - 01.11.2016

Възможно е пердетата да не са покривали стъкления съд на масата.Слънчевите лъчи са се отразили върху лентите и те се запалили.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:25 - 19.10.2016

Според мен ''случайният съсед''е виновен.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:09 - 23.09.2016

Няма виновник всичко сочи до факта,че слънцето се е отразило в стъкления съд на масата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:28 - 23.09.2016

слънцето е греело право в стъкления съд и е прозирало към лентите.А и инспектора казва , че се палят лесно . Пожарът е станал заради това.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

11:14 - 08.09.2016

Според мен е съседа защото е единствения видял пожара
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:56 - 20.04.2015

пердетата не са закривали само стъкления съд на масата то слънцето да го е огряло и да отразява светлината към лентите
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:33 - 07.03.2015

Според мен, ако завесите са били отворени, както се виждаше на картинката, аквариумът, поставен на масата, е отразил слънчевата светлина, която е запалила лесновъзпламенимите ленти и това е предизвикало пожара. ;)
Профилна снимка

Ученик

18:32 - 16.03.2015

И според мен
Профилна снимка

Ученик

12:46 - 07.11.2016

да но как лъчите са се пречупили през завесата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Друг

10:34 - 05.07.2016

купата по средата на масата е пречупила слънчевата светлина и е запалила лесно възпламенимите ленти и негативи!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

17:12 - 20.04.2016

Има две възможности : едната ако пердетата не са закривали само стъкления съд на масата то слънцето да го е огряло и да отразява светлината към .лентите , която е по логична .А другата неговия стар враг да е влязъл през прозореца но това няма как да е възможно , защото казват че нямало следи от влизане с взлом. Така излиза , че първата възможност да е вярна .Надявам се разсъждението ми да е вярно.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

17:28 - 16.02.2016

Има две възможности : едната ако пердетата не са закривали само стъкления съд на масата то слънцето да го е огряло и да отразява светлината към .лентите , която е по логична .А другата неговия стар враг да е влязъл през прозореца но това няма как да е възможно , защото казват че нямало следи от влизане с взлом. Така излиза , че първата възможност да е вярна .Надявам се разсъждението ми да е вярно.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

15:24 - 17.01.2016

Здравейте,според мен отговора е,че от слънчевата светлина отразила се в вазата лентите на фотографа са се запалили и после последиците са ясни!:-)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

13:56 - 03.01.2016

да браво Гери
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Родител

18:09 - 18.12.2015

Има две възможности : едната ако пердетата не са закривали само стъкления съд на масата то слънцето да го е огряло и да отразява светлината към .лентите , която е по логична .А другата неговия стар враг да е влязъл през прозореца но това няма как да е възможно , защото казват че нямало следи от влизане с взлом. Така излиза , че първата възможност да е вярна .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

10:00 - 27.04.2015

Или слънцето е нагряло стъкления съд и той е запалил лентите или съседа от отсрещния блок е хвърлил нещо.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

20:33 - 24.03.2015

според мен човека който живее там е потпалил собствения си дом за да му върнат парите от скъпите ленти а и няма следи от влизане в злом а още нещо пердетата си личи че са били затвре ни понеже са изгорели
-1
Профилна снимка

Ученик

19:19 - 27.03.2015

така е,но защо съливан казва,че в блока живее само един човек(фотографът)
-2
Профилна снимка

Ученик

20:25 - 28.03.2015

В апартамента, не в блока.
-1
Профилна снимка

Ученик

18:12 - 11.04.2015

Иво твоето расъждение няма смисъл кой пенсионер ще си изгори апартамента
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

22:35 - 21.03.2015

Като за начало искам да кажа че почти 30%от стаята беше изгорена а масата беше дървена а беше непокътната значи е била поставена по-късно сложена там а библиотеката беше непокътната сигорно златната статуетка на рафта се мърда и се отваря таен исхот към лаборатория където собственикът е бил там и си е направил фълшиво алиби а пожарът епричинен от прозореца
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

20:25 - 18.03.2015

Или езотеричката и саседа са замислили нещо срещу фотографа,или той им е платил за да запалят пожара,а после да бъде обвинен старият му врагШ! :) :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

13:12 - 17.03.2015

Дано и после да има от същите клипчета :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

22:03 - 14.03.2015

Според мен някой се е опитал да прикрие нещо, заснето на лентите.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

11:10 - 10.03.2015

Има две възможности:слънце да се е отразило в стъкления съд и така да са се подпалили нещата-това е доста по вероятно. Втората е като един друг случай, врагът да е мушнал трабичка през някой процеп на вратата и да е пуснал кислород + водород, но не мисля че е със сигурност така, понеже няма следи от вода(мухал), а и тази реакция избухва, а знаем че някои предмети са запазени!!!
-1
Профилна снимка

Ученик

11:12 - 10.03.2015

А и освен това няма как да се проникне през прозореца-това е апартамент!
-5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:15 - 09.03.2015

От това което видях аз мисля, че съседът е сложил някакво огледало и е отразил светлина в стъкления съд където е на масата. Щом се казва, че човекът има враг възможно е съседа да е този враг.. Другият вариант е слънцето само да го е запалило без съседа да е насочвал светлина.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

14:04 - 08.03.2015

Категорията за инспектор Хектор ми е от любимите !
-1
Профилна снимка

Ученик

18:27 - 16.03.2015

И на мен
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:55 - 17.11.2015

слънцето осветява прозореца като леща и се отразява в буркана
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

21:19 - 27.08.2015

Спорет мен виновникът е лошата стъклена купа или ваза, или каквото и да е. Станало е пречупване на светлината. Тоест светлината е отишла към купата и купата е пречупила светлината към лентите, които са лесно запалими.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

12:51 - 20.05.2015

И аз смятам че Гергана е мислила правилно
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

22:10 - 27.04.2015

Има две възможности : едната ако пердетата не са закривали само стъкления съд на масата то слънцето да го е огряло и да отразява светлината към .лентите , която е по логична .А другата неговия стар враг да е влязъл през прозореца но това няма как да е възможно , защото казват че нямало следи от влизане с взлом. Така излиза , че първата възможност да е вярна .Надявам се разсъждението ми да е вярно.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

11:26 - 24.03.2015

човек кажи отговора!!!!!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

18:05 - 21.03.2015

Първото нещо което е станало, че слънцето е огряло прозореца, защото се вижда, че пердето е било дръпнато пердето е изгоряло до някаде. След което явно слънцето е било много силно, отразило се е първо в прозорца, а след това от прозореца към купата така е станал пожара. Щом отразяването се отразява двоино значи топлината става по-силна. И така са изгорели лентите и другите неща.
-2
Профилна снимка

Ученик

11:36 - 25.03.2015

Яко!! :D
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:19 - 16.03.2015

Slanceto e nagrqlo kupata a tq e otrazila svetlinata i taka sa se nagrqli lentite.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

11:57 - 08.03.2015

До масата има прозорец и е било ден и слънчевите лъчи са минали през стъклото,а то е подействало като лупа и е подпалило завесите,които не са били спуснати.За завесите разбираме от съседа,защото той иначе нямаше да е можел да види пожара.
-2
Профилна снимка

Ученик

12:44 - 08.03.2015

Виш това което написах по горе като коментар . Не се знае дали е бил сланчев ден или завесите са били дигнати. Зтова от каде знаеш че е станало така.
-13
Профилна снимка

Ученик

09:53 - 09.03.2015

Отговори тук...
-13
Профилна снимка

Ученик

09:53 - 09.03.2015

Отговори тук...
-14
Профилна снимка

Ученик

18:31 - 16.03.2015

Защо спамиш, kala?
-3
Профилна снимка

Ученик

10:28 - 18.03.2015

Daniel виж, че през прозореца се вижда слънцето. Сигурно това което казва Iskra е вярно
-3
Профилна снимка

Ученик

11:17 - 19.03.2015

bygna kompa i gi isprati sorry :) :(
-5
Профилна снимка

Ученик

18:31 - 21.03.2015

нп
-6
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:28 - 07.03.2015

Според мен слънцето е огряло стъкленият съд отразило светлината и лентите са се запалили.Между другото съм страшно развълнувана че има нови мистерии с инспектор Хектор .АЗ МНОГО ГИ ХАРЕСВАМ!!!Хора надявам се да има и още горя от нетърпение!!!!: )
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

21:52 - 29.11.2015

Просто,слънцето огрява стъкления съд на масата.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

10:32 - 27.03.2015

слъцето
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

22:08 - 14.03.2015

Ако е бил Лемъс, защо се е обадил на пожарната? Освен, ако целта му са били само лентите.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

12:12 - 07.03.2015

Na masata ima edna kana prazna. Sigorno ot clanceto otrajilo kanata prazna i svetlinata otide kam starite lenti. Taka stanal pojara v staiata
-3
Профилна снимка

Ученик

13:31 - 06.10.2015

Пиши на Кирилица.
-4
Профилна снимка

Ученик

15:11 - 02.02.2016

Хей, Ани - Лив и Мади
-2
Профилна снимка

Ученик

15:12 - 02.02.2016

Namaste
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:18 - 10.03.2015

Слънцето се е затоплило с което се следва то да прогори завесата и да се отрази в аквариума и да запали лентите с което се стига до пожара.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

11:50 - 08.03.2015

-4
Профилна снимка

Ученик

17:33 - 11.03.2015

-4
Профилна снимка

Ученик

18:31 - 16.03.2015

То кой не може така?
-4
Профилна снимка

Ученик

10:29 - 18.03.2015

как се прави това
+2
Профилна снимка

Ученик

18:14 - 18.03.2015

със space бутона
Профилна снимка

Ученик

19:27 - 19.03.2015

-6
Профилна снимка

Ученик

20:30 - 19.03.2015

Профилна снимка

Ученик

20:31 - 19.03.2015

a da
+3
Профилна снимка

Друг

17:27 - 20.03.2015

Защо го оценявате с -
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:58 - 07.03.2015

Светлината отразена от аквариума е нагряла и запалила "старите" ленти в апартамента.
-4
Профилна снимка

Ученик

13:47 - 08.03.2015

Да може би съгласен съм :)
-7
Профилна снимка

Ученик

13:58 - 08.03.2015

:)
-1
Профилна снимка

Ученик

14:00 - 08.03.2015

няма ли да има продължение !!???!?!??
-3
Профилна снимка

Ученик

20:44 - 10.03.2015

Отговори тук...
-8
Профилна снимка

Ученик

21:01 - 11.03.2015

толкова ли е лошо че попитах дали има продължение :(
+6
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:19 - 16.03.2015

Slanceto e nagrqlo kupata a tq e otrazila svetlinata i taka sa se nagrqli lentite.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

18:36 - 07.03.2015

Здравейте , искам да предложа да направите случай в ,който Съливан е извършителят на престъплението тази идея ме мъчеше от много време и реших да я споделя с вас :)
-7
Профилна снимка

Ученик

20:40 - 07.03.2015

Според мен Съливан не може да извърши престъпление.Той е твърде невинен и помагана инспектора.
-4
Профилна снимка

Ученик

10:12 - 08.03.2015

знам,но според мен ще бъде неочакван обрат
-2
Профилна снимка

Ученик

17:05 - 08.03.2015

Да така е :)
-4
Профилна снимка

Ученик

17:12 - 08.03.2015

Между другото имам и друга логика.Може би онзи Фил Лемънс е взел огледало насочил го е към слънцето. То се е отразило и е запалило лентите в отсрещния прозорец заедно със завесите.
Профилна снимка

Ученик

18:54 - 05.04.2015

Интересна теория Никола
-3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:32 - 07.03.2015

Аквариумът е отразявал светлината от слънцето и е запалил лентите
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-8
Профилна снимка

Ученик

14:46 - 07.03.2015

Аквариумът е отразявал светлината от слънцето и е запалил лентите.
-8
Профилна снимка

Ученик

18:33 - 16.03.2015

Защо копираш
-7
Профилна снимка

Ученик

19:13 - 16.03.2015

Защо копираш :D
-2
Профилна снимка

Ученик

19:28 - 22.03.2015

Вие двамата-Мартин и Александър:Никой не копира просто казват отговора на загатката:P
+3
Профилна снимка

Ученик

17:40 - 23.03.2015

това не е аквариум, а КУПА
-4
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:23 - 09.03.2015

Може съседът да е хвърлил някоя факла отсреща и да се е запалил пожарът така :D не шегувам се не нзнам
-12
Профилна снимка

Ученик

12:30 - 16.03.2015

Добре, какъв ви е проблема малки scamer-чета само да dislike-вате!!
-6
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:42 - 09.03.2015

той сам си е виновен нали практикува рисуването сам си ги е запалил
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-14
Профилна снимка

Ученик

17:53 - 09.03.2015

Има две възможности : едната ако пердетата не са закривали само стъкления съд на масата то слънцето да го е огряло и да отразява светлината към .лентите , която е по логична .А другата неговия стар враг да е влязъл през прозореца но това няма как да е възможно , защото казват че нямало следи от влизане с взлом. Така излиза , че първата възможност да е вярна .Надявам се разсъждението ми да е вярно.
-19
Профилна снимка

Ученик

19:12 - 09.03.2015

защо копираш дума по дума Гергана Пелова ??
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:42 - 08.03.2015

neznam
-19
Профилна снимка

Ученик

20:08 - 18.03.2015

дадох +1
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:27 - 08.03.2015

Спорет мен може да е неговият съсед тайкато само той вижда парви , че гори апартамента при това знам , че минават мн. хора и би трябвало да видят пожара , а ако знаете по филмите обикновенно така ако спасяват зградата си покриват следите . но в това няма мн. логика , ако може да се сетита какво искам да кажа. Но трябва да знаем защо той отвинява негов стар врак и ето при това разбираме кой е виновен и това е самия фотограф явно е искал да накара че е виновен старият му враг , но в това може да участва и саседа. Спорет мен е ето така той изключва системата и запалва оганя като си прикрива следите или е даи пари на саседа да се обади по късно и тогава саседа вижда и както написах по горе , че саседа си е прикрил следите то ето така и фотографа е направил като е отишал на почивка . но нещата които неса ясни е защо се е запалила само едната част - явно трябва това да е бил леко запалим пожар тоест да се запалва по бавно , но се споменава за лелка , която не оставят да разберем какво казва
-26
Профилна снимка

Ученик

12:29 - 08.03.2015

а би трябвало само тя да може да спре системата защото има ключ за там . Горе написах нали инспектора спря помощника си да каже какво е казала леличката. Ми изасних ви всичко на ясно сега ви давам на вас да ми помогнете има за сега 3-заподозрени 1.Фотограф 2.Сасед 3.Леличка
-18
Профилна снимка

Ученик

12:30 - 08.03.2015

Отвинителя дето написах по горе е Готографа.
-18
Профилна снимка

Ученик

12:36 - 08.03.2015

Така още нешо което забравих е че леличката може да има ключове само тя или той да ги е взел при това имаме раздвояване - дали е Леличката спряла системата или е Готографа. Но ето тук че разбираме че системата е може да е спряна поради повреда , но това да не го мислим защото системата е била мн добра така пише. И ето един жокер тои нали е бил преди фотограф значи защо пази старите си снимки.
-18
Профилна снимка

Ученик

12:46 - 08.03.2015

Последният ми коментар. Било е сланцето долу сам написал че не е това защото те неса написали че на една от снимките се вижда сланце.
-19
Профилна снимка

Ученик

13:16 - 08.03.2015

*слънце : ] И според мен е така.
-18
Профилна снимка

Ученик

17:25 - 11.03.2015

Daniel, имаш няколко правописни грешки в текста, но иначе и според мен е така.
-7
Профилна снимка

Ученик

17:53 - 11.03.2015

Виш сега се пак много писах и се постарах колкото мога да да премахна правописни грешки , се пак не пиша на български а на кирилица в останалото време
-3
Профилна снимка

Ученик

10:26 - 18.03.2015

И аз забелязах правописни грешки, но и текста ти не е свързан. Също кирилица и български е едно и също, може би си искал да кажеш латиница.
-3
Профилна снимка

Ученик

20:17 - 18.03.2015

НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!
-5
Профилна снимка

Ученик

10:36 - 27.03.2015

Божана, защо казваш цитирам НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!
-3
Профилна снимка

Ученик

18:51 - 05.04.2015

Според мен е грешно (и текста и теорията)
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.