Видео урок: Инспектор Хектор и случаят с ограбения магазин

РАЗДЕЛ: Детективските мистерии на инспектор Хектор

Харесай видео урока във Фейсбук.
Описание на темата:

Инспектор Хектор и сержант Съливан разследват грабеж на магазин за бижута. Инсталирана е скъпа и надеждна алармена инсталация против крадци, но тя не се е задействала при грабежа. Инспектор Хектор разпитва, какво са правили служителите във вечерта на грабежа, защото е сигурен, че това вътрешна работа. Кой ли е крадецът?

Ключови думи:
логически загадки инспектор Хектор сержант Съливан
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Ученик

22:15 - 31.07.2014

Мисля, че е бил Бил Лесли. Още когато видях, че системата е лепнела, реших, че са направили някаква отливка на ръката на някой от тях. Предполагам, че Бил е използвал по някакъв начин фолиото и ръкавиците, за да отключи. Не съм сигурна как, но това трябва да се е случило...
+26
Профилна снимка

Ученик

22:58 - 31.07.2014

Аз мисля че, Бил е копирал отпечатъците им с помощта на самозалепящото фолио. Той го залепя на мястото където наследниците Джим и Маршъл си слагали ръката за да отворят магазина и на вечерта той си тръгнал рано , за да отлепи фолиото. На другия ден Бил отишъл късно вечерта и с ръкавици сложил фолиото и влязал в магазина , потършувал малко и след миг отпрашил с със скъпоцнностистите
+26
Профилна снимка

Ученик

09:32 - 01.08.2014

Точно!Мисля,че теорията ти е напълно вярна.
+9
Профилна снимка

Ученик

13:30 - 01.08.2014

съгласен съм,с вас
+7
Профилна снимка

Ученик

19:44 - 02.10.2014

Аз мисля,че е бил Виктор Бърнс не защото ми е адаш а защото е имал купчина прозрачни само залепващи се листа от фолио
-10
Профилна снимка

Ученик

19:47 - 02.10.2014

После го е отпечатал на ръкавица и хоп отваря вратата взима бижутата и изчезва
+4
Профилна снимка

Ученик

19:48 - 02.10.2014

Опа обърках Виктор с Бил
+5
Профилна снимка

Ученик

19:50 - 08.10.2014

Да права си
-3
Профилна снимка

Ученик

17:33 - 17.11.2014

аз мисля че е този в отпуска
-5
Профилна снимка

Ученик

15:15 - 23.11.2014

съгласна съм
Профилна снимка

Ученик

16:15 - 24.11.2014

Аз мисля , че е бил Бил Лесли защото е от скоро в магазина ,но целта му не била да работи ада се го ограби ,освен това в кабинета му е имало и пакет с ракавици и плик за запечатване на важни документи.
+3
Профилна снимка

Ученик

17:13 - 24.11.2014

Бил е Лесли
-2
Профилна снимка

Ученик

17:01 - 12.12.2014

Мисля, че е бил Бил Лесли.
Профилна снимка

Ученик

12:50 - 29.12.2014

и аз мисля така
Профилна снимка

Ученик

10:42 - 06.01.2015

Мисля,че е Бил
Профилна снимка

Ученик

21:32 - 27.02.2015

И аз мисля така
-1
Профилна снимка

Ученик

18:21 - 04.11.2016

Мисля, че е бил Бил Лесли. Още когато видях, че системата е лепнела, реших, че са направили някаква отливка на ръката на някой от тях. Предполагам, че Бил е използвал по някакъв начин фолиото и ръкавиците, за да отключи. Не съм сигурна как, но това трябва да се е случило...
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:15 - 06.08.2014

Кога ще качите ново видео? :-)
+4
Профилна снимка

Учител на Уча.се

13:02 - 06.08.2014

кратка пауза, в която да понасъбера и подготвя нов материал и ще почна да качвам новите клипчета : )
+5
Профилна снимка

Ученик

10:14 - 11.08.2014

Колко кратка?
+3
Профилна снимка

Ученик

09:31 - 15.08.2014

минаха две седмици и все още не са пуснали ново видео
+1
Профилна снимка

Ученик

14:26 - 15.08.2014

Стига, и на него му трябва почивка. А ние можем да почакаме.
Профилна снимка

Учител на Уча.се

16:39 - 15.08.2014

съвсем скоро ще има нови видеа
+4
Профилна снимка

Ученик

10:39 - 24.11.2015

Не бързайте толкова все пак и Марто му трябва почивка:)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:39 - 01.08.2014

секретарката, защото в офиса на Виктор в кошчето има червило
+4
Профилна снимка

Ученик

23:55 - 01.08.2014

Не е тя. Никъде не се казва, че това е офисът на Виктор. Това е, цитирам, "работното място на Робин". Нормално е изхабеното червило да е в кошчето. А и бижутата не са били в офиса му, освен това, ако изключим тези факти, кой престъпник би изхвърлил такава улика на местопрестъплението? Това е почти самопризнание.
+2
Профилна снимка

Ученик

23:57 - 01.08.2014

О, освен това тя има алиби.
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:03 - 06.08.2014

наистина кога ще качите ново видео
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

17:22 - 03.08.2014

крадеца виктор тои е натопил лесли тои е оставил ракавиците при лесли
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

08:46 - 02.08.2014

Владимире и според мен е така!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

23:14 - 31.07.2014

"Бил" е виновен. Той няма алиби а с латексовите ръкавици и фолиото е отворил вратата така: поставил е фолиото на мястото за ръката което явно е било лепкаво, очертал се е отпечатъкът и е трябвало само натиск от формата на ръка за това е сложил ръкавиците(за да запази извивките и отпечатъците).КОЛКОТО И НЕВЕРОЯТНО ДА ЗВУЧИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
+2
Профилна снимка

Ученик

20:18 - 01.08.2014

Прав си , в полицейските участъци използват прозрачно фолио.Детективите използват разни химически вещества там където се състоял обир или убийство и след откриват отпечатъците на извършителя , и слагат фолиото на мястото , притискат и го слагат в плик , и го изпращатат в лаборатория където го сравняват с базата данни и като разберат на кого е отпечатъка питат роднините или приятелите му за да разберат къде е той и като го намерят го арестуват
+6
Профилна снимка

Ученик

18:33 - 24.05.2015

не
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:57 - 05.12.2015

аз мисля че е Бил защото системата е лепнела от страни ,а той е имал на бюрото си самоприлепващо се фолио
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:04 - 28.11.2015

Аз пък мисля че е Бил Лесни защото в кошчета му е имало чифт ръкавици
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

10:35 - 24.11.2015

Да така е Лесли е откраднал бижутата.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

15:51 - 19.11.2015

Правилно
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

14:53 - 16.11.2015

Спорет мен е Лесли.Залепил е от фолиото което беше в кабинета му,и благодарение на него е свалил отпечатак.Но е направил две грешки- 1 .фолиото лепне 2. не е трябвало да го оставя в каинета си . т
+1
Профилна снимка

Ученик

14:54 - 16.11.2015

.т-Тои е бил.
+1
Профилна снимка

Ученик

18:22 - 04.11.2016

Мисля, че е бил Бил Лесли. Още когато видях, че системата е лепнела, реших, че са направили някаква отливка на ръката на някой от тях. Предполагам, че Бил е използвал по някакъв начин фолиото и ръкавиците, за да отключи. Не съм сигурна как, но това трябва да се е случило...
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:12 - 26.10.2015

Аз също мисля че е бил Бил
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:45 - 02.09.2015

Според мен го е направила Мери защото нали нейният прозорец гледа към прозорецът но Джули и най вероятно тя я е учелила с пистолет.
+1
Профилна снимка

Ученик

10:37 - 24.11.2015

Да права си но ти чу отговора и затова го написа
Профилна снимка

Ученик

10:37 - 24.11.2015

трябваше да го напишеш в миналият епизод
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:04 - 11.08.2015

Бил е бил. В офиса са били открити самозалепящи се лепенки,а уредът с ръката е лепнел. Явно е взел отпечатък от братята по някакъв начин и след това го е използвал на машината.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

15:18 - 19.04.2015

Бил е Бил Лесли щом системата е лепнела той е използвал самозалепящата хартия и е взел е отпечатъка и е взел бижутата следкоето си е бил шута.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

14:34 - 19.03.2015

убиеца е Бил
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:03 - 22.02.2015

Само Бил е имал пълно основание да ограби магазина, защо им е на всички отдавна работещи служители да крадат точно сега. Бил е знаел за стойността на тези бижута и е искал да има повече пари. Той се е наспал и сутринта първи е използвал фолиото и ръкавиците (намерени в кошчето) да измами машината за разпознаване на отпечатъци. Не му е трябвало голямо ровичкане, защото вече е познавал магазина.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

19:52 - 10.01.2015

Всички ваши уроци са СТРАХОТНИ!!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

09:05 - 18.12.2014

била е жената имало е червило по системата то е лепкаво опитвала се е да направи нещо следователно е била жената
+1
Профилна снимка

Ученик

20:44 - 27.01.2015

Да и аз мисля така!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:38 - 05.11.2014

Бил е Бил Лесли.
+1
Профилна снимка

Ученик

10:38 - 24.11.2015

И аз мисля така
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:26 - 02.11.2014

Според мен е бил Майк защото се каза,че той е в отпуск.Съответно тоой може да отключи магазина без алармата да се включи
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

19:50 - 27.09.2014

Според мен е била Робин .След като в кабинета е имало канцеларски материали нямало е как да няма и лепило.Това с листите е доста странно.Не знам дали може да се вземе отпечатък с тях.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

18:52 - 18.09.2014

Бил е защото като е залепил фолио е влязъл без проблем
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

17:42 - 17.09.2014

Бил е защото той е взел фолио и така той е откраднал бижутата.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:02 - 15.08.2014

Според мен е бил Виктор защото в кошчето му има изхвърлени ръкавици,той ги е използвал и после ги е хвърлил за да се прикрие.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

18:46 - 11.08.2014

Бил Лесли е крадецът.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

12:03 - 11.08.2014

според мен е Бил
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

18:00 - 03.08.2014

аз мисля че е Виктор
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Родител

18:03 - 02.12.2016

естествено че е Бил
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:37 - 01.11.2016

Мисля че е Бил
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:05 - 26.09.2016

Бил е Бил Лесли защото той е бил асистент с проверката значи той е взел ръкавица от бюрото и е отворил вратата след това ги е хвърлил в коша!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:18 - 18.07.2016

И аз мисля че е бил Бил Лесли! Защото по системата е имало нещо лепкаво а в кабинета на лесли е имало фолио и самозалепващи се листи...може би това е било лепкавото нещо!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:16 - 12.06.2016

аз мисля ,че е била ползвана лепенка , същата като знака на системата за сигурност и така крадеца е влязъл ,и не знам дали е така но май Бил е крадеца. Е явно ще видя след малко
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:01 - 14.05.2016

Лесли
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:59 - 14.05.2016

Виктор
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:40 - 05.05.2016

Мисля, че е бил Бил Лесли. Още когато видях, че системата е лепнела, реших, че са направили някаква отливка на ръката на някой от тях. Предполагам, че Бил е използвал по някакъв начин фолиото и ръкавиците, за да отключи. Не съм сигурна как, но това трябва да се е случило...
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

16:51 - 05.05.2016

Аз мисля че е бил Бил, защото в стаята му е имало отворена кутия с ръкавици, а в кошчето си имал изхвърлени ръкавици.
Профилна снимка

Родител

16:53 - 05.05.2016

Аз мисля че е бил Бил, защото на масата му и в му имало ръкавици.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:12 - 16.04.2016

това е Бил ЛЕСЛИ
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:09 - 07.04.2016

Бил е Лесли
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:34 - 28.03.2016

Мисля, че е бил Бил Лесли. Понеже в началото видях, че системата лепкаше по крайщата , след като огледах работните места на служителите , на мястото на Бил имаше компютър, разни документи, отворен пакет латексови ръкавици и купчина самозалепващи се листа. Ще напиша другите отговори по-късно, защото сега съм заета .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:07 - 15.03.2016

Сигурна съм,че е Бил Лесли,защото нали той е имал фолио,а инспектор Хектор забелязал,че в крайщата на онова устройство е лепнело.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:58 - 09.03.2016

хфри
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:47 - 05.03.2016

Бил е според мен
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:14 - 20.02.2016

Бил е
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:55 - 30.01.2016

Лесли е виновен
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:37 - 30.01.2016

Аз мисля, че е бил Бил Лесли. Когато видях, че системата лепнела, реших, че са направили копие на отпечатъка на някой от братята Маршъл. А заедно с това за лепнещото фолио и ръкавиците в коша е сигурно какво е станало.
Профилна снимка

Ученик

14:12 - 03.02.2016

вярно
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:43 - 23.01.2016

Бил е Бил нали има самозалепящото нещо а пък системата лепне.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:48 - 02.09.2015

Със сигорност е бил Лелси!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:55 - 14.04.2015

Бил е Лесли защото е изхвърлил ръкавици
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:00 - 10.02.2015

Аз пък гледах видеа поне 24 и на тото го карах 11 пъти. Аз на по съмнителните и заекващите гледам. Почти човекът който казва пример "Поне така мисля" със сигурност не е бил а човека който казва дълго и бавно пример: Ъ Аз ъъ бях там и ъъъъ. Моя си логика. Много е интересно със Този инспектор Хектор.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:27 - 15.12.2015

Профилна снимка Невена Ученик 22:15 - 31.07.2014 Мисля, че е бил Бил Лесли. Още когато видях, че системата е лепнела, реших, че са направили някаква отливка на ръката на някой от тях. Предполагам, че Бил е използвал по някакъв начин фолиото и ръкавиците, за да отключи. Не съм сигурна как, но това трябва да се е случило... +15 Профилна снимка Владимир Великов Ученик 22:58 - 31.07.2014 Аз мисля че, Бил е копирал отпечатъците им с помощта на самозалепящото фолио. Той го залепя на мястото където наследниците Джим и Маршъл си слагали ръката за да отворят магазина и на вечерта той си тръгнал рано , за да отлепи фолиото. На другия ден Бил отишъл късно вечерта и с ръкавици сложил фолиото и влязал в магазина , потършувал малко и след миг отпрашил с със скъпоцнностистите +15 Профилна снимка Татяна Ученик 09:32 - 01.08.2014 Точно!Мисля,че теорията ти е напълно вярна. +9 Профилна снимка Лазар Т. Ученик 13:30 - 01.08.2014 съгласен съм,с вас
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

21:43 - 28.01.2016

според мен е виктор
-4
Профилна снимка

Ученик

21:19 - 13.03.2016

Аз също мислех така първоначално, но когато видях лепнещото фолио се сетих какво е станало.
+1
Профилна снимка

Ученик

18:22 - 04.11.2016

Мисля, че е бил Бил Лесли. Още когато видях, че системата е лепнела, реших, че са направили някаква отливка на ръката на някой от тях. Предполагам, че Бил е използвал по някакъв начин фолиото и ръкавиците, за да отключи. Не съм сигурна как, но това трябва да се е случило...
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.