Видео урок: Труд и начин на живот на българите през Първото и Второто българско царство

Това е трейлър с избрани моменти от урока! Регистрирай се, за да гледаш безплатно над 400 видео урока в Образователен сайт №1!
РЕГИСТРИРАЙ СЕ
За урока: 28.07.2014 4 минути 3 148 гледания 128 коментара

РАЗДЕЛ: Миналото на нашия народ

Харесай видео урока във Фейсбук.
Описание на темата:

Супер интересно е разказано всичко най-важно за труда и начина на живота на българите през Първото и Второто българско царство по човекът и обществото за 3. клас! Ще ви разкажем какво е било облеклото на българските владетели и семействата им. Ще научите кои са били символите на властта. Какви дрехи са носели болярите? Как са изглеждали жилищата на обикновените хора? Защо огнището е било важно за тях? Как били облечени бедните и с какво се хранили? Какъв бил животът на монасите в манастирите? С какви оръжия разполагала българската войска?

Ключови думи:
Труд живот владетел облекло червено символ корона меч жезъл жилище огнище хляб данъци монаси човекът и обществото 3. клас
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Ученик

15:16 - 24.11.2014

Според мен на селянина е по-труден, защото той прави къщата, съдовете от глина, огнището и мебелите си сам, пък и плаща много данъци. Но и на царете им е било трудно, защото оправяли цяла държава.
+43
Профилна снимка

Учител на Уча.се

23:03 - 10.12.2014

Поздравления за отговора, Белослава! Хареса ми! А знаеш ли съпругата на кой български владетел е носела твоето име?
+12
Профилна снимка

Ученик

13:51 - 01.02.2015

Мисля че работата на владетеля и на селянина не са лесни, защото не е лесно да се управлява държавата. И селяните освен да се изхранват трябва да плащат данъци на държавата.
+16
Профилна снимка

Учител на Уча.се

15:00 - 01.02.2015

Съгласна съм, Анджи! Не е било лесно нито на единия, нито на другия.
+11
Профилна снимка

Родител

14:22 - 23.03.2015

Според мен работата на селяните е трудна , защото трябвало да изплащат данъци ,но въпреки това не е лесно да се управлява така ,че мисля ,че и двете работи са трудни.
Профилна снимка

Ученик

10:52 - 22.02.2016

Права си Пете.
-3
Профилна снимка

Родител

18:24 - 03.10.2016

,
-5
Профилна снимка

Ученик

14:55 - 27.11.2016

Болярите са носили сини и зелени дрехи.
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:26 - 28.02.2016

Според мен на селяните им е било по-трудно,защото те сами правели всичко и плащали данъци,но от друга страна на владетелите също им било трудно.Все пак са управлявали цяла държава.
+1
Профилна снимка

Ученик

21:21 - 06.12.2016

според мен на царете е по-трудна работатата защото трябва да се оправят и с болярите в същото време да оправляват държавата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:32 - 24.04.2015

Животът на владетелите е по-лесен от този на селяните, защото селяните трябвало да плащат много данъци.
+1
Профилна снимка

Ученик

21:21 - 06.12.2016

аз мисля същото
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:18 - 06.12.2016

О и да има учители защото когато разгледах по подробно видях че трябват и учители
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:15 - 06.12.2016

наближава коледа. нека до Бъдни вечър наберем 19000000 гледани видео урока за подарък на Уча. се и повече ученици да набере
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:10 - 06.12.2016

Сини и зелени дрехи са носели болярите
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:57 - 25.11.2016

Болярите са носели зелени и сини дрехи
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:28 - 22.11.2016

болярите са носели зелени и сини дрехи
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:19 - 20.11.2016

Болярите са носили сини и зелени дрехи.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:48 - 20.11.2016

Със сини и зелени дрехи са били облечени болярите!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:18 - 19.11.2016

Болярите са носели сини и зелени дрехи.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

18:29 - 18.11.2016

Болярите са носели сини и зелени дрехи.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:20 - 17.11.2016

Хората са носели сини и зелени дрехи са болярите.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

13:49 - 17.11.2016

зелените и сините дрехи са на болярите
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

22:05 - 16.11.2016

Болярите носели сини и зелени дрехи.
Профилна снимка

Ученик

21:24 - 06.12.2016

ко всички заграчиха,,Болярите са носили зелени и сини дрехи.......''
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:06 - 14.11.2016

Болярите носели сини и зелени дрехи .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:01 - 06.03.2016

Според мен животът на царят бил по лесен защото тпй не си отглеждал храната а я получавал на готово от данъците и от неговите помощници.Също така той имал свещ с която се осветявала стаята му и огнище да се осветява и имал меки дрехи.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:47 - 02.01.2016

Според мен животът на селяните е бил по-труден, защото те са плащали много данъци, сами са строили жилищата си и са се хранили единствено с хляб.
Профилна снимка

Ученик

18:33 - 14.01.2016

Нека този, който мисли, че отговорът ми е грешен нека се обоснове защо мисли така!
+1
Профилна снимка

Ученик

21:12 - 17.03.2016

Харесва ми всеки отг защото всеки има право на мнение
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:34 - 26.11.2015

Мисля, че е по-труден живота на селяните, защото се хранели само сутрин и вечер. Хранели се с хляб и плащали данъци. Правели си сами къщата и огнището. Носели кожи. На царя не е било лесно да управлява цяла държава.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:40 - 24.11.2014

Царят живеел богато но му е било трудно защото взимал важни решения за държавата и хората, а на селяните им е било трудно защото са живеели бедно и трябвало да плащат много данъци. Общо взето на всички им е било трудно.
Профилна снимка

Администратор

12:37 - 24.11.2014

Здравей, Никол! :) Човекът и обществото е лесен предмет, нали така? :) Ти в кой клас си? Кой ти е любимият предмет? :)
-4
Профилна снимка

Ученик

12:00 - 25.11.2014

Аз съм 3 клас. Любимият ми предмет е човекът и природата. Човекът и обществото не е толкова лесен. тестовете в училище са много трудни и госпожата много ни изпитва.
Профилна снимка

Администратор

13:17 - 25.11.2014

Сигурни сме, че ще се справиш, Никол! :) Продължавай да се мотивираш и да учиш и ще видиш как ще постигаш само успехи! :) Ако имаш въпроси, ние сме тук! :)
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:04 - 14.11.2014

На всеки животът бил труден по свой начин.На цария бил труден,защото управлявал много хора.Било трудно за цария когато болярите враждували по между си.Трудно било за обокновените хора,защото били бедни и трябвало да плащат данъци на царят и болярите.Обикновените хора, също трябвало да си строят сами къщите си и да си палят огън.Било трудно да се намери нещо за ядене затова животът на обикновените хора бил много труден
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:55 - 23.09.2014

Аз мисля, че живота на селянина е по-труден от живота на чаря, защото селяните плащали много данъци, а царя не плаща.
Профилна снимка

Ученик

19:47 - 29.10.2014

според мен на селянът защото той не се бие
-7
Профилна снимка

Учител на Уча.се

17:47 - 30.10.2014

Хм... Интересни разсъждения. А дали на царете им е било лесно да управляват? Вие как мислите? Лесно ли е да ръководиш една държава?
+1
Профилна снимка

Ученик

14:53 - 09.11.2014

По лесен начин на живот водели царете защото те оправлявали всички хора.А селяните трябвало да плащат данъци и други.Това е моето мнение.
-4
Профилна снимка

Ученик

14:54 - 09.11.2014

и
-7
Профилна снимка

Ученик

20:17 - 13.11.2014

Според мен по лесният живот е на владетеля защото той има цяло царство а селянинат жилище покрито с слама цария има молион лампи над себе си а селянинат смо едно огнище това доказва че живота на цария е по лесен от този на селянинат
-4
Профилна снимка

Ученик

11:42 - 17.11.2014

на владетеля
-1
Профилна снимка

Ученик

22:42 - 10.12.2014

Според. мен живота е. по-труден. за. селяните. ,защото. те. постоянно рааботят. и. ядът по-малко. от. тях. и. имат. по-малко. сила.
-2
Профилна снимка

Ученик

17:07 - 04.01.2015

владетеля е по лесно
-6
Профилна снимка

Родител

11:45 - 11.01.2015

По лесен начин на живот водели царете защото те оправлявали всички хора.А селяните трябвало да плащат данъци и други.Това е моето мнение
-2
Профилна снимка

Родител

11:45 - 11.01.2015

владетеля е по лесно
-1
Профилна снимка

Родител

11:53 - 11.01.2015

http://ucha.se/
-6
Профилна снимка

Родител

11:54 - 11.01.2015

Wiktionary
-4
Профилна снимка

Родител

11:55 - 11.01.2015

Според мен по лесният живот е на владетеля защото той има цяло царство а селянинат жилище покрито с слама цария има молион лампи над себе си а селянинат смо едно огнище това доказва че живота на цария е по лесен от този на селянинатСпоред мен животът на селяните и на царя е еднакво труден. Защото царя ръководел цяла държава и се грижел да разширява териториите и. На селяните животът също не бил лесен, защото те плащали големи данъци на царя и болярите. Също селяните живеели в землянки, а царете в разкошни дворци.
+7
Профилна снимка

Ученик

19:24 - 15.01.2015

На владетеля.
+5
Профилна снимка

Учител на Уча.се

21:38 - 15.01.2015

Хей, Samito, къде се загуби? Отдавна не си се появял с коментарче. А защо смяташ, че на владетеля животът е бил по-труден?
+5
Профилна снимка

Ученик

19:17 - 18.01.2015

Според мен на селяните живота е бил по - труден, защото плащали данъци на царя.
+6
Профилна снимка

Ученик

19:18 - 18.01.2015

На царя е бил по - лесен.
+1
Профилна снимка

Ученик

15:41 - 20.01.2015

Според мен , на Царя животът е бил по лесен.Това мисля аз.
+1
Профилна снимка

Ученик

15:41 - 03.02.2015

според мен е на царя защото той има парислуги и свой трон и придворните му го чистят нпрекъснато
+1
Профилна снимка

Ученик

21:29 - 03.02.2015

според мен царя защототой има много пари и свой трон
-3
Профилна снимка

Ученик

10:23 - 06.02.2015

Моето мнение е , че и на селянина и на царя им е еднакво трудно. Владетелят трябва да управлява цяла държава, да води много опасни битки и да защитава своята държава. Селянинът трябва сам да изкарва прехраната си, да плаща много и тежки данъци и да работи по цял ден.
+3
Профилна снимка

Учител на Уча.се

10:31 - 06.02.2015

Чудесен отговор, Ния! Браво на теб!
+3
Профилна снимка

Ученик

17:58 - 15.02.2015

според мен царската работа не е била лесна защото не е лесно да оправляваш също така и работата на по ниско стоящите не е била лесна защето те трябва да се трудят много за храната си, къщите си и своето облекло
+2
Профилна снимка

Ученик

22:52 - 16.02.2015

Според мен на селянина му е по-трудно, защото е трябвало сам да изкарва прехраната и парите си. Той е трябвало сам да строи къщата си и да плаща много данъци на царя и болярите. Но, както казва народа, и царската корона не е лека.
+5
Профилна снимка

Ученик

13:41 - 08.03.2015

На селянина е по -сложен живота отколкото на Царя защото той имал трон и жезъл.
Профилна снимка

Ученик

12:18 - 26.03.2015

прав си
+2
Профилна снимка

Родител

10:58 - 16.11.2015

Спорет мен е по труден на селянина
+1
Профилна снимка

Ученик

13:13 - 18.11.2015

Според мен владетеля,защото бедните е трябвало да плащат данъци на царя и болярите,а бедните са нямали пари
+5
Профилна снимка

Ученик

15:57 - 18.11.2015

Добре,че се записах в този прекрасен и хубав сайт
+3
Профилна снимка

Ученик

16:01 - 18.11.2015

В този сайт има ли някой който е от ОУ,,Петко Рачев Славейков аз съм на девет години
+2
Профилна снимка

Ученик

19:20 - 18.11.2015

Според мен и на царя и на селянина не им е било толкова лесно,защото селяните плащали данъци на царя и болярите,а нямали пари,а да си цар не е лесно,защото имаш много царства и всички рашчитат на теб!
+5
Профилна снимка

Ученик

21:37 - 20.11.2015

Hello
+3
Профилна снимка

Ученик

21:38 - 20.11.2015

Приятелката ми не знае азбуката
Профилна снимка

Ученик

11:33 - 21.01.2016

царя
-2
Профилна снимка

Ученик

20:38 - 24.01.2016

Според мен животът на обикновените хора е бил по- труден, защото те плащали много данъци, сами изработвали домовете си и яли единствено хляб.
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:54 - 04.12.2016

БУЛАРИТЕ
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

16:41 - 02.10.2016

нито на единя нито на другия
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

11:25 - 28.09.2016

Според мен и на владетеля и на селянина им е трудно защото селянина си прави всичко сам а царят взима решения за държавата а това наистина е трудно
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

18:27 - 27.09.2016

Според мен животът на царя е по-труден, защото той отговаря за цял народ.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

11:51 - 24.09.2016

Според мен на селянина е по-труден, защото той прави къщата, съдовете от глина, огнището и мебелите си сам, пък и плаща много данъци. Но и на царете им е било трудно, защото оправяли цяла държава
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

09:40 - 13.09.2016

Според мен животът на селяните е бил по-труден защото те са живеели бедно.Нямали са хубави къщи.Но не казвам че на царя е лесен.Той е имал много работа с:войската си да води войни и мн.други.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Родител

21:06 - 07.05.2016

по-лесен живот-владетеля
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

18:18 - 23.03.2016

Животът на селяните е бил по-тежък, защото те били бедни и се трудели по цял ден, докато царете имали повече време за забавления.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Родител

13:26 - 20.03.2016

na viadetelia
-1
Профилна снимка

Родител

13:27 - 20.03.2016

na vladetelia
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

08:16 - 12.03.2016

На владетелят , защото той има предворни които слушат всяка негова заповед.
-1
Профилна снимка

Ученик

08:19 - 12.03.2016

Същност не е и лесно да се управлява цяла държава
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:57 - 07.03.2016

Според мен живота на царя бил много по лесен от този на селяните поради това че царят бил богат и ял на корем,а селяните плащали данъци били бедни и храната която яли най често била хлябът,а и царя живеел в голям дворец а селяните в малки надземки с една стая и най важно при селяните било огнището
-1
Профилна снимка

Ученик

08:21 - 12.03.2016

Да права си Михаела Димова
-1
Профилна снимка

Ученик

13:53 - 14.03.2016

Мерси,Тиана!
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

21:26 - 13.02.2016

На никой не е лесен живота -нито на царя,нито на селяните.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

17:26 - 08.02.2016

Според мен и на владетелят и на обикновените хора им е било еднакво трудно.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

16:30 - 08.02.2016

Според мен животът на владетеите и обикновените хора бил и лесен и труден
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

19:22 - 07.02.2016

Според мен селяните са живели по-трудно защото си изкарвали парите сами освен това си строели къщите сами.От друга страна на царя също му било страшно трудно,защото оправлавал цяла държава
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

15:39 - 31.01.2016

Според мен животът на царете е бил по лесен ,а на селяните е бил по труден защото те сами е трябвало да си намират храна и е трябвало да плащат данъците на царете а тях са ги обгрижвали
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Родител

19:35 - 28.01.2016

Според мен на селянина е по труден
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

19:11 - 16.01.2016

Според мен живота на селянина е по-труден тъй като живее в по-бедни условия, работи много и плаща данъци.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

18:21 - 14.12.2015

по-лесен е бил живота на царя и семейството му
-1
Профилна снимка

Ученик

18:22 - 14.12.2015

по-лесен е бил живота на владетеля
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:59 - 08.03.2015

Коментарът от Димитър Димитров го написах аз - Алекснадра/ученичка, през профила на баща ми.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

16:33 - 03.02.2016

и според мен е по-трудно на селяните
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

20:41 - 13.01.2016

На селяните им е по-трудно с живота, защото трябва да плащат данъци и така им остават по-малко пари. А на-владетелите им е по-лесно, защото имат много съветници, разполагат с войска и пълна хазна със средства от данъци, която могат да харчат по своята воля. :-)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

20:32 - 13.01.2016

Според мен на царя е по-лесен живота.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

15:39 - 20.12.2015

за мен животът на селените е бил по- лесен
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

13:48 - 27.11.2015

и двете работи са трудни защото селянинът е плащал високи данъци а царят е управлявал цялата държава
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

22:08 - 07.10.2015

На селянина е по труден.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

13:57 - 08.03.2015

От материална страна по-лесният живот е бил на царя, но не му е било лесно да управлява, да предвижда интригите сред болярите, да се пази от хора, които счита за близки, и да се опитва да предвижда дали другите държави ще започнат война срещу неговото царство. Животът на селяните също не е бил лесен, но на тях не им се е налагало да мислят за други хора, освен за оцеляването на семействата им.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Родител

18:30 - 03.12.2015

ами,от една срана на селянина му е по лесно,понеже не се грижи за страната,но от друга трябва да плаща данъци. царят пък трябва да отделя повече време за сраната,отколкото за себе си,но има всичко бесплатно,като:храна, вода,слуги,забава и др.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

12:08 - 22.11.2015

На краля живота е по лесен
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

14:04 - 10.09.2015

Трудно е да се каже. И на двамата живота е изпълнен с трудни задачи но може би е по- труден живота на царя
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

22:01 - 04.12.2014

Хм,мисля че и на двамата им е било трудно.Селяните трябвало да живеят в нищета,а царя да мисли за всичко/ да управлява държавата,да води преговори или войни и т.н.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

18:12 - 18.11.2014

Аз мисля ,че живота на царя е по-лесен, а на селяните е по-труден, защото селяните плащали данъци на царя и болярите, а царя не е плащал данъци.Царят живял богато.Селяните живеели бедно.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Родител

18:48 - 16.11.2014

Според мен на селяните им е по тежко, защото те плащали данъци на болярите и на царя, а царя не плаща нищо
-3
Профилна снимка

Учител на Уча.се

15:34 - 17.11.2014

Да, но царят носи отговорност пред болярите, пред селяните. Ако не иска да има бунтове срещу властта, трябва да управлява разумно и справедливо. Селяните губят живота си в глад или на война, владетелите стават жертва на заговори. Май на никого не е била лесна съдбата :)
+5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:01 - 12.11.2014

Аз мисля че е на царя защото не плаща данаци и може да се защитава
-3
Профилна снимка

Ученик

11:35 - 15.11.2014

Аз мисля ,че живота на царя е по-лесен, а на селяните е по-труден, защото селяните плащали данъци на царя и болярите, а царя не е плащал данъци.Царят живял богато.Селяните живеели бедно.
-5
Профилна снимка

Ученик

11:21 - 16.11.2014

Според мен животът на селяните и на царя е еднакво труден. Защото царя ръководел цяла държава и се грижел да разширява териториите и. На селяните животът също не бил лесен, защото те плащали големи данъци на царя и болярите. Също селяните живеели в землянки, а царете в разкошни дворци.
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

18:38 - 04.03.2016

cuglasqm sa sus beloslava
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

14:34 - 20.12.2015

за мен по лесен е животът на обикновените хора
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Учител

12:12 - 08.11.2015

na vladetelya
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Родител

15:43 - 23.02.2016

селянинът има по-лесна работа
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Родител

16:00 - 24.01.2016

На владетеля.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

20:41 - 13.01.2016

Според мама на царя е по-лесен живота,а според мене и на царя и на селянина е труден живота.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

17:29 - 16.11.2015

Според мен на нито единя не е бил лесен. Сиромахът е плащал данъци, ядял основно хляб и най-ценното било огнището им. Докато царя носел злато, сребро и диаманти, ядял погачи с мед и пуики и ценното му било златото, среброто и бронза.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

15:29 - 28.03.2015

Според мен, животът на селяните е бил по-труден от живота на владетелите, защото владетелите са имали повече права, а селяните са изпълнявали, само каквото им е заповядано.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

20:35 - 12.03.2015

на владетелат животът е по лесен
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

21:10 - 12.11.2014

Аз мисля,че живота на селянина е по-лесен,а на царя е по-труден,защото царя отговаря за държавата и всички в нея.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Студент

22:17 - 11.01.2016

Според мен живота на царете е бил по лесен Те са си подмятквали ръце и са им давали каквото искат XD XD XD XD
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-6
Профилна снимка

Ученик

18:14 - 11.01.2015

НА ВЛАДЕТЕЛЯ, ЗАЩОТО ТОЙ ЖИВЕЕЛ В ОХОЛСТВО И В ГОЛЕМИ ДВОРЦИ ОТ КАМЪК. ХРАНИЛИ СЕ С МЕСО И СЕ ОБЛИЧАЛИ В ЗЛАТО И СРЕБРО. НОСИЛ ЦВЕТНИ ЦВЕТНИ ДРЕХИ. ВЛАДЕТЕЛИТЕ СЪБИРАЛИ ВИСОКИ ДАНЪЦИ ОТ СЕЛЯНИТЕ.
-7
Профилна снимка

Ученик

18:32 - 18.01.2015

на владетеля.
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:57 - 15.01.2015

Ще ме ми кажете ли паролата.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-8