Видео урок: Същност и значение на размножаването. Видове размножаване

Това е трейлър с избрани моменти от урока! Регистрирай се, за да гледаш безплатно над 400 видео урока в Образователен сайт №1!
РЕГИСТРИРАЙ СЕ
За урока: 02.03.2014 7 минути 3 368 гледания 175 коментара

РАЗДЕЛ: Структура и жизнени процеси на организмите

Харесай видео урока във Фейсбук.
Описание на темата:

В този видео урок, ще научите, кои са видовете размножаване и каква е същността и значението на размножаването. Ще научите, как се извършва размножаването с един родител. Какво представлява безполовото размножаване? Кой организъм наричаме майчин? Как се извършва размножаването с двама родители? Какво представлява половото размножаване? Кой организъм наричаме майчин и кой е бащин? Какво представлява половата клетка? Коя клетка се нарича зигота?

Ключови думи:
Размножаване животни растения безполово един родител полово двама родители майчин бащин яйцеклетка сперматозоид спермий зигота
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Ученик

10:13 - 05.03.2014

мисля че индивида на половото размножаване ще оцелее по дълго
+50
Профилна снимка

Ученик

14:49 - 09.03.2014

според мен безполовите
-55
Профилна снимка

Ученик

11:25 - 17.04.2014

Потомците на половото размножаване ще оцелеят и ще се увеличи възможността за приспособяване.
+19
Профилна снимка

Ученик

08:24 - 23.04.2014

bezpolovo
-29
Профилна снимка

Ученик

10:47 - 28.04.2014

безполово
-22
Профилна снимка

Ученик

22:33 - 29.04.2014

половите..... те ще се приспособят
+19
Профилна снимка

Ученик

09:02 - 29.09.2014

На KaloyanP - е написал правилния отговор. Браво!! Аз обичам да слушам и да чета умни неща !! Това е нещо страхотно и вдъхновяващо!!! Пожелавам на всички-успех!
+18
Профилна снимка

Ученик

18:49 - 14.04.2015

Полово размножените организми ще оцелеят
+5
Профилна снимка

Ученик

09:19 - 16.04.2015

мисля че е полово
+5
Профилна снимка

Ученик

20:08 - 20.04.2015

Аз мисля, че с полово размножаване ще оцелеят по дълго.
+5
Профилна снимка

Ученик

22:47 - 13.04.2016

Ще оцелеят половите ,защото могат да се приспособяват много по-лесно към околната среда от безполовите!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:17 - 28.09.2014

Отговора на въпроса е полово, защото при половото размножаване индивидите са различни от майчиния и бащиния организъм. Това им позволява да се приспособят към средата или поне да имат шанс да го направят. Безполовите индивиди са напълно еднакви и няма как да оцелеят или по-точно да се приспособят към средата. Поздрави Калоян!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+11
Профилна снимка

Ученик

21:14 - 12.03.2014

По-голям шанс има децата на половото размножаване, защото взимат добрите гени от двамата родители и стават по силни. Тия дето се размножават безполово са съвсем еднакви като родителите и имат същия шанс да оцелеят като родителите си. Випреки че нямат голям шанс да оцелеят те пък раждат повече животинки така че не е много сигурно кой вид ще оцелее и кой не :) !
+11
Профилна снимка

Ученик

21:46 - 07.05.2014

Марти, каже ми ако някой индивид от безполовото е свикнал на студена среда и средата се промени на топла, колкото и бързо да се размножава, все ще умират. Примерно, някоя бактерия е свикнала да живее на много студено и климата се промени на много горещ, как ще оцелее. Ако имаш отговор ми пиши. :)
+5
Профилна снимка

Ученик

23:12 - 08.05.2014

От безполовото няма да оцелеят, защото имат едни и същи гени, които са свикнали на студено или топло. Единствения шансе да се адаптират ако затоплянето не е рязко. Някои бактерии издържат на голям температурен диапазон. Бактериите се менят при адаптирането. Така че ако бактерия от южния полюс отиде на екватора ще се върне съвсем различна ;)
+5
Профилна снимка

Ученик

11:08 - 09.05.2014

Точно така! :)
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:58 - 05.03.2014

хубав лесен и интересен урок!!!!! БРАВО !!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+8
Профилна снимка

Ученик

13:17 - 03.03.2014

Супер урок! :)
+7
Профилна снимка

Ученик

19:57 - 07.04.2014

Полово
+2
Профилна снимка

Ученик

11:47 - 27.04.2014

Според мен по- вероятно е да оцелеят потомците на половото размножаване. :)
+1
Профилна снимка

Родител

19:03 - 21.04.2015

Безполвото няма ка да е ,защото не е нужно да си гени за да се сетиш,че ако примерно едни ягоди ги засете ако климата се промени те ще умрат без вода.ОТГ:ПОЛОВИ
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

21:31 - 26.01.2015

Половият
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+6
Профилна снимка

Ученик

10:19 - 19.01.2016

Потомците на индивида, които се размножават полово имат по-голяма вероятност да оцелеят. защото ще могат да се приспобят към промените в околната среда по-бързо. Това е възможно, благодарение на различните белези от двата родителя. Тези видове, които се считат за евробионти, защото има голяма екологична пластичност, имат най-голям шанс да оцелеят.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

03:43 - 08.11.2015

Естествено, че безполовите ще отцелеят. Това е така, защото, когато не остане храна и климатът се промени, организмите постеменно умират. Половото размножаване е възмжоно, само ако има два противоположни пола. Представете си, че половите организми нямат с кого да се размножават. Ами тогава? За разлика от тях, безполовите нямат нужда от още един индивид, и това спомага за размножаването и вероятноста видовете да изчезнат. Разбира се, не смятам, че биха измрял цял пол, а друг остане жив, но е възможно, а вероятността при неполовите е по-голяма за оцеляване.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

18:27 - 17.04.2015

естествено че ще оцелеят организмите с безполово размножаване. защото във видео урока казват, че безполовото размножаване става по-бързо.
+4
Профилна снимка

Ученик

18:30 - 17.04.2015

аз съм отличникът на класа по човекът и природата и БЕЛ
+1
Профилна снимка

Ученик

10:15 - 22.04.2015

Алекс дори и да си отличник може да допуснеш грешка.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:41 - 10.02.2016

Ама наследниците на половите организми могат да се приспособяват по-бързо към околната среда.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:35 - 10.05.2016

Алекс, браво! Само ти го каза бързо, точно и ясно! Не ги слушай!
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:21 - 19.03.2015

индивида на половото размножаване ще оцелее по дълго
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

09:41 - 14.03.2015

индивида на половото размножаване
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

18:47 - 11.03.2015

Индивида на половото ще оцелее подълго от колкото безполовото,защото половото ще се присбособи по-бързо
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Родител

09:22 - 05.03.2015

половият, защото са по висшата форма на живот
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

01:08 - 03.03.2015

индивида на половото размножаване ще оцелее по дълго, те могат да се приспособят по- лесно към средата
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

22:18 - 02.03.2015

половите
+4
Профилна снимка

Родител

12:41 - 03.03.2015

Половите
+4
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:13 - 22.09.2014

Полово
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

09:16 - 28.03.2014

според мен половото размножаване ще оцелее по дълго
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

12:54 - 25.03.2014

Според мен и двата индивида ще оцелеят, защото индивида, който се размножава безполово ще продължи да се размножава, а индивида на половото размножаване има специфични окраски, които му помагат да оцелява и рано или късно други от неговия вид ще го намерят или дори някой човек.
+4
Профилна снимка

Ученик

23:01 - 08.04.2014

И аз мисля по същия начин.
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:30 - 28.04.2015

индивида на половото размножаване
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

10:43 - 17.10.2014

аз мисля че е двата родители
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

22:43 - 29.04.2014

Може ли моля ви да ни напишете един отговор, защото тук има толкова различни мнения, че човек само като ги чете се обърква.
+3
Профилна снимка

Ученик

08:37 - 30.04.2014

Когато организмите се размножават безполово, те взимат чертите само на единия родител. Тоест-ако животното яде трева и е свикнало да бъде на топло и детето му ще яде трева и ще обича да бъде на топло. Това е при безполовото. Докато при половото чертите на малкото се взимат от двамата родители. И така, ако единия родител обича топло, а другия обича студено, то малкото ще може да живее и в топла и в студена среда (да кажем че и двамата родители са тревопасни). Така стигаме до извода, че организмите които се размножават полово ще оцелеят ако средата се промени. Надявам се да ти бях полезен. :)
+9
Профилна снимка

Ученик

09:52 - 30.04.2014

Да!Много! Благодаря ти Денис! Всички тук отговарят толкова различни неща че се обърка....xD
+2
Профилна снимка

Ученик

23:55 - 30.04.2014

Няма проблем. :-)
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:27 - 26.03.2014

супер урок.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

11:24 - 21.03.2014

Ще остане по-дълго индивида на полово размножаване!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

09:14 - 12.03.2016

По-вероятно е да оцелеят животните с безполово разножаване.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

19:57 - 15.03.2015

Аз мисля че ще оцелее представителя на половото размножаване
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

18:09 - 31.05.2014

на половото , защото те се различават от родителите си и е по-вероятно да бъде създаден индивид, който ще успее да оцелее
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

14:57 - 13.04.2014

Според мен половото размножаване.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

06:19 - 27.04.2016

полово
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

06:19 - 27.04.2016

polowo
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

14:45 - 19.04.2016

ПОЛОВО
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

08:34 - 09.03.2016

Според мен потомците на половото размножаване
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:35 - 10.02.2016

Мисля че половите ще оцелеят по-дълго защото новите поколение ще могат да се приспособят.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

17:36 - 28.09.2015

Видът, който се размножава полово, защото ще има по- малко потомци поради по- бавното размножаване. Видът, който се размножава безполово ще има повече потомци, за които е нужна повече храна. (според мен)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:42 - 28.09.2015

Хора, сега се замислих, и аз преди бях написала като отговор "потомците на тези, които се размножават полово", на замисляли ли сте се, че май не е така...?...... Погледнете го от тази страна - на Марс и климата, и хранителните вещества, и водата са неблагоприятни, но въпреки това е намерен живот (до колкото помня), което значи, че потомците на тези индивиди, които се размножават безполово ще оцелеят, защото не се нуждаят, така да се каже, от кой знае какво. Другото, което бих казала, че доказва вярността на отговора ми е, че те се и размножават по-бързо, докато една майка се нуждае от девет месеца, да речем, една хидра се нуждае от една минута или нещо такова??
+1
Профилна снимка

Ученик

16:38 - 10.02.2016

Да, но ние сега говорим за индивидите на планетата земя. Иначе много логични разсъждения.
Профилна снимка

Ученик

11:34 - 16.02.2016

Благодаря!
+2
Профилна снимка

Ученик

14:11 - 16.02.2016

Знаеш ли са открили вода на марс? Ако живи организми се образуват, ще има живот независимо от температурата. Земните бактерии могат да оцелеят при доста екстремни условия, вероятно и мараиянските бактерии могат.
Профилна снимка

Ученик

11:08 - 25.02.2016

Да, има логика!
Профилна снимка

Ученик

13:11 - 25.02.2016

Марсианските*
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:57 - 16.05.2015

полово
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

18:43 - 04.05.2015

според мен потомците на половото размножаване ще оцелее по дълго време
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:16 - 29.04.2015

Индивида на половото размножаване ще оцелее по-дълго .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

20:18 - 22.04.2015

Ще оцелее индивида от половото размножаване. Тази задача е абсолютно същата като в учебника. От там я взехте, нали!:)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

13:37 - 19.04.2015

половото размножаване
+1
Профилна снимка

Ученик

18:07 - 22.04.2015

оо дани ;д
-5
Профилна снимка

Ученик

13:42 - 26.04.2015

Ооо Нанси :Д
-5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:55 - 27.04.2014

полово
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

02:28 - 23.04.2014

Между другото урока е много интересен!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

14:45 - 21.04.2014

потомците на половото размножаване
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:44 - 17.04.2014

потомците на половото размножаване
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

08:46 - 16.04.2014

Според мен индивида на половото размножаване!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

19:30 - 26.03.2014

а кой е верния отговор на въпроса?
+1
Профилна снимка

Ученик

21:43 - 09.04.2014

половото
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:08 - 16.10.2016

Ще оцелеят тези които се размножават полово, защото те съчетават белези от бащата и маиката
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:16 - 02.10.2016

Не съм много сигурна точно кой вид индивиди ще оцелее, тъй като безполовите живеят по по- малко време, но за сметка на това пък се размножават по- често и по- повече от колкото тези които се размножават полово! И точно обратното, при тези с половото, те живеят по- дълго, но тяхното размножаване е коренно по- малко от това на тези които са с безполово такова! Бих се съгласила с всеки един от вас! Благодаря за хубавия урок, както и за всикчки останали! Продължавайте да вдъхновявяте хората към учене с вашия чудесен и забавен метод!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:28 - 23.09.2016

Не мога да отворя видеото пише че го подобряват
Профилна снимка

Администратор

11:06 - 24.09.2016

Здравей, Петър, Не се притеснявай, веднага ще ти помогнем и всичко ще бъде наред. Смятаме, че е нещо локално при теб, т.к. сайтът се използва от хиляди потребители ежедневно. За да ти съдействаме възможно най-скоро, би ли ни казал през какво устройство се опитваш да достъпиш видео уроците? Ако е през лаптоп/компютър, кажи ни браузерът, който използваш. Също така, ще ни е много полезно ако ни кажеш какво точно виждаш, когато се опитваш да пуснеш определен видео урок. Ако имаш възможност, молим те да направиш и да ни изпратиш PrintScreen на екрана, който виждаш, за да анализираме ситуацията. Ситуацията за всички видеа ли се забелязва или само за някои? Задаваме ти толкова много въпроси, за да можем след това да сме ти най-полезни и ефективни. Оставаме на линия и очакваме да ни пишеш, като натиснеш бутона Feedback отляво на екрана и ни изпратиш имейл там! :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:20 - 29.05.2016

Индивида на половото размножаване .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:47 - 18.05.2016

половото размножаване ще оцелее
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:46 - 18.05.2016

половото размножаване ще оцелеят спорет мен
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:44 - 18.05.2016

безполовите според мен е.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:36 - 15.05.2016

Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:36 - 15.05.2016

аа не мога да си обновя абонаментааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ужаааааасссс !!!!!!! не ставаааааааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! показва ми само трейлъри!!!!!!!!!!!!!!!!!! ужаааааааааааасссс!!!!!!!!!!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:11 - 15.05.2016

Те ще оцелеят при половото
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:56 - 10.05.2016

bezpolovo
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:32 - 10.05.2016

Уча. се, кажете отговора на въпроса, че да спим спокойно :D
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:26 - 10.05.2016

Ще оцелее вида на безполовото размножаване. Представете си следната ситуация: Имаме два индивида които се размножават полово с противоположен пол. Когато техните полови клетки се слеят, се образува една зигота, тя започва да се дели и така се образува ЕДИН ИНДИВИД. имаме два индивида, които се размножават безполово. Единия ще направи бебе, другия също ще направи бебе. ДВА ИНДИВИДА се получават. А и по принцип организма на безполово размножаващите се организми е по-просто устроен и това ще ги подпомогне. Не че се хваля, но съм най-добрия в класа по ЧП. Сигурен съм, че тезата ми е правилна :) П.С поздравявам ви за хубавите уроци, но индивидуално за този урок много ми хареса понеже накрая дадохте интересен въпрос, за който трябва да мислиш. За жалост в повечето уроци казвате лесен въпрос а след това давате някаква картинка с отговора. Защо да се хабим да го пишем, като той отговора си е даден. Не искам никого да обидя, просто изразявам мнението си :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:41 - 02.05.2016

Индивида на половото размножаване ще оцелее по дълго.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:25 - 01.05.2016

Потомците на индивидите, които се размножават полово е по - вероятно да оцелеят, понеже те се различават от своите родители. Те съчетават различни белези и от двамата, които могат да им помогмат да оцелеят на място с климат, на който техните родители не могат.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:24 - 26.04.2016

индивида на половото размножаване ще оцелее по дълго
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:19 - 24.04.2016

половия индивид ще оцелее по дълго
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:53 - 24.04.2016

Според мен е по-вероятно да оцелеят индивидите на половото размножаване.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:53 - 20.04.2016

половите индивиди ще оцелеят по-дълго
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:57 - 20.04.2016

Ще оцелеят половите по-дълго, защото се приспособяват към новия климат по-лесно.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:05 - 12.04.2016

Мисля че ще оцелеят потомците създадени от половото размножаване защото те ще могат да се адаптират към новата среда докато на безполовото са еднакви с родителя си и могат да се адаптират единствено към средата на своя родител!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:26 - 04.04.2016

Мобилната версия не се пуска.
Профилна снимка

Администратор

11:27 - 05.04.2016

Здравей, Ники, мобилната версия работи нормално, защотото хиляди потребители на ден я използват. Кажи ми какво виждаш когато се опитваш да достъпиш сайта през мобилно устройство? Също и какво е устройството ти и веднага ще ти помогна!
+2
Профилна снимка

Ученик

06:52 - 13.04.2016

LG L Bello казва ми че в момента не може да се пусне.
+1
Профилна снимка

Администратор

17:35 - 13.04.2016

Здрасти, за да гледаш през този телефон ти е нужен външен player. Можеш да си го свалиш от app store. Препоръчвани Android базирани плейъри: - MX плейър (MX Player) - BSPlayer - MoboPlayer Опитай и ми пиши дали имаш нужда от помощ все още :)
+2
Профилна снимка

Ученик

21:02 - 13.04.2016

Благодаря вече работи !
+1
Профилна снимка

Администратор

17:15 - 14.04.2016

Супер, Ники :) Много се радвам, че успях да ти помогна!
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:36 - 02.04.2016

Според мен ще оцелее по-дълго индивида на половото размножаване!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:18 - 31.03.2016

Полово
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:25 - 29.03.2016

според мен потомците на полово размножаване ще оцелеят в тази среда
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:51 - 24.03.2016

половите
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:29 - 16.03.2016

Индивида на половото размножаване защото при него се съчетават качествата и на двамата родители и могат да живеят в по-различни условия
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:59 - 14.03.2016

Полово! Те ще оцелеят!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Студент

16:27 - 09.03.2016

Половото
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:31 - 01.03.2016

естествено, че безполовото размножаване
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:46 - 28.02.2016

Според мен ще оцелее половият индивид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:45 - 24.02.2016

според мен е безполовото
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:42 - 21.10.2015

Потомците на половото размножаване ще оцелеят!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:35 - 02.06.2015

Според мен е безполово, защото при безполовото размножаване всеки зрял индивид може да се възпроизвежда и да създава потомство, а това позволява популацията да нараства далеч по-бързо, отколкото при размножаването с двама родители.. :) По този начин се осигурява оцеляването на тези организми в природата..
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

22:32 - 26.04.2015

Благодаря за чудесния урок детето ми е щастливо,че слуша вашите уроци
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:33 - 23.04.2015

вижте всички казвате, че е половото размножаване, но никой от вас не е обяснил, защо мисли така. тогава защо казвате че моят отговор е грешен.
Профилна снимка

Ученик

15:34 - 23.04.2015

искам да отговорите на това моля ви
Профилна снимка

Ученик

15:59 - 28.04.2015

виж в учебника ако имаш такъв де :D
+2
Профилна снимка

Студент

16:34 - 09.03.2016

И в урока се казва, че организмите, които са се получили от половото размножаване ще се приспособят, защото са съчетали гените и на двата родителя.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:01 - 21.04.2015

Половите
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:47 - 20.04.2015

Според мен ще оцелее половият индивид
Профилна снимка

Ученик

10:16 - 22.04.2015

Много правилно Йоана :)
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:20 - 14.04.2015

az mislq che polovite shte otceleqt :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:28 - 29.03.2015

Искам да ви попитам как точно за един или два дена еднодневката успява да създаде потомство?
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:18 - 29.03.2015

polovite
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:25 - 26.03.2015

аз мисля че потомците от половото размножаване имат по-голям шанс да оцелеят
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:13 - 22.03.2015

При индивидите с полово размножаване,защото при другите, ако първите потомци не оцелеят значи и следващите няма да оцелеят, защото са еднакви.
Профилна снимка

Ученик

18:48 - 27.04.2015

ne te razbiram
-4
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:41 - 10.04.2014

безполовите
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:49 - 20.03.2014

Аз мисля че безполовите ще оцелеят по дълго тъй като безполовите не се ниждачт от втори индивид а половите се нуждаят от партниор и затова нее сигурно че ще го намеря и така не могат да продължат поколението си.
Профилна снимка

Ученик

09:44 - 28.03.2014

да ,но безполовите си приличат така ,че те първи ще загинат от климата ,а половите ще оцелеят ,защото дори и да нямат потомство те по-дълго оцеляват!!
+4
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:25 - 13.03.2014

Аз мисля че индивидите на безполовото размножаване ще оцелеят по дълга. Защото теса по малко на брой ,а хранителните вещества няма да свършат веднага.
Профилна снимка

Ученик

09:48 - 28.03.2014

безполовите се размножават по-бързо от половите!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Спрете да оценявате моля хора!!!!!!!
+4
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:29 - 18.04.2016

според мен на половото размножаване
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

12:08 - 12.04.2016

потомците на половото размножаване ще оцелеят по-дълго,тъй като те по-лесно могат да се приспособят към новия климат
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

15:06 - 11.04.2016

на безполовните
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

13:37 - 10.04.2016

половото
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

22:56 - 22.03.2016

Безполово!Защото при по лоши условия има вероятност да не се намери индивид от друг пол :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

14:30 - 20.03.2016

тези от половото размножаване ще оцелеят по - дълго
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

17:11 - 15.03.2016

безполови
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

21:36 - 22.09.2015

Полово
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

12:47 - 14.09.2015

Извинете, но ако женският Комотски варан не открие мъжки индивид, женската може да се размножи самостоятелно, но поколението е само от мъжки индивиди.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

19:54 - 15.04.2015

Според мен половото.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

22:00 - 12.03.2015

Това са безполовите
-1
Профилна снимка

Ученик

22:01 - 12.03.2015

мисля,че са половите
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:03 - 10.03.2014

Аз мисля, че потомците на безполовите организми ще оцелеят.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

11:11 - 22.04.2016

Безполово пазмножените
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

09:26 - 13.04.2016

Според мен също е безполово.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

15:35 - 19.03.2016

Безполово
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

20:05 - 19.03.2015

безполово
-2
Профилна снимка

Студент

16:36 - 09.03.2016

При половото
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:09 - 03.03.2015

Сперматозоиди можем да видим, когато счупим яйце.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

16:50 - 13.09.2014

Естествено, че индивидите които се размножават безполово.
-2
Профилна снимка

Студент

16:37 - 09.03.2016

НЕ! При половото
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:58 - 23.05.2014

безполовите!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

09:51 - 08.05.2014

безполовите
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

07:59 - 07.05.2014

На този, който се размножава безполово.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

16:20 - 09.04.2014

Безполовото размножаване е по-бързо, така че по-вероятно е индивидите на безполовото размножаване да оцелеят по-дълго.
-2
Профилна снимка

Ученик

08:41 - 30.04.2014

Грешите, защото колкото и бързо да се размножават, ако средата е неблагоприятна......... . От мен един + . :)
+2
Профилна снимка

Ученик

11:39 - 11.05.2014

Прав си.
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

23:52 - 28.03.2016

Безполовото размножаване! Индивида от този вид ще оцелее по дълго, защото ще се приспособи и ще се размножава по-бързо!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

16:53 - 22.09.2015

Индивида при беэполовото раэмножаване.
-3
Профилна снимка

Ученик

16:54 - 22.09.2015

Индивида при беэполовото раэмножаване
-3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:32 - 06.07.2015

Според мен, безполовите ще оцелеят, защото ще се приспособят по-бързо! Благодаря, беше много интересно!:):D:P
-3
Профилна снимка

Ученик

16:39 - 10.02.2016

Тоест половите. Половите се нуждаят от мъжки и женски индивид. Без половите са онези които се нуждаят само от себе си.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:40 - 21.04.2015

Polovo
-3
Профилна снимка

Ученик

17:40 - 21.04.2015

Polovo
-5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:52 - 31.03.2015

tezi koito se razmnozhavatt polovo.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

10:02 - 01.05.2015

Безполовно,защтото при половно баща трябва повече храна,затова безполовно ще има по-голям шанс да оцелее
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

02:26 - 23.04.2014

Аз мисля ,че е безполовото,защото например червеите.Те като се разделят се заравят в земята и продължават да се размножават,а при половото размножение малките могат да умрат поради студен климат,влажен климат или друг климат.
-7
Профилна снимка

Ученик

02:28 - 23.04.2014

Всъщност и двата могат да оцелеят,но за безполовото е по-сигурно,а за половото не е сигурно,защото не е сигурно дали животните ще могат да се приспособят към околната среда и дали ще издържат на промените на климата.
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.