Видео урок: Свойства на водорода

Това е трейлър с избрани моменти от урока! Регистрирай се, за да гледаш безплатно над 400 видео урока в Образователен сайт №1!
РЕГИСТРИРАЙ СЕ
За урока: 04.12.2013 6 минути 2 586 гледания 101 коментара

РАЗДЕЛ: Вещества. Превръщане на веществата

Харесай видео урока във Фейсбук.
Описание на темата:

Само колко завладяващо представяне на свойствата на водорода! В това видео за 6ти клас от предмета човекът и природата ще научим свойствата на водорода ще разберем всичко най-важно за тях. Най-важните физични свойства на водорора са, че той е газ, няма цвят, мирис и вкус. Химичните свойства ще разгледаме в експерименти. Едно от химичните свойства на водорода е да гори! Вижте как във видеото! Забавлявайте :)

Ключови думи:
Водород свойства физични химични газ цвят вкус мирис плътност температура топене кипене гърмящ газ взаимодействие гори
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Ученик

15:41 - 05.12.2013

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
+76
Профилна снимка

Ученик

12:56 - 16.01.2014

Съгласен съм.
+14
Профилна снимка

Ученик

10:52 - 20.01.2014

поднасяме тлееща треска към единия съд и ако гори е кислород ако изгърми е водород
+9
Профилна снимка

Ученик

21:47 - 23.01.2014

Вярно :)
+14
Профилна снимка

Ученик

15:26 - 07.02.2014

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
+14
Профилна снимка

Ученик

14:53 - 26.02.2014

Когато поднесем запалена клечка към първия цилиндър и се чуе пукане, означавя, че в този цилиндър има водород. А като поднесем клечката към втория цилиндър, клечката се разпалва и това означава, че в този цилиндър има кислород.
+16
Профилна снимка

Ученик

17:44 - 12.03.2014

Поднасяме горяща клечка до всеки цилиндър и ако се чуе пукване е водород, а ако бурно загори значи е кислород
+2
Профилна снимка

Родител

18:44 - 25.02.2015

като се опитаме да ги запалим водорода не поддържа горенето
+4
Профилна снимка

Ученик

10:27 - 10.03.2015

според мен това е вярно
+4
Профилна снимка

Ученик

16:34 - 18.01.2016

Ако поднесем към единия цилиндър тлееща треска ако треската се запали е кислород ако чуем пикане е водород.
+4
Профилна снимка

Ученик

16:49 - 18.01.2016

Пукане, но иначе си прав Кристияне утре на дск
+4
Профилна снимка

Ученик

16:49 - 18.01.2016

да разказваш
+4
Профилна снимка

Ученик

16:58 - 18.01.2016

Урока?
+4
Профилна снимка

Ученик

17:00 - 18.01.2016

Мдап ще има да разказваш утре ;-)
+1
Профилна снимка

Ученик

17:02 - 18.01.2016

Аз ся още го уча, но ше раказвам
+4
Профилна снимка

Ученик

17:11 - 18.01.2016

МХМ К
+4
Профилна снимка

Ученик

16:57 - 11.02.2016

Като напълним 2 балона с газовете в двата цилиндара.Ако полети е водирод,а ако падне е кислород.
+3
Профилна снимка

Ученик

12:23 - 20.02.2016

Добре но защо си изказвааш мнението под моя коментар. Не че имам нещо против но просто питам
-1
Профилна снимка

Ученик

13:18 - 28.03.2016

тзпк аз съм момиче
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:56 - 24.02.2014

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+7
Профилна снимка

Родител

17:10 - 13.02.2014

Когато поднесем огън и ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+7
Профилна снимка

Ученик

16:07 - 01.02.2014

Много Ви благодаря за чудесния урок !!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+7
Профилна снимка

Ученик

10:30 - 06.03.2014

Много Ви благодаря за урока!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+6
Профилна снимка

Ученик

21:36 - 26.02.2014

При поднасяне на запалена клечка към двата съда, в единия тя ще се разгори, а в другия ще се чуе силен пукот, съответно в първия е кислородът, а във втория водородът:))
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+6
Профилна снимка

Ученик

19:31 - 11.02.2014

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+6
Профилна снимка

Ученик

14:22 - 23.01.2014

При поднасяне на запалена клечка кибрит към двата цилиндъра , при единиятя ще продължи да гори , а при другия ще се чуе ''пук'' . Извод: 1.Ако клечката продължи да гори е кислород . 2.Ако гърми е бодород.
+6
Профилна снимка

Ученик

15:46 - 27.01.2014

Само, че е водород.
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

00:17 - 22.01.2014

Като вземем клечка от кибрит (запалена) и я поднесем към едно от тях.Ако се чуе лек гръм значи е имало водород и клечкта е изгаснала,а ако клечката продължи да гори имаме кислород :)
+5
Профилна снимка

Ученик

11:57 - 26.02.2014

Точно ! :Д
+5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:43 - 21.01.2014

При поднасяне на телеща треска, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+5
Профилна снимка

Ученик

10:45 - 12.01.2014

С тлееща клечка.Като поднесем над цилиндъра с водорода ще се 4уе пукване.А към цилиндъра с кислород ще започне да гори.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

21:17 - 06.01.2016

Със запалена клечка кибрит.Когато е над цилиндъра с кислород тя ще се запали ,а когато е над този с водород ще се чуе пукване
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

23:13 - 04.12.2015

Има няколко начина да определим това. Първия е като претеглим единия и другия цилиндър, по-лекия е с водород. Втория начин е (ако някъде в цилиндъра има отвор) да поднесем клечка кибрит и би трябвало да се чуе пукане, ако не се чуе значи цилиндъра е този с кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

22:14 - 21.01.2015

Ще поднесем горяща клечка към отвора на епроветките. Там, където се чуе пукот значи има чист водород. Там, където клечкта се разгори има кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

10:29 - 06.03.2014

Когато запалим една клечка кибрит и я поднесем към единия цилиндър тя гръмне значи, че в този цилиндър има водород, а в другия като я поднесем те ще поддържа горенето си, което значи, че там има кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

23:32 - 09.03.2016

гърмене-водород! подържане на горене-кислород!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

18:56 - 04.12.2013

mnogo mi pomogna tozi urok mersi -_^
+2
Профилна снимка

Ученик

15:52 - 07.01.2014

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
+2
Профилна снимка

Ученик

21:43 - 14.01.2014

pri podnasqne na tleeshta treska
Профилна снимка

Ученик

17:34 - 16.01.2014

Ни ще установим това след като знаем ,че водорода гори ,но не подържа горенето ,а кислорода не гори но подържа горенето
+1
Профилна снимка

Ученик

22:10 - 20.01.2014

ami shte vzemem edna kibritena klechka i shte q postavim odgore cilindara ako podarja goreneto znachi e kislorod a ako grumne znachi e vodrod
Профилна снимка

Ученик

22:52 - 03.02.2014

Ще установим това като вземем една запалена клечка кибрит и я поднесем над цилиндъра, ако се чуе гръм вътре има водород , ако горенето се подържа означава че има кислород :)
+3
Профилна снимка

Ученик

21:03 - 05.02.2014

Ще ги познаем по това,че водородът се събира в съдове с отвора надолу,а кислородът - съдове с отвора нагоре
+4
Профилна снимка

Ученик

09:45 - 28.02.2014

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:47 - 10.03.2016

При поднасянето на тлееща клечка към 2-та цилиндъра ако изгърми значи газът е водород а ако клечката се разпали значи газът е кислород
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:33 - 04.03.2016

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

17:58 - 29.02.2016

водородът ще се запали,а кислорода няма,защото водородът гори,а кислородът не гори,но подържа горенето
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

20:37 - 28.02.2016

Като поднесем тлееща клечка към единият от цилиндрите, и ако гърми, значи е водород, а ако клечката се разпали и започне да гори бурно, значи е кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

11:04 - 17.01.2016

Ще запаля свещ и ще я сложа в единият цилиндър, ако гори буйно, значи в този цилиндър има кислород, а ако гори леко значи в този цилиндър има водород! Надявам се да е вярно!!! :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

23:04 - 04.12.2015

Ако взема една торбичка и я напълня с водород тя ще лети ли ??? МОЛЯ ВИ ОТГОВОРЕТЕ!!!!!!!!!!!1
+1
Профилна снимка

Ученик

16:49 - 14.01.2016

мисля че да
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:04 - 12.02.2015

Когато поднесем запалена клечка над цилиндера с водород , ще чуем гръм, а като поднесем запалена клечка над цилиндера с кислород клечката ще се разпали.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

19:54 - 11.01.2015

3.Взаимодейства с хлор 3.Взаимодейства с някои метали.---->Не трябва ли да е 4.Взаимодейства с някои метали.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

19:43 - 14.05.2014

Водорода ще гръмне,като поднесем клечка над него. също така - водорода ще се издигне,а кислорода ще отиде надолу!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

15:32 - 24.09.2016

.................................................................
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:49 - 31.03.2016

Можем да разберем дали е водород по 2 начина.Единият е,ако нахлупим чаша над иглата с пламъка и тя започне да се изпотява и се получат капчици вода.Другият е,ако поднесем огъня и той изгърми. Ще видим дали е кислород,ако поддържа горенето.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:45 - 27.03.2016

Нали хелий беше най-лекия?
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:21 - 26.03.2016

Когато се поднесе запалена клечка кибрит , ако пламъкът започне да гори още по силно значи е кислород, но ако се чуе пукване (има гръмване) е водород. Благодаря ви за интересния урок!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Друг

21:27 - 22.03.2016

Цилиндъра пълен с водород ще се издигне, понеже водородът е по-лек гад от въздуха!
Профилна снимка

Друг

21:28 - 22.03.2016

Като поднесем кибритена клечка, ако е кислород клечката ще продължи да гори*****
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:21 - 09.03.2016

Ще разберем в кой от двата цилиндъра е много лесно ,защото водорода е много по - ЛЕК ОТ ВЪЗДУХА.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:00 - 08.03.2016

при поднасяне на огън
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:53 - 28.02.2016

Ако добавим огън и поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Профилна снимка

Ученик

13:53 - 28.02.2016

Да така е.
Профилна снимка

Ученик

15:40 - 11.03.2016

не не е вчрно
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:24 - 22.02.2016

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород
Профилна снимка

Ученик

21:39 - 26.02.2016

Бъдете малко по-честни!Просто преписа с Ctrl+C!Не е редно спрямо другите!!!
Профилна снимка

Ученик

13:54 - 28.02.2016

мълчи бе
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:13 - 20.02.2016

благодаря много за урока!!!!!!!!!!!!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:23 - 14.02.2016

има ли упражнения към този урок
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

19:55 - 25.01.2016

Въглеродът е най-лекия газ
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:30 - 18.01.2016

Оффф мн е гадно винаги като показвате опитите тогава се разкъсва един вид спре за малко почни пак на всички уроци ми е така защо питах тати каза че не е от интернета
Профилна снимка

Администратор

14:14 - 19.01.2016

Здрасти Габи :) сега ще се опитам да ти помогна. Можеш ли да ми кажеш дали виждаш някакво съобщение на екрана или просто видеото спира и след това започва пак?
Профилна снимка

Ученик

15:59 - 19.01.2016

не просто се разкъсва и то само на опитите които показавате
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:34 - 18.01.2016

Според мен ако единия съд е с отвора нагоре значи там е кислорода,ако съда е с отвора надолу- там е водорода. Но честно казано не съм много сигурна ;-)
Профилна снимка

Ученик

16:39 - 18.01.2016

не сгреших съжалявам
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:14 - 17.01.2016

ако се поддържа горенето е кислород ако гръмне е водород
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:35 - 13.01.2016

Ако при поднасяне на огън гръмне е водород,а при поднасяне на огън подържа горенето е кислород. Мерси за хубавия урок!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

17:13 - 13.01.2016

При поднасяне на огън,ако поддържа горенето е кислород,а ако гърми е водород.Мерси за урока
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:05 - 12.01.2016

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:53 - 07.01.2016

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

08:58 - 18.03.2015

Ние ще разберем къде се намират като към едната епровека поставим тлееща клечка, ако тя започне да гори значи там има кислород, а ако се чуе пукане значи там има водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:00 - 10.03.2015

Със запалена клечка кибрит. Като я поднесем към цилиндъра с кислород, тя се разпалва, а при водорода гърми
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:58 - 25.02.2015

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:11 - 25.02.2015

Ако в два цилиндъра има водород и кислород, ние ще разберем в кой от двата цилиндъра е водородът, като поднесем клечка кибрит или тлееща треска. Там където е кислородът клечката или тлеещата треска ще се разгорят, а там където е водородът ще се чуе пукване.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:16 - 24.02.2015

Ако запалим кибритена клечка и я поставим в цилиндъра с кислорода тя ще си гори, както е в реда на нещата. Но ако я поставим в цилиндър с водород то тогава ще стане бум.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:50 - 08.02.2015

Когато поднесем запалена клечка към първия цилиндър и се чуе пукане, означавя, че в този цилиндър има водород. А като поднесем клечката към втория цилиндър, клечката се разпалва и това означава, че в този цилиндър има кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:38 - 23.01.2015

otgovora e kato podnesem tleeshta klecka kibrid kum kisloroda shte se razpali , a pri vodoroda shte pukne
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:42 - 12.01.2015

Ще ги познаем по това,че водородът се събира в съдове с отвора надолу,а кислородът - съдове с отвора нагоре!:)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:52 - 27.03.2014

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:45 - 27.01.2014

Когато запалим една клечка кибрит и я поднесем към единия цилиндър тя гръмне значи, че в този цилиндър има водород, а в другия като я поднесем те ще поддържа горенето си, което значи, че там има кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:49 - 21.01.2014

Ако словим запалена клечка кибрит над едната и пукне значи е водород, а ако се засилли значи е кислород
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:18 - 15.01.2014

ami shte vzemem edna kibritena klechka i shte q postavim odgore cilindara ako podarja goreneto znachi e kislorod a ako grumne znachi e vodrod
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

23:49 - 14.01.2014

според мен отговорът на въпроса е чрез запалена и тлееща кибритена клечка
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:46 - 11.01.2014

при поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород ако гърми е водород
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

23:51 - 17.12.2013

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

23:50 - 17.12.2013

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
-1
Профилна снимка

Ученик

15:36 - 01.01.2014

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород.
-4
Профилна снимка

Ученик

11:45 - 11.01.2014

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород, а ако гърми е водород
-2
Профилна снимка

Ученик

13:54 - 19.01.2014

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород , а ако гърми е водород.
-4
Профилна снимка

Ученик

15:06 - 09.07.2015

При поднасяне на огън, ако поддържа горенето е кислород , а ако гърми е водород.
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.