Видео урок: Химични промени на веществата. Химични реакции

Това е трейлър с избрани моменти от урока! Регистрирай се, за да гледаш безплатно над 400 видео урока в Образователен сайт №1!
РЕГИСТРИРАЙ СЕ
За урока: 25.11.2013 6 минути 5 079 гледания 215 коментара

РАЗДЕЛ: Вещества. Превръщане на веществата

Харесай видео урока във Фейсбук.
Описание на темата:

Само колко интересно е да учим за веществата и техните свойства! След като научихме физичните свойства нека да преминем към химичните свойства на веществата и рекациите, които преминават между тях в този видео урок от човекът и природата за 6ти клас. Химичните вещества могат да преминават от едни в други и това наричаме химична реакция. Това става чрез прегрупирането на атомите. Лесен пример от ежедневието можем да дадем с един железен пирон. Ако го потопим във вода, след това го извадим и го оставим навън под действието на молекулите на водата и кислорода ще се образува ново вещество - ръжда! Това е пример за химична реакция от ежедневието ни. Изгледай видеото и ни дай свой пример!

Ключови думи:
Химични промени химични реакции изходни вещества продукти взаимодействие опит прегрупиране сталактити сталагмити
Коментирай

За да коментираш това видео, стани част от образователен сайт №1 на България!

Профилна снимка

Ученик

15:11 - 26.11.2013

Кога ще има и още уроци?
+35
Профилна снимка

Учител на Уча.се

18:36 - 26.11.2013

Здравей, Александра. До няколко дни, ще има още уроци. :-)
+60
Профилна снимка

Ученик

17:15 - 11.12.2013

a ima li uroci po 4.p. no za elektri4en tok?????????:-)
-9
Профилна снимка

Учител на Уча.се

11:32 - 12.12.2013

Здравей, Деси. Ще има уроци за електричен ток. В момента ги разработвам.
+32
Профилна снимка

Ученик

11:10 - 13.12.2013

да наистина ние вече свършваме темата
+3
Профилна снимка

Ученик

11:17 - 09.01.2014

:)
+3
Профилна снимка

Ученик

11:17 - 09.01.2014

спокоино вие
-7
Профилна снимка

Ученик

11:17 - 09.01.2014

те ще се погрижат
+6
Профилна снимка

Ученик

11:17 - 09.01.2014

:)
-11
Профилна снимка

Ученик

11:42 - 09.02.2014

az mislq che e nevuzmojna zashtoto 2 atoma vuglerod + edin atom kidlorof ---> vugleroden dioksid
-33
Профилна снимка

Ученик

17:47 - 22.09.2014

когато станат
-17
Профилна снимка

Ученик

11:29 - 30.09.2014

Браво за урока и че след уроците поставяте въпрос!!!! Чудесно се справяте! Този сайт е върхът!!
+13
Профилна снимка

Ученик

10:20 - 13.02.2015

Уникален сайт!!!!!!!
+7
Профилна снимка

Учител на Уча.се

15:33 - 13.02.2015

Радваме се, че сайта и уроците ти харесват.
+14
Профилна снимка

Ученик

14:12 - 19.04.2015

Да уроците са много интересни.
+9
Профилна снимка

Ученик

10:40 - 21.12.2015

прекрасен урок,много ми помогна
+2
Профилна снимка

Учител на Уча.се

11:54 - 21.12.2015

Много се радваме, Петър! Направи ли и упражнението след урока? С негова помощ ще упражниш наученото.
+6
Профилна снимка

Ученик

18:51 - 06.01.2016

аз го направих Меги Помогна ми много! Имах 6.00 на упражнението! Уча.се е най-добрият сайт в света
+3
Профилна снимка

Администратор

11:35 - 07.01.2016

Супер си, десислава :) Много висока оценка си ни поставила :) Гордеем се с теб и всички вас, които толкова ни обичате и следвате!
+9
Профилна снимка

Ученик

18:04 - 07.01.2016

моля
+2
Профилна снимка

Ученик

18:05 - 07.01.2016

няма защо
+2
Профилна снимка

Учител на Уча.се

11:35 - 08.01.2016

Много се радвам за теб, Десислава. Не се съмняваме, че ще постигаш още много успехи.
+7
Профилна снимка

Ученик

18:06 - 08.01.2016

мерси
+1
Профилна снимка

Родител

10:38 - 20.02.2016

Според мен е невъзможна защото кислород+сяра се получава серен диоксит
-1
Профилна снимка

Родител

10:38 - 20.02.2016

сбърках диоксид
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:06 - 14.12.2013

Здравейте! Казвам се Вики и съм в 6-ти клас, изгледах урока. Както всички други, беше ПРЕКРАСЕН! БРАВО! Само че, исках да помоля създателите на видео уроците за нещо. МОЛЯ И НАПРАВЕТЕ ВИДЕО УРОЦИ ПО ЧП И ЗА 6-ти клас, защото е МНОГО ТРУДНО (поне на мен). Вие правите материала толкова лесен, забавен и интересен, че просто сте като чудотворци, затова СЕ НАДЯВАМ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ! МОЛЯ ВИ!!! Нека всеки, който е на моето мнение да копира това и да го пейстнете като коментар! Иначе БРАВО, уроците са СТРАХОТНИ! :)
+10
Профилна снимка

Ученик

15:31 - 03.01.2014

i az misla kato teb Viki glasuvam ti doverie i izkam da dobavq neshto mnogo molq urotsite da stavat vse poveche i da sa po dylgi i vse taka interesni mnogo blagodarq na vsichki i na kozpoza Megi za tova,che e reshila da ni pomaga taka
-9
Профилна снимка

Ученик

11:20 - 09.01.2014

koq e megi
+5
Профилна снимка

Ученик

11:20 - 09.01.2014

viki psri da spami6 ima te na seka stranica ...
+5
Профилна снимка

Ученик

17:46 - 22.09.2014

1
-6
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:08 - 05.12.2013

Невъзможно е, защото при взаимодействието на въглерод+кислород---->въглероден диоксид, а при взаимодействие на сяра+кислород------>серен оксид
+10
Профилна снимка

Учител на Уча.се

13:12 - 06.12.2013

Здравей, Ева. Отговорът ти е верен само има една малка грешка. При взаимодействие на сяра с кислород се получава серен диоксид, а не серен оксид.
+11
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:09 - 07.12.2014

Невъзможна е защото кислород + въглерод ----------> въглероден диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+9
Профилна снимка

Ученик

19:19 - 03.12.2014

Според мен не е възможна защото там ще се получи въглероден диоксид а не серен диоксиди.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+7
Профилна снимка

Ученик

15:31 - 13.12.2013

Не може да се получи от въглерод и кислород серен диоксид,защото серен диоксид е продукт на изходните вещества сяра и кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+7
Профилна снимка

Друг

18:44 - 29.11.2013

Невъзможна! Когато въглерод взаимодейства с кислород се получава въглероден диоксид, а серен диоксид се получава при взаимодействието на сяра с кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+7
Профилна снимка

Ученик

22:36 - 25.11.2013

Този сайт си заслужава регистрацията И ми помага с домашните
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+7
Профилна снимка

Ученик

17:34 - 06.12.2014

Ще пуснете ли уроци и по английски език за 6 клас?
+6
Профилна снимка

Ученик

15:58 - 25.01.2015

мисля че вече има
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:01 - 01.12.2014

Въглерод + Кислород ----> Серен диоксид Невъзможно е!Серен диоксид се получава при взаимодействието на сяра с кислород. :)
+6
Профилна снимка

Ученик

15:58 - 25.01.2015

да
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:26 - 15.01.2014

Много благодаря за този така добре обяснен урок. Отговорът на въпроса е : Щом продукта е Серен диоксид това ни подсказва, че едно от изходното вещество трябва да е сяра. Верният отговор е, когато се смесят въглерод и кислород се получава Въглероден двуокис. Благодаря отново за този прекрасен урок. :)
+6
Профилна снимка

Ученик

12:17 - 19.01.2014

Не съм сигурна, но в учебника на 30-ти урок има задача3. в, която е дадено да означим коя е възможната реакция : а) въглерод+кислород=въглероден диоксид б) въглерод+кислород=серен диоксид Но в последната точка в учебника е дадено : сяра+кислород=серен диоксид, което ме навежда на мисълта, че а) е верен отговор. Ти си написал, че се получава Въглероден двуокис, а там е написано Въглероден диоксид. Малко се обърках!
+4
Профилна снимка

Ученик

16:01 - 19.01.2014

Габ
+2
Профилна снимка

Ученик

16:02 - 19.01.2014

Габи извини ме че те поправям,но двуокис и диоксид е едно и също. :)
+3
Профилна снимка

Ученик

17:44 - 22.09.2014

ей чичовци
-3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:55 - 16.12.2013

Mnogo intereno i valnuvashto klipche
+6
Профилна снимка

Ученик

15:40 - 27.01.2014

много хубаво клипче
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:32 - 07.12.2013

Урока ми харесва, но веществата се прегрупират, а не се грегрупирВат. Благодаря за прекрасните ви уроци. Според мен труда ви не е напразен. :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+6
Профилна снимка

Ученик

16:26 - 07.12.2013

Урокът е много полезен и ми помогна много. Обяснен е както трябва. Браво :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+6
Профилна снимка

Ученик

18:10 - 14.01.2014

Не може защото сяра+кислород--->серен диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+5
Профилна снимка

Ученик

18:03 - 09.01.2014

Супер урок! както винаги..
+5
Профилна снимка

Ученик

17:44 - 22.09.2014

да ама с
-3
Профилна снимка

Ученик

17:45 - 22.09.2014

да много са хубави преди аз учих най-много от тука за контролно
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:42 - 16.12.2013

Невъзможно е, защото при взаимодействието на въглерод+кислород––––>въглероден диоксид, а при взаимодействие на сяра + кислород–––––>серен диоксид
+5
Профилна снимка

Ученик

11:19 - 09.01.2014

praw si
+5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:40 - 14.12.2013

Не е възможно от въглерод и кислород да се получи серен диоксид . Той се получава при взаимодействие на сяра и кислород чрез нагряванe .
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+5
Профилна снимка

Ученик

18:59 - 25.11.2013

Супер урок.Благодаря!
+5
Профилна снимка

Ученик

20:33 - 25.11.2013

Хубав урок.Благодаря!
+6
Профилна снимка

Ученик

18:34 - 03.12.2013

Super urok , mersi;)
+5
Профилна снимка

Ученик

16:49 - 25.02.2014

аз харесвам андрианка от цвети
-4
Профилна снимка

Ученик

19:19 - 15.12.2014

az mislq che e nevuzmojna zashtoto 2 atoma vuglerod + edin atom kidlorof ---> vugleroden dioksid Оцен
+2
Профилна снимка

Ученик

21:38 - 04.01.2015

Във вкъщи направих следния опит:Във прозрачна чаша сложих 1 лъжичка оцет и 1 лъжичка сода за хляб(може и 1лъжица кисело мляко вместо оцет)След това се образува пяна с балончета която се издига нагоре!-Това е химична реакция
+1
Профилна снимка

Ученик

21:32 - 03.06.2015

Химичната реакция не е вазможна, защото при взаимодействието на въглерод с кислород не се получава серен диоксид.
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:18 - 10.12.2015

По учебник на кое издателство работите?
+4
Профилна снимка

Ученик

13:18 - 12.12.2015

Булвест 2000
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:56 - 18.02.2015

не е възможно
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

19:53 - 18.01.2014

Не, не е възможна, защото когато прибавим към въглерод кислород получаваме въглероден диоксид , не серен диоксид. Серния диоксид се получава когато добавим към сярата кислород. Урока е добре направен, много ми помогна. Браво на админите добре са си свършлили работата си ! :-)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+4
Профилна снимка

Ученик

14:12 - 08.12.2013

Благодаря Ви! Поради вашите уроци, имам шест! С.С 6ти клас
+4
Профилна снимка

Учител на Уча.се

12:07 - 10.12.2013

Много се радвам за теб.
+9
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:48 - 10.02.2016

не е възможна защото няма сяра в изходните вещества
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

15:50 - 29.01.2015

Въглерод + Кислород ----> Серен диоксид Невъзможно е!!!!
+3
Профилна снимка

Ученик

12:42 - 02.02.2015

Да тук си прав въг
-6
Профилна снимка

Ученик

12:44 - 02.02.2015

Въглерод + кислород→ въглероден диоксид
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

19:22 - 05.01.2015

Не е възможно да се получи при взаимодействие на кислород и въглерод , серен диоксид.Откъде да дойде сярата?
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

20:24 - 07.05.2014

не е възможна! серен диоксид се образува със сяра в него
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

17:59 - 17.02.2014

Тази реакция не е възможна, защото за да се получи серен диоксид трябва да се смесят сяра и кислород. :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

18:29 - 16.02.2014

реакцията е невъзможна, защото серния диоксид е съставен от кислород и сяра
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

12:30 - 16.02.2014

Тази химична реакция е невъзможна защото за да се получи серен диоксид трябва да има сяра при самата реакция за да се получи правилното получено вещестрво
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

22:15 - 11.02.2014

Имам за домашна да довърша химичната реакция: Пирон/Желязо + син камък/меден сулфат ->................ и ........... . Моля помощ!!!!!!!!! :(
+3
Профилна снимка

Ученик

15:59 - 25.01.2015

та какво е това взаимодействие,какво е това вещество бе!!!!
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

04:47 - 11.02.2014

Следната реакция: Въглерод + Кислород = Серен диоксид не е възможна, защото реакцията, при която се получава Серен диоксид = Сяра + Кислород. А от реакцията Въглерод + Кислород се получава Въглероден диоксид. Много Ви Благодаря за чудесния урок!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

11:36 - 07.02.2014

Тази реакция не е възможна, защото за да се получи серен диоксид трябва да се смесят сяра и кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

18:30 - 04.02.2014

Невъзможна е защото въглерод + кислород образуват въгл.диоксид а сяря + кислород образуват серен диоксид ! :)
+3
Профилна снимка

Ученик

20:31 - 05.02.2014

Здравей те, Много ми помагат уроците,но имам въпрос.........(Помощ) !!! Имам една таблица в учебната тет. и трябва да напишем дали дадените вещ. са изходни,или продукт на реакция!!!!! Моля Ви помогнете ми ....:) :) :) И другото е,да определим вида на всяко вещество.......а е са: Водород,хлор,хлороводород!!!!! :) Ще съм Ви много благодарна,ако може те сега да ми отговорите!!!!! :)
+4
Профилна снимка

Учител на Уча.се

20:40 - 05.02.2014

Здравей Joanna, Радваме се, че учиш с нас. С малко помощ от нас и като изгледаш видеото поне още веднъж, за да си припомниш основните неща, ще се справиш с отговора и сама! Жокер: изходни вещества са онези, които взаимодействат в реакцията (пишат се отляво на стрелката), а продукти са онова, което се получава в резултат на реакцията (пишат се вдясно от стрелката). Сега си ти на ход! Смело и ще успееш!
-4
Профилна снимка

Ученик

11:45 - 09.02.2014

pri vzaimodeistvieto na hlor s vodorod se polochava hlorovodorod
+4
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:24 - 02.02.2014

от училише правихме лабораторна работа и трябва да пишем за химичната реакция между меден оксид и солна киселина, но претърсих на много места и не можах да открия нищо. можете ли да ми помогнете
+3
Профилна снимка

Ученик

16:01 - 25.01.2015

и аз така
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:32 - 12.01.2014

Не може защото сяра+кислород--->серен диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+3
Профилна снимка

Ученик

14:34 - 12.01.2014

Много хубав клип !
+3
Профилна снимка

Ученик

16:06 - 11.02.2014

Prav sii
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:55 - 02.01.2014

не е възможно, защото въглерод + кислород = въглероден диоксид а........сяра + кислород = серен диоксид
+3
Профилна снимка

Ученик

11:18 - 09.01.2014

има логика... :D
+3
Профилна снимка

Ученик

20:21 - 31.01.2014

аха,така си е.
-3
Профилна снимка

Ученик

17:46 - 22.09.2014

логика
-3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:25 - 11.12.2013

Според мен не е възможно при кислород и въглерод да се получи серен диоксид, по-скоро ще се получи въглероден диоксид. А серен диоксид че се получи при кислород и сяра.
+3
Профилна снимка

Ученик

17:37 - 11.12.2013

Някой май не си е научил урока. Хората много ясно са го обяснили. Къде видя да споменават за въглерод.
-6
Профилна снимка

Ученик

17:41 - 11.12.2013

Разбира се, че си дала верен отговор :)
-5
Профилна снимка

Ученик

18:00 - 11.12.2013

Възможно ли е следната реакция? Въглерод + Кислород --------> Серен диоксид Това е въпроса на Меги?
+5
Профилна снимка

Ученик

17:57 - 13.12.2013

според мен не е възможно. За да протече тази реакция трябва изходните вещества да са сяра и кислород и така ще се получи серен диоксид.
+5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:43 - 06.01.2016

bravo!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

15:57 - 20.12.2015

Невероятен урок! Много ми помогна! Вие сте невероятни!! Продължавайте напред ;)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

15:50 - 14.12.2015

Не е възможно.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

17:35 - 17.09.2015

Аз съм от Несебър. :D
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

14:09 - 19.04.2015

Не мисля че е възможно защото за да се получи серен диоксит ще трябва и сярна молекула.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

17:07 - 24.03.2015

Супер урок!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

18:19 - 15.02.2015

Не е възможно, защото - въглерод + кислород→ въглероден диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

20:06 - 08.01.2015

Въглерода и кислорода получават въглероден диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Родител

16:12 - 22.12.2014

Nevuzmojna e zashtoto ima dva atoma na vuglerod i edin atom na kislorod
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

17:45 - 10.12.2014

Kyde moga da gledam celite urtoci a ne samo treilyrite ? :)
+2
Профилна снимка

Ученик

11:08 - 16.12.2014

Марина,не можеш да ги гледаш без да платиш таксата.
+1
Профилна снимка

Ученик

17:13 - 07.01.2015

da be da
-5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:48 - 09.12.2014

Не, не може защото така се получава ново вещество наречено-въглероден диоксид! Не става защото има два различни химични елемента които нямат нищо общо със сярата. Благодаря за урока!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

23:18 - 23.09.2014

Тази реакция е невъзможна, защото серния диоксид е съставен от сяра и кислород, а не от въглерод и кислород, при което се получава въглероден диоксид! :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Родител

12:09 - 19.03.2014

Въглерод и Кислород не е възможно да се Серен диоксит
+2
Профилна снимка

Родител

12:12 - 19.03.2014

не е възможно да се образува Серен диоксит
+4
Профилна снимка

Родител

12:15 - 19.03.2014

Невъзможна! Когато въглерод взаимодейства с кислород се получава въглероден диоксид, а серен диоксид се получава при взаимодействието на сяра с кислород
+5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

13:41 - 02.03.2014

Следната реакция: Въглерод + Кислород = Серен диоксид не е възможна, защото реакцията, при която се получава Серен диоксид = Сяра + Кислород. А от реакцията Въглерод + Кислород се получава Въглероден диоксид. Много Ви Благодаря за чудесния урок!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

21:26 - 16.02.2014

Реакцията е невъзможна,защото сяра+кислород---->серен диоксид ,а въглерод+кислород---->въглероден диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+2
Профилна снимка

Ученик

20:54 - 17.12.2013

Pri tova vzaimodeistvie trqbva da se poluchi nakraq vagleroden dioksit
+2
Профилна снимка

Ученик

16:02 - 25.01.2015

сигорен/на ли си
+3
Профилна снимка

Ученик

20:58 - 23.02.2015

ами сигурна съм
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:15 - 11.12.2013

a ima li uroci po 4.p. no za elektri4en tok?????????:-)
+2
Профилна снимка

Ученик

13:09 - 14.12.2013

Да, има за всичко, за което всички сме много благодарни.
+6
Профилна снимка

Ученик

18:09 - 15.02.2014

не
-4
Профилна снимка

Ученик

16:46 - 25.02.2014

моля ехо там ли сте
-6
Профилна снимка

Ученик

16:47 - 25.02.2014

искам пари те ви моляви вие сте малка
-6
Профилна снимка

Ученик

16:47 - 25.02.2014

и глупава много
-6
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:25 - 20.02.2016

Човекът и природата ми беше лесна до 4 клас , в пети ми стана някак безинтересна и неразбираема . Сега в шести клас като се абонирах ми стана отново много приятна .Благодаря за всички уроци,упражения и труд ,който хвърляте ,за да разбираме материала и да изкарваме само отлични оценки в училище !!
+1
Профилна снимка

Администратор

13:24 - 22.02.2016

Чудесно, Мария, много се радвам, че Уча.се ти е толова полезен и че си споделила с нас успехите си! Вие - учениците сте нашия мотиватор да продължаваме напред и да ставаме все по-полезни :)
+2
Профилна снимка

Ученик

20:32 - 29.02.2016

Здравейте Радина ! лично на мен ми харесват уроците, но има един проблем :(....
+1
Профилна снимка

Администратор

10:01 - 01.03.2016

Калина, ще се радвам да го разрешим заедно! Сподели :)
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

09:43 - 08.01.2016

luage of leagends
+1
Профилна снимка

Администратор

12:06 - 08.01.2016

Това ли ти е любимата игра - Boian8899?
+1
Профилна снимка

Ученик

13:10 - 10.01.2016

da
+1
Профилна снимка

Ученик

17:46 - 26.01.2016

xD Лигата за векове !!!
+3
Профилна снимка

Ученик

12:32 - 20.02.2016

много интересен урок :)
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:31 - 02.12.2015

Според мен не може, защото няма атоми на сяра и независимо, че има на кислород няма да се получи.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

10:07 - 20.03.2015

не е възможна зашото въглерод+кислород се получава въглероден диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

20:06 - 05.02.2015

Въглерод + Кислород ----> Серен диоксид не е възможно! Ще бъде възможно ако е сяра + кислород :)
+1
Профилна снимка

Ученик

14:31 - 10.02.2015

Така е! :)
+1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:34 - 25.01.2015

Няма как продукта да е серен диоксид тъй като в реакцията не участва сяра
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

16:43 - 03.01.2015

Въглерод + Кислород ----> Серен диоксид Невъзможно е!!!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
+1
Профилна снимка

Ученик

08:48 - 20.09.2016

Днес имам входно ниво по Човекът и Природата...Надявам се да се справя добре и съм сигурен,че ще успея заради тези уроци!!!
Профилна снимка

Администратор

10:31 - 20.09.2016

Стискаме ти палци, Стенли! С теб сме, разбий ги! :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:21 - 09.09.2016

Докато се разхождах из Несебър го видях! Влиза се през една малка вратичка и вътре е удивително. Даже попитах един човек дали това не е музей, ама то било ресторант :D
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:26 - 08.03.2016

Химичната реакция е невъзможна, защото сред изходните вещества няма веществото сяра.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:06 - 05.03.2016

Реакцията не е възможна, поради следните причини: 1. Веществото серен диоксид се получава при взаимодействието на сяра и кислород. В дадената химична реакция липсва сярата, което прави реакцията невъзможна за изпълнение. 2. Когато кислородът и въглеродът взаимодействат се получава веществото въглероден диоксид, а не серен диоксид.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:20 - 21.02.2016

Не не е възможно,защото веществото серен диоксид се получава при смесица на химичните елементи :сяра и кислород.А тук не присъства химичния елемент сяра,без които тази комбинация е НЕ възможна!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:52 - 16.02.2016

И аз съм била в този ресторант! Беше много красиво!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

21:08 - 14.02.2016

Не е възможно,понеже въглерод и кислород се превръщат във вода,а при серния диоксит е нужна сяра.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

11:15 - 09.02.2016

Реакцията е невъзможна защото в изходните вещества няма сяра.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:26 - 04.02.2016

Според мен е невъзможна, защото 2 атома въглерод + 1 атом кислород -> въглероден диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:18 - 28.01.2016

Химичната реакция при взаимодействието на въглеродния диоксид с кислорода не се получава серен диоксид,защото при разлагането му се отделят сяра и кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:03 - 23.12.2015

Химичната реакция въглерод + кислород = серен диоксид е невъзможна. При прегрупиране на атомите на въглерода и кислорода се получава молекулата на въглероднния диоксид. Трябва ни поне един серен атом, за да се получи молекула на серен диоксид.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:42 - 21.12.2015

според мен не е възможно
Профилна снимка

Ученик

16:43 - 21.12.2015

ще се получи въглероден диоксид
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

19:21 - 17.12.2015

теста не се включва
Профилна снимка

Администратор

17:04 - 29.12.2015

Здрасти Невена, успя ли да си пуснеш упражнението?
-2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:58 - 13.12.2015

iako
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

16:17 - 10.12.2015

Не е вярно. Сяра и кислород прави серен диоксид.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

12:19 - 09.12.2015

Изкарах 5.50 на този урок!! Благодаря ^ ^ защо предметът "човек и природа" е толкова лесен?
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:46 - 08.12.2015

Според мен не е възможно, защото няма атом сяра за да се получи серен диоксид .Благодаря Ви за чудесния урок!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

10:15 - 09.02.2015

не е възмойна ...... все пак няма сяра в химицхното съединение .... мисля
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:36 - 08.02.2015

Не, защото за серния диоксид трябва да имаме сяра. Това, което ще се получи е въглероден диоксид. :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:18 - 06.01.2015

Въглерод+кислород=(се получава) Въглероден диоксид
Профилна снимка

Ученик

17:19 - 06.01.2015

а не серен диоксид(отговора е не)
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:15 - 06.01.2015

не не е възможно въглерод+кислород да е равно на 'серен' диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:17 - 05.01.2016

Много по лесно е с Уча.се. :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

20:52 - 15.12.2015

вярно ли е Меги
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

20:52 - 15.12.2015

това не е възможно ако трябваше да е възможно би трябвало да има и сяра за да се получи серен диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

16:21 - 15.12.2015

Страхотен урок! Благодаря Ви Уча.се. А за заведението в Несебър го знам !Много е хубаво !!!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

23:12 - 14.12.2015

Да,защото молекулата на кислорода и въглерода си взаимнодействат
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

09:57 - 10.12.2015

невъзможна.Няма сяра.Няма как да се получи серен диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-1
Профилна снимка

Ученик

19:27 - 05.10.2015

Не е възможно! кислород+водород.=вода!
-1
Профилна снимка

Ученик

12:28 - 06.12.2015

в урока се казва "въглерод"а не "водород"
-1
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:46 - 11.01.2015

При взаимодействието на кислорода и въглерода се получава въглероден диоксид
-1
Профилна снимка

Ученик

18:24 - 20.01.2015

triabva mi oroka ve6testvata v prirodata i praktikata
-5
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

14:18 - 14.02.2016

Не мисля че е възможно защото за да се получи серен диоксит ще трябва и сярна молекула
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

16:25 - 09.02.2016

Невъзможна е да се получи серен диоксид , защото той се състои от сяра и кислород.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

18:50 - 22.12.2015

gotin urok
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

18:07 - 15.12.2014

Защо трябва да заплаща ме и не мога да гледам цялото видео
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-2
Профилна снимка

Ученик

10:16 - 18.02.2016

ne moje zashoto i dvete sa vazbux i se polo4ava voda
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

11:38 - 14.02.2016

Ne e vuzmojno Poluchava se vugleroden dioksid
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Друг

17:37 - 09.02.2016

Не е възможна реакцията.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

10:27 - 16.12.2015

супер :-)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

11:37 - 18.12.2014

Не е възможно да се получи при взаимодействие на кислород и въглерод , серен диоксид.Откъде да дойде сярата?: ) ( Супер интересен урок )
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

18:00 - 08.03.2014

Реакцията е невъзможна, защото при взаимодействието на въглерод и кислород се получава въглероден диоксид, а не серен диоксид.
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-3
Профилна снимка

Ученик

16:17 - 09.02.2014

ще имали обобщение за класни или контролни
-3
Профилна снимка

Ученик

16:00 - 25.01.2015

да,ще има ли
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

15:27 - 09.02.2014

Реакцията не е възможна,защото при взаимодействието на Въглерод и Кислород се получава Въглероден диоксид, а не Серен диоксид . Серен диоксид се получава при взаимодействието на Сяра и Кислород.
-3
Профилна снимка

Ученик

15:32 - 09.02.2014

Много се извинявам за грубата грешката. Това всъщност е отговор.
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

18:32 - 06.02.2014

Реакцията е невъзможна, защото въглерода изчезва не знам къде, а сярата се появява не знам от къде. Каза за сталактити и сталагмити, ама забрави сталактоните - да не да са на разходка с въглерода ;)
-3
Профилна снимка

Ученик

18:31 - 16.02.2014

това е малко грубо
+3
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

20:19 - 31.01.2014

Защо ми засича толкова много и по учебника на Булвест за 6-ти клас ли са направени уроците?
-3
Профилна снимка

Ученик

16:01 - 25.01.2015

да
+2
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Родител

12:52 - 02.02.2015

reakciqta e nevazmojna
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

17:36 - 23.02.2014

az mislq che e nevuzmojna zashtoto 2 atoma vuglerod + edin atom kidlorof ---> vugleroden dioksid
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

09:19 - 07.12.2013

Според мен не е възможна защото там ще се получи въглероден диоксид а не серен диоксид
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-4
Профилна снимка

Ученик

14:30 - 05.01.2016

Възможна е, защото сярата има химичното свойство да си взаимодейства с кислорода :).
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-5
Профилна снимка

Ученик

15:26 - 26.01.2015

Защо урока е само 2:33 минути? Може ли да го направите 6 минути,както е написано, а не чрез специалиен достъп! Моля Ви! Благодаря предварително! :)
-6
Профилна снимка

Ученик

16:22 - 26.01.2015

ДОБРЕ
-7
Профилна снимка

Учител на Уча.се

17:05 - 26.01.2015

Здравей, Мила. Трябва да имаш абонамент за да можеш да гледаш цялото видео.
+4
Профилна снимка

Ученик

16:12 - 16.02.2015

Това е глупаво!!!
-3
Профилна снимка

Ученик

11:09 - 16.02.2016

Като е глупаво махни се от Уча.се! Не мисля ще е толкова трудно да се плати един абонамент!
-1
Профилна снимка

Ученик

13:07 - 21.02.2016

Нямах предвид за плащането, а за трилърите.
Профилна снимка

Администратор

13:19 - 22.02.2016

Здравей Яна, сега ще ти обясня каква е целтта на трейлърите. Те са съкратени версии към видео уроците, които показват избрани важни моменти от целите уроци. Направихме ги за твое удобство. По този начин бързо, лесно и интересно всеки един човек може да види каква е темата и по какъв начин е представена във въпросния урок. Успях ли да ти помогна?
Профилна снимка

Ученик

10:32 - 25.02.2016

Да! Благодаря Ви!
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
Профилна снимка

Ученик

17:18 - 11.12.2013

Отличн сайт! Но ще е добре да покажете и домашните да обесните :)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-6
Профилна снимка

Ученик

19:22 - 04.12.2013

Чудесно
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-6
Профилна снимка

Ученик

20:28 - 12.10.2015

да урок 2 минути @%€*№%$№* урока
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-7
Профилна снимка

Ученик

17:31 - 20.02.2014

Razkazva Kato na 5 godishen(I shte Pisha na bg Akko iskam)
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.
-7
Профилна снимка

Ученик

15:42 - 26.01.2015

-[[[pp[
-14
Профилна снимка

Ученик

16:22 - 26.01.2015

ЖГЩЩТ
-14
Влез или се регистрирай за да отговориш на коментара.